Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. רמת אלון יופי של שכונה. קירבה מטר מהטכניון, וממרכז זיו. חניות יש למיטב ידיעתי לכולם לפחות אחת פרטית. בתים קטנים בד"כ. ארנונה כמו נווה שאנן, חוץ ממגדלי שרביב.
  2. אני יכול לתת לך חוות דעת הפוכה. נהגתי על פיאט 127 טרנטה בסוף שנות התישעים. בלי מזגן ביולי בבקעה כאילו התקינו מפזר חום על הפנים. ידני כמובן, שההילוכים בקושי עוברים, והיינו חיילים עם קיטבגים עלינו בלי מקום לזוז. חוויה מתקנת לכל רכב אחר.
  3. בדיוק על זה דיברתי. העברת להם את המספר שלי, התקשרו ולא יכולתי לענות באותו רגע, לא תמיד אני זמין שאני בעבודה, לא השאירו הודעה ולא מנסים שוב. פשוט נראה שלא בא להם למכור רכבים.
  4. שלחתי הודעה בפרטי
  5. קודם כל תתחדש על הרכב. אני בנתיים לא מתרשם מהם לטובה. יש שם סוכן בשם איגור, לא רק שלא חוזר לטלפונים, גם מסנן אותי, ודקה אחרי ממספר אחר עונה לי... השארתי גם את המספר שלי בהתחלה למוקד, עד היום לא חזרו אלי.
  6. טוב, לאחר בירור, הרכב תכלס מחברת השכרה. אבל רק 35000, ובן שנתיים. וזה לא קורולה שכל ארחי פרחי משכיר... ברביעי כנראה אלך לראות את הרכב. מה אתם חושבים? . ליאור.
  7. התעניינתי בקרסו טרייד היום. יש להם אחת שעלתה לכביש ב 12.2016, עדיין באחריות עם 35000. אבל היא מחברת פרי ירוחם למי שמכיר - אני לא ממש, מחיפוש באינטרנט הבנתי שזו חברת השכרה? האם הרכב נחשב לרכב מהשכרה? או שהם רכשו את הרכב ונתנו אותו לאיזה מנכל? (בכל זאת, זה לו מאזדה 3, וגם לא 6) גם הקילומטרים נמוך יחסית להשכרה.
  8. מה קניתי? אני בבלבלות. מצד אחד בא לי שטח רך, וכמעט סגרתי xv חדשה היום, אבל בשנייה האחרונה קיבלתי רגיליים קרות, יקר לי מידי. מצד שני ביד 2 מצאתי ספורטאז טופ אורבן 2 ליטר 2018 עם 6000 ק"מ וחצי שנה על הכביש, ב 123. ודיברתי עם מישהו עם מקסימה 2016 ב 118. אני מתפזר ולא מצליח להתפקס . סעמק, בא לי את כולם .
  9. גם אני מכיר את הרכבת הזו מקרוב! מה לעשות, את הישראלים זורקים בקצה הטרמינל. פעם הייתה גם בנוסף לפרות, נערה שוויצרית שמפריחה נשיקה באוויר...
  10. bjlb

    ימי מכירות בסובארו

    הייתי בחיפה
  11. bjlb

    ימי מכירות בסובארו

    מה ששכחתי להגיד, הצליחו לבלבל אותי, מה ההבדל בין הקרוסטק ספיישל אדישיין לאייסייט. מישהו מתמצא בהבדלים? הקרוסטק הבנתי גירסה אמריקאית, אבל לא הבנתי אם מגיע ללא מראות מתקפלות ובלם יד חשמלי, בניגוד לדגם הקודם (2018, גם החדש) שהגיעו עם בכל רמות האבזור. ואין אפשרות לוו גרירה בגלל תקינה, שזה בעייתי קצת. ולא הבנתי עם מגיע עם תיקון סטייה מנתיב או לא באיסייט 2019, או רק בקרוסטק. בקיצור, בלאגן שם.
  12. bjlb

