bjlb
-
הודעות
769 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bjlb
-
ערב טוב. לפי חמי שהוא טכנאי, זה גוף חימום. צריך לפרק את כל תחתית המדיח, לנתק את כל הצנרות שהולכות לגוף החימום והתרמוסטט, ואם אתה לא איש מקצועי עדיף לקרוא לטכנאי כדי לא לגרום נזק יותר גדול ונזילות לאחר החלפה. ואם אתה מאזור הצפון, שלח לי הודעה בפרטי אם אתה מעוניין בטכנאי. ליאור.
-
הזוכה הוא....ברק סוככים. צללית ואדרת לא עובדים בצפון. סולריס התמהמהו עד שחזרו אלי. פרגולנד נפלו בגלל אחריות שנה בלבד לעומת ברק סוככים. בסוף ההפרש יצא בסביבות 500 ש"ח.
-
בגדול עד עכשיו דיברתי עם ברק סוככים ופרגולנד. ברק סוככים רוצה 4700 כולל החיישן. בלי החיישן פחות 250 ש"ח. פרגולנד בלי חיישן יותר זול בשמונה מאות שח. ההבדל שברק סוככים נותן 7 שנות אחריות על המנוע לעומת שנה בפרגולנד. לטעמי שווה את ההפרש במחיר. עם צללית/סולריס/סוככי השרון אני אנסה לדבר היום.
-
הי חברים, מחפש סוכך להצללה של מרפסת. יש המלצה לחברה? או מבעלי ניסיון, מה חשוב ומה לא? השטח המדובר הוא בערך 3*4. מנוע חשמלי נראה לי שכן. הבנתי שיש חיישן לסגירה אוטומטית, אם הוא עובד כמו שצריך אז לי זה ממש חשוב, לא פעם השימשיה עפה ובמזל נגרם רק נזק לרכוש (השימשיה שנשברה כמובן, ובדרך שולחן, עציצים וכו') ולא לאנשים... תודה, ליאור.
-
דלק מוטורס יבואן שלוקח אחריות, מנסיון אישי סיפרתי פה לא מזמן על מחשב ABS במאזדה 3 בת 7 שהוחלף ללא עלות החלק, והיה פה את הבחור עם הפיאסטה שדלקה לו מנורת check engine שנה ולא עשה עם זה כלום עד שהתפגר המנוע והוחלף ע"י היבואן ללא עלות. אכן מעורר הערצה.
-
מעולה. אני בקיץ מוציא את המטען בגלל זה והייתי משאיר באוטו רק בחורף. הזמנתי.
-
לא יצא לי לעבור על כל השירשור, אבל אם לא הוזכר אז בהחלט מגיע כבוד לשני רכבים: BX - מקום ראשון 405 מקום שני, ומאוד קרוב ל BX.
-
עצוב עצוב, ועוד יותר שמדובר בילד, שלא תדעו עוד צער. מקווה שמנקודה זו בחיים תטפסו רק למעלה.
-
הרכב מתקרב לגיל 3 - האם עדיף להחליף מצבר באופן יזום? (פיקנטו 2014)
bjlb פרסם הודעה בנושא של drsubaru בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היום בפיאסטה שלי 2014 עם מצבר מקורי שלוש שנים פחות שבועיים, ללא שום הודעה מוקדמת, סרב להניע. חובר הבוסטר וללא ציוץ התעורר כמו גדול. נראה מה יקרה שאחזור מהעבודה, לא יצא לי להתפנות לזה היום. -
זה לא נגמר רק בהוצאות מבחינת מחיר, גם להפסד שעות עבודה וימים שהאוטו יושב במוסך יש משמעות, שלא לדבר על כאב הראש והתכתבויות ועצבים מול היבואן...יש לזה מחיר לא זניח.
-
אי אפשר לפרק את המכסה של המכונה? בדרך כלל הוא בולט אחורה, ואם תוריד אותו זה אולי יעבור.
-
1. נכון 2. בטח עד שהלחצים יהיו שווים, ואז יהיה חצי בכל אחד. אבל אני לא סגור על זה.
