Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. אולי לא קשור, אבל 5% ?? בשביל הסכום הזה יהיה מישהו שיסכים להפסיד את התחושה של "להוריד את הניילונים" וכמובן עוד יד. בכמה אחוזים פחות ממחיר רכב חדש, אתם הייתם עושים את זה ?
  2. חשוב מאוד וותק, אם העבר התעבורתי נקי הרבה שנים, שופט יכול להוציא אותו ממש בלי כלום, לפני כמה שנים, קרוב משפחה עמד למשפט על נהיגה ברכב ללא טסט מעל שנה/שנתיים -לא זוכר בדיוק. 13 שנה נקיים מאחוריו ויצא עם משהו סמלי ☺️
  3. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    סקרנות, ראיתי טסלה עם חריץ לרוחב הגג עם פס גומי בעומקו, בערך מאחורי הראש של היושבים בשורה הראשונה. למודל 3 יש גירסא עם חלון בגג ? אם לא, (ונראה לי שלא...) מה זה הקו הזה ?
  4. א. נבואה ניתנה לשוטים... ב. אם לא תקנה לנדקרוזר, מה תקנה? אם תקנה רכב אחר, האם גם בו יש הימור ?
  5. יש לך פלאפון חכם ? עבר פלילי נקי ? תבדוק אם אתה יכול להיות שומר דרך... כאילו , צריך עוד משהו ?
  6. מישהו יודע מה פעולתו של המכשיר שיהיה חובה להתקין ?
  7. אתה עם טלפון טיפש?
  8. מי שיש לו אחריות, שיתקין איזו מערכת, במקום להקים זעקה בציבור. ממתי ישימו אותו מאחורה ? מתחילת נסיעה? ואם זו -נסיעה ארוכה/צריך וויז/נכנסת שיחה ? בקיצור, ממש לא תמיד מעשי.
  9. מחיר ?
  10. M H

    רכב ללא טסט

    זה בדואר ישראל.
  11. אחרי כל הקללות על הסוחרים הלא הגונים, נראה לי שתמכור את הרכב לסוחר, כי הוא ישלם לה מחיר טוב יותר מכמה שישלם מישהו פרטי אחרי הגילוי נאות... למכור רכב כזה לסוחר שמשלם יותר -בינינו, כי הוא ירמה מישהו- הוגן או לא הוגן ? יעני, מי שיקנה מהסוחר לוקח את הסיכון, לא ?
  12. M H

    מציאת מס' המנוע

    אפשר כאן https://meshumeshet.com/
  13. באמת מעניין, גם לי יצא לראות לפני איזה שנה רכב שרוף בצידי הכביש,- עם צמיג שלם. כבר אז תמהתי, אולי עכשיו מישהו ידע לענות?
  14. ולמה באמת היא נשרפה ?
  15. זה בטח ממש מייפה את האוטו...... לא?
  16. נהג לא אמור לשמור מרחק מהרכב שלפניו בצורה שיוכל לבלום בלי להכנס בו גם במקרה של עצירת חירום ?? הם נסעו צמודים, במהירות אחידה - הם היו יחד בטיול... גם אם אני הייתי לא זהיר, זה אומר שהם רק טעו? FALOU, ממליץ על מישהו מסוים ? מישהו אחר רוצה לתת המלצה על עו"ד ? יש למישהו מושג מה העלות של עורך דין ?
  17. אני באתי מגשר אריק, אני ברכב הלבן. הרכב שהצליח להימנע מלהיכנס בי, בא מכיוון צומת יהודיה והרכב שנכנס בי היה מאחוריו. קודם כל, הבן אדם אמר את זה בפה מלא בזירת התאונה. וחוץ מזה בדרך כלל אם לא מספיקים לבלום, אני חושב שזה או חוסר שמירת מרחק או חוסר ערנות בכביש (כמובן לא כשמדובר בתקלה ברכב) בכביש אכן כל אדם אמור להיות ערוך גם לטעויות של אחרים. אולי בגלל זה יש חוק שמירת מרחק ? ואתה יכול להסתכל על זה גם ככה - אני נהג לא מנוסה, עשיתי טעות בכביש, ובגלל שהוא נסע מהר ולא יכל לעצור אני צריך למות/להינזק? מי ש"קיפחתי לו את זכות הקדימה" לא נכנס בי. זה שבא בצמידות אחריו נכנס בי. החץ על הרכב השחור שנכנס בי
  18. אהלן אנשים... אז אתם משוכנעים שאקבל שלילה ☹️ לדעתי הייתי מגדיר את התאונה בכך שאני גרמתי שיהיה צורך בבלימת חירום, והרכב השחור - בנסיעתו מהר וללא שמירת מרחק, גרם שבעת צורך בבלימת חירום, הוא לא יוכל לעשות זאת. ולמרות זאת אני יצטרך לשלם ? זה היה בצומת "בית צידה"
  19. M H

