Jump to content

Bestudio

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Bestudio

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כן, הפנסי ערפל הקדמיים והאחוריים מחוברים לפיוז אחד של 15 אמפר Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
  2. יש את הכפתור בסרגל כפתורים מתחת לרדיו יש אחד לאחוריים (פסים אופקיים) ואחד לקדמיים (פסים נוטים כלפי הרצפה) בבוקר אני אקח את הרכב למוסך פיאט בתקווה שזה יפתור את הבעיה. תודה רבה Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
  3. כן, בדקתי לפני ההתקנה Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
  4. שבוע טוב לכולם! לפני כמה שעות סיימתי להתקין באוטו פנסי ערפל קדמיים (מקוריים) בפיאט פנדה שלי עם נורות H11 הלוגן חדשות (לפי הדרישה בספר רכב) אחרי שהכל חובר כנדרש, הפנסים הקדמיים לא נדלקים. גם לאחר שהדלקתי את הפנס האחורי (שעובד מצויין), הקדמיים פשוט מסרבים להידלק. בדקתי גם את הפיוז של הנורות, הפיוז בסדר גמור קיימת אפשרות כזו שהאופציה "כבוייה" בהגדרות של הרכב במחשב המרכזי ובשביל להפעיל אותה צריך לקחת את הרכב לחברה?
×
×
  • תוכן חדש...