bjlb
-
הודעות
769 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bjlb
-
ברור לגבי דוח חניה
bjlb פרסם הודעה בנושא של bjlb בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בשיטוטים שלי באינטרנט, מצאתי חוברת של חנ"א של משטרת התנועה. על סעיף 6245 רשום במפורש תחת הכותרת "עבירות תוך כדי נהיגה" וזה לא המצב. מה השלב הבא שאני צריך לעשות? תודה, ליאור. -
ברור לגבי דוח חניה
bjlb פרסם הודעה בנושא של bjlb בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בוקר. אין כלום בדברי הנהג ולא בחתימה, זה היה בהדבקה. חשוב לציין שוב, לכל אורך הקיר חונות מכוניות, זה לא מוגדר כנתיב נסיעה וכמובן רק אני קיבלתי דו"ח. הקטע הוא שכמו שאני מבין, שחצי מהרכב עמד על אדום לבן. -
ברור לגבי דוח חניה
bjlb פרסם הודעה בנושא של bjlb בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ציטוט (אין לי כרגע איך לצלם את הדוח): גרמת הפרעה לתנועה כשנהגת ברכב הנ"ל בדרך בכך שחנית על נתיב כניסה למתחם, בניגוד לתקנה 21(ב)(3) לתקנות התעבורה. סמל עבירה 6245. -
ערב טוב, לצערי הרב חטפתי שוב דוח חניה. עמדתי בכניסה לחניה צמוד לקיר במקום המסומן בתמונה המצורפת. חשוב לציין, שבתמונה אמנם אין אף רב חונה לאורך הקיר איפה שהגדר חיה, אבל בשישי לכל אורך הקיר יש מכוניות חונות עד הסוף, אני הייתי האחרון בשורה. עוד הערה קטנה, התמונה היא מגוגל ולא הכי מעודכנת, היום בסוף הקיר יש אבני שפה צבועים אדום לבן, ככה שאני חניתי שחצי מהרכב על אדום לבן. קיבלתי דוח חניה משטרתי על תקנה 21 ב 3, סמל תעבורה 6245, 500 ש"ח 4 נקודות. ממה שהבנתי דוח זה יכול להינתן רק אם הנהג היה בתוך הרכב בזמן ביצוע הערבה, ופה הדוח היה בהדבקה. בסך הכל אני מעוניין להפחית ל 250 ובלי נקודות. יש לי על מה או לא? תודב ושבוע טוב, ליאור.
-
מכיר גם את בשמת. לטעמי, לילדים איילת יותר מתאימה. ליאור.
-
הי, אנחנו מרוצים מאוד מד"ר אילת שני אדיר, ורדיה חיפה, עובדת עם הכללית. ליאור.
-
גם לי זה קרה בעבר בלאנטיס. אין ברירה, מקפלים את המושבים מאחורה, ונכנסים עם פנס לתא המטען, ומישהו מבחוץ עם צינור מים מתחיל להשפריץ מים מסביב החלון האחורי, מסביב לתא מטען, הפנסים וככה הלאה , ובמקביל אתה בפנים עם הפנס מאתר מהיכן הנזילה. לפי הקצב שאתה מתאר הדליפה היא חריפה ותאתר אותה מהר. דרך אגב, אצלי זה היה באיזור שהיה תיקון מכה קטנה של תאונה, בדיוק איפה שיש חומר איטום, ובגלל התיקון במוסך בלי חיזוק האיטום, הוא לא תפס. השלמתי עם סיליקון והבעיה הסתדרה. ליאור.
-
עלות תועלת מדעתי מדהימה. אחד המעומדים הרציניים שלי לרכב הבא כיד שנייה. המון פינוקים + איבזור בטיחות + היברידי במחיר טוב. הצורה שלה קצת מבעסת אותי - לטעמי הקיה המקבילה יותר יפה. ליאור.
-
אני יותר מבוגר ממך, 40, ולא מרגיש שיותר קר לי. יותר מזה, דווקא עם הגיל תכונה אחת השתפרה - האינסטינקטים שלי נהיו מהירים וחדים יותר. לא יודע איך להסביר. לפני כמה ימים הלכתי עם חבר לקנות קפה, המלצרית שמה לו את הקפה על הדלפק והוא לא ראה, הסתובב ונתן לכוס בקטנה עם המרפק. במיידי הגבתי, ותפסתי את הכוס בדרך לריצפה, הקפה כמעט לא נשפך, (דומה לסיטואציה בסרט רונין מי שמכיר...). המלצרית הייתה בשוק. מה שכן, לקום בבוקר ניהיה יותר קשה, אני ממש מרגיש איך הדופק עולה ואני כבר לא מזנק כמו פעם מהמיטה כמו טייס בהזנקה, אני קודם מתיישב ומחכה כמה שניות. בקיצור, כל אחד מגיב שונה, נראה לי בהסדר, אבל לא הייתי שולל בדיקת דם לראות שהכל תקין, וייעוץ עם רופא המשפחה. ליאור.
