שלום אנשים.
מישהו מכיר השכרת רכב שמשכירה לנהג חדש - 7 חודש... וגם, בן עשרים.
חיפה / אשדוד
תודה !
------------------------------------
אחים ! אל נא תכעסו עלי על השרשור הזה אשר פתחתי בעבר ולא הגבתי, יען האינטרנט שלי מסונן בנפה דקה... ואינו מאשר לי לפתוח את השרשור הזה. צר לי מאד.
פות"ש כתב
motior כתב
וזה ההבדל ביניכם שיכול להביא לבעיה במקרה ביטוחי. כמו שכתב גור אדם .
אם אתה רשום כנהג עיקרי ככל הידוע לי, אין בעיה. - השאלה היא אם כאשר בעל הרכב הינו בעל רצף ביטוחי נקי, אבל הנהג העיקרי חסר רצף ביטוח, אם זה מוזיל ?
בטח לא הבנתי נכון, יש "הכנה" , יעני יש מקום ומסילה למגירה ורק את המגירה עצמה לא שמו כי זה לא רמת גימור גבוהה ???
זה אפילו יותר מואגיות שיש לך כפתור שלא עושה כלום...
מעניין אם אפשר לקנות בפירוקיה