    אישור בלמים לרכב ישן

    ככל הידוע לי - כן. אלא אם כן הם ישכחו... מניסיון לפני חודש.
  20. שלום לכל החברים. אני נהג חדש {טרי טרי 4 חודשים...}, נסעתי בכביש בין עירוני, דו סטרי ללא גדר הפרדה. הגעתי לצומת T ופניתי שמאלה. לפני הפניה כמובן הסתכלתי עם מגיע רכב ממולי, וראיתי שיש רכב שחור רחוווק, אני חושב שעל פי חוק - וגם היגיון... הייתי צריך לחכות שהוא יעבור למרות שהוא רחוק. כשנכנסתי לצומת הבנתי שטעיתי בשיקול המרחק+מהירות שלו, והוא נוסע ממש מהר ! וכך גרמתי לו לבלום. הנהג (ברכב השחור שממולי) הצליח להאט ולסטות קצת שמאלה והמשיך הלאה בכביש. שלב ב' רכב שבא מאחורי הרכב השחור ראה שהשחור בולם ולא ידע למה, אז הוא האט חזק ופנה ימינה. ושם הוא פגש בי ! הפגישה לא הייתה כל כך מוצלחת... מכה בצד ימין קדמי, ומשם בטיסה ישירה מעל אי תנועה (מדרכה) לעבר רכב אפור שעמד בנתיב הנגדי . והרכב הפוגע הסתחרר על הכביש ונכנס בי שוב - בגאז' אל בגאז' . שישה אנשים פונו באמבולנסים - מד"א. ארבעה מתוכם התהלכו עצמאית (כולל אני ואשתי) ועוד שניים מהרכב האפור שפונו מקובעים גב+צוואר, הם חייכו ונראו בסדר גמור, ככל הנראה הם רק רוצים לתבוע את הביטוח בכמה שיותר זוזים... א. האם זה נקרא שאני אשם כי לא נתתי זכות קדימה? (או שבגלל שאם הרכב השחור היה נוסע במהירות המותרת, הייתי עובר בלי בעיה - אז זה בסדר) ב. זה משנה אם אותתי לפני הפניה שמאלה ? ג. האם יש עניין להשיג הסרטה ? ד. יש לי רק ביטוח חובה, אני יצטרך לשלם למישהו? ה. ישללו לי את הרישיון ? (זה שנכנס בי לא שמר מרחק. ונסע מעל המותר. - לטענתו 100 קמ"ש - אני חושב שיותר.) תודה על הבמה המדהימה הזו !!! תודה ענקית מראש לכל מי שיתרום מכוחו וזמנו לעזור לי להבין מה יקרה איתי... תודה !!! יש פה תמונות , לא יודע אם זה ממש עוזר...
  21. M H

    במה אני מסתבך ?

    אהלן אנשים! תודה על כל התגובות. אני הבנתי מהשרשור הזה שהעסק חמור אז לא לקחתי סיכון , ביטלנו תוכניות ☹️... אבל אם כבר דיברו על ביטוח, בחוברת תנאי פוליסה רכב חובה סעיף 8א- כתוב , מבטח פטור מחבותו לפי פוליסה זו אם הנוהג ברכב לא היה בעל רישיון נהיגה בר תוקף בישראל לנהיגת כלי רכב מסוג כלי הרכב המבוטח, ובאופנוע - בעל רישיון נהיגה בדרגה המתאימה לנפח המנוע או הספקו; לעניין סעיף קטן זה לא יראו הפרה של תנאי מתנאי רישיון הנהיגה כנהיגה ללא רישיון נהיגה בר תוקף: זה לא אומר שהביטוח כן מבטח גם נסיעה בלי מלווה ? הדוגמאות שהובאו דיברו על נסיעה ללא מלווה, או עם נוסעים מעבר לקיבולת הרכב. מישהו יודע ספציפית מה החוק לגבי נסיעה בשעות היום (לא צריך מלווה) עם רכב מלא ? ושוב תודה!!! קראתי את כל מה שכתבו, אבל לא יכולתי להגיב עד עכשיו.
  22. שלום חברים. אני נהג חדש צעיר -- על פי החוק אסור לי להסיע למעלה מ 2 נוסעים (בלי מלווה, כמובן.) אם אני רוצה לנסוע עם המשפחה , חברים וכו' מה אני יכול לחטוף במקסימום?? ואולי מישהו יודע מה חוטפים "בדרך כלל" ? תודה לכולם...
  23. לא צריך "חניה פרטית זמינה". לדעתי שים מודעה ביד 2 (עם כל החסרונות של הרכב כדי שלא יתקשרו סתם) ותראה איך תוך יום יומיים בני דודינו יתקשרו לקנות אותו לפירוק. אתה יכול לכתוב ביד 2 שני מחירים אחד רגיל, ועוד מחיר יותר זול לפירוק - כי כאמור בנוסף אתה מקבל החזר ממשרד התחבורה. אין הרבה מה להתמקח על מכירה לחלקים, תראה כמה מציעים לך, תתמקח קצת... אם המחיר נראה לך הגיוני תמכור. כשאתה מוכר אותה - אתה משאיר אצלך לוחית רישוי,(ורישיון רכב?) מזמין תור למשרד הרישוי, מגיע לשם ועושה "הורדה מהכביש". אחרי זה אתה ממלא טופס באתר משרד התחבורה ומקבל לבנק את הכסף. https://www.gov.il/BlobFolder/service/request_to_deposit_vehicle_license/he/Refund_Car_Pymnt_0.pdf (חבל על הזמן אם אתה לא משתמש באוטו, כי ההחזר הוא יחסי לפי כמה זמן נשאר לרכב טסט)
×
×
  • תוכן חדש...