Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. אתה יכול להוריד אותה מהכביש, ובמקביל להעמיד אותה למכירה לפירוק . כתבת טסט עד נובמבר - זאת אומרת שבהורדה מהכביש אתה מקבל החזר של 2/3 מהאגרת טסט ששילמת מכרתי אקסנט 2001 לפירוק לפני חצי שנה, אחרי שחבר הכניס אותה בעץ הלך רדיאטור ושות" ב 500 ש"ח לחלקים יש לי היום אקסנט 2000 בובה!!!
  2. בעולמינו היפה ישנם אנשים לא כל כך הגונים, אל תתפלאי אם לאחר העברת הכסף הוא ייזכר שסבתא שלו לא רוצה שהוא ימכור את האוטו.......... (גם אם הוא לא נוכל, עדיין ייתכן שהוא חייב כסף לאנשים וכדו" ) בקיצור -לדעתי כמובן- לא עושים את זה!
×
×
  • תוכן חדש...