-
הודעות
487 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי M H
-
כבר כתבתי ככל הנראה שהבעלים ידע. זה לא סתם חשוד, זה כמעט ודאי. אבל אם הקונה מעדיף לשתוק לו, מי אני שיתערב. ואין כל כך ממי לדרוש הסברים, כבר חסם אותו בוואטסאפ כמובן...
-
המוכר דתי חצי קלאץ' וערס מושלם... בני הדודים לקחו כסף, והחזירו אוטו נוסע. לא ברור מה עשו בדיוק, כי יש איזה בחור שתיווך את התיקון. ואם כבר עוסקים בעניין הזה , לדעתי זאת הדרך הכי יעילה להוציא מהם תיקון טוב. כי הבחור הזה מכניס להם הרבה מכוניות ובעצם מפרנס אותם טוב, לכן הם נמנעים מלדפוק אותו - בכל אופן לא יותר מדי.
-
חום מנוע עלה למרות שהיה מים, זה וודאי. ויש למה כמה אפשרויות למה זה יכול לקרות. איך לא היה מים במוסך? זה לא מסתדר גם לי. בנתיים טופל אצל בני דודינו, נראה מה יהיה לטווח ארוך יותר. על פניו, נראה שהבעלים הקודם ידע. אולי אני הייתי תובע, אבל לבעל הרכב אין כוח לתביעה על סכום כזה.
-
על אף כל מה שכתבת, עדיין הסוואנה הרבה יותר דומה למה שהוא היה לפני 20 שנה , מאשר מסחריים נוספים. כך שהשאלה עדיין קיימת. אולי זה התשובה.
-
הספייס ווגן יחד עם הMPV תפסו חלק ניכר מהאבולוציה של רכבי שבע מקומות במיוחד בציבור החרדי, מאז זה עבר למאזדה 5 / גרנדיס , ואחריהם היום זה אאוטלנדר / פריוס פלוס
-
חברים גם אני מצטרף לדעה הכללית שפות"ש לא מצליח לראות את המציאות משום מה. וכן מתפלא למה חברת הביטוח סבורה שהעוקף אשם, והאם היא ראתה את הסרטון... ובכל זאת בשביל שאנשים ירגישו פה בנוח לשאול שאלות - אז כדאי לשמור על שיח פחות עוקצני כלפי אנשים, בפרט שהוא כבר נעקץ פה שוב ושוב. אז אולי די ? אני לא רוצה לחזור על הביטויים שכתבו פה אבל מי שיעבור ברצף על כל השרשור (כמוני עכשיו למשל) די מתבאס בשביל פ"ותש על פתיחת הטרד הזה.
-
קרוב משפחה קנה את הרכב לפני כשבוע , כ-200 אלף קילומטר . עלה חום מנוע, בדק והיה מספיק מים, לקח אותו למוסך, במוסך הוא טען שאין מים והחליף רדיאטור בעלות 1500 שקל. כעת חזרה נורת מנוע ועולה החום. המוסך אומר שצריך להחליף מנוע, בנוסף יש שם עוד כל מיני תקלות קטנות. הרכב נרכש ב-14 אלף שקל, הבחור מסתפק אם למכור אותה, ובכמה. לחילופין, לחפש מוסך באזור ירושלים - בית שמש, שיוכל לעבור על האוטו ולתת הצעת מחיר כללית כולל החלפת מנוע אם צריך. אשמח להמלצות ועצות, תודה!
-
מן הסתם יש לאשה גישה לאיזה כלי רכב גם כן...
-
הנהגת לחצה חזק על הבלמים, אך הרכב האיץ חזק...לתוך עמוד חשמל .
M H פרסם הודעה בנושא של yossiaviel בתוך רכב כללי
אל תשאל למה ניסיתי... אבל כן, בהחלט. מייצר מומנט. -
[התייעצות] - מצאתי חד קרן? - טוסון בן 10 עם 13 אלף ק״מ
M H פרסם הודעה בנושא של fastidious1 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לדעתי אין הרבה משמעות ברכב שנסע מעט מול אחר שנסע מעט מאד, כך שזו מציאה בעיקר מבחינת מחיר המכירה העתידי. לכן, צריך לשקלל כמה לשלם היום יותר - מול הרווח העתידי/קלות המכירה. -
מניסיון של כמה כלים במשפחה, קודם כל, רק סובארו... למגן זה יחסית קל כמו שכבר כתבו, אבל יקר ולא ריאלי אם הולכים לבעל מקצוע. להגביה אפשר לשים בולמים של אאוטבק ישנה לחלק גדול מהאימפרזות / B4, זמין יחסית אצל בני דודינו. זווית גישה ובטן , זה מה יש. אבל נטישה אפשר לחתוך טמבון אחורי משמעותית עוד לפני שמגיעים למשהו. וצמיגים לשטח, יש היצע גם לא חדשים. בהצלחה !
-
הרוב שצריכים 6 מושבים קונים רכבי 7 מקומות, המיעוט קונה הונדה FRV - נפוץ במגזר החרדי, ק"מ בשמיים. את המולטיפולה לא רואים היום כבר כמעט.
