Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. הקוד הוא 2374? סוזוקי הליצנים, שמים לכולם אותו קוד...
  2. אני חושב שיכול להיות שהבעיה בכלל בצמיגים. גם אם הם נראים מאוזנים, עדיין יכולים לגרום לרעידות.
  3. ראשית החלמה מהירה. אכן, נראה שהמכוניות המודרניות בטיחותיות פי כמה מבעבר. מעניין שגם הפאגרו שהתכנון שלו ישן יצא בזה בכבוד. זה בלב המפרץ? אתה יכול לתת פרטים נוספים על התאונה?
  4. במצב רגיל הפרש הפוטנציאלים בין האפב לאדמה נמוך ולא תתחשמל. אבל כבר קרה לי שנגעתי באפס, אמנם לא הרגשתי כלום, אבל המפסק נגד התחשמלות קפץ
  5. אני יכול להעיד שאני מאוד מרוצה מהשרות של תדיראן. שני מזגנים, באחת הייתה בעיה בוודאות בהתקנה שגרמה לבריחת גז, באו סידרו את הדליפה מילאו גז ולא אמרו מילה.
  6. אכן כן, הלכתי על הפתרון הנל כמו באופציה א. תודה לכולכם על העצות המועילות [emoji108]
  7. גם אני כמו מרק חושב שההחלטה של המוסך נכונה. המוסכניק לא יודע מי עומד מולו, וכמו שזה נראה, באמת זה בספק יכול להחזיק שנה (כמובן שזה תלוי באופי הנהיגה ומספר הקילומטרים). לבקש מהלקוח לבוא כל כמה חודשים לבדוק לא מעשי. הרבה דוחים כמה שיותר את הכניסה למוסך גם ככה ועושים טובה שבאים פעם בשנה. ליאור.
  8. אני אסביר בדיוק את הדילמה: כרגע יש לי תאורה במרפסת ומפסק בתוך הבית. אני מעוניין להתלבש על התעלה שמחברת בין המנורה למפסק, ולחצוב מעל המפסק בתוך הבית מקום למפסק לתריס, ועל אותה התעלה להשחיל את החוטים. (מהמנורה אני מוציא תעלה קטנה למנוע הסוכך, זה מתחת לגג, אין חשש לרטיבות) אבל במפסק שנמצא בבית, יש רק קו 220 שמגיע מקופסא, ומשם הוא עובר דרך המפסק וחוזר לקופסא (ולצערי הרב קופסת החיבורים נמצאת בדיוק בצד השני של המשקוף יציאה למרפסת...כלומר החוט מטייל לו בתוך הקיר מהמפסק במשקוף הימני, למשקוף השמאלי לקופסא) ומשם יוצא למרפסת למנורה שנמצאת באמצע בין שני המשקופים. ועכשיו, אם אני רוצה לחבר מפסק כפול עם אפס, אני חייב להשחיל אפס מהקופסא שבצד שמאל, למפסק שבצד ימין, ומשם חוזר חזרה לקופסא שוב דרך המפסק ומשם למנורה. אז אם אני מסכם: היום עוברים בתעלה 2 חוטים: פאזה והקו החוזר ישירות למנורה. עכשיו אני צריך להשחיל עוד 2 חוטים למנוע. ואם אני רוצה אפס אז עוד שני חוטים... בלאגן.
  9. הבנתי, תודה. נשאלת השאלה אם אני יהיה יותר צדיק מהאפיפיור או שזה באמת סטנדרטי...כי להשחיל עוד שני חוטים בתעלה שכבר יש בה ארבע לא נראה לי תענוג גדול. ועוד קניתי 2.5 ממ.
  10. אתה יכול להרחיב מה זה אומר שיקולי בטיחות? הרי כל צרכן אחר מחובר עם אפס קבוע, והפאזה עוברת דרך המפסק. אין לי במפסק אפס, מה שיצריך להשחיל עוד כבל של אפס מהקופסה שלא ממש קרובה, ועוד אחד חזרה דרכה עד למנוע הסוכך...
  11. אהלן, בקרוב מתקינים לי סוכך חשמלי ואני צריך להכין את התשתית. אני מבין שזה כמו תריס חשמלי. ברור לי שמהפסק יוצאים שני חוטים למנוע ישירות - אחד פותח את הסוכך והשני סוגר. כמו כן צריך לחבר פאזה למפסק, סבבה. למנוע כמו שהבנתי מגיעים שני חוטים ישירות מהמפסק, ובנוסף אדמה ואפס. עד כאן אני טועה? מה שבילבל אותי הוא הסכמה החשמלית שהשאיר הסוכן. לפי מה שכתוב צריך להיות חיבור אפס מהמפסק למנוע וזה לא ברור לי למה, ואני לא מבין איפה אני טועה בהבנה שלי. מצורפת צילום הסכמה. חשוב לי לציין שיש לי נסיון וידע בהתקנות חשמל מהעבר, אבל מפסק לסוכך עדיין לא יצא לי להתקין. תודה ושבת שלום, ליאור
  12. אני אגיד לך למה החשש: בשעונים לא חסר רפליקות. לזייף זה מאוד קל וזול, בניגוד לטאבלט למשל. לך תדע אם השעון מקורי או לא. חוץ מזה, כמו בכל דבר אחר שקונים ברשת, נושא האחריות.
