Jump to content

Assaf8

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Assaf8

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. חניתי לא מזמן בחניון והרכב שחנה לידי פגע ועיקם את הכנף של הרכב שלי כשהוא יצא, הוא השאיר פתק שבו כתוב שהוא פגע ברכב שלי עם שעה מדוייקת השם המלא שלו ומספר טלפון. אחרי שהתקשרתי אליו והוא ענה הגענו להסכמה שאני אקבל הערכת שווי תיקון של הנזק והוא יבחר איך הוא רוצה לפעול. בסוף הפוגע בחר להפעיל את הביטוח שלו, אבל אחרי שדיברתי עם הביטוח והם ביצעו הערכה משלהם נאמר לי ששווי התיקון עולה על מחצית משווי הרכב שלי ולכן האופציה היחידה שהם מציעים לי זה לקחת את הרכב שלי ולשלם מחיר מחירון של 4,000 שקלים. הרכב שלי הוא הונדה סיוויק שנתון 1997 אוטומטי אבל עם קילומטרז' של 135,000 והרכב במצב מצויין ושמור מאוד ולכן המחיר שלו להערכתי הוא סכום נכבד מעל 4,000 שקלים אז ההצעה של חברת הביטוח של הפוגע היא לא אופציה מבחינתי. פניתי אל האדם הפוגע פעם נוספת בניסיון להסדיר איתו תשלום לנזק אחרת אני אגיש כנגדו תביעה אבל הוא אינו עונה יותר ונראה שמכאן והלאה יסרב לשתף פעולה. השאלה שלי היא האם המשטרה תסכים לתת לי את הפרטים שלו על מנת שאוכל להתחיל תהליך משפטי כנגדו אם כל הפרטים שיש לי עליו זה פתק שבו הוא מודה שהוא פגע לי ברכב, השם המלא שלו ומספר טלפון? (המצלמה בחניון שמצלמת את החלק שחניתי בו לא עבדה ביום של התאונה) (בנוסף, בנוגע לביטוח שלי, יש לי רק ביטוח צד ג' אז גם אין לי אופציה להפעיל את הביטוח שלי)
×
×
  • תוכן חדש...