Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. ולי זה נשמע כמו השן שמשולבת בפארקינג ומונעת מהידית לצאת מהמצב הזה אם הברקס לא לחוץ.
  2. אני לא מבין איך אתם מגיעים לצריכת דלק הזו של 13.5 במאה קמש ונסיעה מרובה עם פקקים. אני גם עם פורד, פיאסטה, 1.2 בלי טורבו ובלי נעליים, ידני, בטוח ששוקלת פחות שנת 2014. בנסיעה מרובה בפקקים ושכבר אין משתדל לא לעבור 110, לא מגיע ל 1:13 (גם אצלי מזגן דולק תמיד). ליאור.
  3. לא מוצא איפה. מספר השילדה הוא: JMBSTCY3A9U007384 אתה יכול לשלוח לינק? Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  4. מספר השילדה הוא: JMBSTCY3A9U007384 אשמח לדעת איך אתה עושה זאת, שאוכל לעשות לבד להבא, תודה. Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  5. זו מחלה של הרכבים האלו. הברגים נשברים. אם יש לך מקטים , אשמח לשיתוף. Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  6. הרמתי את הרכב על בוקים היום, שלושה מתוך ארבע גומות קרועות, כפי שרואים בתמונות. לפי מה שראיתי במחירון חלפים של מיצובישי, זה לא זול בכלל, 670 ש"ח למוט. מה שכן אני לא בטוח מה המספר הקטלוגי וצריך את עזרתכם: או mn101368 או 4156A031. לשניהם המחיר זהה.. מעניין Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  7. bjlb

    Tapatalk לא מקפיץ התראות

    מוסיף לעדכן, בטלפון הקודם שנשאר מחובר בנתיים רק ל wi fi, ההתראות קפצו, על אותו חשבון כמובן. חשבתי שאם אני אסביר את האפליקציה זה יסתדר... לא עזר.
  8. הבטחתי לחזור לעדכן, אבל תפסה אותי דלקת בסינוסים, אני מושבת, אטפל בזה שארגיש יותר טוב...
  9. לא יודע מה aeg עכשיו, אבל לי יש משנת 2006, גרמניה, המון כביסות בגלל ילדים, התקלקלה פעם אחת, בולמים. חיה.
  10. תחשבו על זה. הרי זה ברור יקרה. ייקחו מכונית אוטונומית בעוד מספר שנים שתתחרה במירוץ ראלי בנהגים אנושיים, ובסוף גם תנצח כמו המחשב שניצח בשח מט. המחשב לא מתעייף, תגובות מהירות, יש לו את הנתונים של המפה בדיוק והוא לא צריך נווט. איזה עצוב זה יהיה...
  11. bjlb

    Tapatalk לא מקפיץ התראות

    לא יכול לערוך כבר, אבל שכחתי להגיד, אפליקציות אחרות כמו ynet, mail מקפיצות התראות
  12. החלפתי לפני כמה ימים טלפון ל HUAWEI p10. זה מגיע עם אנדרואיד 7. נושאים שאני subscribe אליהם לא מקפיצים לי התראה. בדקתי ואין בעיה בהגדרות, זה פתוח. יש רעיונות?
  13. כמו שזה נראה בתמונה הגומיה לא נקרעה ורק יצאה מהשפה. אני יעלה מחר את הרכב על בוקים אבדוק ואעדכן כמובן. ליאור.
  14. יש חשיבות למקורי ? יש לך אולי איזה סרטון הדרכה בנושא?
  15. בוקי, תודה. האם אפשר להחליף רק את הגומיה לפני שהתפוח ינזק? האם אחרי החלפה כזו צריך לעשות כיוון פרונט? דרך אגב, הסתכלתי גם על צד שני, שם הגומיה תקינה. ליאור.
  16. ערב טוב. מיצובישי לאנסר, 2009, 120000. היום ראיתי שהגלגל מסובב שמאלה עד הסוף את החלק שבתמונה שהגומיה נראית חשופה. זה חלק שקשור להגה? זו תקלה? מה המשמעות? תודה, ליאור.
  17. חבל שזה נראה ככה....: כתבה מעניינת באתר: ynet https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5010202,00.html
  18. אני יכול להוסיף כבעל לאנסר מעל ארבע שנים ( קניתי ב 2013 מיד ראשונה, שנת 2009 1.8 סדאן) שהרכב אכן מפגין 100% אמינות, כרגע עם 120000. יתרונות: מרווח, בגאז ענק, מזגן לפנים ( לא נתקלתי בכזה מיזוג חייתי בשום משפחתית אחרת) נראה במחוץ גם היום מעולה (במיוחד באדום שיש לי) , שיוט ב 130 המנוע ואפילו לא ב 2500 סלד. וזה מביא לחסרונות: רועש במהירויות גבוהות, רוח וכביש, מעניין שלא התייחסת לזה, אולי שיפרו אחת הנושא עם הזמן, ורעש מנוע גבוהה בהאצה חזקה, ושתיין לא קטן.
  19. 1. קנה מקדח וידיה, תעביר לרטט ובהצלחה, המקדחה אמורה להספיק. 2. לא נראה לי שאפשר על קיר גבס, אבל נשאיר את זה למומחים ממני.
  20. חשוב להבהיר: רב היצרנים שבהם מותקנות מערכות בטיחות בממפעל, הם מערכות של מובילאיי, ציטוט מהאתר שלהם: 27 global automakers rely on Mobileye technology to make their vehicles safe 15 Million vehicles worldwide are equipped with Mobileye technology
  21. איפה הכי כדאי לקנות לגו? אם תריך דגם ספציפי אני יעלה תודה
  22. אם זה הגיע למצב שהרכב בולם, כנראה שהעקיפה שלך לא היתה מוצלחת ולא היית מסיים בכל מקרה... בכלל, נשמע שאתה מגיע למצבים לא ביטיחותיים בעליל...
  23. אל תמהר כ"כ להספיד את המיקרוסוויץ. בחלק מהרכבים, ישנה סידקה על הדוושה בין המיקרוסוויץ לדוושה, ולפעמים היא פשוט נופלת. חפש אותה על השטיח אני מאמין שתמצא. זה גם מתאים יותר לתיאור התקלה שלך, אתה אומר שאתה מרים את הדוושה, האורות כבים, כלומר חסר ההפרש גובה בין הדוושה למיקרוסוויץ. ליאור.
  24. איזה גוזם קנית?
  25. לא שמתי לב בכלל לתמונה...[emoji12] אבל ברצינות, אני הבנתי שכדי שיהיה להם נח במוסך אחכ בטיפולים, הם נתנו לכל הרכבים את אותו קוד...בדיחה. מצטער שלא יכול לעזור יותר מזה. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...