  13. איזה קטע, גם לאבי נשבר בדיוק לפני שבוע במאזדה 3, כרגע עם בורג
  14. אני בדרך לקנות מזגן שלא הולך לעבוד הרבה ולפני הפוסט שלך חשבתי על פמילי ב 1200 שח. אחרי תאור התקלה שלך כבר התחלתי לחשוב פעמיים, עכשיו אני מבין שזה סתם הגדרות... בכללי, מרוצה? שקט? עושה את העבודה?
  15. קריות
  16. אני חושב שרק מקדימה ( היה לי משהו דומה מאוד לפני כמה חודשים בלאנסר והגיעו לעשיריה ועשו לי טובה בשביל לא להוריד את הרכב) הנזק הכספי לא שווה את ההתעסקות עם התיקון. לדעתי גם המכסה מנוע גמור ומחייב החלפה, אי אפשר לתקן כזה דבר. עם כל הצער שבדבר שחרר. תקנה כלה חדשה ותראה את זה בתור הזדמנות להתקדם. גם ככה הרכב כבר בן 13.
  17. תודה על ההתייחסות. החתך לא הגיע לברזלים. צמיגאי הגון? איפה יש כזה? אבא שלי הלך למישהו ישר קפץ על המציאה רצה לדחוף לו סיני במאתיים שח.
  18. כנראה נגרם ממדרכה. לא הגיע לברזל. צמיג חדש יחסית. ההתרשמות שלי היא גם רק מהתמונה המצורפת, לא ראיתי בעצמי. לדעתי זה תקין. מה אתם חושבים? ליאור.
  19. וזמן זה לא כסף? אם זה שעות עבודה שלא הכנסת לחישוב, שאתה מגיע לפחות בעשרים דקות בבוקר מהר יותר לעבודה מהמנהרות אז החזרת כמו כלום את ההפרש. בלי להכניס בלאי (בלמים וכו) של עמידה בפקקים האצות קצרות ובלימות והכי חשוב....עצבים!!!! לפני שפתחו את רכבת העמק נסעתי עם רכב כל יום במנהרות וזו לא הייתה שאלה בכלל. היום שיש רכבת אני בכלל לא רוצה לשמוע על לנסוע באוטו, סיוט ועצבים כל בוקר. מה שכן, בחזור אני הייתי יוצא בגראנד ויורד דרך הגיבורים, מה שמוסיף בערך 2 דקות. שזה כבר היה שווה, גם כי אין פקקים ובלאי. ליאור.
  20. במקרה הזה, לפי כל הנתונים בשרשור, צודק מאה אחוז. מה גם שמנסיון השרות שלהם מעולה, מחליפים חלקים שבאחריות ללא כל שאלות ובדיקות, ישר חדש תמורת התקול. היה לי בעיה במטען כי נרטב במים. הזמנתי מ EBAY מארהב, הגיע ולא הצליח להטעין. נשלח עוד אחד, עדיין לא טוב. בנתיים עבר מעל חודש בלי המכשיר. נשברתי והלכתי לתחנת שרות עם המטען וביקשתי לקנות חדש. שאלו מה הבעיה, אמרתי מה קרה, בלי להניד עפעף הוציאו חדש והחליפו לי. יצאתי פיתה.
  21. אני חייב לציין שעוד חבילה מסין שהוזמנה ב 7.7 הגיעה לפני יומיים. אני ממש בקשיים. כל החבילות הגיעו ואני לא ממתין לכלום [emoji14]. אני רואה שיפור מטורף בחודש האחרון.
  22. אני חייב להבין משהו: אישה ירדה לכביש, כלומר הולכת רגל, מהמכה שברה לך את המראה, ולה לא קרה כלום??? באיזו מהירות זה קרה?
  23. אני בשוק. דברים שהזמנתי מסין בין 2-4.7 הגיעו!!! הראשון חשבתי פוקס, השני כבר מוזר שהגיע והשלישי פשוט לא יאמן.
  24. לפי מה שהוא זוכר, כי המדיח אכן ישן, זה לא
×
×
  • תוכן חדש...