Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. אשדודי עד לפני כחודש, הייתי הרבה באיזור הדיונות, לפני כשנה ראיתי שם משטרה...
  2. לא מדוייק. החברות אכן מעדיפות כך, אבל אם מתעקשים, הם מסכימים. מניסיוני, רכב על שם אשתי, אני בעל הפוליסה, היום בשלמה ביטוח, ושנה שעברה בתשע מיליון.
  3. לצערי כן, מתייקר. בגלל שלא יהיה לך העדר תביעות.
  4. @Ron Poh תודה! יש לך אינדיקציה לגבי נסיעה במסלול הזה מי-ם להרטוב, כלומר הפוך ממה שאתה עשית? כמו כן, מישהו יודע אם המסלול פתוח נכון להיום? כי בתגובות שם כתוב : מסלול נחל שורק נסגר לתנועת רכבים החל מה - 1.1.2017. *** עוד רעיונות ?
  5. המדובר ברכב סובארו B4 מוגבה עם צמיגי שטח. הנהגים בלי הרבה ניסיון... כמו כן האם במקומות האלה יש קליטת מיקום בטלפון ? תודה לעוזרים, חג שמח !
  6. כמה ימים, לא חודשים...
  7. אני שואל שוב, יש למישהו אינדיקציה ?
  8. חצי שעה אחרי. אולי זה באמת יעזור. כמה זמן בדרך כלל לוקח למפנ"א לענות תשובה ?
  9. גם אני מקווה... בנתיים אני מנסה, הוא הוגן איתי, אז אני מנסה לעזור לו.
  10. וכך כתבתי למפנ"א, ממתין להתפתחויות. אני רואה את הדוח הזה באיזור אישי ממשלתי, פרטי הנהג בדו"ח הם הפרטים שלי, פרטי הרכב בדו"ח הינם פרטים של רכב שאינני מכיר ומעולם לא נהגתי בו. אציין כי אותם שוטרים שרשומים בדו"ח עצרו אותי לביקורת, זמן קצר לפני השעה הרשומה בדו"ח. לפיכך עולה כי השוטר שרשם את הדו"ח , טעה והכניס את השם שלי במקום את מי שעשה את העבירה. אם יש לכם תיעוד ממצלמה בניידת, או ממצלמת גוף של השוטר, אז יהיה אפשר לראות שזה לא הייתי אני. ממתין לתגובה ולביטול הדו"ח. תודה.
  11. הראתי רשיון מודפס מהאיזור אישי ממשלתי בדיוק. הייתי בשעה זו בחנות נוחות של תחנת דלק, שילמתי במזומן, יש סיכוי למצלמות ?
  12. את הדוח הזה קיבל מישהו שאני לא מכיר, השוטר עצר אותו, לקח ממנו רשיון נהיגה ורישיון רכב, רשם לו דוח, והגיש לו ביד. היום הוא מנסה לשלם, ורואה שהדוח רשום על שמי ! בפרטי הנהג רשום את על הפרטים שלי במדוייק. בפרטי הרכב מופיע הרכב שלו, שלא ראיתי ולא ידעתי על קיומו מעולם. כמו כן לא נסעתי בקטע הכביש הזה בשעה הזו. - שני השוטרים האלה עצרו אותי חצי שעה קודם על נהיגה ברכב שאין לו טסט, (מי שמכר לי את הרכב שילם על הרכב אגרת טסט, אבל לא העביר את הרכב במכון טסטים) היות ולא ידעתי שאין לרכב טסט, הם פטרו אותי במשפט "לך תעשה טסט הרגע ! " ואולי רשמו אצלם הזהרה, לא קיבלתי מהם שום נייר. נ.ב. עשיתי כבר טסט לרכב. אם הוא מצהיר שהוא נהג ולא אני זה פוטר אותי? אה, והבחור מחפש דרך שבה שנינו לא משלמים... @ישה @Be roo הנני קורא למומחים... אגב, היות ויש לי רשיון פחות מחמש שנים, אז לא יכול להיות שקיבלתי הזהרה? - על הנהיגה ברכב בלי טסט.
  13. M H

    ביטוח לרכב יוקרה

    נייט. שניכם נדפקים. אבל זה מה שאני יודע, נחכה למומחים, או שנקרא להם... @ישה
  14. שלום אנשים, ובמיוחד @FiS ! 1. אין לי טלפון חכם, המצלמה המדוברת בשרשור - Z40 DDAPI זקוקה להתחבר ל WI FI בשימוש שוטף? כי אני יכול להתחבר בפעם הראשונה ממכשיר של חבר, אבל לא כל יומיים... אם הבנתי נכון, במקרה פגיעה חלילה, המכשיר שומר מעצמו את הקובץ הרלוונטי, בלי צורך בחיבור לפלאפון, ואז אני יכול להוציא את הכרטיס ולהתחבר למחשב. 2. המצלמה הזו דורשת התקנה של איש מקצוע דווקא, או שבשני ידיים טובות אפשר להסתדר ? ז"א, מה ההתקנה? להדביק, לכוון, לחבר כבל ? 3. כאמור אני מחזיק פון טיפש, אולי יש איזה מצלמה יותר זולה, בלי אפליקציה ובלי וואיי פאיי, שתיתן את אותה איכות בפחות כסף? מישהו מכיר תודותי.
  15. מקווה שזה המקום הנכון לשאול... רנו קליאו 2015 (דור רביעי) עם מנוע 898 סמ"ק 90 כ"ס הוא גם מנוע פיורטק ? או שהוא מנוע בסדר ? שהוא צרפתי אני יודע... אז, בסדר יחסית 😆
  16. בנתיים... לפחות לחלום אפשר 😀
  17. גם אני עם אותו בעיה, בדיוק. כמה זמן אפשר למשוך את הפתרון ה"זמני" פשוט לא שווה לי להשקיע ברכב. תודה.
  18. מה ההיגיון בכל כך מעט זמן שאפשר להגיש מועמדות? או שככה זה תמיד ?
  19. שואל בשביל חבר, השאלה בכותרת. עברו כבר איזה 4 חודש מהבקשה להישפט, בנין המגורים שלו באמצע תמ"א 38 אז יש סיכוי טוב שהתפספס איזה מכתב... תודה לכולם !
  20. כאילו, יש גם את החלק של הרעים
  21. בטוח ? חזרתי אתמול מבודפשט, ועד לרגע זה לא הבנתי למה לא קיבלתי עודף, מילא שהמכונה לא מחזירה, אבל אפילו בביטול הקניה מאמצע התהליך, לא התקבל עודף ! אגב, בשני מכונות שונות, אז הייתי בטוח שהם לא מחזירים עודף...
×
×
  • תוכן חדש...