-
הודעות
487 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי M H
-
רישום מונית ומה שבניהם
M H פרסם הודעה בנושא של om2 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
@WE988244 חוץ מענין הכובע וכו’ יש פה עניין פלילי ? נניח ומצאתי כי עלות החזקת הg קלאס שלי תהיה זולה יותר תחת רישיון מונית, יש פה משהו לא חוקי? אני חייב לקחת נוסעים? -
תודה! שרשור נחמד, חבל עליו😉
-
האם יש דרך להשתמש במצלמות החניה של רכב כמצלמת תיעוד, למקרה תאונה שואל ספציפית על BYD ATTO 3 אבל גם מעניין אותי בכללי אם זה קיים. בייחוד ברכבים בעלי פונקציית צילום 360* שאז די בטוח שיתקבל ציעוד ממש מלא תודותי !
-
25 או חדשים יותר, 26
-
מה הקנס על נסיעה על פסי רכבת קלה?
M H פרסם הודעה בנושא של eladns בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
רנו מגאן זה הרכב הסטנדרטי של עשירי ירושלים? -
זה ברור. אבל עדיין, נכנסת פעם לסופר או לכל סוג של חנות ואמרו לך מחיר 550 ש"ח או מזומן 400 ? עם חשבונית. כלומר, למה זה משתלם? הרי עלות סליקה היא לא כזו אסטרונומית, וגם, כל כל כך הרבה תחנות דלק החליטו שזה משתלם להם, במידה זו או אחרת, ולא רואים את זה גם בדברים אחרים ? מוזר, לא?
-
האם חכמי הפורום הזה ידעו להסביר מה הגורם לפער הגדול בין תשלום במזומן לאשראי? בסופשבוע הזה נתקלתי בפער לא סביר, מזומן 7.14 אשראי 9.62 מישהו מכיר תחום נוסף שיש בו פער כזה ? כמובן שאני מתכוון לתשלום חוקי, ולא לפער בין לבן לשחור. יום טוב לכולם!
-
חור ברדיאטור שנוצר מנסיעה בכביש מקורצף
M H פרסם הודעה בנושא של משה. ט בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אולי עדים סיפרו לו ? אבל, והיות ואני חובב את האמת, לא יכול להיות שהבעיה בקרצוף היתה מקומית ולא שמת לב לכך בנסיעה קודמת? -
תאונת שרשרת ואופן טיפול
M H פרסם הודעה בנושא של FuriousLift בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן. סביר להניח שיוזמן לתת גירסתו אצל בוחן תנועה, אם הוא מעוניין לזרז תהליכים, אפשר לפנות למחלקת בוחנים בתחנת המשטרה הרלוונטית.- 1 תגובות
-
- 1
-
-
משאית בטון נכנס לי ברכב -התייעצות
M H פרסם הודעה בנושא של נתי-1 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לפעמים בן אדם רוצה להיות הוגן, ומישהו בצד השני מוציא לו את הטעם... ו ”לך למשטרה” עשוי להיות ביטוי ל- רציתי שנסתדר, אתה לא רוצה? ביי ביי לא מתוך כוונה מה המשטרה בדיוק יכולה להועיל. -
שלום לכולם ! שואל בשביל אחי, נוסע כ 50K קמ בשנה, כיום ביונדאי איוניק 2020, שוקל מעבר לרכב חשמלי, על מנת לחסוך בדלק, בנסועה כזו, הפער משמעותי. אז מה החסם ? ובכן, בנסועה כזו, הוא מוכרח להסתמך גם על עמדות טעינה מהירות, כשהתשלום בהם הוא באמצעות אפליקציה, והבחור מתנזר מהחזקת טלפון חכם. אז האם אפשרי לסמוך על טעינה באמצעות צ'יפ, או שיש את זה רק בעמדות מסוימות? ברור שגם בשביל צ'יפ הוא יצטרך לפתוח חשבון באפליקציה, ולאקטב אותו, אבל זה עדיין לא מצריך החזקת טלפון חכם. שאלה נוספת, האם רכב חשמלי צפוי לאבד ערך משמעותית יותר ברכב בעירה פנימית, לאור ק"מ גבוה ? * הכיוון הוא רכב יד 2 תודות לחכמי הפורום.
-
בלימודי נהיגה לא מבטלים את הבלימה הרנגרטיבית ?!
