האוטו עם 70000 ק"מ, בן שלוש שנים וארבעה חודשים.
ביוני האחרון, כחודש לפני תום האחריות נדלקה נורת CHECK AUTO GEARBOX, במוסך מורשה אובחן תקלה במחשב גיר והוא הוחלף.
לפני כחודש וחצי (כחודשיים אחרי תום האחריות) התחילו בעיות בגיר, רעשים בתחילת הנסיעה. לאחר איבחון באותו מוסך מורשה נמצא שיש בעיה בגלגל שיניים הראשון של הרכב.
לאחר דין ודברים עם המוסך, הוחלט על עלות מחיר כמפורט:
הגיר פורק, תוקן והורכב. בנסיעת מבחן, מצאו שעדיין יש רעשים. פורק שוב, לא מצאו כלום והרכיבו שוב כי חשבו שלא הרכיבו טוב מקודם. שוב נסיעת מבחן, עדיין רעשים.
שוב פורק, ומחכים לאבחון נוסף.
כלומר בנתיים גיר כבר פורק והורכב שלושה פעמים.
כרגע המצב שכבר אי אפשר לסמוך על המוסך, והחבר משכיר רכב על חשבונו כבר חודש.
השאלה, מה אתם חושבים?
לתת למוסך עוד הזדמנות או לבקש להחזיר הכל ולהתחיל הכל מחדש במוסך אחר?
ליאור.