Jump to content

M H

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. וזאת טעות שחוזרת על עצמה שוב ושוב בפורום. מעניין למה.
  2. למיטב ידיעתי, לפחות 4 מהרכבים המסומנים שייכים לאותה משפחה, ויש עוד איזה שניים שלושה וולוו'אים ברחוב שמאחורי הבניין הזה...
  3. אפשר לעשות כל מיני דברים לא רק לפי הספר. עיין ערך מספר המושבים המותרים ברכב אחרי שהוא מפסיק להיות רכב נכה. יכול להיות שיש כל מיני פרצות שהם תחום אפור שיש מי שיודע לנצל אותם. גם בלי לעבור על החוק ממש. (מקווה שמותר לרשום דבר כזה.)
  4. סורי, אבל 2,500 יורו פלוס סעיף הוצאות מגורים נדיב, זה לא כל כך רע. ולא כולם נשואים, ויש מקרים שבת/בן הזוג יכול לעבוד, בעיקר אם הוא ממשיך בעבודה מרחוק במדינת האם.
  5. נצלש יש מצלמות מהירות בפולין? תודה.
  6. M H

    איך לחפש קבריולט ביד 2?

    מחיפושים שונים שעשיתי, ברכב שרואים בתמונה שהוא קבריולט, ובשם הדגם אין את המילה "קבריולט" בכלל לא תמיד המפרסם רושם זאת במודעה, ואז זה לא עולה בחיפוש החופשי.
  7. האם יש דרך לחפש באתר יד 2 רכב קבריולט - לא משנה איזה , עד מחיר X ? תודה.
  8. @פריג'י תשקול אולי ליסינג יד 2. הצעה ספציפית שאני מכיר עכשיו זה יונדאי באיון 2022 בערך ב-2500 -עדיין פנוי נכון לאתמול- שקל לחודש וטויוטה קורולה (לפני שבוע בערך) 2022 בערך ב 2900 שקל לחודש. כולל הביטוחים, לא כולל ביטול השתתפות עצמית. תבדוק עלות חריגת ק"מ, זה קטע קצת בעייתי בליסינג יד 2 משום מה. המחירים האלה זה או באלבר או באלדן ( אם זה רלוונטי אוכל לברר לך) העיסקה היא לשנתיים, עם אפשרות לסיים את העסקה בהודעה מראש אחרי שנה, ללא עלות ביטול. לגבי ביטול במהלך השנה הראשונה אני לא יודע. אם רלוונטי, תפנה בפרטי לקבל מספר ישיר של מי שאחראי שם על ליסינג יד 2. בהצלחה!
  9. אם מדברים על קבריולטים, יש דרך לחפש באתר יד 2 רכב קבריולט - לא משנה איזה , עד מחיר X תודה.
  10. זה החוק "רשאי להיות מלווה כל אדם שמלאו לו 24 שנים, ומחזיק במשך חמש שנים לפחות ברישיון נהיגה לסוג רכב זהה לזה המצוין ברישיון הנהיגה של הנהג החדש הצעיר" הבחור שרוצה ליווי טוען בשם מורה הנהיגה שלו כי כמו שעל כרטיס הפלסטיק של הרישיון מצויין שנת הנפקת הרישיון ללא תאריך מפורט, ככה זה גם לגבי הליווי. חיפשתי מקור, לא מצאתי. עושה רושם שאין לזה מקור...
  11. ה"מלווה" קיבל את הרישיון בחודש 11.2020 הוא כבר יכול היום ללוות, או שרק מ 11.2025 (מעל גיל 24, מתחת 30) תודה לעונים.
  12. מנסיוני, בביטוח 9000000 אפשר לבטח נהג עיקרי שאינו בעל הרכב, אבל אי אפשר שבעל הרכב יהיה נהג משני נקוב.
  13. @המגיב אולי תשקול לקרוא יותר לאט הודעה לפני שאתה מגיב עליה, בטח בזלזול כזה. מקרוב כן פותח. לא ממש, אה ? דווקא מעניין מה ההסבר למצב.
  14. לא יודע מה במקרה הספציפי הזה, אבל בדרך כלל זה לא עושה טוב, כי אנשים קונים רכב, מתכננים ירידת ערך X ש"ח במכירה, ואז לקניית הרכב הבא להוסיף X +- הפער בין הרכב הנוכחי לרכב החדש. מה שקורה רבות כשמקבלים ירידת ערך במהלך שנות השימוש ברכב, אוכלים את הכסף ש"צנח מהשמיים" ואז "מופתעים" בהחלפת הרכב שצריכים להוסיף מהבית יותר כסף. אז תתפנק, אבל כמו תמיד, מתישהו תשלם על זה...
  15. אם מישהו יכול להוריד את הסרטון ולהניח פה, אשמח.
  16. ככה אני זוכר מלפני 4 שנים. אגב, הם לא משכירים לצעירים.
  17. שלום פורום! לידיד שלי יש רכב שהוא לא משתמש בו, הרכב משנת 2004 הרכב במצב סביר, הבעלים משתמש ברכב אחר באופן זמני עד לתאריך בלתי ידוע, בנתיים הרכב יושן בחניון של הבניין, לא מפריע לאף אחד. לא מעוניין למכור, כי ממילא לא יקבל עליו הרבה כסף, אז שישאר עד ש(אולי) הוא יצטרך אותו. כרגע הרכב ללא טסט 4 חודשים, ועדיין מבוטח. הוא התעניין אצלי על השאלות האלו: 1. האם הבעלים צובר חוב על האגרות באופן אישי, או ש"הרכב" צובר את החוב, ומקסימום הוא יורד מהכביש? 2. תיאורטית, כשהרכב יהיה בן 30 אפשר להעביר אותו לסטטוס אספנות, וימחק החובות ? 3. -זה לא בסדר, אבל ניסיון למזער סיכונים - לפעמים שכנים /חברים לוקחים את הרכב לנסיעות עירוניות, הם מסתכנים בקנס ונקודות, אם הבעלים יקפיא את רישיון הרכב / הורדה מהכביש (= לא יצבור חובות) העונש על נהיגה ברכב יהיה גדול יותר מאשר העונש על נהיגה ברכב ללא טסט בתוקף ? השלכות לגבי הביטוח ? (שבנתיים עדיין יש...) תודה
  18. M H

