Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. בחוק, (כפי שהבאתי קודם) איך אתה רואה את זה ?! כתוב:
  2. את זה ראיתי, השימוש בתג אפשרי רק כאשר הנכה נמצא ברכב כנהג או כנוסע עם מלווה. אדם לא מורשה העושה שימוש בתג הנכה צפוי לקנס של עד 13 אלף ₪. אבל: מי נותן את העונש? זה דו"ח משטרה , תעבורה , ביטוח לאומי ? טוב, מצאתי. עונשין (תיקון מס' 1) תשס"א-2000 4א. (א) אדם שאינו נכה ואינו מתלווה לנכה, שהחנה רכב הנושא תג נכה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף 61(א)(1) לחוק העונשין, תשל"ז-1977. (ב) נכה המוסר תג נכה לאדם אחר, שאינו מתלווה לנכה, לשם שימוש בתג האמור לחניה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף קטן (א). (ג) הורשע נכה בעבירה לפי סעיף קטן (ב), רשאי בית המשפט, נוסף על כל עונש אחר, להורות בצו על שלילת זכאותו של הנכה לתג הנכה לתקופה שיקבע. ואם כך אז הקנס הוא עד: חוק העונשין, תשל"ז-1977 שיעור הקנסות (תיקון מס' 9) תש"ם-1980 (תיקון מס' 14) תשמ"ב-1982 צו תש"ע-2010 61. (א) על אף האמור בכל חוק, מקום שהוסמך בית המשפט בחוק להטיל קנס, רשאי הוא להטיל – (1) אם קבוע לעבירה עונש מאסר עד ששה חדשים או קנס בלבד, או קנס שלא נקבע לו סכום - קנס עד 14,400 שקלים חדשים; אני ישמח אם מישהו יביא לפה תקדים של מישהו שקיבל עונש כזה. תודה.
  3. מישהו התנסה פעם בדיווח לביטוח לאומי? מישהו שמע על מקרה ששללו את התו נכה ? וואוו. לא נתקלתי בסכום כזה של קנס תעבורה בחיי.
  4. שלום אנשים ! יש תחושה לפעמים, שיש בני אדם שמנצלים תו נכה לרכב על שם ילד שלהם, וחונים בחניית נכים באופן קבוע, גם בלי הנכה ברכב. (לפעמים מדובר במקרים שהנכה לא ראה את הרכב מעולם...) זה לא מוסרי. וגם לא חוקי. מה העונש על זה ? האם לי כאזרח, בלי להיות פקח/שוטר, יש איך לדאוג לאדם במקרה זה לקבל עונש ?
  5. באמת ?!
  6. אפשרי. הלוואה בחינם זה טוב אם תשקיע את הכסף בהשקעה מניבה, מה שלא מסתבר בסכום הזה... או אם אתה זקוק ממילא להלוואה, אם לא, זה סתם מיותר.
  7. ראיתי רכב לא מוכר, לא צילמתי (חבל), אבל בבדיקה באתר "משומשת" עולה ככה, יצרן - גרורי אמון דגם - A1500M שנת ייצור - 2021 תוצרת - ישראל בגוגל אני מוצא אתר של יצרן בשם גרורי אמון, שמייצר, איך לא, נגררים. אבל אין מילה על ייצור מכוניות. יש למישהו עוד מידע ? לרכב יש גריל רגיל - כמו של רכבים מונעי בנזין, אבל נראה לי יש לו שקע טעינה.
  8. חג שמח לכולם ! שואל בשביל חבר, הוא לקח את הרכב (טיוטה פריאוס 2015) מדוד שלו שטס לחו"ל לכל חג הפסח. לרוע מזלו מישהו שבר לו את המראה בחניה. רק את הפלסטיק החיצוני, לכאורה. לא השאיר פרטים, אין מצלמות. החבר לא מעוניין שהדוד יראה שהרכב קיבל מכה. בחברת טיוטה ביקשו ממנו היום 1,800 ש"ח לפני מע"מ ועבודה. בפירוקיה זה הרבה פחות... הדוד נוחת ביום ראשון ב10 בבוקר, היות ומוסכים פותחים בערך ב7 בבוקר, נראה לי, אז אין הרבה זמן (הוא שומר שבת) איפה אפשר להשיג את החלק ? כלומר, היכן יש פירוקיה גדולה/שמתעסקים בפריוס שיהיה יותר סיכוי שיש במלאי את החלק ? אגב, כמה זה אמור לעלות + עבודה ? עדיפות לאיזור אשדוד - אופקים ושוב, חג שמח.
  9. כן, כנראה. יש לי שכן, פנסיונר משטרת ישראל, נהג מונית ארבע שעות ביום בערך... עם Eקלאס בשווי 300K (הוא מחדש את הרכב כל שנתיים בטרייד אין)
  10. מתי ההגרלה ?
  11. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    איפה רואים מתי המסירה? או שכל המכוניות שמופיעות באתר טסלה תחת הכותרת "מלאי" זה זמין עכשיו ?
  12. אם יפול על רכב "בסדר" עדיף באמת רכב ב20K כפי שהוסבר כבר, אבל, בקניית רכב ב 5K הוא מסתכן בסכום קטן יחסית, לעומת רכב ב20K שאם יתברר כנבלה, זה יכול לעלות הרבה יותר.
  13. ממראה עיני אמש, אני בספק אם אפשרי לשלוט ברכב, גם בנסיעה איטית יחסית, קל זה לא.
  14. M H

