Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. הפעם משהו פשוט. מטען וכבל מיקרו USB טוב. כל הזבלה שקניתי ברשת בד"כ התפגרו מהר (הכוונה שפתאום מתחילים להטעין לאט, וטעינה לוקחת 5-6 שעות ) הבנתי שבד"כ הבעיה היא הכבל... יש לינק לכבל איכותי במחיר סביר (נניח עד 20 ש"ח)? או כבל + מטען? דרך אגב ANKER שיש בבאג, לא מצאתי בשום סניף בחיפה והקריות.... ואם יש כבל מסולסל איכותי לרכב, אני הרבה יותר מאשמח. תודה, ליאור.
  2. מנסיון עם אליטל וזול ספורט, שוב, במותגים המחירים קופצים. מגה ספורט ויורוספורט שווה בדיקה, תודה. ועדיין, יש אתר שווה מחול?
  3. אני פותח השרשור...נראה לי אתה מתבלבל.
  4. יש עדכון. הגיר הורכב בפעם הרביעית ולטענת המוסך נמצא תקין - בלי שום תיקונים נוספים. נמסר ללקוח ביום שישי, אמרו לו לנסוע איתו כמה ימים ולראות איך עובד, ואז לבוא לסגור חשבון - אחריות נתנו לשנתיים רק על התיקון. לך תוכיח בבעיה אחרת שתצוץ בגיר שלא נגרמה בגלל התיקון... כרגע מורגש לפעמים רעידות קלות בתחילת נסיעה. בגדול, החבר כבר שם מודעה ביד 2... ליאור.
  5. אני גם החלפתי לקפיצי. כבר שנתיים, עובד ללא דופי, עדיף המאורך של הרגיל.
  6. ICECO, צפון, חיפה ועמקים.
  7. אהלן אהלן חבר'ה, אייל, בגדי ספורט - ריצה, רכיבה על אופניים, איפה מומלץ? מנסיון אני כן מחפש את החברות המוכרות יותר (לריצה - נייקי, אדידס וכו', לרכיבה - פרל איזומי, רייס פייס וכו'), אין מה לעשות זה באמת יותר איכותי. בנוסף הבעיה הגדולה שלי עם הסיניים זה המידות הדפוקות שלהם. ומה המכס על המוצרים האלו? תודה, ליאור.
  8. אכן זה המחיר שנקבו בהתחלה על גיר חדש. 30K על חדש, 15K על גיר משופץ.
  9. מה דעתכם על זה? http://www.citizenwatch.com/en-us/watches/watch-detail/?model=CC3020-57L הסיפור עם ה GPS עובד בארץ? כלומר ה DAYLIGHT SAVING יתפוס? שמזיזים שעון בארץ זה באמת יעבוד? ובכלל, מה דעתכם על האקו דרייב? כמה זמן הסוללה הנטענת מחזיקה על שצריך להחליף אותה? אפשר למצוא אותו ב EBAY ב 600$. מה לגבי מיסים/מעמ?
  10. גם בלאנסר החדשה זה היה קורה לי רק בבוקר. הוחלפו הרפידות (בעזרתו של אסף התותח, לא בגלל השריקות, פשוט שחיקה) ל HIGH Q והבעיה הסתדרה. ליאור.
  11. עוד עדכון... הרכיבו את הגיר שוב. שוב יש רעשים ולא תקין. תכלס המוסך לא יודע מה לעשות. עכשיו לטענתם גם בהילוך חמישי יש בעיות, אבלבגלל שלא נבדק אז לא עלו על זה. לפחות עכשיו הוא קיבל רכב חלופי מהמוסך.
  12. גם לי יש לאנסר. אני יכול לספר לכם שלפני שבועיים שנסעתי לאילת, היו סופות חול מטורפות. יום למחרת, פתחתי את הפילטר וניערתי אותו כדי להוציא את האבק המטורף שהצטבר בסופה. ושהחזרתי, לא החזרתי טוב - כמו שבתמונה אצלך. איך שהנעתי אני שומע שנותנים גז רעש כאילו יש חור באגזוז. ישר עשיתי 1 + 1 והבנתי שבטח אני דפקתי משהו...הסתכלתי ואז ראיתי שהוא לא סגור טוב. סגרתי כמו שצריך והרעש הפסיק. גם אתה שמת לב לרעש חריג כל זמן שהפילטר לא היה סגור טוב?
  13. חלק מזמן ההשכרה היה כי זו הייתה תקופת חגים, וגם חלק מהזמן הרכב פשוט שכב במוסך בזמן שהוא התדיין עם קרסו על לקיחת האחריות על התקלה. כמו שאתם רואים בפירוט, הם הסכימו לעשות הנחה של 90% על החלפים ו 20% על העבודה. אבל עד שהגיעו להסכמה הזו לקח זמן. תכלס, זה די מצב ביש. גם אם בסוף התקלה תתוקן, אחרי שלושה פעמים של פירוק והרכבה, אין תחושה של אמון במוסך (מבחינה מקצועית) וברכב, ולא נראה שתיקון כזה יחזיק הרבה זמן.
  14. לי יש כזה: http://filters.org.il/%D7%A1%D7%A0%D7%9F-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%A9%D7%9E%D7%A9.htm אחרי שנה פתחתי את הדוד ובאמת כמעט ולא הייתה אבנית
  15. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    הסיבה היחידה שאני רוצה 10 היא OUTLOOK. יש לי חשבון HOTMAIL, ו LIVEMAIL נסגר. מה שהם אמרו זה לעבור ל OUTLOOK שבא עם WIN 10. וכרגע אין לי שום תוכנת מייל נורמאלית. ניסיתי כל מיני, לא עובד כמו שצריך (EM CLIENT, BIRD MAIL, OPERA)
  16. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    זה קצת יותר מסובך. יש לי מפתח לויינדוס 7 HOME. לפני שנתיים, הייתה לי בעיה במחשב, וחבר עזר לי לתקן. שהבאתי את הויינדוס שלי, הוא אמר לי עזוב, יש לי וינדוס 7 PRO עם מפתח מקורי (הייתה לו גישה למפתחות ממאגר (או משהו כזה) של משרד החינוך) וזה מה שהותקן. תכלס, זה לא עשה עידכון לווינדוס עשר, וששאלתי אותו למה הוא אמר כי זה מפתחות לא רגילים. בקיצור, אני תקוע איתו. אז חשבתי בדיסק החדש להתקין את הHOME שיש לי מפתח בלי כל ההתחכמויות. (תכלס, זה משנה כל כך HOME או PRO?). אז עכשיו אני שואל שוב: אני יכול להוריד מהלינק שיש פה בשרשור עשר והוא יתפוס עם המפתח של שבע או שאני חייב להתקין קודם את השבע שיש לי ועליו לעשות שידרוג לעשר. סורי על החפירה. ליאור.
  17. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    וואלה. מאיפה אני יכול להוריד עשר?
  18. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    אין לי 10, יש לי רק 7 מקורי שרכשתי לפני כמה שנים. אם אני לא טועה, היה שידרוג אוטומטי ל 10 על לא מזמן. זה עדיין קיים?
  19. האוטו עם 70000 ק"מ, בן שלוש שנים וארבעה חודשים. ביוני האחרון, כחודש לפני תום האחריות נדלקה נורת CHECK AUTO GEARBOX, במוסך מורשה אובחן תקלה במחשב גיר והוא הוחלף. לפני כחודש וחצי (כחודשיים אחרי תום האחריות) התחילו בעיות בגיר, רעשים בתחילת הנסיעה. לאחר איבחון באותו מוסך מורשה נמצא שיש בעיה בגלגל שיניים הראשון של הרכב. לאחר דין ודברים עם המוסך, הוחלט על עלות מחיר כמפורט: הגיר פורק, תוקן והורכב. בנסיעת מבחן, מצאו שעדיין יש רעשים. פורק שוב, לא מצאו כלום והרכיבו שוב כי חשבו שלא הרכיבו טוב מקודם. שוב נסיעת מבחן, עדיין רעשים. שוב פורק, ומחכים לאבחון נוסף. כלומר בנתיים גיר כבר פורק והורכב שלושה פעמים. כרגע המצב שכבר אי אפשר לסמוך על המוסך, והחבר משכיר רכב על חשבונו כבר חודש. השאלה, מה אתם חושבים? לתת למוסך עוד הזדמנות או לבקש להחזיר הכל ולהתחיל הכל מחדש במוסך אחר? ליאור.
  20. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    עידכון - נקנה ה SAMSUNG 750 EVO ב 350 באייבורי. עכשיו נשאר רק להתקין עליו ויינדוס. יש לי 7 מקורי על דיסק, אבל לא עשיתי התקנה של ווינדוס כבר 15 שנה... כרגע מותקנים על הכבל SATA שני כוננים. אם יש מקום נוסף, לחבר עליו? בכל מקרה אחרי חיבור, איך אני גורם לווינדוס להתקין את עצמו מחדש על הכונן החדש? ליאור.
  21. אני עכשיו באילת. הכל פה סבבה, אין הרבה זכר לגשם, שמש וחם. הגעתי ביום חמישי - היו סופות חול עם אפס ראות, כזה דבר לא קרה לי בחיים, מטורף. ליאור.
  22. bjlb

