Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. עופר ידידי אם הדליפה לא גדולה, אז בפעם הבאה מלא גז עם זרחן. כאשר יש דליפה קלה, אץת הזרחן אפשר לראות במהירות גם לאחר דליפה ממושכת. דרך אגב, שוב, בליפה לא חזקה, פעם ביקשתי להוסיף לי חומר אטימה לתוך מערכת הגז, זה החזיק קיץ שלם (לא יודע מה היה אח"כ, הרכב נמכר). בכל מקרה, יש לי בשבילך המלצה אבל הוא בכרמיאל - חשמל אלמוג. לדעתי שווה את הנסיעה, חסך לי בזמנו יותר מאלפיה. ליאור (השכן שלך )
  2. חוזר לעדכן. אחרי שאמזון התחילו עם המשלוח חינם, חיפשתי לקנות תופים דרכם. כמו שחשבתי, כל פעם שהוספתי לסל זה לא נתן חינם ורצה משלוח. עד שנתקלתי בתופים של חברת Durago שאין לי שמץ של מושג עליהם, חוץ מזה שהביקורות בסה"כ בסדר באמזון והחברה אמריקאית, ב 25$ לאחד, ומשלוח חינם. הזמנתי על המקום 2. לקח זמן להגיע כי לא היה במלאי אבל בסוף הגיע. במקביל קניתי נעליים מאבי חלקים ב 110 של LPR. ועכשיו בפסח יצא לי להגיע לזה. אחרי שחרשתי את הסרטון הבא נגשתי להחלפה. האמת שהיה פחות מסובך ממה שחשבתי, ללא התקלות מיוחדות. עבודה זהירה ואיטית לקח לי שעה וחצי לשניהם. אחרי הרכבה, הדבר הראשון שבדקתי וחששתי ממנו, היה ההנד ברקס, ואכן הוא כמעט לא עבד, ועלה על למעלה ללא התנגדות. יצאתי לסיבוב קצר, כמה לחיצות בריאות שיכנס ה ABS, ושחזרתי, ההנד ברקס התחיל לעבוד - המנגנון של הכיוון האוטומטי אכן עובד. אמנם הידית עולה יותר ממה שלפני, אבל האוטו נעצר ולא זז. זהו, מעניין מה יהיה בטסט בבדיקה של ההנד ברקס, עדיין מתלבט אם לפתוח שוב ולמתוח עוד קצת. ליאור.
  3. ממש מזדהוליק... [emoji12] ה 6 האדומה מהממת. יפה שהצלחת כל פעם למצוא את היותר טובות בחבורה. מעניין מאוד. ליאור.
  4. תתחדש, יופי שאתה מרוצה. אשמח לכמה מתכונים של 10-15 דקות עבודה, לא יודע למה אבל אנחנו מסתבכים עם זה יותר. תודה, ליאור.
  5. בטוח שסגור, גם הנורה לא דולקת, וגם הקליטה בטלפון יורדת.
  6. למה? אם ה wifi סגור, אז לא
  7. המיני באותו מרחק, ועובר 2 חדרים. ובנוסף, הוא בחדר שינה שלי, לא רוצה wifi על הראש.
  8. המרחק הוא קומה אחת, והתקרה מפרידה היחידה. אגב, ה wifi מהפייברבוקס, לא המיני
  9. אז ככה: בחיבור ישיר למוקה דרך כבל רשת 15 מטר CAT5E מקבל 115 מגה. אם אני מוסיף אחרי הכבל את הסוויטץ מקבל 90. הבעיה עם ה WIFI שעבד סהכ בסדר, אבל מידי פעם היו ניתוקים, התקשרתי לתמיכה של הוט, אמר לי חבריקו עלי, עכשיו הכל יהיה בסדר, ומאז אני מתנתק על ימין ועל שמאל בחיבור WIFI. הבנתי מחיפושים בגוגל שכנראה שינה לי ערוץ או רוחב פס, שיניתי חזרה לאוטומט ו 20 מגה רוחב פס, אבל עדיין הרבה ניתוקים. ליאור.
  10. סבבה, הבנתי, לא שאני צריך יותר מזה (כרגע אכן יש חבילה של 200, אבל אין לה שימוש ובמחיר לא היה הבדל ממאה...) בכל מקרה זה הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהחיבור האלחוטי שהיה, שבמקרה הטוב היה שליש מהירות לכמה שניות.
  11. חוזר ךעדכן קניתי בסוף משהו קצת אחר, זה מה שהיה בסוף: https://ksp.co.il/?ref=mobileToDesktop&uin=12706 חיברתי ועובד סבבה במחשב אחד. צריך לקדוח חור ולחבר את השני, יעדכן בקרוב
  12. הבנתי כי זה מה שהמוכר בחנות אמר לי בטלפון. אני מאזור עמק יזרעאל. ליאור.