-
לא רציתי לכתוב שהוא דומה למודל 3, כדי לראות אם האחרים גם חושבים ככה. אבל הנושא הוא לא הדוגמה הזו ספציפית, אלא איך קובעים כי מדובר בהעתקה, או שאין דבר כזה ?
-
-
ספריאל צודק. אין דרך בלי רוט. לעשות רוט אתה יודע ? מעוניין ? ועוד משהו, אם זה טלפון חדש אצלך, אני מניח שבהמשך תגלה עוד כמה דברים שרוט יעזור לך בהם. לדעתי, במכשיר במחיר הזה, ושיש עליו כל כך הרבה מידע, שווה לקחת סיכון ולעשות רוט.
-
חיפוש בפורום שהצעתי לך, מתמחים טופ, עשית ? יש שם הר מידע על הטלפון הזה
-
אגב, כמכשיר אהוב על צעירים במגזר החרדי, יש הרבה אנשים שעשו לו רוט, ויש מדריכים מפורטים בפורומים המתאימים, כמו https://mitmachim.top/ תריץ שם חיפוש, ותוכל לעשות רוט לבד, שלב אחר שלב בצורה מאד מובנת, תוך נטילת האחריות על ההשלכות בעצמך, או למצוא שם טכנאי שיעשה לך את זה. אגב, זה מסיר אחריות על המכשיר כמדומני.
-
בעבר, נסעתי על רכב ידני, והחלפתי הילוכים בלי קלאץ'. היתה לי סיבה טובה, יענו, הקלאץ' לא היה משהו... אז העדפתי כמה פחות להשתמש. אני הצלחתי רק להעלות הילוכים משני לשלישי ורביעי, גם משלישי לרוורס, אבל זה היה בטעות 🤣🤣🤣 במשך שנים, כל מי שסיפרתי לו על זה, פקפק בנוגע לענין... עד שהתחלתי לחשוב שהרכב הספציפי שנהגתי עליו היה בעל יכולות מיוחדות. עכשיו אני קורא כאן בפורום מישהו בשם ULY שכותב ככה מוציאים מהילוך לניוטראל אך ורק תוך כדי לחיצה על מעט גאז, באופן שהרכב לא מאיץ ולא מאיט. הדבר הקל זה התחושה כמה זמן בדיוק להשהות את הידית בניוטרל לפני שמכניסים להילוך גבוה יותר. בזמן הזה גלגל השיניים שמחובר לקלאץ' צריך להאט למהירות הסיבוב (המשיקית...) של גלגל השיניים בו הוא אמור להשתלב, או יותר מדוייק - לתאם את מהירויות הסינכרומשים. הדבר היותר מסובך זה כמה גז ללחוץ , או לאיזה סל"ד להגיע, כאשר הידית בניוטראל לפני שמשלבים להילוך נמוך יותר. זה תלוי גם במהירות ומאיזה הילוך לאיזה הילוך מורידים. בכל המקרים, אם עושים את זה בצורה הנכונה הידית מחליקה כמו חמאה להילוך החדש. אם יש חריקה אפילו קלילה אסור להכניס הילוך בכוח. צריך להחזיר לניוטראל וללחוץ גאז - מעט במקרה של העלאת הילוך והרבה מאד במקרה של הורדה על מנת לתאם מחדש את מהירויות הסינכרומשים אני התנסיתי ברכב משנת 2001, ברכבים חדשים יותר זה לא מצליח לי. ייתכן שברכבים חדשים יותר יש מנגנון שמונע מהגיר לעבור מהילוך לניוטראל בלי קלאץ' ? או שפשוט לא מצאתי את הנקודה בדוושת הגז בה המומנט 0 שהרכב לא מאיץ ולא מאיט ? לטובת המתעניינים, ברור שזו לא המלצה... בגלל פונטציאל הנזק במקרה של אי דיוק, וגם בגלל ה"צורך" לצבור ניסיון, ובכל רכב זה מעט שונה, אז תגמור כמה גירים ברכב שלך עד שתדע לעשות את זה... אין צורך להסביר עד כמה זה הורס את הגיר. זה מובן לי, התשובה רלוונטית למי שמעוניין להתנסות בחוויה זו על אף הנזק הפונטציאלי, כל אדם והתחביבים שלו...😆 וגם, פשוט מעניין אותי מבחינה טכנית 🫣
