Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. השאלה בנושא. הבעלים שרשומים ברשיון הרכב הוא אדם פרטי (סמנכל ידוע מחברת נדלן). ברשיון רשום שעבוד לחברת הנדלן. נהוג להפחית במחירון במצב כזה, או שזה נקרא רכב פרטי לכל דבר? מה יהיה רשום ברשיון בבעלות קודמת אם אני קונה? תודה, ליאור.
  2. לגבי הרכב, אני אקנה אותו. תכלס הרכב שמור ברמות מטורפות, והייתה שקיפות מלאה. מראש הבנתי שאני סתם מבזבז את כספי, אבל בשביל השקט הנפשי. אפתח על זה שירשור חדש בקרוב. דרך אגב, שעה אחר כך העברתי טסט לרכב שלי תוך חמש דקות (לא שהייתה סיבה אמיתית להכשיל, הרכב מטופל ושמור) ליאור.
  3. מה אני אגיד לכם, נסעתי לבדיקה ברמת ישי, לשם אני לא חוזר לבדיקה. אין דינמומטר, לא בודקים קומפרסיה, ומצחיק שהעבירו את האוטו במסלול של הטסטים... אפילו בדקו אורות. בדיקה של לחצים עשו דרך המצבר, אין לי מושג מה זה ואיך אפשר למדוד כזה דבר דרך המצבר? ליאור.
  4. מעניין. גם אצלי התופעה קיימת, בנורה עם חיישן תזוזה. אבל ההבדל זה שאני מכבה את המפסק של החשמל מהקיר , הנורה כבית לגמרי. לעומת זאת, שהיא כבית ע"י החיישן ששולט, היא נשארת דולקת חלש. ליאור.
  5. היי, אני יודע, הנושא נטחן עד דק, וחיפשתי ומצאתי שירשורים ישנים בנושא, אבל לא עדכניים. יש מכון בדיקה מנסיון שמומלץ מהתקופה האחרונה? לפני שש שנים בדקתי ב מממ ליד משרד הרישוי ולא נפלתי מרצפה לכיסא. ליאור.
  6. לאיזה type אתה רוצה להמיר אותו? אני הייתי משתמש ב blob.
  7. bjlb

    תרימו את עצמכם מהספה

    יוזמה מבורכת. אני לא מגיע, אני מהצפון, מקווה שהתופעה תתרחב גם אלינו. ליאור.
  8. אם יש לך ביטוח דירה, שווה להפעיל אותו, רק תבדוק שהוא כולל נזקי דוד. השנה החלפתי דוד עח הביטוח. ליאור.
  9. אז זה החלטה שלך אם לשלם 200 או 1400
  10. אכן החתך של הצמיג נמוך, ובבורות יחסית קטנים הגאנט מתעקם מהר, הוא רך יחסית לאחרים. מה הציע העובד בחנות צמיגים? לתקן? אפשרי? מה העלות של תיקון? לי קרה פעמיים ופעמיים יושר עם לום בעלות של עשרות שקלים +איזון מחדש. ליאור.
  11. 1. לא נורא, אבל לא נעים, במיוחד לא לילדים, והקיץ הזה הצטרף למשפחה תינוק שזוחל, ממש מקווה שלא יעקץ. לפני שנה, אחרי התעסקות בגינה, סיפרתי על עצמי 14 עקיצות... כלבות. דרך אגב, אני מצאתי שפנסטיל גל נמצא הכי יעיל לטיפול בעקיצה. 2. גם אצלי יש חתולים, ואחת חטפה בעין, זה לא עובר כבר מעל לשנה. לי הוטרינר אמר שזה כן פוגע בראיה, ואין מה לעשות. 3. תעלה תמונה בבקשה של החומר הדברה שעובד... ליאור.
  12. אכן זה היה בהמלצת הוטרינר, לחסוך עלויות. דרך אגב, היום ניסינו לתת לעוד חתולה שלא קיבלה אתמול, ואחת שכן קיבלה אתמול חטפה לה ולקחה מנה כפולה... [emoji50][emoji50][emoji50]. בנתיים היא כרגיל. קטעים עם החתולים האלו.
  13. הבנת נכון. עוד עדכון. אחד שדווקא עשה קונצים ולא בלע הכל, אחרי כמה דקות התחיל לרייר ולנשום במהירות עם הלשון בחוץ. עד שהתארגנו לקחת אותו לוטרינר עברה כמעט שעה ואז זה כבר עבר לו. לא יודע אם קשור או לא, מאמין שכן. לשאר החתולים עבר בלי בעיה
  14. תאמין לי, מכיר את כל הסוגים של החתולים, יש לי חמישה. ואת חירשת, פסיכית עם תעודות. יש לנו המזרק כזה שדוחפים לה לתוך הגרון ישר, וסוגרים עניין. עושים את זה בזריזות לפני שהיא מבינה מה קורה. אבל אם מפספסים זו הזדמנות חד פעמית... אי אפשר לנסות שוב [emoji3]
  15. עדכונים מהשטח שקיבלתי מאישתי, היא ערבבה להם את זה עם מזון רך כזה שקנתה בנוסף, ולקחו. הייתה אחת שאפילו הגדילה ראש ואכלה מהכל בלי לערבב.
  16. מעדכן, קנינו את ה bravecto לכלב גדול, 40-56, לפי המלצת הוטרינר, זה מגיע בצורת כדור בטעם בשר, וחילקנו לשישה כדורים, ומשתמשים לפי הצורך. ליאור.
  17. שאלה בכותרת, אשמח לשמוע מניסיון
  18. לא בדיוק עוף, אבל בכל זאת. החתולה שלי שיחקה איתו והוציאה לו את הנשמה. מדובר בנחש קטן?
  19. פעם האחרונה שעבדתי עם פרופיליה לסתימת חורים של דיבלים שהוצאתי, שמתי לב שהוא מתכווץ. קלסימו לא התנהג ככה, ולדעתי עדיף. ליאור.
  20. bjlb

    ניקי לאודה הלך לעולמו

    אחד הגדולים, עצוב. לפי מה שכתוב, עבר השתלת ריאה, אני מניח שזה קשור לפציעה שהייתה לו. הסרט rush עליו ועל האנט, אחד הטובים. ליאור.
  21. זה אחריות המתקין, חשוב לוודא שהוא עושה את זה
  22. אוי באמת שמספיק. אחרי שימוש של כמה חודשים, אני יכול להגיד שזה מצפצף כי צריך. מי זה כל הזמן מתריע לו, או שיש תקלה, או שנוהג ככה, שזה מגיע לו. לעצם העניין, יש מבצעים, הכי חשוב שמעדכנים במשרד הרישוי שתקבל את ההנחה ברישוי. ליאור.
  23. בקיצור, אל תתחתן. תזכור את התגובה הזו. [emoji6]
  24. תודה על הסקירה. שאלות: זה מתחבר למחבר מהיר? הראשון כרגע לא זמין במלאי, והשני כן. לגבי השני, בתמונה של הפרסום נראה שיש אפשרות לכוון ספריי, זה לא המצב?
  25. היי. קראתי בזאפ ביקורות לא משהו על השיאומי, בעיקר על הכידון שנשבר או משתחרר באמצע נסיעה. יש בזה משהו או לא? בגדול, מאיפה כדאי לקנות אותו? ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...