חוזר לעדכן.
אחרי שאמזון התחילו עם המשלוח חינם, חיפשתי לקנות תופים דרכם. כמו שחשבתי, כל פעם שהוספתי לסל זה לא נתן חינם ורצה משלוח.
עד שנתקלתי בתופים של חברת Durago שאין לי שמץ של מושג עליהם, חוץ מזה שהביקורות בסה"כ בסדר באמזון והחברה אמריקאית, ב 25$ לאחד, ומשלוח חינם.
הזמנתי על המקום 2. לקח זמן להגיע כי לא היה במלאי אבל בסוף הגיע. במקביל קניתי נעליים מאבי חלקים ב 110 של LPR.
ועכשיו בפסח יצא לי להגיע לזה. אחרי שחרשתי את הסרטון הבא
נגשתי להחלפה. האמת שהיה פחות מסובך ממה שחשבתי, ללא התקלות מיוחדות. עבודה זהירה ואיטית לקח לי שעה וחצי לשניהם.
אחרי הרכבה, הדבר הראשון שבדקתי וחששתי ממנו, היה ההנד ברקס, ואכן הוא כמעט לא עבד, ועלה על למעלה ללא התנגדות.
יצאתי לסיבוב קצר, כמה לחיצות בריאות שיכנס ה ABS, ושחזרתי, ההנד ברקס התחיל לעבוד - המנגנון של הכיוון האוטומטי אכן עובד. אמנם הידית עולה יותר ממה שלפני, אבל האוטו נעצר ולא זז.
זהו, מעניין מה יהיה בטסט בבדיקה של ההנד ברקס, עדיין מתלבט אם לפתוח שוב ולמתוח עוד קצת.
ליאור.