  13. הי, אני מעוניין לקנות רכזת רשת, מספיק לי עם 5 כניסות. כרגע חנות שפתוחה לידי (הבנתי שמשלוחים מ KSP לוקח מלא זמן) אמר לי שיש לו כזה: https://ksp.co.il/?ref=mobileToDesktop&uin=21972 אבל הבנתי שזה POE, למרות שמה שאני רואה זה לא... בכל מקרה, איך אני יודע אם כרטיס הרשת שלי במחשב תומך POE? או שאין עם זה בעיה וכולם תומכים? תכלס אין לי בעיה לחבר אליו מתח, יש חשמל ליד המקום המיועד לו. אני מעוניין לחבר את היציאה מה mini fiberbox של הוט לנתב, וממנו ל 2 מחשבים. תודה, ליאור.
  14. הי אנחנו קנינו את זאת https://www.bondigo.co.il/item.php?pa=804&gclid=CjwKCAjwg6b0BRBMEiwANd1_SLOYGDtbbX1JEX6FzGzNtHeTqkfk2AB8z6nj9tlPgSMciJe620UDchoCNmoQAvD_BwE לפני כמה שנים, עדיין עובדת. אבל...להכין זה די סיפור. והכמות שיוצאת די קטנה - לדעתי לא יותר מארבעה חמישה אנשים. קח את זה בחשבון. ולוקח לזה בערך 25 דקות עד שזה מוכן. בקיצור, אני עדיין מוצא את עצמי נוסע בערב לקנות גלידה בלגנדה ליאור.
  15. מה שאני יודע מטכנאי, זה לא להשתמש בנמסות ,זה רק עושה בעיות וסתימות כנל גם למכונת כביסה - לא להשתמש בגל, רק באבקה.
  16. לי גם היתה בעיה דומה שהתחלתי לעבוד מהבית לפני כשבועיים. כל הזמן ניתוקים ב wifi, למרות שיש קליטה טובה. מתאמי חשמל יש לי וזה לא עובד בכלל. על הפנים. אחרי יומיים חטפתי קריזה, קדחתי 2 חורים בין הקירות בחדרים והעברתי 15 מטר כבל רשת וסוף הסיפור. דרך אגב אני מחובר במוקה בין הקומות וזה עובד מעולה. הכבל רשת שחיברתי מחובר למוקה ואני מקבל מעל מאה מגה יציב. ליאור.
  17. חיבלה מאמזון הגיעה בזמן כמו שהתחייבו בהתחלה - תוך עשרה ימים, ב 19.03, למרות שלפני כמה ימים התעדכן לעוד חודש... הבעיה שהחבילה הגיעה לסניף דואר וסגרו אותו באחת, בלי לעדכן כמובן כלום באתר שהסניף נסגר באחת ולא בשש. אז היה סגור אתמול שהגעתי. ראשון, לדעתכם עם ההגבלות החדשות, יהיה פתוח? ליאור.
  18. גש לסוכנות בעיר ותיכנס לראות, הכי טוב. אני יוצר נמוך, ועם משקפי שמש על הראש, חוטף כל הזמן מכות, מצד שני הכסא לא במצב הכי נמוך ליאור.
  19. רק עוד דבר, האוטו פשוט בנוי לנסיעות למרחקים ארוכים, שם הוא מרגיש הכי טוב. בעיר אני מעדיף תמיד את הפיאסטה שיש לי. אבל זה כי אני לא גר בחיפה...
  20. אני יכול להעיד על הניסאן ביטוח מקיף עלה 2700, ועוד עם תביעה בעבר הרחוק. בכלל לא נורא. דלק. בתוך העיר שתיין לא קטן, בקיץ עם מזגן סגרתי מיכל ב 1:6... מחוץ לעיר בנסיעה כביש 6 130 בערך, 1:13.5 ממוצע משולב עיר ובין עירוני 1:9. לדעתי נוחות נסיעה ברמה גבוהה. רעש שהזכירו פה לא יודע על מה מדובר, אבל אולי זה יחסי. מה שכן, הגג ממש נמוך, לגבוהים תיהיה בעיה, שווה בדיקה אם אתה מעל 180. ליאור.
  21. ניסאן מקסימה. חזק ומאובזר בכמויות. איבזור בטיחות חלש. אמין ואחזקה זולה יחסית לסובבים. לי יש 2016 שקניתי יד 2 ב 110 לפני יותר מחצי שנה.
  22. מניסיון שלי, בכלל לא לקחתי את זה בחשבון שהזמנתי את: מברגת יד b&d מסור חשמלי נטען מכונת גילוח מכונת תספורת והיה עוד משהו ששכחתי. כולם היה רשום 110 בדיעבד... אבל עובדים בלי בעיה בארץ. ליאור
  23. רק לי נראה כמו דם בצד ימין של התמונה?
  24. היי, אני מחליף גם פילטר אוויר פנימי. את הרימון עדיף אחרי, לפני או בכלל בלי הפילטר? תודה, ליאור.
  25. רק מוסיף, קניתי גם לפני כמה חודשים מוצר זהה של שיאומי, לפני כשבועיים הפסיק לעבוד. הסוללות תקינות, וגם לא מתריע על סוללה חלשה, אבל שמקרבים את היד לא מזהה ולא יוצא סבון.. גם ההתעסקות עם המילוי די מעיקה, אבל אולי אצלי זה היה בתדירות גבוהה כי הילדים שיחקו עם זה כל הזמן. תכלס, לא מזמין עוד אחד. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...