Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. וברצינות, יש משהו ?
  2. האם יש מקור מידע שמפלח את סטטיסטיקת כלי רכב למשק בית בישראל לפי מגזרים ? יהודים / ערבים / דתיים / חילוניים או אולי לפי ערים או משהו דומה ? אם מישהו יודע, אשמח למקור.
  3. @אלעדית מצטרף לשאלה, איזה אתר זה ? תודה.
  4. מישהו הבין מה זה בבטקה לקמבה ? (בצילום מסך השני)
  5. יש סיבה שבגללה המוכר חייב למכור לך את הרכב בדיוק במחירון ? או שהשאלה עקרונית ?
  6. M H

    ג'קים לרכב

    שיקולי אחסון? או שאתה עובד עם זה ?
  7. היות והדו"ח נשא 8 נקודות, אז אפשר לראות אם הוא התבטל לפי הנקודות, לא ?
  8. בני אדם עושים טעויות, או מנסים לעקוץ, לא משנה - כשחוטפים פס"ד של נזק כספי גדול, הולכים למישהו מקצועי, ואם איש פשוט כמוני וכמו עוד כאן בפורום מבינים שיש מקום לומר שהפס"ד לא סביר, אז הולכים לערעור, לא ?! לכן, מסקרן אותי לדעת אם הייתה התפתחות.
  9. הגשתי בקשה להישפט בתאריך 17/05/23 קיבלתי אישור אוטומטי למייל עם העתק הפניה. החל מ 21/05/23 הופיע באזור אישי ממשלתי שלי בראש העמוד שורה שבה כתוב "נקבע עבורך זימון לדיון בתיק XXXXXX בבית משפט השלום אשדוד בתאריך -טרם נקבע- בשעה -טרם נקבע- " (הציטוט מהזיכרון, אם כי המילים "בית משפט השלום" זכורים לי כי התפלאתי למה זה שלום ולא תעבורה.) מתישהו שחודשים האחרונים השורה הזו נעלמה מהאזור אישי שלי, וכעת אין שם אף אזכור לדו"ח / זימון לדין. מעבר לזה לא קיבלתי שום מכתב. לא במייל, ולא בדואר. (אההם... דואר ישראל ?) זה נחמד, משהו משעשע להתחיל איתו את השבוע ובנימה רצינית, אז כבר התיישן הדו"ח, לא ?! לא קיבלתי שום מכתב. אמת. אבל ממזכירות בית המשפט אמרו לי כי התיק עשוי להיפתח כשבוע לפני המשפט, אז זה קצת הטרדה לבדוק כל הזמן, שלא אפספס בשבוע וישפטו אותי בהעדרי.
  10. בדיוק... בכל מקרה, איפה אני יכול לראות מתי אמור להיות לי משפט ?
  11. מישהו יודע מה התקדם עם המרצדס הזו ? קיבלה רישוי ? יוצאה מהארץ ? נוסעת עם לוחית "במבחן" ? - אגב, זה מותר?
  12. שלום פורום כמה שהשרשור הזה מתיישן, הדו"ח המדובר בו גם מתיישן, שזה מוצא חן בעיני... כאמור למעלה, קיבלתי הודעה על זימון למשפט ב 21/05/2023 על עבירה שנעשתה (לכאורה) ב 21/02/2023 בדקתי עכשיו במיי גוב ואין אזכור לדו"ח / זימון למשפט. מישהו יוכל להחכים אותי מה זה אומר ? תודה !
  13. הרבה פעמים בטרייד אין יתנו לך מחירון על הרכב הישן, כי זה נזק קטן, - של 3,000 ש"ח במקרה הזה- אבל- את הרכב שימכרו לך, ידאגו להוציא ממך מחיר שיכסה גם את ההוצאה הזו. ולכן, מה שכתבת - מעלה חיוך חג שמח!
  14. סוכן ביטוח ששאלתי, לימד אותי כי מניסיונו - אם הרכב ללא טסט זמן קצר, אין בעיה. אם התאונה היא בגלל גורם אחר, שאינו קשור למצב הרכב, (נהג נרדם, שמן על הכביש) אין בעיה. אם הרכב ללא טסט זמן רב, וקרתה תאונה בגלל אחד ממכלולי הרכב שכשל, חברת הביטוח תנסה להתנער. * אין לי סימוכין.
  15. מה זה הרכב הזה ?
  16. כך היה לי בחברת 9000000 אם כי בשיחה עם הנציג די השתכנעתי שמדובר בקשקוש...
  17. כמה עולה הערכת שמאי, מול כמה הסיכוי שהרכב אכן ייפגע ?
  18. בעיות מתחילות מתקופה ארוכה של חוסר שימוש, אם הרכב נח את התקופה בשמש, בונוס... רכב שנוסע על בסיס קבוע, גם אם מעט מאד, אין בעיה.
  19. בלי קשר לנושא השרשור, את המשפט הזה - לגזור ולשמור 🤩
  20. מעניין, אפשר קישור ?
  21. מה העונש האפשרי על הפרה של תקנה 62(א) לתקנות התעבורה ?
  22. אפשר להשאיר את האפליקציה פתוחה כל הזמן על הטלפון, לא ?
×
×
  • תוכן חדש...