Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אני זוכר שפעם בטופ גיר, לקחו למסלול פריוס ו bmw m3. רצו להראות שהפריוס לא יותר חסכונית אפילו מהבימר... [emoji23][emoji23][emoji23]. הבימר כמובן יותר מהירה, אז הפריוס נסעה ראשונה במהירות המקסימלית שלה, והבימר צמודה אליה לזנב. אחרי כמה הקפות עצרו ובדקו כמה דלק אכלה כל אחת, וה bmw הייתה יותר חסכונית...
  2. bjlb

    יומיים בLA, מה עושים?

    נוסע לוואגס לילה אחד? בתור רווק לבד זה אחלה של דבר.
  3. למסירה יחידה חיצונית תקינה של מזגן LG LIBERO 10. איסוף מרמת ישי.
  4. ממליץ על נהג אמין, שוריק, מקום לעשרה + מטען, 052-2850674
  5. תודה. הוא יורד, לא עולה
  6. מצורפת תמונה, יש רעיונות? חוץ מריתוך, מכוון שאין לי רתכת. תודה, ליאור
  7. מדהים. תראה מה כתוב על אותו מודל בחוברת שקיבלתי עם המטען. זו בדיוק הסיבה שפתחתי את הפוסט הזה.
  8. זה לדוגמה הכי מטריד אותי: https://www.greenworkstools.com/40v-battery-335 השאר זה מטען למכונת גילוח, שואב אבק או מברגה, שכבר הוכיחו את עצמם. תודה ליאור.
  9. לא יאמן, אבל רק היום שמתי לב שלכמה מוצרים שהזמנתי מאמזון ארהב, המתח כניסה הוא 110. ידעתי שהמתח שם 110, אבל הייתי בטוח שהמכשיר יכול לקבל 110-220 בלי בעיה, וקניתי רק מתאם פשוט. אתמול משום מה, נפל לי האסימון, וכל אחד מהמוצרים שבדקי רשום שהמתח כניסה הוא 110. מה שמוזר זה שזה עובד כבר כמה חודשים ללא בעיה, מטעין סוללות, לא מתחמם והסוללות גם תקינות. אני מפספס פה משהו? ממה שזכור לי מהמעבדה של האלקטרוניקה שהייתי תלמיד, זה היה מהר מאוד אמור להתחיל להסריח ולהעלות עשן... ליאור.
  10. דווקא במיצובישי המסנן במקום נח. וגם אם אין כלים, יש מקום לנעוץ מברג במסנן ולסובב אותו...אכן הרכב נח מאוד לתחזוקה עצמית. אני מדבר על ה 1.8. ופה דווקא המזגן זה אחד היתרונות של הרכב, מקפיא בטרוף מהשניה הראשונה.
  11. לא ברור מה כתוב תיקון - לא ברור רק ב TAPATALK. כל דלת עשיריה. טוב נו, ממוגן ירי, מה אתה מצפה....
  12. בוודאי שיש קשר. מאוורר מצנן את המעבה בעמידה. כאשר הרכב בנסיעה הרוח מקררת את המעבה ויש קירור. זה דבר ראשון שהייתי בודק. דבר שני - מעבה מלוכלך מבוץ/אבק. כמובן שיכולים להיות עוד סיבות, אבל אלו דברים פשוטים לבדיקה.
  13. אם בנסיעה יש קירור ובעמידה או נסיעה איטית אין, המאוורר לא עובד.
  14. לא חושב שמישהו צריך להרגיש מקופח או מאוכזב. רכב בן שמונה, אני בכלל לא הייתי חושב לבקש מהיבואן תיקון על חשבונו... זה שהסכימו לתקן שהרכב היה בן שש זה כבר יוצא דופן ויאמר לזכותם.
  15. זוכר את הרכבים שהיו לאבא שלי לפני שבכלל היה לי רשיון: קאדט 47-162-87 סובארו DL 13-396-03 מפה כבר היה לי רשיון 405 29-378-04 306 72-570-04 לאנטיס 59-764-27 וכמובן את מה שיש לי היום.
  16. איך אתם מאחסנים בתום השימוש? לי היה אחד ארוך, ואחרי השימוש, קודם כל נגעלתי בכלל מלנגוע בו רק מהמחשבה, לא שהוא יצא מלוכלך, אבל אני יודע איפה הוא עבר....בכל מקרה אחרי תקופה היה מלא חלודה.
  17. מניסיון שלי בפיאסטה, גם שם יש את כל החיבורים והמפסק , חייבים לפתוח את האופציה במחשב רכב, וזה מה שעשו לי במוסך מורשה פורד.
  18. היי גיורא. זה היה לפני שנתיים, ולא אני דיברתי, זה היה אבא שלי. אבל אני מניח שהוא אמר שבמורשה אמרו לו מה החלק שצריך החלפה ומה העלות, ושאל אם יש השתתפות של רצון טוב. בהצלחה, ליאור.
  19. גוזם גדר חיה חשמלי. לא שרשרת, להבים. זה מה שאמרו לי לעשות איפה שקניתי אותו.
  20. הכל ברוח טובה, אני הסתייגתי כי באמת היה נראה לי מוזר ולא ישב לי טוב. בכל מקרה למדתי גם מהדיון, לי אמרו לרסס WD40 על המסור החשמלי בסוף השימוש, אני מבין שזה לא נכון... אז מה כן? המסר יועבר, ברגישות...[emoji6]
  21. רשמתי במפורש בתחילת המשפט, לא יודע אם זה נכון או לא. איך הבנת שאני ממליץ?
  22. לא יודע אם נכון או לא, אבל חמי שהוא טכנאי, משמן מנועים עם wd40
  23. בלי לחשוב ssd. גם לי i3 ולפני שנתיים החלפתי ל ssd, 250 עם וינדוס עשר, מבחנתי קיבלתי מחשב חדש
  24. חוות דעת? הם זולים בארבע מאות ש"ח מההצעה הכי זולה שקיבלתי, ובנוסף ההשתתפות עצמית ממש נמוכה. מה אתם אומרים? מה יקרה ברגע האמת חס וחלילה?
  25. סגורה? גם היום בלי מנהרות אני מריח מלא פעמים את עשן הדיזל של הקטר בתוך הרכבת... לא רוצה לחשוב מה קורה במנהרות.
×
×
  • תוכן חדש...