Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. M H

    רשמית: טסלה בישראל

    יש רק 12 מודעות...
  2. כאילו, אני היחיד שלא הבין את המשפט "ברמת השרון אפשר להוציא פיצויים יפים" ? פיצוי הוא לא לפי נזק/החלטת בית משפט ???
  3. ברור. אגב, מעניין מה המכוני בדיקה יודעים על רכב חשמלי...
  4. (כמעט) כל פוליסת ביטוח מוגבלת - לפי גיל , וותק נהיגה, עבר ביטוחי נקי, ושאר ירקות... אם אני נותן למישהו לנהוג ברכב והוא לא תואם את ההגבלות, (או שהביטוח הוא על בעל הרכב בלבד) הביטוח חובה, תקף בכל מקרה ? היי. זה שרשור מקביל שפתחתי ב"רכב כללי", והוא התקדם למקומות אחרים. לידיעתי הדלה, אין לי אפשרות להעביר אותו לכאן.
  5. M H

    התייעצות לגבי חשש מנהיגה

    נתקלתי בכמה אנשים בעלי "חשש נהיגה" , ברוב המקרים הם לא מסכנים את הילדים מסביב. הפחד בדרך כלל , שלא ישרוט איזה רכב במעבר צר, תאונות "נשיקה" וכדומה. יש לו רישיון , לא? (סתאאם זה לא אומר כלום.) יש - כמו כל דבר - יוצאים מן הכלל.
  6. M H

    ביטוח חובה, תקף בכל מקרה ?

    מתקבל על הדעת.
  7. M H

    רכב ישן בן 10 נחשב אמין?

    אגב, תמיד מעדיף למכור רכב עם טסט כמה שיותר ארוך. יותר כלכלי.
  8. M H

    ביטוח חובה, תקף בכל מקרה ?

    הופס. לא הובנתי כנראה. "קרנית" מפצה כל נפגע בתאונת דרכים, כלומר נותן שירות לכל אזרח במדינה ( ל"ע ) ומשכך מדוע רק בעלי רישיון נהיגה שהם גם בעלי רכב, צריכים לממנו? לעניין המקורי, מישהו יודע לענות, יעני, לא איכפת לי לתת לחבר /אח לנהוג על הרכב אפילו אם בעת הנהיגה שלו הרכב מבוטח בעצם רק חובה, אבל אם גם זה לא, נייט.
  9. M H

    רכב ישן בן 10 נחשב אמין?

    פרטית לגמרי. שומע, אחי? תקנה רכב בן 3.5 ולמכור בגיל 9 בדיוק.
  10. M H

    התייעצות לגבי חשש מנהיגה

    תקח רכב מהשכרה, ותעשה ביטול השתתפות עצמית ☺️
  11. אם הקונה שלך ישתמש ברכב, -בלי להחזיר את הרכב לכביש כחוק-, ההסכם מכירה שלך יוכל להגן עליך במקרה של נסיעה בכביש אגרה/ עבירת תנועה מצולמת/ שוד בנק...??? מסופקני.
  12. M H

    ביטוח חובה, תקף בכל מקרה ?

    אם כך זה לא ממש הוגן, כי הם משלמים גם להולך רגל שנפגע על ידי רכב גנוב עם נהג בלי רישיון. כך שכולם צריכים לממן אותם , לא? עריכה - מצאתי, למימון פעילות הקרן משמש חלק מפרמיית ביטוח החובה, המועבר לקרן. ציטוט ויקיפדיה
  13. M H

    ביטוח חובה, תקף בכל מקרה ?

    כנראה זה צריך היה להישאל בפורום המשפטי, איך מעבירים ?
  14. שלום אנשים. (כמעט) כל פוליסת ביטוח מוגבלת - לפי גיל , וותק נהיגה, עבר ביטוחי נקי, ושאר ירקות... אם אני נותן למישהו לנהוג ברכב והוא לא תואם את ההגבלות, (או שהביטוח הוא על בעל הרכב בלבד) הביטוח חובה, תקף בכל מקרה ? אאל"ט יש איזה משהו שהמדינה מבטחת כשאין ביטוח. קרנית. זה לא עוזר, כי הם תובעים את הנזק מהנהג/בעל הרכב.
  15. אהה, הבנתי. אבל אם הוא מנסה לעקוף, משמע הוא על כ90 קמ"ש אז עיקר הסכנה היא אם אתה על מהירות לא כל כך חוקית... לא שזה בסדר כמובן,
  16. זה לא יפה. אבל מה הסכנה ?
  17. בדיוק זה מה שאני שואל, חיסכון חודשי של כמה מאות מול סיכון רכב ששווה XXXX ש"ח (כמה באמת ???) שיכול ממילא להתפגר לבד, לא שווה את הסיכון?
  18. הוא מקלל על מה שנראה לו לא צודק, וברור שגם הוא -חוץ מערסים - מברך על הטוב שהם כן עושים.
  19. למה? כאילו, מה כבר יכול לקרות לאוטו שיהיה שווה מול ההפרש במחיר הסולר? נסועה של כ 2000 ק"מ חודשי.
  20. לחבר יש סקודה אוקטביה דיזל 2008 מונית לשעבר 300K KM יש איזה שהוא עניין לא לתדלק בתחנה בלתי ידועה ? תודה מראש...
  21. איפה נרשמים ? אני לא יודע איזה עבירה אבחר, אבל זו תהיה אחת מאלו שנעשות מתחת הבית שלי באופן קבוע חציית קו רצוף על מנת להיכנס לחניה. וכשבאים מהצד השני של הרחוב, מעבר ברמזור אדום !!! אבל זה באמת רק כשריק... אה, זה בשביל להגיע לתחנה במהירות ואז לרדת בנחת מהניידת לעשות סיגריה עם כוס קפה...
  22. סורי, לא כתבתי, אבל השופט אמר לתביעה "בהתחשב בוותק הנהיגה הנקי הארוך בלה... בלה... בלה... אין מן הראוי להשית עונש חמור " משהו כזה. אמנם, לא מוכיח. מישהו יודע מה העונש המירבי שאפשר לתת על זה? יש עורכי דין הגונים שאפשר להתיעץ עימם והם יגידו לך מה העונש שסביר לקבל בלי עו"ד וכמה סביר שעו"ד יוכל להפחית.
×
×
  • תוכן חדש...