1. לא נורא, אבל לא נעים, במיוחד לא לילדים, והקיץ הזה הצטרף למשפחה תינוק שזוחל, ממש מקווה שלא יעקץ. לפני שנה, אחרי התעסקות בגינה, סיפרתי על עצמי 14 עקיצות... כלבות. דרך אגב, אני מצאתי שפנסטיל גל נמצא הכי יעיל לטיפול בעקיצה.
2. גם אצלי יש חתולים, ואחת חטפה בעין, זה לא עובר כבר מעל לשנה. לי הוטרינר אמר שזה כן פוגע בראיה, ואין מה לעשות.
3. תעלה תמונה בבקשה של החומר הדברה שעובד...
ליאור.