Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. פרופסור, קובי, זה לא שרשור בן שמונה שנים ?!
  2. מחפש מצלמה בסיסית, מאיזה תקציב יש דברים ששווים משהו במקרה תאונה ח"ו ?
  3. אתה מוזמן ללמוד מנסיונם של אחרים, (או שלי...) תעשה ג !
  4. לא רוכב, אבל יכול להיות שרוב הרוכבים לא נמצאים בפורום ? רב רובם של הרוכבים שאני רואה, לא מבחין עליהם במעילים (בקיץ) ולא מיגוני מרפקים. אולי נעלי רכיבה, שאת זה אני לא מבחין
  5. אהבתי את ההגדרה (-:
  6. עלולה להיות בעיה, שהם לא ישלמו, או ייקרו את הפוליסה למפרע ? זה היה נכון לפני השינוי לביטוח על נהג בן21 הם שכחו לשנות את זה / אי הבנה. יש לזה משמעות ? יש. ואז מה הדין חזרתי שוב לסוכן הביטוח, שהסביר לי שהעבר הנקי מתייחס רק לבעל הפוליסה. בביטוח צד ג באמת כך זה כתוב, אבל בחובה כתוב עבר נקי "של כל הנהגים הצפויים לנהוג ברכב" אם הנהג בעל העבר השלילי, לא היה צפוי לנהוג ברכב, זה בן דוד של סבתי שחזר מבנגלדש בהפתעה ! וינהג באורח פלאי ברכב האמור, הוא מכוסה בביטוח ?.
  7. איך אפשר לשער זאת ?
  8. אם הגברת סבורה שהרכב ראוי ובטיחותי לנסיעה - על פי שיקול דעת איש מקצוע, כלומר, שזו הסיבה היחידה בגינה הרכב לא עבר טסט, ואנחנו מחפשים פה נטו פתרון "לעבור טסט" אז זה אפשרי באמצעות חאפרים למיניהם...
  9. אחדד, הביטוח נשאר על שם הנהג הקודם, כך שאין פה עניין לסירוב ביטוח, השאלה שלי היא האם הסוכן צודק, שלמרות הכתוב, גם נהג שיש לו תביעות קודמות, מבוטח. ?
  10. הנוהג ברכב בן 21, עם שנה וחצי רישיון, כשבשנה הזו הספיק לתבוע ביטוח חובה... לרכב יש ביטוח על שם אדם מבוגר עם וותק ביטוחי נקי שנהג עד כה על הרכב. שניהם לא בעלי הרכב. הפוליסה עודכנה, על מנת שתכסה גם את הנהג הצעיר, אך הושארה על שם הנהג הקודם, על מנת להוזיל עלויות. זה מה שכתוב בפוליסת החובה המעודכנת פוליסת ביטוח החובה להבנתי, לא מכסה נהג שתבע ביטוח חובה בשלוש השנים האחרונות, אבל סוכן הביטוח השיב לשאלתי שזה כן מכסה, למרות מה שכתוב. הוא טועה? או שמישהו יכול להסביר לי? וזה הצד ג "מקרה ביטוח" לענין ביטוח צד ג, הוא מקרה ביטוח ששולם לצד ג דווקא, או גם מקרה ביטוח חובה ? - שאז אני בעצם באותה בעיה. - אגב, בתביעת הביטוח של הנהג הצעיר, הביטוח שילם 2,000 ש"ח עבור "פיצוי על עוגמת נפש, ופינוי לבית חולים לבדיקה" כפול שני אנשים, הנהג ונוסע נוסף ברכב. + עלות הפינוי ששולם למד"א ואולי גם את עלות הבדיקות בבי"ח (או שאת זה שילמה קופת החולים? לא יודע.) זה נחשב תביעת ביטוח לעניין עבר ביטוחי, או שיש רף מסוים של תביעה ?
  11. 330 אלף, אבל במשך הזמן מד האוץ נרדם לתקופה מסוימת...
  12. טוב, אז קניתי מצבר חדש, חוזקו כמה ברגים, טיפול 10,000 ומילוי גז למזגן סך הכל אלף שקל. שאלה - בנסיעה לאורך כ 1,000 ק"מ משולב עירוני בינעירוני מישורי והררי, יצא לי חישוב של 1 ליטר ל 11.6 ק"מ זה לא הרבה לרכב הזה ?
  13. כרגע אין רכב שרשום על שמי, אז באתר אין אצלי את הפרק "כלי תחבורה"
  14. מה עדיף מצבר חדש - 480 שח או משומש - 250~300 ?
  15. שלום חברים קיבלתי מתנה דייהטסו סיריון 2007 כשהספידומטר מספר שתכף הרכב משיג את המרחק שבינינו לירח... מרגש, לא ? 😉 ובכן, ברכב מניע עם כבלים באופן מעולה ! אפשר גם להניע על ידי פמפום דוושת גז בעת ההתנעה, אני לא מצליח, הבעלים הקודם מצליח לפעמים. הוחלף מצבר, לא עזר. מותחן של האלטרנטור (מה זה בכלל?) הוחלף, לא עזר. - אשמח להמלצה על מוסך טוב באזור אשדוד. המזגן לא עובד. - אשמח להמלצה על מוסך טוב באזור אשדוד. צריך גם טיפול 10,000 הטיפןל הקודם היה ביחד עם השטיפה, לפני שנה ו 16,000K כמה נזק אני יוצא בסך הכל? וכמה הרכב הזה שווה בכלל? אגב, הרכב נוסע מעולה. לא רועד בעמידה, לא מקפץ בנסיעה (עד 130 קמ"ש...)
  16. אני מתכוון לחלק שעליו יושב המספר, די ייחודי לדגם, זה תושבת בעובי כמה ס"מ, לא השטוח הרגיל
  17. שואל בשביל חבר, הוא נסע רוורס בחניה, ופגע ברכב חונה, מאזדה 3, ונשברה התושבת של הלוחית רישוי. בעל הרכב (שכן) אומר - קח את הרכב, תתקן, תחזיר. איפה מתקנים? כמה עולה? תודה לכולם!
  18. לא יודע אם רלוונטי גם לסולר, בעבר השתמשתי הרבה בבקבוקים למלא דלק 95 וראיתי שהבקבוקים מתעוותים, בקבוקים של קולה - משקה מוגז, שרדו טוב.
  19. לי יש עיוורון צבעים, אני לא מבדיל בין גוונים מסויימים של ירוק לגוונים מסויימים של חום ואדום. (לא הגוונים שיש ברמזור) האופטומטריסט בבדיקה לטופס ירוק אמר לי, שעיוורון צבעים שמבלבל בין הצבעים ברמזור הוא מאוד מאוד נדיר, חוץ מאנשים שיש להם עיוורון צבעים מלא, כמו שmotior כתב.
  20. בדוגמא של פות"ש, יכול להיות שגורם הנזק יהיה הנגרר, תלוי בהחלטת בית משפט
  21. יכסה, אבל יבדקו טוב אם אין אונאה. תביעת ביטוח תובעים את החברה המבטחת של כלי הרכב שהנזק נגרם באשמתו/בגינו, ובמקרה של נגרר, השאלה היא בעצם מי הוא ה"גורם" הרכב או הנגרר, לכאורה השאלה קיימת גם במקרה של נזק מצד הנגרר לכלי רכב אחר, כאשר הגורר והנגרר מבוטחים אצל חברות שונות. מעניין מה החוק.
×
×
  • תוכן חדש...