שבוע טוב לכולם!
לפני כמה שעות סיימתי להתקין באוטו פנסי ערפל קדמיים (מקוריים) בפיאט פנדה שלי עם נורות H11 הלוגן חדשות (לפי הדרישה בספר רכב)
אחרי שהכל חובר כנדרש, הפנסים הקדמיים לא נדלקים.
גם לאחר שהדלקתי את הפנס האחורי (שעובד מצויין), הקדמיים פשוט מסרבים להידלק.
בדקתי גם את הפיוז של הנורות, הפיוז בסדר גמור
קיימת אפשרות כזו שהאופציה "כבוייה" בהגדרות של הרכב במחשב המרכזי ובשביל להפעיל אותה צריך לקחת את הרכב לחברה?