Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. M H

    ביטוח Audi TTS

    היידה ! קצת נראה שאתה מחפש סיבה...
  2. M H

    מכוניות לאישים מהתנ״ך

    ואוו, זה היה שווה את כל הפוסט...
  3. רכב של אחי, בעיה שחזרה על עצמה, וברוב המוסכים אומרים לו, פיאט? ועוד רובוטי? חפש ת'חברים שלך... או תלך למוסך מרכזי פיאט בירושלים, ותכין כסף... מי יכול להמליץ על מוסך מתמחה בתחום, עדיפות לאיזור בית שמש - ירושלים. תודותי !
  4. שלום לכולם, בתאריך 21 במאי קיבלתי הודעה על זימון למשפט, עדיין מופיע לי באיזור אישי ממשלתי כי טרם נקבע מועד. זה תקין ?
  5. רק אני לא הבנתי ?
  6. 15 שח בחודש. שזה מחיר אפסי ביחס למה שאני מקבל, לטעמי... וזה מחיר זול לדעתי לחברה שנותנת שירות ברמה מקצועית, עם זמינות ממש מעולה.
  7. סים של נטפרי עובד במכשירי אנדרואיד. מקבלים סמס רגיל. אי אפשר לשלוח, ואין אפשרות לשיחות טלפון, אני לא יודע אם זה נקרא חיבור קווי. אבל באמת מיצינו... כי מי שרוצה נטפרי, יודע כל מה שצריך, ומי שלא, לא נראה לי מדי מעניין אותו... לא ברור, כאילו למה אתה קורא לזה "מתחבאים" כל האחרים פה, הלא חרדים, רשומים בשם מלא? באמת שלא הבנתי.
  8. ההודעות שלך יוצרות בעיה, כי צריך לשים לך גם "אהבתי", וגם "מבאס"... צריך ליצור תגובה על כל שורה... בהצלחה מול המערכת.
  9. לא מבין איפה הבעיה, נטפרי, שזו חברת הסינון המובילה בציבור החרדי, מאפשרת קבלת סמס למחשב בלי שום בעיה והגבלה.
  10. מה פתאום ! כל הרעיון של שיחה נכנסת לקוד חד פעמי , נראה כמי שנולד בשביל החרדים
  11. וגם, לא משנה כמה זמן יש לך רישיון, במענה האוטומטי *5678 תחת האפשרות הנפקת כפל בשל אובדן, מספיק מספר זהות ושנת לידה כדי לדעת. זאת משום שהדעת סובלת כי אם איבדת את כרטיס הפלסטיק, אתה גם לא יודע מה מספר הרישיון שלך.
  12. @mfanter עוד יותר בטיחות. עם הילד נשכח חלילה ברכב, שלא יסגר החלון, לכן חלונות אחוריים לא נסגרים בנעילת הרכב ואם אין ילד ברכב, למה החלון מאחורה נשאר פתוח?
  13. M H

    רכב יד 1 מליסינג

    גם אם ליס4יו התחייבו אז שהרכב חדש מהניילון ולא השתמשו בו, חנה בתת קרקעי עם מיזוג, ועבר פוליש אחת לחודש, אין כנראה אפשרות לתבוע עכשיו כלום. רכשת לפני שלוש שנים, זה כמעט נצח...
  14. ברוך הבא לפורום, זה שרשור מלפני 11 שנה, להבא תנסה לשים לב...
  15. M H

    רכב מכונס - אופל אסטרה

    או כי אין לו כסף, בכלל. מה שקורה הרבה בכינוס. אני לא מצליח לבדוק, כי אין לי פרטים של בעל הרכב.
  16. M H

    רכב מכונס - אופל אסטרה

    לשוק גרוע יש שני משמעויות 1 משך זמן מכירה ארוך 2 מחיר נמוך לגבי 1 לא איכפת לנו. כי בנתיים אני יהנה מהרכב. לגבי 2 זאת בעצם השאלה. מה המחיר הריאלי של הרכב בהינתן ואין הפתעות.
  17. M H

    רכב מכונס - אופל אסטרה

    קילומטראז לא נכון מנוע שהוחלף שלא כחוק כמות בעיות מכניות שכבר לא שווה לתקן ועוד כיד הדמיון...
  18. M H

