Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. מתעלק על השרשור. גם אצלי בלאנסר 2009!
  2. bjlb

    גרנד סניק 3 - שרשור מתגלגל

    הפיצ'ר הזה קיים גם בלאנסר, מי שקורא את הספר רכב יודע
  3. ומה לגבי האמובילייזר?
  4. bjlb

    מלונות באילת

    איזה מבעס אתה, בדיוק סגרנו שם
  5. שקט, אין בעיה, ועוד חברות שונות. אבל קליל ונמרץ נשמע לי TOO MUCH.
  6. איזה בית? כנראה לא בישראל, או שאני עושה משהו לא נכון:
  7. bjlb

    מלונות באילת

    לצערי לרויאל ביץ כבר אין מקומות...
  8. bjlb

    מלונות באילת

    1500-2000 ללילה
  9. אני חייב להבין מה זה אומר "יותר קליל/נמרץ" אתה באמת רוצה להגיד לי, ששמן מאותה חברה, באותה צמיגות, ואתה שם לב להבדלים עד כדי כך שמרגישים שינויים בביצועים? קשה לי להאמין...הכל בראש. ליאור.
  10. עזבו למה אילת ולא חול... מחפש חופשה בספטמבר לזוג +2 ילדים. מחפש אם אפשר כמה שפחות ערסיאדה... לא הייתי 15 שנה באילת ככה שלא מכיר מלונות בכלל ולא זוכר איך היא נראית. מה שבנתיים ככה יצא לי לראות מבחינת זמינות חדרים ותאריכים שמתאימים לנו זה מגיק פאלאס ויו סוויטס. מישהו היה? ואם יש המלצות אחרות יתקבלו בברכה. (אני יודע שאני פותח תיבת פנדורה, אבל זה עולה מספיק כסף, ככה שלא בא לי להתאכזב) תודה, ליאור.
  11. חברים, אני צריך עזרה בלהשיג את הדבר הבא: Panasonic WES9025PC Men's Electric Razor Replacement Inner Blade & Outer Foil Set מה הכי זול זאני יכול להשיג כולל משלוח? ב EBAY אין, באתר של פנסוניק אין משלוח לארץ, ואמזון אני לא ממש מכיר... תודה, ליאור.
  12. אותי יותר מדאיג זה שכתוב דגם מנוע שונה. מה הבוחן אמר על זה?
  13. תנסה לאלתר משהו, לא מסובך. דרך אגב, בהודעה הקודמת שלי כתבתי שבלחיצה על המפסק תבדוק אם האור דולק, כמובן שזה הפוך, בלחיצה האור כבה.
  14. רב הסיכויים כמו שאסף אמר שהמעצור פלסטיק נפל. בדר"כ הוא מודבק לדוושה ונראה כמו דיסקית שחורה. אם הוא לא נמצא, חפש אותו על רצפת הרכב (אולי הוא התגלגל מתחת למושב) והדבק חזרה. בכל מקרה, אתה יכול לבדוק אם היוניט תקין או לא ע"י לחיצה עם האצבע על המפסק ובדיקה אם האור נדלק או לא.
  15. את זוכר שיש עליו שנתיים אחריות? לי היתה שגיאה ERROR CHARGING בגלל המטען שנכנסו אליו מים, הלכתי למרכז בגראנד והחליפו במקום בלי לשאול שאלות. ליאור.
  16. יצאתי פיתה
  17. מניסיון, חשוב להב ארוכה - ככה תגיע רחוק יותר בלי סולם. מרווח שיניים גם חשוב - ככל שגדול יותר, ענפים עבים יותר יקוזזו. אני קניתי של מקיטה, אני רואה שכרגע הוא מעל התקציב שלך: http://www.polack.co.il/item-2765/%D7%92%D7%95%D7%96%D7%9D-%D7%92%D7%93%D7%A8-%D7%97%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99-630-%D7%9E%D7%9E מה שכן, הוא כבד...גם חשוב, זה די מעייף. זה היה או מקיטה או בוש. ליאור.
  18. יש המלצה למוסך מומלץ מנסיון לרנו, שאני יכול לשלוח אליו את הבחור, באזור חיפה? כרגע הרכב בתלפיות למי שמכיר.
  19. חבר פנה אלי עם שאלה: יש לו סניק 2005, לא יודע קילומטרים, 1.6, הוא יד ראשונה. התחיל להרגיש בזמן האחרון חבטות מהמנוע שהוא בעמידה ב D. ב P לטענתו אין. הלך למוסך מורשה רנו, איבחנו בעיה ב 2 סלילי הצתה. המליצו להחליף רביעיה (דרך אגב, זו לא פעם ראשונה שהחליף, אבל עברו כמה שנים מההחלפה האחרונה) במחיר של 2300 כולל עבודה. נשמע סביר? הוא צריך להגיד להם כן או לא מחר. תודה, ליאור.
  20. החשבונית מצורפת, מוסך מורשה מילר בחיפה דרך אגב, בחלקים אין שמן מנוע ופלאגים - אני הבאתי איתי.
  21. בקיצור, אנחנו חיים בשקר גדול.
  22. בטוח, בטוח, צילמתי אבל אני לא מצליח להעלות מהטלפון קובץ. זה 1.8, גיר רציף. בד"כ הם נותנים לי הנחה שאני עושה את הטיפול אצלהם, עד שאעלה את הקובץ, זה מה שרשום: שמן ממסרה 20 ליטר, כמות 0.35, מחיר 1625, סה"כ 569, 20% הנחה, 455 לפני מע"מ. ליאור.
  23. איך שניים זכו בארד? הוא ניצח ברבע גמר, ארבעה עלו לחצי - אז כבר בשלב הזה הוא במקרה הגרוע רביעי. אני לא מבין את זה!
  24. אבל מישהו יכול להסביר לי למה הוא חמישי ולא רביעי?
×
×
  • תוכן חדש...