    ימי מכירות בסובארו

    עדכון, הייתי אתמול. 7000 הנחה מהמחיר המלא לכל הדגמים. נכון לאתמול לא הצלחתי להוריד עוד. אחרי ניסיונות נוספים נתנו טיפול ראשון חינם, ובנוסף יציעו עוד אבזור. שבוע טוב.
  13. מתעניין ב xv קרוסטק, 2 ליטר. בטלפון אמרו לי 145, ואם אגיע לסוכנות אפשר לכווץ עוד קצת. מישהו יודע עד כמה? ואם בכלל אחרי העדכון מס יהיה שינוי במחיר? גם ככה הציון ירוק לא משהו. יש טיפים איך למקסם את העסקה? תודה, ליאור.
  14. איך אתם קובעים כמה זמן להשקיע בסקר, אם אתם מסרבים להשתתף כל הזמן? בתור אחד שכן השתתף, חוץ מפגישה אחת בבית, שלקחה 45 דקות אם אני לא טועה, והסוקרת באמת השתלדה להיות נחמדה, כל שאר הפעמים היו בטלפון לא יותר מחמש עשר דקות, עוד שבעה טלפונים כל כמה חודשים. ביג פאקינג דיל. ובפעמים האחרונות זה כל הזמן שאלה אם לא השתנה המצב. בכלל לא שואלים מה קנית ואיפה. בקיצור, נראה לי יותר הרצון של "יצאתי גבר ולא עניתי" מאשר באמת הטרחה בלהשתתף. ליאור.
  15. לצערי אני לא יכול לעזור בכלום, אבל אני רק מעריך את הנחישות והאומץ, כל הכבוד! בנוסף תיעוד מפורט להפליא של כל השלבים. יישר כח, ומקווה שתמצא פיתרון לבעיה במהרה, מגיע לך להנות מהעבודה שעשית. ממשיך לעקוב בעניין.
  16. לגבי החימום, לא ממש יודע לענות לך, אבל מנסיון שלי אחרי שהוא מתחיל לעבוד, חכה חמש דקות ואז זה הרבה יותר חם. לגבי התעודת אחריות גם אני נרשמתי באתר של תדיראן, אבל קיבלתי מייל מסכן של אישור. ולגבי השאלה של השהייה, בגדול זה כבר מובנה בכרטיס. ליאור.
  17. אני גם יכול לעדכן, שאחרי התקנת מובילאיי, התקשרתי לברר אם מגיע החזר, אמרו לי שכן וביקשו לשלוח אישור ההתקנה במייל, אחרי מספר ימים הגיע זיכוי של מאה ש"ח. פשוט ויעיל.
  18. כמעט וקניתי. אין אותו בארץ, והפחד שלי שלא יהיה תמיכה במקרה של תקלה. לדעתי שעון לפנים, ובנוסף נראה פצצה. ליאור.
  19. לפני שבועיים התקנתי. שחותכים אותו אכן אני מקבל ציפצוף, וזה צפוי מבחינתי אז בסדר. פעם אחת הסתכלתי על שלט חוצות בצד, ושבלמו לפני התמהמתי, ואכן עד שהגבתי קיבלתי צפצוץ. שאפו. הבעיה שאני מקבל גם מספר לא מבוטל של התראות שווא, ללא כל סיבה נראית לעין, וזה קורה יותר ממה שציפיתי מהמערכת שאצלי רק שבועיים, וזה כבר חבל. דרך אגב, כל ההתראות שווא היו על קירבה למכונית לפני למרות שלא היה אף אחד. ליאור.
  20. סבבה, אמרתי שזה מה שאני יודע. האמת שיש בזה הגיון, ואולי זה ככה במערכות הממוחשבות. זה אינפוט שקיבלתי מאנשים בעבודה. בכל מקרה, לי יש רק אזרחות ישראלית, ככה שאין לי ניסיון בזה.
  21. מה שאני יודע, גם אם אתה יוצא עם הישראלי (אתה חייב לצאת איתו בתור אזרח ישראלי) בכניסה למדינה הבאה יבקשו לדעת מאיפה באת, ויחפשו את החותמת יציאה באותו היום. ומכוון שהחתמת את הישראלי, תיהיה חייב לתת אותו שוב.
  22. גם אני בחלוקת מזון. אבל תכלס זה התארגנות פרטית. הסופר תורם, ויש בחור מהמועצה שאני לוקח אותו והוא אחראי למי לתת. לא יודע לכוון על ארגון מסויים שאתה יכול לפנות אליו.
  23. מקפיץ...
  24. חוזר לעדכן. בוצעה החלפה בצורה הרגילה עם המשאבה, הכל תקין. מה שכן ראיתי שהרפידות די גמורות, וגם הצלחות, בקיצור צריך החלפה. אז כמה שאלות: 1. הגריז הקרמי הסגול טוב גם למובילים של הקליפרים וגם במקום הגריז נחושת בתושבות של הרפידות? 2. ראיתי באחד הסרטונים שכאשר לוחצים את הבוכנה, פותחים לפני זה את הפיטמה על מנת שהנוזל יצא דרכה ולא יפעיל לחץ על משאבת ה ABS. יש בזה משהו? בכל המדריכים שראיתי פה באתר אף אחד לא עשה את זה. 3. אני צריך המלצה לדוחס בוכנות. 4. מישהו יכול לתת לי את המומנט סגירה? של התושבות ושל המובילים (תזכורת - פיאסטה 2014, 1.25 ידני)? תודה, ליאור.
  25. שיהיה לך בהצלחה, חוץ מלקנא במה שעשית ומה אתה הולך לעשות אין לי מילים. רק דבר אחד בכל זאת, לפי התעוד שלך, כל כמה אלפי קילומטר האוטו זקוק לטיפול, איך אתה מתכנן לעשות ככה שישים אלף, אין לי מושג.
×
×
  • תוכן חדש...