    הולנדיה טמפור

    יש לי כבר טמפור חצי שנה, CLOUD 21 עלה קרוב ל 9. האמת? בהתחלה חשבתי שכאבי הגב באמת פחתו, אח"כ הבנתי שהכל בראש. בא נגיד שאני לא לחצתי לכיוון של המזרן הזה. הייתי מסתפק גם בחצי מחיר.
  23. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    מקפיץ. סופ"ש אני באילת. ה SAMSUNG 850 חסר במלאי ב KSP. מה שמצאתי זה: 1. http://ksp.co.il/?uin=32983&select=.1033..152..3577..379..377..580. 2. http://ksp.co.il/?store=eilatLaguna&changeSnif&uin=34301&select=.1033..152. 3. http://ksp.co.il/?uin=33458&select=.1033..152. 4. http://ksp.co.il/?uin=27198&select=.1033..152. יש עדיפות? האינטל היחידי עם 5 שנות אחריות. תודה, ליאור.
  24. bjlb

    רשמים מהעיר חיפה

    אני מאוד אוהב את חיפה.גרתי שם שש שנים - ברמת אלון. לדעתי שכונה מעולה - יחסית צעירה, בניה בשנות התישעים, שכר דירה וארנונה זולים - כמו בנו"ש, אוכלוסיה צעירה, ומיקום נח (מרחק הליכה מהטכניון). יש עוד המון שכונות טובות - אלמוגי, גולדה, כרמליה, כרמל צרפתי, רמת חן, רוממה אבל הם יותר יקרות.
×
×
  • תוכן חדש...