Jump to content

M H

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. ירידת ערך עתידית, היא סוג של הימור, כי אם אכן הקונה הפונטציאלי יהיה בדיוק מי שצבע את הרכב, או שהוא סומך על הסיפור של המוכר, לכאורה הוא לא צריך להוריד במחיר. אבל, הסיבה האמיתית לירידת ערך היא - שבמכירה אתה צריך למכור רכב עם סיפור, כשלרכבים אחר אין סיפור. והקונה מבין שגם הוא בעתיד יהיה באותה סירה.
  2. אפשר לשלם סכום קטן יחסית, אשר יגרום למוכר ישר להישאר בעיסקה, ומצד שני לא נורא מדי לקונה להפסיד. כאמור אפשרי, אבל בכלל לא מקובל בדרך כלל.
  3. במודל 3 חוויתי בלימה בנסיעה איטית קדימה כשלפני רכב עומד (רמזור אדום) עם מודל Y החדש, ניסיתי סיטואציה דומה, והוא לא בלם. הייתי צריך "לרדת" על הבלמים...
  4. גם ב Y החדש, אם כי לא ניסיתי במהירות גבוהה
  5. יש מקומות שלכלוך כזה יכול להצטבר בתוך כמה ימים, אם רק חנית תחת העץ הלא נכון.
  6. בסוכנות השכרה בפולין אמרו לי שאפשר עד 125, הם הסכימו לתת על סמך רישיון ישראלי, כי מבחינתם זה כלול ברישיון B . כששאלתי, הם לא ממש ידעו מה הביטוח יגיד על רישיון זר, אם וכאשר... (מתאר לעצמי שזה היה המצב בארץ למשל לפני 2008 אם תייר היה רוצה לשכור רכב במשקל כולל עד 4 טון באמצעות רישיון B כלשהו, לא?) לטענתם פולין שונה בזה מהאיחוד האירופי.
  7. למיטב ידיעתי, רישיון B מקומי בפולין עם וותק של 3 שנים, מאפשר רכיבה על קטנוע עד 125 סמ"ק. מישהו אולי התנסה בזה עם רישיון ישראלי? תודות.
  8. קצת פרנואידיות, בשביל זה מטשטשים פרטים בדו"ח, לא?! מלבד זאת, כאמור, לא הייתי שם, ואם אחי יגיד לי שמישהו אחר אכן נהג ברכב, מניין לי?
  9. עו"ד שאחי פנה אליהם ממליצים על הצהרה של בעל רישיון זר ש"נהג" ברכב . אז ישה, זה למה.
  10. ואז הוא התחייב לשלחו את מסמכי הרצף הביטוחי, ומה עשה?! לשחק משחקים עם הביטוח, נוגד את הבסיס שעליו נשען העניין לשלם על שירות "ביטוח" שהלקוח בטוח כי במקרה קטסטרופה (מבחינתו) הוא מכוסה.
  11. מנסה לעזור לאחי, זוג עבירות ראשונות שלו, הוא עדיין נהג חדש. מצורף תמונות של הדו"ח. עכשיו יש לו 16 נקודות, או 32 ? מה המשמעות מבחינת קורס נהיגה מונעת / פסילה, וכדו' ? תודה!
  12. יש בשביל מה לצלם רכבי משטרה כשהם עוברים עבירת תנועה, למשל פרסה על קו לבן כפול, או שאין למי לשלוח? כמובן, כשהעבירה היא בלי הפעלת סירנה או אורות חירום או שאין למי או בשביל מה לשלוח?!
  13. תכף אנחנו מתגלגלים להוצאת דיבה... רק אומר.
  14. על פי דין תורה/חוק/כדי להישאר חבר שלו? בגדול, כשאתה עושה מעשה לא מורשה ברכוש הזולת, עליך לשאת בכל תוצאה, לא ?!
  15. מניסיוני אין תור
  16. בית המשפט העליון, גם כשפועל כערכאת ערעור, שוקל לעיתים שיקולי צדק, הגינות וערכים מוסריים, ולא רק את לשון החוק. הוא רשאי לפרש חוק או לפסול יישום שלו אם הוא מוביל לתוצאה לא צודקת או לא מוסרית. לדוגמא בחוזים חיפשתי תקדים, וה AI טוען כי - ע"א 294/91 חברת בנק המזרחי המאוחד נ' מגדל כ.ב. – בפסק הדין בית המשפט הפעיל עקרונות של תום לב והגינות חוזית, וקבע שחוזה שנערך תוך ניצול חוסר שוויון בין הצדדים לא יאכף ככתבו, למרות שהחוק לא פסל אותו מפורשות.
  17. הסוללה מספיקה עד חיפה ? 😉
  18. אחת כזו היתה חונה בבנין לידי, משיחה עם הבעלים - מסתבר שאפשר לנהוג עליו עם רשיון B (ישן) ולהזדכות עליו במס כמו משאית. כמו הטנדרים האמריקאים הגדולים, אבל ברכב שהוא סופר פרימיום. (אגב, מישהו בקהל יודע בערך בכמה זה מוזיל את העלות למשתמש? )
  19. הגיע הזמן לגלות לפשוטי העם?
  20. זה סותר את העניין המקובל שעל תאונה עם נזק קטן לא שווה להפעיל ביטוח, על מנת שלא לזהם את העבר הביטוחי. ממש לא סביר.
  21. M H

    עוקץ רכבים חדש

    בנכס נדל"ן משועבד, אפשר לעשות עוד שיעבוד - משני.
  22. @יענקלה הדובי צריך לחשב גם מה גיל המוות הממוצע הכללי, למול גיל המוות הממוצע של זכאים לתג נכה (שכוללים הרבה מחלות כמו סרטן למשל)
  23. תרחיש היפוטטי, כי מי ישלם בלי ההתחיבות הזו...
×
×
  • תוכן חדש...