אתה יכול להוריד אותה מהכביש, ובמקביל להעמיד אותה למכירה לפירוק .
כתבת טסט עד נובמבר - זאת אומרת שבהורדה מהכביש אתה מקבל החזר של 2/3 מהאגרת טסט ששילמת
מכרתי אקסנט 2001 לפירוק לפני חצי שנה, אחרי שחבר הכניס אותה בעץ הלך רדיאטור ושות" ב 500 ש"ח לחלקים
יש לי היום אקסנט 2000 בובה!!!