    רכב מכונס - אופל אסטרה

    זוכר את השרשור ההוא. אבל פה מדובר בלאחר מעשה. זאת היא שאלתי. האם אפשר לשער מה המחיר הריאלי, לפי המחירון או לפי מצב הפרסומות ביד 2? זה בטוח. אבל השק כבר קצת אצלו... כי 10 אחוז וודאי הפסיד. מחיר הרכב + טסט, בלי הפתעות מיוחדות, יוצא כ 12,500 האם סביר להניח כי הרכב יימכר ביותר או בפחות ? כמובן שיכולים להיות גם נחשים בשק, אבל זה הימור שהגיוני לקחת בהתחשב בנזק וודאי של אלפיה, מול נזק בספק, של 3-5K כי לא נראה לי מסתבר שיהיה נזק של 10K ברכב כזה. *** אני אניח כאן קישור ליד 2 ואת הרכב הנידון במשומשת
  19. אחי זכה במכרז מכונס ברכב הזה. הרכב בלי טסט כבר חצי שנה לפי משומשת. הוא לא מבין במכוניות, וחשב שהוא הולך להרוויח מיליונים... מה חכמי הפורום ממליצים, לבטל את הזכיה, שזה עלות של 10 אחוז 1,050 שח או לקנות ולמכור ? * אין לו רישיון. אני כרגע בלי רכב, אז לא איכפת לי לקחת את הרכב, לפרסם למכירה ובמקביל להשתמש. אופל 2015.pdf
  20. לא בודקים באיזור אישי. מתקשרים למענה אוטומטי של משרד התחבורה; מקיש מ.ז. ושנת לידה, דווח על אובדן כרטיס פלסטיק של ר.נ. - אם יש רישיון, המערכת מבקשת פרטי אשראי. אם אין אתה מקבל הודעת שגיאה... ^^^ אופס, הקדמת אותי... אגב, אני חושב שאפשר רק בדיווח על אובדן. כי בחידוש תוקף, המערכת מבקשת מספר רישיון
  21. הגדרה כמעט נכונה. הבחורים המדוברים, הם בעצם מתאימים לישיבות יותר פתוחות, אבל מעדיפים שהסביבה בה הם לומדים תהיה יותר שמרנית. מה שיוצר קונפליקט...
  22. הגשתי בקשה להישפט, טרם נקבע מועד. 1. הנהג שקיבל את הדו״ח לידיו , אומר לי כי הוא שמע מאנשים שגם אם הוא יבוא לבית המשפט, על מנת להעיד את האמת, הוא לא ייענש. הוא ביקש ממני לברר זאת, משום שאם לא ייגרם לו נזק, הוא מוכן בשמחה לבוא. 2.מספר דקות לאחר המפגש שלי עם השוטרים, פגשתי חבר ברחוב, בכניסה למוסד לימודים שבו הוא לומד. עצרתי, ו"עשינו סיגריה" בשיחה עם החבר כיום, מתברר שבשעת הדו"ח המדובר, היינו עדיין באמצע לשוחח. (הוא יודע זאת בוודאות, מכיוון שכשהוא גמר לדבר איתי, הוא שם לב שהוא מאחר להיכנס למוסד הלימודים שבו הוא לומד.היה צריך להיות שם בשעה 16:00) הוא יכול לעזור לי בתור "עד בלתי תלוי" ? המשך יום נעים לכולם.
  23. אני מוצא רק הגשת בקשה למפנ"א, מישהו יכול בבקשה להניח קישור לבקשה להישפט ? או שזה לא באינטרנט ?
  24. שלום חברים, קודם כל עדכון ישן, פניתי למפנ"א, ציטוט הפניה שלי- אני רואה את הדוח הזה באיזור אישי ממשלתי, פרטי הנהג בדו"ח הם הפרטים שלי, פרטי הרכב בדו"ח הינם פרטים של רכב שאינני מכיר ומעולם לא נהגתי בו. אציין כי אותם שוטרים שרשומים בדו"ח עצרו אותי לביקורת, זמן קצר לפני השעה הרשומה בדו"ח. לפיכך עולה כי השוטר שרשם את הדו"ח , טעה והכניס את השם שלי במקום את מי שעשה את העבירה. אם יש לכם תיעוד ממצלמה בניידת, או ממצלמת גוף של השוטר, אז יהיה אפשר לראות שזה לא הייתי אני. ממתין לתגובה ולביטול הדו"ח. תודה. וזאת תגובתם - שלום רב, הנדון: בקשתך לביטול הודעת תשלום קנס 381510**** פנייתך מיום 02/03/23 .1 בקשתך שבנדון נבחנה לרבות כל האמור בה ומכלול הנסיבות, מתוך כך הוחלט לדחות את בקשתך לביטול הקנס וזאת, מאחר בבדיקה שנערכה הוברר כי מדובר בדוח מסוג מסירה ביד בו זוהית על פי רישיון נהיגה עם תמונה והדוח נמסר לך במעמד רישומו לאחר שחתמת על אישור קבלתו. ולפיכך, מדובר בדוח חוקי ותקין. .2 לאור האמור, עליך לנהוג כמפורט בהודעת הקנס שברשותך, על מנת לשלם את הקנס, יש להזין את מס' הדוח בסניפי דואר ישראל או ברשות האכיפה והגביה, בכתובת: il.gov.eca.www או בטלפון: 35592*, אם חלף המועד לתשלום הקנס המקורי נוספו לו דמי פיגור כקבוע בחוק. בברכת נסיעה טובה ובטוחה. בכבוד רב, יורם פרץ רס"ב המרכז הארצי לפניות נהגים עד לתאריך 22.05 אני יכול להגיש בקשה להישפט, אשמח להכוונה מה לכתוב בטופס הבקשה. תודה !
×
×
  • תוכן חדש...