-
מחפשת רכב 7 מקומות או רכב 5 מקומות עם אופציה לשים מושבים
M H פרסם הודעה בנושא של tamaris בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אמין, פיקאסו, 50 אלף, - לא הולך ביחד. קארנס ואורלנדו אין מקום בתא מטען כמעט כשכל המושבים בשימוש, האאוטלנדר עדיף. אבל מבחינת המחיר ב50 זה אאוטלנדר שעבר הרבה , או קארנס במצב טוב יותר (אורלנדו אני לא יודע) שימי לב שאאוטלנדר במחיר זול מדי, עשוי להיות בעל 5 מושבים ברישיון, והמוכר הוסיף 2 או אומר לך שאפשר להוסיף. מבחינה בטיחותית זה אפשרי לכאורה , אבל כמובן שזה לא חוקי ויהווה סיבה להתנערות במקרה תביעה חלילה. בדרך כלל. יש חריגים, למשל כשהרכב הוא רכב שחולק את אותם תושבות של גרסה דומה בעלת פחות מושבים. למשל ברלינגו. עדיין, כמובן שלא חוקי. מעניין אם ניתן לאשר זאת איכשהו, כי רכבים שהיו של נכים, ברבה מהם יוצאים לאזרחות עם מספר גבוה של מושבים יותר ממה שהיה במקור, והנתון החדש מופיע ברישיון הרכב. -
לא זוכר באיזה רכב , חשמלי, אולי מודל 3, חבר בדק את זה מול קרטון, (קחו טיפ, אריזה של מקרר, מושלם לניסויי בלימה ) לחיצה על הגז לא עצרה את הבלימה של המערכת, לחיצה כפולה, כן.
-
אני איתך, ולא בגלל ה"חוכמה", אלא שהמצלם יבחר כמה תמונות בודדות מהמפגש להעלות כאן, ואז זה זורם בשרשור, בניגוד לכמות גדולה של תמונות מאותו מפגש, שאז -אני בכל אופן- מדפדף את ההודעה מלמעלה יותר.
-
אולי אם זה מתקפל, ונפתח רק בירידות ארוכות ?
-
או שתהיה הזדמנות כזו שוב, מעולה. אם לא, לפחות שנה אחת הצליחה, ואז חזרה לברירה השניה. לא ? שילמתי 12.6 אם לא היו הפתעות, זה רק ההוצאה הוודאית ? אם כן ,משתלם, לא כך? כלול. סורי, אבל פשוט לא הבנתי, אם העלויות דומות, למה זה לא חלופה? אין לי הבדל "רגשי" בין רכב בבעלותי לשכור. ואיפה זה פוגש אותי? הסיכון שיהיה כאב ראש מסוים , לכאורה הכל על חברת הליסינג, ואני מקבל רכב חליפי. וחברים, ההנחה הכללית פה היא שבלי מזל מיוחד החזקת רכב זול אכן תעלה לא פחות מ 12K שנתי ? סופרי אפונים מקצועיים, אנשי TCO, אנא התפקדו
-
השאלה שלי התלבטות ברמה האישית, וגם שאלה כלכלית כללית יותר. אני מסתפק בין רכישת רכב ישן באזור 15 או 20 אלף שקל (קצת צרות של אחרים, אבל מתוך תקווה למצוא משהו טוב...) מול מסלול ליסינג פרטי תפעולי יד 2. הצעה ספציפית כרגע - בחברה גדולה ומוכרת- יונדאי i20 2020 , ב 6,000 מקדמה ו 1,000 ש"ח חודשי - עסקה לשנה. 50 אג' לק"מ חריגה. עם חבילה שכוללת שירות מלא. לי נשאר לשלם רק דלק רוב האנשים מסביבי שאינם מחזיקים רכב חדש, בוחרים לקנות רכב ישן ולא ליסינג כזה. בחישובים שלי עם חברים ומניסיון אישי, יוצא לי שבהחזקת רכב ישן לא משלמים הרבה פחות מה-1500 שקלים האלה פר חודש, וסובלים מצריכת דלק גבוהה יותר מרכב דומה חדיש יותר. כמובן לחשב tco שכולל את כל ההוצאות לתקופת ההחזקה כולל אובדן ימי עבודה/רכב שכור בזמן תיקון במוסך, כל אחד עם מה שהוא עבר... לא יוצא לאף אחד ממכרי (למעט בר מזל או שניים, שאולי שכחו אי אלו הוצאות...) פחות מאלף ש"ח פר חודש, לרובם יותר. אם המספרים נכונים, ובאמת זה עולה סך כסף דומה, אז למה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבחור ברכב ישן, מאשר לנהוג על רכב נוח יותר, בטיחותי יותר, חדש יותר, חסכוני יותר ולצאת באותו כסף ? האם ההסבר הוא שהם "משקרים לעצמם" ומתעלמים מהוצאות שמפתיעות ,העיקר לא להתחייב על סכום קבוע לליסינג, או שיש בחישוב גורם כלכלי נוסף שאני מפספס? * יש אנשים שזה לא רק כלכלי מבחינתם, הרכב צריך להיות "שלהם" ולא שכור, גם במחיר יקר יותר.
-
@קיורטוש אוטומוטיב מה זה האתר הזה, אפשר לדעת ?
-
לחץ אוויר לפיקנטו + המלצה למוסך באזור השרון
M H פרסם הודעה בנושא של asafmn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אבל בפועל, זה מה שהיא תשמש בעיקר, כי אם רק חסר קצת אוויר, אז כל אדם כמעט ימלא בתחנת דלק. ואת המנפח החשמלי מאוטו דיפו או הדוד עלי מוציאים אחרי פנצ'ר שתוקן בקצף/בורג סיליקון. -
@NAPOLEON אני לא מזהה את המקום, אבל תודה על ההחייאה של השרשור !
-
אפילו לא אחד ?! ייתכן, אבל מן הסתם האחוזים יעלו אם נתייחס רק לאלו שבמצב נסיעה.
-
קנס על נסיעה בנתיב שמאלי
M H פרסם הודעה בנושא של פאטון בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זו הודאה, לא ? -
חריגת בניה ללא אישור זה משהו ששומעים עליו, אבל מגדל?!
