Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. בקיצור, עכשיו בדקתי את הנושא באיזה אזור צדדי ונידח. אכן גם ניוטראל תופס. הופתעתי. דרך אגב, במהלך הניסיונות, עברה בדיוק ניידת באיזור ועצרו אותי לבדיקת רישיונות... לא הבינו מה אני עושה שם [emoji16][emoji16][emoji16]
  2. אולי לה הבנתי אותך טוב, אבל מדבריך נשמע כאילו תמיד ב 70, ולא משנה מה עוצמת הלחיצה על דוושת התאוצה, זה ימליץ להעביר לחמישי. ואני אומר שזה דינאמי ותלוי גם בעומס שמופעל על המנוע באותו רגע (תאוצה חזקה, עליה או ירידה)
  3. את זה אני זוכר טוב מאוד מה 405 שהייתה במשפחה. ב 3500 בערך היתה נפתחת הלוע השניה והייתי מה זה מבסוט...הבעיה שרק אני הרגשתי את זה.
  4. לא מסכים. אצלי אמנם יש רק חץ שמראה להעלות הילוך, אבל הוא ממש תלוי בעוצמת הלחיצה על דוושת התאוצה. ובדקתי את זה מספר פעמים, שאני מאיץ והוא ממליץ להעביר הילוך, אם אני לוחץ חזק יותר על דוושת התאוצה החץ ישר נעלם ודולק שוב בסלד גבוהה יותר. כנל בעליות, אפילו אם אני מזדחל אחרי מישהו ולא לוחץ חזק הוא לא ממליץ להעביר הילוך בהשוואה למישור ששם באותה מהירות כבר היה ממליץ.
  5. פעם בדקתי את הנושא לעומק, ובתיבה עם גיר פלנטרי, שהייתי בעליה משולב ל d עזבתי ברקס והרכב התדרדר, ובגלל שהשיפוע היה חזק כ"כ, המנוע נכבה.
  6. אבל רובוטי כן
  7. כבר רשמתי זאת בעבר, אבל נרשום פה בצורה מסודרת: מזדה 3 2010 יד ראשונה טופלה במורשה רק במסגרת האחריות: 1. שנה אחרי תום האחריות, מראה חשמלית לא מתקפלת - סודר במסגרת רצון טוב. 2. לפני כשנה, הרכב בן שש, החלפת מחשב ESP. הוחלף במחיר אפסי של כמה מאות שקלים (לא ממש זוכר, גג 400) רק עבודה. חלק על חשבון דלק מוטורס במאה אחוז (עלות שנאמר בהתחלה מעל 4000 ש"ח). 3. לפני חודש, הוחלף גם לוח שעונים שניהיה דביק. שאפו ענק ענק לדלק מוטורס, מוריד את הכובע.
  8. אצלי בפיאסטה (ידנית) בניוטראל לא מחזיק כלום. וגם, מחזיק רק אם היה לחוץ ברקס בנוסף לשילוב ההילוך והקלאץ ואז שוחרר הברקס. שוב, אם לא לחצתי על הברקס ורק נסעתי אחורה ואז שחררתי גז, הרכב ישר מתחיל להתדרדר קדימה. על איזה רכב אתה מדבר? ובנוסף, ידני או אוטומט? ליאור.
  9. לאנטיס יד ראשונה שנת 99 שהייתה אצלי (עברה אלי מהורי) נמכרה ב 2014 עם 180K. פורסם ביום שישי, נמכר בשבת, אבל בגלל שאין דואר הועברה בעלות בראשון.
  10. הי, בן 41, נשוי + 2, כרגע אני מפריש חצי משכורת לפנסיה חדשה וחצי לביטוח מנהלים. אני עומד להעביר את קרן הפנסיה שלי לאלטשולר, ופה נכנסתי לדילמה. איזה מסלול ביטוח יש לכם? עתיר שארים, נכות או חיסכון? יש לי אבדן כושר עבודה בביטוח מנהלים. מה אתם חושבים? ליאור.
  11. בולשיט. לי יש שני רכבים, שניהם על שמי. על אחד מהם יש תביעה מלפני שנתיים, וזה ייקר רק את הפוליסה שלו. בשני אני מקבל לפני חידוש כל שנה טופס היעדר תביעות נקי. ליאור.