-
לגונה של כתר. עולה הרבה יותר אבל גם מחזיקה פי כמה יותר. היא גם הרבה יותר יציבה מכל השאר.
-
ביום ראשון חזרנו משם. פעם שניה באיטליה בצפון. הפעם עם ילדים. לגבי ונציה הפעם לא נהנתי - למרות שזה לא שיא העונה היה מפוצף בטירוף מליון אנשים כמו סרדינים. בעסה. גארדה - סירמונה גארדהלנד למי שאוהב (אני עליתי על כל המתקנים המטורפים....היה מעולה). לנו יומיים מאגורה - אם תרצה מלון עם נוף מהמם, שלח ה"פ. בכלל מלונות שהיינו בהם היו סבבה לגמרי - אם תרצה פרטים דבר איתי בפרטי. מילאנו - נחמדה אבל גם צפופה נורא ומליון אנשים. סבלתי מזה. אני נהנתי במונזה, לסן סירו לצערי הרב לא הספקתי להגיע. שים לב שבמרכז מילאנו אסור לרכבים שהם לא של תושבי המקומות להיכנס ויש מצלמות. בכלל בכל הכבישים הבין עירוניים מפוזרות מצלמות. פעם קודמת היינו בורונה ובניגוד לתגובה שראיתי פה לטעמנו היא מיותרת ולא חזרנו הפעם. ליאור.
-
שוב אני אומר, המטרה שלי היא עוד דרך להזיז את עצמי קצת חוץ מריצה. לא מחפש בודי בילדינג. ושוב אני שואל אם למישהו יש ניסיון או המלצה מה כדאי לקנות ואיפה. תודה, ליאור.
-
המגבלה היחידה היא זמינות... TRX זמין בכל שעה ומהבית.
-
הטרנד הזה נראה לי נחמד. בסהכ מחפש משהו שיהיה זמין מתי שבא לי בשביל לאמן קצת את השרירים חוץ מריצה ואופניים. יש פה מישהו עם נסיון? ושאלה נוספת, מה לקנות? יש ב ebay בשמונים ובחנויות מ 350 עד 1500. מה מומלץ? יש חמישהו המלצה? תודה, ליאור.
-
דרך אגב, לא יודע עם בכוונה או לא, התור בכניסה לדרכון רגיל בכניסה לארץ הוא בלתי נסבל. עמדה אחת פתוחה. בביומטרי ארבעה.
-
-
אז אתמול חזרתי מאיטליה ושכרתי שם גוליה 2.2 אוטומט 150 כ"ס. עברתי איתה בעשרה ימים קצת מעל 1000 ק"מ. בהתחלה לפני שלקחתי את הרכב היה רשום מרצדס E200 או משהו בסגנון. אני רציתי מרצדס...ולא סתם. אני חייב לציין שהתאכזבתי מפנים הרכב, לפחות בגירסה הזו. הכל שחור משחור, קצת נגיעות אלומיניום פה ושם אבל לא יותר מזה. אין את הקרבון או התפר האדום, כלום. גם המסך מוליטמדיה קטן ולא מגע (או שלפחות אצלי לא עבד המגע), סיוט לחפש יעד ככה בניווט. הריפודים משולבים קצת עור וזהו. אין בכלל תחושת פרימיום וזה כבר ביעס על הפתיחה. מה שכן הכל יושב מוצק מאוד ולא היה שום ציוץ אחד לאורך כל התקופה. חיסרון נוסף והוא מבחינתי היה דיל ברייקר - אבל לא הייתה לי ברירה הוא גודל תא המטען. היינו עם מזוודה אחת גדולה, אחת בינונית ואחת קטנה ועוד תיק. לא הצלחתי בשום צורה או הינדוס לדחוף בפנים את הגדולה והבינונית. נכנסו רק הגדולה והקטנה, מיכוון שהריצפה מאוד גבוה. ולא שיש מתחת גלגל, יש ערכת ניפוח. לא ברור לי למה אבל זה פאול רציני. כל פעם שעברנו מלון הילדים היו צריכים לנסוע עם