    נהיגה בשלג קל

    וואוו. פעם ראשונה והלוואי אחרונה שאני נוסע בשלג. 1 בלילה, ירושלים, ברחוב עוזי נרקיס לכיוון נווה יעקב, שש דקות לפני עברה מפלסת. הייתי על איזה 40 קמ"ש, בניסאן מיקרה שכור. פתאום הרכב התחיל להחליק, תפס תאוצה, וכך המשכנו יחד- אני, אשתי, והרכב, עם דוושת ברקס על הרצפה- לא עשה כלום ☹️ הפלגנו לאיזור 70 קמ"ש בדרכנו אל מועדון השיש... הנוף יפה, רצועת אספלט שחורה ברקע לבן נוצץ. אופס ! בכביש עומדת סקודה אוקטביה לבנה (כמובן❤️) בעצירה, לא מצליחה להתקדם. או קיי, אני איש טוב, משתדל. אז הרכב הלך בדרכי, וביקש להגיש עזרה לסקודה להתקדם. אממה, כנראה הרכב החליט שאני לא מספיק נדיב הלילה, אז הוא לא התחשב בדעתי. מה, לא שווה לקבל איזה צ'אפחה טובה על פנס אחורי? היידה ככה הוא ישתחרר להמשך דרכו הביתה... איזה עולם! הסקודה כפוי טובה! במקום לעזור לי, שלח אותי אל גדר הברזל בימין הכביש. משם, בשיירת כבוד, על ידי היילקס(?) משטרתי, הביתה לישון. תודה למשטרת ישראל. תודה ענקית לתומר, השוטר הטוב, שעזר בכל הנצרך בטוב לב ! באסה, לא צילמתי כלום. גם לא רישיונות וביטוח. לא היה לי מצלמה. נהג הסקודה ישלח לי תמונות בקרוב.. אה, למי שתהה, אם אני כותב פה, זה לא כי יש יוזרים ממועדון השיש, זה למה אין תו ירוק, אז לא קיבלו אותי. אולי האוטו כן יתקבל, הוא מחוסן...
  15. כן. יש אצלנו אחד בשכונה שעובד בדואר ועשה טובה לחבר שלו, להעביר בעלות רכב על שם החבר בלי נוכחות המוכר! ובלי ת.ז. שלו. טובבב... כי הוא סמך על הקונה שהוא אדם ישר... כל עוד אנשים מנצלים את התפקידים שלהם למטרות נוספות... הכל אפשרי. השאלה היא אם בדיוק אתה תיפול. וגם כמה זה קורה סטטיסטית.
  16. איך קשור ניצול שואה? ועוד בכותרת?! למה ספקולציה?
  17. מילא אותו דבר , אבל פחות מטסט קודם ??? מוזר שזה אפשרי.
  18. וואוו. מניסיון שלי, גם סוסים ועגלות עוברים שם.
  19. M H

    מחירי בסולר בתחנות הדלק

    תודה על הכינוי החדש......תרגום למה אתה מתכוון בחלק המודגש זאת הצעקה של סדום ועמורה (תנ"ך, חומש בראשית)– שעלתה עד השמים. היום משתמשים במילה כדי לשאול האם יש הצדקה להיזעקות הציבורית בעניין כלשהו. אפשר להשתמש בה גם בשלילה: "לא כצעקתה" – המציאות טובה מהצפוי; הצעקה היתה מוגזמת. ☺️☺️
  20. לדעתי, עוד לפני שאתה מחליף, תנסה לשים מודעה בנוסך "הרכב כך וכך... יש זכות להחלפת מנוע מקורי" ותראה מה המחיר שאנשים יציעו לך
  21. אדון שי, הם לא יחזירו כסף, נכון? ...
  22. מספר נוסעים ביום יום? - כמות נסועה שנתית משוערת? מה יותר חשוב, מחיר / נוחות /אמינות ? לדעתי, עד לשני מבוגרים + ילד, אם לא מפונקים מדי... סיריון. ביטוח,דלק,בלאי, מינימליים ממש. בהצלחה.
  23. אם זה רק כמה דקות, מה הבעיה? יחכו עד שהמוכר רואה אצלו את הכסף, למה לא?
×
×
  • תוכן חדש...