  12. חירשת? הרבה מהלבנים חרשים (יש לי חירשת אחת...תמונה בקרוב)
  13. אז היום ניגשתי לטפל בזה. ראיתי בסרטון שכדאי להתחיל מלמטה, ואכן טוב שעשיתי כך, מכיוון שמלמעלה זה נכנס בתוך שני שגמים ולכן צריך להתחיל לפרק את הזכוכית מלמטה, כאשר המראה מכוונת למעלה עד הסוף. אחרי שהזכוכית יצאה, ראיתי שיש שני מנועים, אחד ימינה שמאלה ואחד למעלה למטה. בכל אחד זה דוחף מוט טלסקופי כזה, שמחובר לתושבת שאליה מחוברת הזכוכית. זה מחובר לתושבת בצורה של מוט מפרקי. בקיצור מכל הסיפור הזה, מה שראיתי שבסה"כ המפרק של אחד המנועים השתחרר מהתושבת. לחצתי אותו פנימה וחיברתי לתושבת וזה חזר לעבוד. הרכבתי עליו שוב את הזכוכית ושלום על ישראל. ליאור.
  14. מקפיץ... יש עוד טיפים לפירוק לפני שאני ניגש לטפל בזה היום?
  15. אהלן. המראה השמאלית לא זזה ימינה שמאלה, המנוע החשמלי כן עובד, שומעים בברור. או שזה יצא מהתושבת, או שהיא נשברה. טיפים לפני שאני מנסה לפרק לבד לראות מה קורה שם? למעלה למטה אין בעיה. תודה, ליאור.
  16. שוב הבוקר אותו סיפור. Ic3 עם שלושה קרונות. אף אחד לא רוצה לרדת ותקועים בתחנה. לא לומדים לקח ברכבת
  17. אני חייב לציין שלהשיג אותם בטלפון זו משימה בלתי אפשרית. דואר לא ניסיתי עדיין. בכל מקרה, היום נכנסתי שוב לאתר על מנת לראות אם זה ממשיך לצבור ריבית פיגורים. ולהפתעתי, הריבית פיגורים בוטלה, והתאריך האחרון לתשלום התעדכן ל 14.02.18 כנראה שהמכתב בדואר רשום נשלח רק עכשיו והוא בדרך. ליאור.
  18. נהגתי באנגליה מזמן. מה ששיגע אותי זה שנכנסתי למוד שכל הפוך, והיה לי ידני, אבל ההילוכים נשארו באותה צורה, כלומר ראשון שמאל למעלה ובגלל שהיה לי בראש שכל הפוך הכנסתי לחמישי הרבה פעמים בתחילת נסיעה... ובאנגליה מלא כיכרות. לא הצלחתי להתרגל אל הכניסה אליהם גם אחרי שבוע ליאור.
  19. יש לי סים כפול מגולן כבר כמה שנים. אחד בסמארטפון ואחד ברכב. הסים ברכב הוא סים לכל דבר כולל גלישה ולא מוגבל רק להודעות. לאחרונה הכנסתי אותו סמארט והוצאתי מהרכב (הבן הקטן שלי משתמש בו לפעמים) ואין שום בעיה, שני המכשירים מצלצלים. אבל - הסים הראשי הוא זה שיקבל את ההודעות, לא המשני, שים לב. בגולן זה לא עולה בתוספת תשלום. ליאור.
  20. זה היה גרורי קטר
  21. המשקל למטוסים אני מניח מבוצע בחישוב של ההעמסה, או שקילה פיסית של המטוס. את הרכבת אי אפשר לשקול בזמן אמת (או שכן, יש מנגנון שקילה של כל קרון בזמן אמת). ואת זה אני מנסה להבין. ברור לי שלכל כלי רכב יש מגבלות משקל. הרכבת הייתה הדגמים החד קומתיים הישנים.
  22. שלשום, הרכבת מבית שאן, נעצרה בכפר יהושע, הייתה כבר מלאה, העלתה עוד אנשים ובקושי נכנסו כמו סרדינים, לא הצליחה לצאת מהרציף בגלל עומס יתר.... היו חייבים להוריד אנשים בשביל שהיא תתחיל לנסוע. מעניין מה עצר את הקטר מלזוז.
  23. היה לי דוח אחר שקיבלתי אחריו (גם על חניה באותו אזור...) ורציתי לשלם אותו. ואז הופיעו שניים.
  24. חלם זה כאן. רציתי לפנות ל-מפנ"א, אבל אחרי שבחרתי בסיבת הפנייה "אי קבלת דו"ח", זה מבקש ממני למלא פרטים ואחד משדות החובה הוא מספר הדוח. נו באמת...אולי לא קיבלתי אותו? גם אם יש לי, בהמשך זה מבקש שוב בתור שדה חובה את צילום הדוח. ובמענה הטלפוני ישר זורקים אותי עקב עומס.
  25. יש לי בדיוק כזה. בסהכ עושה את העבודה. אבל לא יכול להחליף בנוחות מערכת מולטימדיה, שמתחברת ללא התערבות ובלי צורך להעביר שמע ל aux.
×
×
  • תוכן חדש...