אני אסביר בדיוק את הדילמה:
כרגע יש לי תאורה במרפסת ומפסק בתוך הבית.
אני מעוניין להתלבש על התעלה שמחברת בין המנורה למפסק, ולחצוב מעל המפסק בתוך הבית מקום למפסק לתריס, ועל אותה התעלה להשחיל את החוטים. (מהמנורה אני מוציא תעלה קטנה למנוע הסוכך, זה מתחת לגג, אין חשש לרטיבות)
אבל במפסק שנמצא בבית, יש רק קו 220 שמגיע מקופסא, ומשם הוא עובר דרך המפסק וחוזר לקופסא (ולצערי הרב קופסת החיבורים נמצאת בדיוק בצד השני של המשקוף יציאה למרפסת...כלומר החוט מטייל לו בתוך הקיר מהמפסק במשקוף הימני, למשקוף השמאלי לקופסא) ומשם יוצא למרפסת למנורה שנמצאת באמצע בין שני המשקופים.
ועכשיו, אם אני רוצה לחבר מפסק כפול עם אפס, אני חייב להשחיל אפס מהקופסא שבצד שמאל, למפסק שבצד ימין, ומשם חוזר חזרה לקופסא שוב דרך המפסק ומשם למנורה.
אז אם אני מסכם: היום עוברים בתעלה 2 חוטים: פאזה והקו החוזר ישירות למנורה. עכשיו אני צריך להשחיל עוד 2 חוטים למנוע. ואם אני רוצה אפס אז עוד שני חוטים...
בלאגן.