-
אתם מבינים מה הבעיה פה? הנזק לדעתי לא גדול. לדעתי בסביבות אלף שח - יישור כנף וצבע. אבל בשביל זה, בזבזתי כבר שעה בבוקר. אני צריך ללכת שוב, להוציא את החומר (אם יסכימו לתת לי בכלל). וללכת למוסך כמו שהמלצתם להוציא הצעת מחיר. וללכת עם כל זה למשטרה ולהגיש תלונה. מישהו יחזיר לי את כל השעות עבודה האלו? כלבת. מצורפת התמונה שלו, רישוי מספר 3120166, להנאתכם.
-
יום שישי, בחניה של הסופר המקומי, נשמה טובה דפק לי את האוטו וברח כמו שפן, בלי להשאיר פרטים כמובן. למזלי היום, במצלמות האבטחה של המקום, הצלחתי לראות אותו נכנס לחניה, משפשף את הרכב שלי, יוצא מהאוטו, מסתכל, נכנס חזרה ובורח כמו שפן קטן. מהמצלמה הזו לא רואים את המספר, אבל מצלמה אחרת, רואים אותו כמה שניות אח"כ יוצא מהמתחם של החנייה, ושם רואים את המספר שלו. 1. אך אני משיג הפרטים של האיש? לדעתי, מספיק שאני אדבר איתי ואסביר לי שרואים הכל, הוא כבר יודה באשמה. במשטרה רוצים שאבוא עם התמונה, אבל בגלל שזה משתי מצלמות שונות, אני בספק אם משהו ישתין לכיוון שלי. 2. מבחינת בית משפט, אם נגיע לשם, יש לי קייס ? תודה, ליאור.
-
אז התקינו את המוקה אתמול. בבידקה שעשיתי, בשני הממירים קיבלתי 97-98 מגה שחיברתי אליהם כבל רשת. חיה!
-
דיברתי עם הוט, התעניינתי לגבי ה MOCA שהם מספקים. בקיצור, בסוף יצא משיחה איתם שהם מתקינים לי שני ממירי mini fiber וכמובן שלכל אחד צריך רשת, אז גם מתאם מוקה, הכל ללא עלות כולל ההתקנה. אני אתגלח על הנסיון הזה ואראה איך זה עובד. אני אני מרוצה, אנסה לרכוש את הממירים עצמאית ואז לרדת מהטלוויזיה שלהם. אעדכן אחרי ההתקנה (שישי) ליאור.
-
קראתי קצת, ואני לא מצליח להבין אם זה עובד עם תלת פאזי או לא.
-
אופציה שאני שוקל. אבל זה מחייב סוויץ בין החדרים. בנוסף, מספיק להעביר cat5?
-
דברי היום עם הוט. הם מוכנים להחליף לי את הממיר בבית לפייברבוקס מיני, שלא הצלחתי להבין מהשרות מה זה בדיוק ואיך זה יכול להיות רק ממיר אחד בלי פיירבוקס מרכזי נוסף, בכל מקרה הם מחברים אותו עם המתאם moca והסכימו לתת הכל בחינם גם ללא עלות התקנה. אולי אני אקח את זה רק בשביל הניסיון.
-
http://www.tp-link.com/au/products/details/TL-PA211KIT.html ושוב, אם יש תלת פאזי לפי מה שאני יודע שום דבר לא יעזור אם זה לא אותה פאזה.
-
אני כרגע עם זה, ובגלל שזה על הפנים, אני רוצה להחליף. ואני אסביר: ראשית, יש לי תלת פזי בבית, ככה שחלק מהבית בכלל אין אות בצד השני. וגם איפה שאני מצליח לסנכרן, זה גרוע ברמות... אני מקבל 1.5 מגה במקרה הטוב שבראוטר יש 100 מגה בדוק. שלא לדבר על מלא ניתוקים...
