וואוו.
פעם ראשונה והלוואי אחרונה שאני נוסע בשלג.
1 בלילה, ירושלים, ברחוב עוזי נרקיס לכיוון נווה יעקב,
שש דקות לפני עברה מפלסת.
הייתי על איזה 40 קמ"ש, בניסאן מיקרה שכור.
פתאום הרכב התחיל להחליק, תפס תאוצה,
וכך המשכנו יחד- אני, אשתי, והרכב, עם דוושת ברקס על הרצפה- לא עשה כלום ☹️
הפלגנו לאיזור 70 קמ"ש בדרכנו אל מועדון השיש...
הנוף יפה, רצועת אספלט שחורה ברקע לבן נוצץ.
אופס ! בכביש עומדת סקודה אוקטביה לבנה (כמובן❤️) בעצירה, לא מצליחה להתקדם.
או קיי, אני איש טוב, משתדל.
אז הרכב הלך בדרכי, וביקש להגיש עזרה לסקודה להתקדם.
אממה, כנראה הרכב החליט שאני לא מספיק נדיב הלילה, אז הוא לא התחשב בדעתי.
מה, לא שווה לקבל איזה צ'אפחה טובה על פנס אחורי? היידה ככה הוא ישתחרר להמשך דרכו הביתה...
איזה עולם! הסקודה כפוי טובה!
במקום לעזור לי, שלח אותי אל גדר הברזל בימין הכביש.
משם, בשיירת כבוד, על ידי היילקס(?) משטרתי, הביתה לישון.
תודה למשטרת ישראל.
תודה ענקית לתומר, השוטר הטוב, שעזר בכל הנצרך בטוב לב !
באסה, לא צילמתי כלום.
גם לא רישיונות וביטוח. לא היה לי מצלמה.
נהג הסקודה ישלח לי תמונות בקרוב..
אה, למי שתהה, אם אני כותב פה, זה לא כי יש יוזרים ממועדון השיש,
זה למה אין תו ירוק, אז לא קיבלו אותי. אולי האוטו כן יתקבל, הוא מחוסן...