Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אני אומר שאינוורטר בעולה. טמפרטורה קבועה, שקט בטירוף!!!!! גם בפנים וגם בחוץ. לי יש של תדיראן (3.5 כ"ס בן ארבע) ולאחרונה רכשתי עוד אחד קטן לחדר שינה ואין שום בעיות.
  2. לידיעה כללית, בפיאסטה שלי (1.25, 2014) המלצת היצרן היא להחליף כל עשר שנים....
  3. אחרי עשרה ימים של שקט, שוב התקלה הופיע. הפעם תיחקרתי את אבי להבין איזו נורות דולקות: ABS + ESP הכתומות, ומנורת ברקס - האדומה! חיפוש ברשת לא מצאתי שום דבר דומה. שוב אחרי כיבוי והפעלה הכל תקין. עד הכיבוי, הברקס עבד כרגיל, ללא שום שינוי בדוושה. כמובן שזה כבר לא סובל דיחוי ויטופל אחרי החג, השאלה עם הפרטים האלו יכולים להוסיף על כיוון התקלה. חשבתי לבדוק אולי מפלס נוזל ירד, אבל קשה לי להבין מאבא שלי אם הוא תקין או לא. תודה וחתימה טובה, ליאור.
  4. ממה שאני זוכר כן, זו הכמות
  5. אני יכול להגיד לך למי לא ללכת...למכון גירים בעראבה. חמי הלך עם מאזדה 6 ואחרי ארבה חודשים התקלה חזרה.
  6. שמן גיר זה המחיר למקורי. נוזל קירור נשמע לי יקר. מה זה פקק לקרטר? הכוונה לבורג? למה להחליף? שאר החלפים אלו המחירים במורשה. עבודה לא זול... דרך אגב, אם אני לא טועה שמן גיר מחליפים כל 6 שנים, לא חמש. בכל מקרה שנה הבאה פלאגים. במורשה זה מתקרב ל 800 ש"ח. תזמין מ EBAY ב 250. ליאור.
  7. אתה מדבר על קרן פנסיה או ביטוח מנהלים? מאיזה שנה הוותק? חשוב לדעת מתי התחלת להפקיד.
  8. יש בהרבה רכבים, בלאנטיס הישנה שלי גם היה (למזלי...חורף לפני שנתיים וחצי מוצש אחד אני מגיע לאוטו וכל התא מטען מלא מים. למזלי מצאתי את הפקק, פתחתי אותו וכל המים יצאו תוך כמה דקות)
  9. זה אין בשום קורולה....שים לב גם לבריח
  10. מאיפה אתה? אני יכול להמליץ לך על מזגניסט טוב (לא מוסך מורשה)
  11. יצא לך אולי לצלם את הדלת ברכב של אובמה? הייתה תמונה ב YNET שהוא עומד ליד הדלת שהיא פתוחה, היא עבה יותר מהדלת בממ"ד אצלי בבית!
  12. גם אני בעל פיאסטה, לא שומע משהו חריג...
  13. bjlb

    מערכות טיהור מים

    קח בחשבון שאוסמוזה הפוכה הוא בזבזני מאוד - להבנתי על כל ליטר מסונן מתבזבז ליטר נוסף. בנוסף הבנתי שטעמם טפל. לגבי מסנן האבנית - מה שבדרך כלל עושים זה לשים כדורי סיליפוס. האמת שלא יודע, אבל יש דעות חלוקות לפה ולשם לגבי אם הם מסרטנות או לא. אני הוספתי אותם רק בכניסה לדוד ולמכונת כביסה (איפה שיש גופי חימום). ליאור.
  14. לי יצא לראות היום! שלט של נהג חדש עם שם של המורה נהיגה שלי מלפני 24 שנה! זה נחשב?
  15. bjlb

    תזוזת הצמיג על חישוק

    הרכיבו במדוייק, האמן לי, זה זז עם הזמן הרכב היה אחרי שטיפה, בגלל זה החלודה אני בודק בקפידה לחץ אוויר, לא חושב שפה הבעיה, גירוז יתר - יתכן. בכל מקרה, שימו לב שהתזוזה היא בבלימה, לא בהאצה.
  16. הרכב שנת 2014, אם זה רלוונטי
  17. שלום חברים, שמתי לב, שבצמיג שהיה לי פנצ'ר לפני כמה חודשים, סימנו את המיקום של הוונטיל על מנת לצמצם את העבודה באיזון בהחזרה. מה שמעניין זה, שאחרי חודשיים בערך, רואים שהצמיג זז על החישוק, וכעת הסימון והוונטיל לא באותו מקום, מה שיכול לגרום עם הזמן לחוסר איזון בגלגלים. ליאור.
  18. אהלן אהלן, בפיאסטה שלי (שעדיין באחריות, אני יכול ללכת למוסך, אבל לא נראה לי שיעשו משהו שבאמת יפתור את הבעיה) נפל התריס פלסטיק שמזרים אוויר לחלון של הנהג - מצורפת תמונה. שאני מחזיר זה בכלל לא יושב ונופל בנגיעה. עם מה אתם חושבים כדאי לי להדביק? תודה, ליאור.
  19. אין לי הרבה פרטים, וזה מה שהוצאתי ממנו. מה שאמרו לו זה שמחליפים קומפלט. משופץ 15K וחדש 30K. וזו הפואנטה שלי. מטורף לחלוטין. מחיר של חצי אוטו, בלי בושה ועוד חודשיים אחרי תום האחריות. כרגע הוא בדיון איתם על קבלת אחריות על הגיר ותיקון על חשבון היבואן. אעדכן שוב שאשמע מה נסגר.
  20. 14 חדש או משופץ?
  21. לא רוצה להשבית שמחות אבל - חבר מהעבודה עם פלואנס דיזל פרטית. 3 שנים וחודשיים. לא יודע כמה קילומטרים אבל לא משהו חריג - נראה לי ממוצע של 20K בשנה. מטופל במורשה. לפני כשבוע התחיל לעשות רעשים בהתחלת נסיעה. לאחר ברור במוסך, התברר שראשון לא נכנס והרכב מתחיל משני. אמרו לו הלך הגיר. ניחוש פרוע שלכם מה ההצעות מחיר לתיקון.
  22. ערב טוב וחג שמח. חברים אני צריך עזרה בנושא - לפחות המלצה על מוסך נוסף לבדיקה ותיקון, באיזור הצפון. אבי מבוגר והוא לחוץ...לא יושב לו טוב שיש תקלה ברכב. תודה על העזרה, ליאור.
  23. +1 נקודה למחשבה. יהי זכרו ברוך
  24. + 1 לחניון הירוק בית הלל.
  25. צודק לגבי בדיקה בגוגל, אבל אני ידעתי שקודי תקלות במאזדה מתחילים ב P. 1. יש למישהו סורק שגר באיזור חיפה קריות או העמקים שאני יכול להשאיל מימנו? אני יכול להזמין, אבל עד שיגיע... 2. אם אכן זה הקוד, עדיין לא ברור לי מה אומר C0002 - TCS Control Channel "A" Valve 2 (Subfault c0082 - Brake System Malfunction Indicator (Subfault 3. לפי הקודי תקלה האלו, האם באמת מחשב הלך? או שיכול להיות משהו אחר? זה הפתרון היחידי? להיפתר כל כך מהר מ 4200 ש"ח? 4. יש מוסך אחר שאתם ממליצים באזור עכו קריות חיפה שאתם ממליצים? תודה, ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...