-
איל תודה, אבל הלינק שלך הוא לרכיב שנקרא DECA, לא MOCA. ויש הבדל בינהם, שאני לא סגור עליו, וזה מה שמצאתי: MoCA is designed to work on the same wiresas cable TV signals without interference. But DECA is right in the middle of cable TV frequencies, at 450-650mhz, which makes it impossible to run cable TV and DECA on the same wires. כלומר DECA לפי מה שאני מבין, יתנגש עם האות של הכבלים שאני אצטרך בשביל האינטרנט והטלפון. או שאני עושה סלט ומדבר שטויות. לא מבין בזה
-
היי, כמו שכתוב שכותרת, מעוניין להעביר רשת על גבי קואקס, אין לי כבל רשת בבית בין חדרים, וחשבתי להתלבש על התשתית של הקואקס שמושחלת כבר לחלק גדול מהחדרים. הרעיון הוא להתנתק מהטלוויזיה של הוט ולהישאר רק עם האינטרנט והטלפון. וטלוויזיה נראה לי STING TV. הבנתי שיש ממיר שנקרא MOCA שנותן ביצועים מעולים. הבעיה שהוא נורא יקר. מה שראיתי אחד עולה סביב 300 ש"ח. בנוסף, הבנתי ש MOCA אומר שאפשר להעביר את האות רשת בנוסף לטלוויזיה שעוברת על הכבל, ויש ממיר יותר פשוט שנותן להעביר רשת אם לא עובר עליו אות כבלים. זה נכון? ואם כן, אז יהיה אפשר להעביר עליו אות כבלים בשביל האינטרנט והטלפון במקביל? ובכלל, אני חייב ממיר כזה בכל מקום שבו אני ארצה יציאה של רשת מהקואקס? כלומר בכל חדר ממיר כזה? אם כן, זה יוצא יקר בטירוף. יש למישהו נסיון עם זה? תודה, ליאור.
-
לא יודע איך חיפשת, אבל תוצאה ראשונה באי ביי נותנת פחות מ 40 ש"ח על עשרה כולל משלוח: https://www.ebay.com/itm/10-Pcs-Bumper-Cover-Grommet-Nylon-Nut-Clip-For-Chrysler-For-Mitsubishi-MB271999/400902093144?hash=item5d57a07958:g:ujkAAOSw~gRVwCVJ&vxp=mtr
-
לא יודע אם קשור לתקלה או לא. אבל אתמול, אישתי חיכה באוטו כשעה וחצי עם סוויץ בשביל המולטימדיה (מספיק שליש סיבוב אבל היה מסובב 2/3), והתברר שגם האורות דלקו בגלל זה, והרכב סרב להניע. לי נראה ששעה וחצי אורות דולקים על מצבר בן חצי שנה זה כלום. הנעתי עם כבלים באותו רגע, והיום בבוקר היה בסדר, אבל השאלה היא אולי באמת המצבר דפוק? וזה גם מה שגורם לבעיית מתחים שחושבים שיש במוסך? ליאור.
-
ברור, אני עדיין משתמש בזה הרבה. לא השחרתי את החלונות בגלל סינוורים. השחרתי כי הילדים מאחורה מתבשלים בקיץ. על הדרך שמתי לב שזה מפחית סינוורים במידה ניכרת.
-
שמתי לב שבג'יפ טיוטה לנד קרוזר הקסנון מסנוור בטירוף גם באורות רגילים, ממש מכה. בכלל, אני לא יודע אם זה אפטר מרקט או מקורי, רב הקסנון/לד לא נעים שהוא בא מולך. דרך אגב, מה שעזר לי מאוד לפתור את התופעה זה השחרת החלון האחורי.
-
שבוע טוב. שישי הייתי במוסך מורשה. הבוחן עשה איתי סיבוב, אחרי שניסה כמה פעים להניע, הגיע למסקנה שלא בעייה ביוניט ולא בלוח שעונים, לדבריו הבעיה היא חשמלית (הוא גם שם לב שהמחוגים בהנעה בחלק מהפעמים רועדים למשך שניה ואז נרגעים, כמו שמכניסים את לוח השעונים למצב טסט למי שמכיר, הקטע שאני לא זוכר אם זה לא היה קורה גם לפני): 1. או שאחד המינוסים ברכב רופף. 2. המצבר (שהוחלף לפני חצי שנה בערך, סטארט אפ של וורטא) אולי עושה את הבעיה. 3. שאל אם התקנתי משהו לאחרונה ברכב. לגבי זה, יש לי אכן פנסי ערפל אפטר מרקט שהתקנתי ונכנסו להם מים. הזמנתי חדשים לד ולפני כשבועיים הגיע רק אחד בגלל טעות שלי בהזמנה, אז הרכבתי אותו רק (כרגע הוא בסדר ולא חודרים מים, השני בדרך). האם יתכן שהבעיה אכן פה? בגלל שבשני עדיין יש מים או שהחדש דפוק? שווה לנסות לנתק אותם בכלל ולראות? האם בכלל האבחנה שלו בכיוון או לא? ליאור.