    בירור רכב שיתופי

    לא מכיר את כל החברות, היה לי פעם התדיינות מול הרץ, אז את החוזה שלהם אני מכיר אין שם אף אחד מהדברים שהזכרתי למעלה. לגבי סעיף מקפח בחוזה אחיד, מעניין מה מומחי הפורום יגידו. @ישה @Be roo @fatboy1340
  19. M H

    בירור רכב שיתופי

    מי שמתעניין, שיקרא את סעיף 4 בחוזה, לדעתי הוא סעיף מקפח שאינו עומד בתנאי חוק חוזה אחיד. ממה שאני מבין, 1. החברה יכולה להחליט שהיא לא תובעת את הביטוח, ולחייב את שוכר הרכב לשלם את מלוא הנזק ? 2. אם רכב נמצא בתיקון 10 ימים. אז אני משלם גם השתתפות עצמית בסך 2,000 ש"ח וגם עבור 10 ימים שבהם הרכב מושבת? וגם, פלוס מע"מ ?! 3. כל נזק שנגרם לרכב בעת ההשכרה, בין באשמת בעל הרכב ובין שלא באשמתו (כולל גניבת הרכב ) מחייב את השוכר לשלם 2000 שקל (לרכב קטן) גם אם הנזק הוא 10 שקלים... - מניסיון אישי, הם מיישמים את זה. מובן, בדרך כלל אין בעיות. זה כבר מוזר לי, תנסה לשאול כמה משתמשים, אני מניח שתופתע...
  20. M H

    בירור רכב שיתופי

    על מנת שלא להכפיש, אני רק מציין שמומלץ לקרוא את החוזה שלהם בעיון, (ואז לברוח...)חוזה-סיטי-קאר.pdf
  21. חכם לומד מטעויות של אחרים, מה שכתב ספריאל זה מניסיון של הרבה מאד אחרים, אז קח את הדברים ללב...
  22. וברצינות, יש משהו ?
  23. האם יש מקור מידע שמפלח את סטטיסטיקת כלי רכב למשק בית בישראל לפי מגזרים ? יהודים / ערבים / דתיים / חילוניים או אולי לפי ערים או משהו דומה ? אם מישהו יודע, אשמח למקור.
×
×
  • תוכן חדש...