Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. חברת האשראי כאל , אחרות אני לא יודע, מבטלת חיוב לקוח במקרה סכסוך, אבל אם בית העסק עונה משהו, לא חשוב מה בדיוק, הם מחזירים את החיוב. לפחות מניסיוני. זה גם כרוך בעמלה.
  2. לאן נעלם הסימן ”פות”ש” פעם בכל הודעה של פותש היה כיתוב בצד שמאל למעלה אשמח אם יחזירו אותו, עושה יותר סדר. או לפחות להבין למה כבר אין.🤔
  3. הדובלו, לפחות חלק מהשנים, רובוטי מזעזע. לגעת רק עם מקל.
  4. נסה גם לבדוק ביטוח מקיף ללא ביטוח על גניבה, אם האיזור שלך לא גניב...
  5. תופס רגע טרמפ על השרשור, למה באמת מחשב ניהול מנוע לא מצליח לחשב את הדלק בצורה מדוייקת? הייתי מצפה לדבר כזה כבר מזמן. ואנחנו כבר בשנת 2024
  6. ממש מעניין. יש לך אפשרות להביא מקור? ו ”ברשות המשכיר ” הכוונה לבעל הרכב, דהיינו חברת ההשכרה ? כי אם כן, אני לא מוצא מתי זה רלוונטי, כי חברת ההשכרה למיטב ידיעתי לא מרשה לאי מי לנהוג על הרכב כשהוא אינו מתאים להגבלות הפוליסה.
  7. האמת גיגלתי קצת בשביל להבין את זה ועדיין לא הבנתי. בהנחה ותהליך הוצאת רישיון הנהיגה באותה מדינה הינו חוקי בחוקי אותה מדינה מה הבעיה בעצם ? זה לא שאני מנצל מישהו באופן לא יפה או לא חוקי אגב מה המדינות שעם רישיון נהיגה שלהם אפשר לנהוג פה בארץ ?
  8. אני תוהה האם רישיון נהיגה זר ממדינות בהם תהליך הוצאת רישיון נהיגה הינו פשוט עד גיחוך, מאפשר לנהוג בישראל? בהודו למשל, אפשר לקבל רשיון נהיגה בלי שום טסט רק שולחים את הדרכון וכו' מי יודע ? מצרף לינק בנושא. https://denationalize.me/travel-hacks-en/getting-a-drivers-license/
  9. מניסיון עם סיריון 2008 מעט מאד תקלות, צריכת דלק בין עירוני 1/15, עירוני לא רלוונטי כי הייתי מקרה מיוחד.. רכב כזה עם כ200K ישאיר לך עודף מ15,000 גם אחרי יישור קו ומגלה אמינות גם בקילומטראז’ גבוה אם כי, אני לא יודע לגבי בטיחות. בהצלחה!
  10. בכל תאונה, אתה תובע את הנהג. הוא יכול לבחור לתבוע את חברת הביטוח שלו. מה שחברת הביטוח שלו אינה משלמת, זה בעיה שלו, ולכן אם חברת הביטוח הפלסטינית מציעה מחיר זול יותר לתיקון, זו אינה בעיה שלך. נקודת אגב, בהתחשב בעובדה כי הפוגע נאלץ לשלם יתר על המחיר שקבע השמאי, חברת הביטוח תצטרך לשלם את המחיר הגבוה? תקנו אותי אם אני תועה, במידה ובית משפט ישראלי מחייב אותי לשלם על תאונה יותר ממה שחברת הביטוח שלי משוכנעת, הם ישלמו לי הכל, לא? בהיגיון שלי, לכאורה כך אמור להיות גם לפי חוקי הרש”פ.
  11. ועדיין יצאת בזול. אם תחפור קצת בפורום, תראה מה יכול לקרות...
  12. סקרנות, למה לשקול את הרכב?
  13. פקק יכול להוביל למצבים שונים, בהם אף מצבים שעולים בחיי אדם. אני לא מזלזל, חלילה. רק דייקתי, כי מצור, זה מצב בו אויבים צרים על עיר אין יוצא ואין בא. ברור שעיר בעלת יציאה אחת בלבד מהווה פוטנציאל למצור, אבל כמי שלמד בעיר מספר שנים, ומשפחה ברוכה לי שם, למעט מקרי קיצון שקרו, כמו התהפכות משאית בכיכר הכניסה לעיר, שאז נראה לי פתחו זמנית את הכביש המדובר, ביום יום, לא מתים מזה אנשים...
  14. נאמנים שתורמים דרך הלינק שלהם, לא מקבלים כסף/אחוזים. כן מקבלים פרסי עידוד בהגעה ליעדים מסויימים נתנאל, בהצלחה !
  15. דגם הרכב ?
  16. גם לבני אדם יש מצוקות מסוימות, לא? המצב בכביש 446 קטסטרופלי לעיתים.
  17. מניח כאן שני אמרות שפר 😉 שאלה: "מה קורה כשאיש עם ניסיון מכיר איש עם כסף?" תשובה: "האיש עם הניסיון מקבל את הכסף והאיש עם הכסף נשאר עם ניסיון..." ***** יש אנשים טובים בכל פינה רק חבל שהעולם הוא עגול 😆
  18. עכשיו, סקרנת!😁
  19. והוא בטוח לקח נוסעים מזדמנים ככל ומישהו נפנף לו... בצומת ליד הבית שלי, עוברת כמעט מדי יום מונית GLE ממה שאני מבין, אם אני מסמן לו לקחת אותי, הוא חייב לעצור, שווה לנסות... או לפחות לתבוע על סירוב 😜 זה יהיה מסובך, צריך לעשות מעקב שהוא לא היה בדרך לנוסע 🤔🤔
  20. הגיוני שיעלה חשד, רק שואל מה באמת העבירה? נניח שמשטרת ישראל גילתה כי ה gקלאס שלי (תכף אני חושב שבאמת יש לי...) אכן משמשת כרכבי הפרטי, איזה עבירת מס זה? אני יוצא מנקודת הנחה כי משטרת ישראל לא תתבע אותי על כך שלא העליתי את כבוד השוטר לנסיעה, וגם אם כן, ראינו שזה סך 10,000... או שאני מפספס משהו? כלומר אני אומר לחוקר בלהב 433 (אם כבר לעוף, אז עד הסוף...) כן, כבודו, אכן רשמתי את כלי הרכב תחת רישוי מונית על מנת לחסוך מס. תכנון מס הוא מותר, במגבלות החוק, לא?
  21. אם יש אמון מוחלט... אם כי גם כשאין אמון מוחלט, ההסתברות הסטטיסטית של אי נטילת אשמה היא אכן הרבה יותר קטנה, מה שמחזיר אותנו להימור סביר...
  22. יש לשים לב כי בכל הרעיונות החוקיים למחצה שעלו כאן, (תיאורתית, כמובן.) לא סתם העירייה נוטה להיות יותר יעילה, זה באמת עלול לגרום לנזקים או פגיעה בגוף.
×
×
  • תוכן חדש...