קפוץ לאספיר שתי דקות מהבית שלך ותיראה מה אפשר לעשות בקטנה בשביל להנות איתו ועם המשפחה בשטח !
כייף לראות את האושר שלך מהרכב לדעתי זה מה שהכי חשוב , תתחדש ותהנה .
למרחק הצפייה שלך רצוי 60 אינץ! פיליפס לצערנו זה כבר מותג מדבקה , נישאר לך LG וסמסונג כאשר גם הייסנס אופציה לא רעה .
https://www.olsale.co.il/itemdetails.aspx?auction_id=23001405&af=2055&bid=true
אנשים לא קונים היום סקודה וסיאט במעל ל-200K ? קונים , הביאו עכשיו סאנגיונג ב-250K , אם הרכבים טובים והם טובים יהיו מכירות אבל כמו שרשמו ליפני הרוב פוליטיקה ו
כלמוביל לא יפגעו במכירות של המרצדס בשביל יונדאי שהרווח מהמכירה יהיה קטן יותר .
קודם כל יש דרישה של הביטוח או משהו ? אם לא אז עדיף לא לגעת ברכב !
עם כבר תבדוק את המערכת של איווקס :
https://awacs.co.il/banners/rd_140/?ref=flow-google&utm_source=google&utm_medium=search&utm_campaign=family&keyword=מערכת%20איווקס&campaignID=897580468&matchtype=e&adgroupID=44326479309&gclid=CjwKCAjwqarbBRBtEiwArlfEIAI1Nka2yMxI0emo9PtZXAh1svs6IwtdNWAEN5LwVv0GGd79M_ICjBoCvCMQAvD_BwE
קיה נירו רכב מאוד מוצלח בטיחותי ואמין , הרכב גבוה ממשפחתית רגילה אבל לא כמו גיפון ! הוא צריך לבדוק את הכניסה והיציאה מהרכב .
בנוסף סאן יאנג טיבולי גם אחלה אופציה .