Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. תודה! נכנס לעגלה. עכשיו צריך להוסיף מכונת תספורת טובה, חבל לא לנצל את המשלוח. (כבר יש לי בפנים עוד 12 דולר על משהו אחר...)
  2. מחפש המלצה לאוזניית BT אך ורק לשימוש ריצה. משהו ששומעים טוב (לא אודיופיל אבל שלא ישמעו כמו בטרנזיסטור...) ולא יקרע את הכיס.
  3. חבר הזמין אופניים של canyon ביום שני שעבר מגרמניה. רביעי בצהריים אחרי יומיים היו אצלו בבית.
  4. bjlb

    פן לשיער שהפסיק לעבוד

    אני אלקטרונאי בדימוס [emoji3], הנדסאי שלא נגע בזה הרבה שנים...אבל מלחים פה ושם. אני אפתח להציץ ואחזור להתייעץ
  5. bjlb

    פן לשיער שהפסיק לעבוד

    אני מניח שזה לא חוט הלהט , כי גם המאוורר לא עובד. יש מה לעשות לגבי הדיודה?
  6. אז עשיתי החלפה של שמן ופילטר שמן בשישי. את הפלאגים שקיבלתי, עדיין לא החלפתי. מצרף תמונה של הפלאגים שקיבלתי. זה מתאים או לא? תודה, ליאור.
  7. ערב טוב, הבן שלי הפעיל את הפן של אישתי ואת הקצה הצמיד למזרן... תוך כמה שניות עד שהגבנו, הפן הפסיק לעבוד. תכלס המזרן לא ממש התחמם ולא קרה כלום. אני חושב שיש לפן מפסק הגנה, אבל אחרי חצי יום זה עדיין לא עובד. רעיונות?
  8. שאלה נוספת. יש לי ידית מומנט, כמה צריך לכוון בסגירה של הפלאג ? בחיי שאני מחפש ולא מוצא את המידע הזה ברשת.
  9. דגם מנע SNJB
  10. הי, היום ראיתי בורג תקוע בצמיג . אחרי שהוצאתי, אותו, לא יוצא אוויר. נראה שאם כן היה יוצא, בגלל המיקום בדופן, אי אפשר היה לתקן. אבל בכל מקרה כרגע לא יורד אוויר. מה אתם אומרים?
  11. נתתי להם כבר מספר שילדה, וזה מה שהתאימו לי . אני יעלה אח"כ את הדגם מנוע. בקיצור נראה מתאים, פשוט הוא לא יודע כנראה את הוראות היצרן
  12. קדימה חברים, אני רוצה לעשות הזמנה... הפלאגים המוצעים למעלה יחזיקו 60 כמו המקוריים או לא? תודה, ליאור.
  13. לפי חיפוש בפורום, מצאתי מספר הודעות של אנשים שהחליפו להם במורשה מצתים בפיאסטה במחיר כזה. השאלה שלי, למה המליצו לי בחנות להחליף כל 10, אם ההוראות יצרן הם כל 60. ובחנות לקחו מספר שילדה על מנת להתאים מצת.
  14. בוקר טוב. פיאסטה 1.25, שנת 2014, אני עושה טיפול 60 לבד. הבנתי שמצתים מחליפים כל 60 אלף, ולפי מה שהבנתי הם לא אירודיום. באבי חלקי חילוף הציעו לי מצתים של פורד ב 105 שח, http://www.justmotor.co.il/pro...%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99 אבל הוא אמר לי להחליף כל 10 אלף...לא ברור לי, הם מתאימים או לא? ויחזיקו 60 אלף או החלפה כל שנה? תודה, ליאור.
  15. איזה ברירות יש לי? לבקש המרה לאזהרה שווה? תכלס, אין לי עבירת תנועה לפחות משנת 2000.
  16. מכונת תספורת לגבר. יש עכשיו בהייטק זון את הרמינגטון hc5150 במאה שלושים כולל משלוח. קראתי עליה ביקורות לא משהו על המסרקים וזה בשימוש אצלי. מישהו התנסה? או שיש המלצה למכונה אחרת במחירים האלו? תודה.
  17. הגיע הדוח בדואר רשום...לקח לזה זמן.
  18. מה שבטוח, אם זה דו קומתי אז למטה.
  19. הזמנתי E במילאנו, איטליה וקיבלתי אלפא גוליה. האמת? התבעסתי, חפש בשרשור על האלפא גוליה את דעתי.
  20. אכן הבחור זהב. וחוץ מזה גם תותח. זה חבר ותיק, שלצערי הרב כבר כמה שנים לא בתחום. אבל עדיין יש לו את זה, ורק לחברים הוא מגיע. התלבטתי אם לפנות אליו כי ידעתי שהוא כבר לא עוסק בזה. אבל יצא צדיק. יצופר בבקבוק וויסקי
  21. אל תשאלו מה היה בסוף... פדיחה. בהתחלה, אבא שלי פירק וניסה לנקות את המגעים. ומה שהתברר זה שהוא החזיר את הלוח מגעים הפוך... בגלל זה 1 הבהב ולא הכוכבית... חחח בא חשמלאי ותוך דקה עלה על זה. הניע בשניה ולא רצה שקל.
  22. טוב, אחרי שהניסיונות כשלו, יש חשמלאי מומלץ בקריות שיכול להגיע לבית?
  23. תוריד כיסוי לוח מקשים, תנתק קונקטור מהלוח מקשים - תחבר מחדש - פתח סוויץ' וסגור פעמיים לאחר חיבור - כל זה כאשר דלת נהג פתוחה . בהצלחה.תודה, אבל מה עושים אחרי הפתיחה וסגירה פעמיים? המנורה עדיין מהבהבת באדום על 1. (תכלס אני לא שם, זה של אבא שלי, אדם מבוגר בן שמונים ואני מדריך אותו בטלפון, ראיתי את התשובה שלך אחרי שכבר יצאתי ממנו...)
  24. אהלן קודן קוברה, אחרי מספר ניסיונות כושלים מהבהב על 1 באדום ולא משתחרר. מצורפת תמונה. איפוס (ניתוק המצבר) לא עזר. מה לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...