מזוודה שנמצאת בינהם על המושב. סתם לשם השוואה, אספו אותי בארץ במאזדה 3 2010, הגדולה והבינונית נכנסו אחת על השניה בלי בעיה, בצד הקטנה ועוד 2 תיקים + הקרטון של הדיוטי בלי בכלל להתאמץ ולעשות חישובים. פשוט מכה קיבולת תא המטען. גם מבחינת איבזור -לא לעיניין ברכב כזה. אין פיתחי מיזוג אחוריים? מה נסגר??? לא לדבר על תאורת לד, מראה מתכהה וכו'. מבחינת איבזור בטיחות - התראה על סטיה נתיב (די מעצבן) ובלימה אוטונומית. לא שטח מת במראות, לא בקרת שיוט אדפטיבית. אפילו בקיה ספורטאז יש יותר. ונעבור לחלק היותר חיובי....כן האוטו נראה טוב, למרות הצבע שקיבלתי (חום שמפניה כזה, אני אעלה תמונות בקרוב), והמנוע מספק בהחלט. מאיץ מהמקום מעולה, שקט מאוד - 150 קמש ב 2000 סלד - ואין בעיה לנהל שיחה באוטו, וגם חסכוני, לא ביצעתי מדידה (כי לא הצלחתי לאפס את מד המרחק!) אבל היה בערך 17, 18 קילומטר לליטר לפי התחושה שלי. הגיר תיפקד מעולה, גם בפקקים לא הרגשתי נידנודים, פשוט צריכים להיות עדינים עם הגז. במצב D באמת הוא לא נעים כי הוא מושך הילוכים ולא מרפה עם העזיבה מהגז, ואז באמת מקבלים מחלת ים בפנים. נוחות הנסיעה - מעולה. הרבה זמן לא נסעתי ברכב כזה נח, כל הכבוד. הגה עם תחושה טובה, מהיר וחד (ופה הציפוי עור היה מעולה). מערכת הדימום בעצירה מעצבנת כי היא מכבה מזגן, ורק ביום האחרון מצאתי איך לנטרל אותה...סעמק. כל הזמן חיפשתי בתפריטים, בסוף זה היה כפתור מוחבא מאחורי ההגה בצד שמאל. כל הזמן ברמזורים וצמתים הייתי מאט למהירות זחילה של קמש או שניים כמה מטרים לפני הרכב לפני וככה מזדחל באיטיות שהמנוע לא יכבה. לגבי החלק הדינאמי - לא יצא לי לבדוק, בכל זאת הייתי עם המשפחה, ועוד רב הזמן מזוודה תקועה בין הילדים. לסיכום - לא נפלתי מהרגליים. ועיניין הבגאז ממש הרס. נקווה לפעם הבאה מרצדס או ב.מ.וו...
-
כל פעם אני רואה את השאלה הזו עולה. אז מנסיון, היום חזרתי אחרי חופשה של עשרה ימים: 1. מיצובישי לנסר 2009, מצבר בן שלוש +, הניע כמו נינג'ה בסטרטר ראשון וקצר. 2. פיאסטה 2014 עם מצבר מקורי, כנ"ל. מסקנה שלי שגם אחרת שבועיים לא צריכה להיות שום בעיה. ליאור.
-
דרך אגב, מעניין שבמשך עשרה ימים יצא לי לראות רק פרארי אחת שעברה מולי...ואפילו לא למבורגיני אחת [emoji53]. השכרתי אלפא גוליה, אני אכתוב סקירה שאחזור לארץ ואתקלם חזרה...
-
ערב טוב, ליום האחרון בחופשה באיטליה, יצא לי לבקר במונזה בארוע של פרארי. היו הרבה 458, 430 וכמה f40. תהנו.
-
רכבות מעניינות אותי - מה צריכת דלק ריאלית של רכבת?
bjlb פרסם הודעה בנושא של nimrod7676 בתוך אוף-טופיק
לדעתי בת גלים פעילה וכל רכבת עוצרת בה רק בגלל בית חולים רמב"ם. אחרי שסגרו את התחנה המרכזית שם אין לה ממש הצדקה.
