Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. ומה אתה עושה, אתה יודע? ... תשתף אותנו אולי ?
  2. אם אין משהו יחודי ברכב, זה מה יש. תנסה אולי להתמקח... מניסיון, אם תפרק חלקים, אף אחד לא יקנה.
  3. האמון בך גדול. מ"היכרות" ההודעות בפורום... כמעט מתאימה. אפשרי. לא רואה בעיה, חוץ מהמחיר כמובן. הגודל אולי משנה בגלל חניה, נו. המשקל? מה איכפת לי? ועדיין, מהירות גבוהה, רגל כבדה, כמה זה משפיע? בהחלט. תודה ענקית !
  4. לבלוע כמה שיותר את השברים בכביש, ונסיעה שקטה. עדיין אין, כמובן. חניה משותפת לכל 16 השכנים, יש הסכמה שאני יתפוס לי פינה אחת... ג'ילי, יש מצב שלא ראיתי עדיין אחת כזו? בתמונות, הרכב לא לטעמי בכלל... גיאומטרי C 350 פרו – 133,900 שקלים. הטווח האמיתי כנראה לא טוב. גיאומטרי C 460 פרו – 142,900 שקלים. מחיר טוב, כמה ק"מ הוא באמת עושה? כמה אחוז צריך להוריד מהרשמי? והאם זה שווה בכל היצרנים? איוויס u5 יפה! נהגתי עליה, נוחה ממש. טווח רשמי 400 ק"מ מחיר 157.5K יש למישהו הערה עליה?
  5. אז ככה, נוסעים: זוג + ילד בקרוב נסועה: על בסיס יומי, אשדוד - אשקלון סופ"שים, אשדוד - ירושלים תקציב: 130K אפשרי עוד במימון אם יש בשביל מה... מה אני רוצה? רכב נוח. כמה שיותר. זה אחד הסיבות למה דווקא חשמלי. מינימום ירידת ערך, בלי להיות נביא, מה לעשות, אני לא. טווח +300 ק"מ באמיתי - עם מזגן פול, ורגל די כבדה... אגב, רגל כבדה טוחן סוללה באופן משמעותי? יותר מדלק? (באחוזים) טעינה במטען מהיר ביחס טעינה/זמן כמה שיותר ק"מ כמובן, כמה שפחות המתנה לקבלת הרכב ... מה עדיף ? סיני / טסלה / החברות הוותיקות אני יותר חושב סיני, כי זה יותר קרוב לתקציב. אבל מי ימכר טוב יותר אחרי 3 - 4 שנים ? כמה זמן קלאסי היום המתנה לקבלת הרכב? לפי המדרג הזה? החברות הוותיקות+++ טסלה++ סיני+ אז למעשה, מי שיכול לעשות סדר, מוזמן בתודה ! איזה רכב לקנות ?
  6. הערעור נדחה. ממשרד התחבורה נמסר כי הנבחן גרם "בלבול לתנועה" כי הוא היה צריך להשלים את העקיפה. ייתכן שאם הוא היה מחכה, אבל בלי לאותת ובלי לסטות שמאלה, זה לא היה נורא...
  7. גם היום. זו בדיוק השאלה, אני חושב כמוך, אבל המורה אומר שאם המדרכה בגובה האספלט הנבחן לא רואה מספיק ברור, ולכן לא הוגן/לא חוקי לבחון כך. אולי מישהו נתקל בסימוכין לדבר הזה ?
  8. מצטרף לדעה הכללית פה, אמרתי לו שלדעתי יזמין כבר תור חדש, אבל למה המורה נהיגה + מנהל בית ספר אומרים לו לערער? מה, יכול להיות שאסור לבחון חניה במקביל למדרכה כשהמדרכה באותו גובה? * באותו בוקר אף אחד לא הצליח אצל הטסטרית הזו ! *
  9. צחוק הגורל... הסיפור באשדוד
  10. צהרים טובים לכולם ! שואל בשביל חבר, נכשל בשלושה טסטים מסיבות מוצדקות. אתמול נבחן בפעם הרביעית. הטסטרית הורתה לו לחנות במקביל למדרכה שהיא באותו גובה של הכביש וכשהוא סיים לחנות היא אומרת לו - סיימת? אתה על המדרכה. ולכן הוא נכשל. בנוסף כתבה הטסטרית כי פעם אחת לא אותת לפני פניה, זה סיבה לכשלון ? ועוד משהו, במהלך הטסט, רכב שנסע לפניו עצר במטרה לחנות ברוורס במקביל למדרכה, החבר נעצר, אותת שמאלה למטרת עקיפה - כביש דו סטרי עירוני עם קו מקווקו - סטה מעט לשמאל, ואז ראה שיש רכב ממול, כיבה איתות . חזר לנתיב שלו . הטסטרית רשמה על זה משהו בערך "בלבול בכביש" או איזה התנסחות אחרת... זה סיבה לכשלון ? או לפחות סיבות ביחד ? למעשה, דעת הקהל, יש בשביל מה לערער ?
  11. להעלות תמונת רכב עם לוחית רישוי, כשאתה מאשים אותו *לכאורה* , זה בסדר?
  12. יכול להיות שהגיבו לך בסרגל האימוג'ים ולא תגובה "על באמת" כמוני. *אני על מחשב, אני יכול לראות כמה תגובות יש בפוסט?
  13. אם אין עומס, תמיד קיבלו אותי. באשדוד, פתח תקווה, והוד השרון.
  14. בשביל שווי למס, לא? למה אין היגיון?
  15. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    יש מידע לאיזה מדינות יגיעו הטסלות לסניפי הרץ?
  16. סורי, פשוט לא מבין, מה זאת אומרת?
  17. החוק, - המחוקקים/בית המשפט, באופן עקרוני אמור להתעדכן עם זרימת החיים ולסגור את הפינות האלו, נראה לי. זה קביל בבית משפט, אם קורה תאונה?
  18. בטסט , הגעתי להשתלבות בפקק, נעצרתי לשניה, הטסטר פשוט נתן לי גז - והשאיר לי להתמודד עם ההגה, יענו, תבחר לאיפה אתה נדחף, לא האם אתה נדחף. מה באמת אמורים לעשות ???
  19. אני ממש סקרן לגבי זה. מותר לי להקפיץ.. ?
  20. יש שוק לדברים האלה. אני מניח שגם אתה יודע שאפשר במאתיים שקל לאיזה בחור, להעביר טסט גם לסוס ועגלה... ***הנ"ל אינו חוקי*** ולמרות זאת -אני חושב- שאין בזה בעיה כל עוד זה לא נוגע לבטיחות הרכב.
  21. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    נצל"ש, מקווה שזה בסדר... אני רואה את החתימה הזו, -מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.- ולא רואה חתימות אחרות, יש לזה הגדרות ? תודה. אני במחשב, ווינדוס 7
×
×
  • תוכן חדש...