Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. למה ? במחיר הזה תצטרך ממילא להתפשר במשהו אז מה רע ביד 4 ?
  2. M H

    צריכת דלק - גגון

    תודה לכולם.
  3. אותו דבר גם החלונות , לא?
  4. שלום אנשים מישהו חישב פעם כמה גגון על גג הרכב משפיע על צריכת הדלק באחוזים ?
  5. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    עולה כסף?
  6. שלום אנשים. מישהו מכיר השכרת רכב שמשכירה לנהג חדש - 7 חודש... וגם, בן עשרים. חיפה / אשדוד תודה ! ------------------------------------ אחים ! אל נא תכעסו עלי על השרשור הזה אשר פתחתי בעבר ולא הגבתי, יען האינטרנט שלי מסונן בנפה דקה... ואינו מאשר לי לפתוח את השרשור הזה. צר לי מאד.
  7. נצל"ש, סליחה, בונדד זה המחסן של המכוניות אחרי הנמל ?
  8. זה לא צריך היה להיאמר. וכמובן גם זה,
  9. פות"ש כתב motior כתב וזה ההבדל ביניכם שיכול להביא לבעיה במקרה ביטוחי. כמו שכתב גור אדם . אם אתה רשום כנהג עיקרי ככל הידוע לי, אין בעיה. - השאלה היא אם כאשר בעל הרכב הינו בעל רצף ביטוחי נקי, אבל הנהג העיקרי חסר רצף ביטוח, אם זה מוזיל ?
  10. זה וודאי משפיע על הביצועים...
  11. איך אף אחד לא אמר שלא נותנים תעודת זהות מקורית לאדם אחר ? שהוא לא מכיר ?!
  12. קונצרן : פולקסווגן - אודי, סקודה, סיאט, תיקנתי לך.
  13. בטח לא הבנתי נכון, יש "הכנה" , יעני יש מקום ומסילה למגירה ורק את המגירה עצמה לא שמו כי זה לא רמת גימור גבוהה ??? זה אפילו יותר מואגיות שיש לך כפתור שלא עושה כלום... מעניין אם אפשר לקנות בפירוקיה
  14. נצל"ש מה זה אומר "ספונסר פורום" ? תודה.
  15. כלומר, אין אפשרות לתביעה על הגורר מצד בעל הרכב הגרור ? בגלל שאדון שוטר חרג מהוראות החוק ואדון גורר שמע בקולו ? לא נשמע לי הגיוני.
  16. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    לא מקבלים רק החזר מע"ם
  17. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    הבנתי טסלה, אבל למה פרפורמנס? לכל הרוחות. אגב, התקנת הדוושות בטח מסיר את האחריות (?) באסה.
  18. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    אפשר איזו שהיא השוואה? 2004 מכוניות, זה הרבה או קצת.. כאילו, כמה ניסאן גוק/אופל אסטרה/וכו, יש על הכביש ?
  19. בגדול, רכב גישור פירושו רכב שלקוח מקבל מחברה באופן זמני עד לקבלת הרכב שהזמין מהחברה - למשל בליסינג תפעולי.
  20. noknok כתב רכב גישור. לא קנה.
×
×
  • תוכן חדש...