Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אני מגבה לענן ל one drive. אומר לו איזו תיקייה, וכל שינוי עולה אוטומטי.
  2. ממש לא נורא. 2750 בביטוח ישיר, ועוד עם תביעה מהעבר הרחוק.
  3. חוזר לעדכן שביום חמישי קיבלתי את הרכב. הבחור מקרסו טרייד אפילו השחיל טיפול לרכב לפני המסירה, למרות שעדיין מוקדם ב 5000 ק"מ. התרשמות מאוד ראשונה: 1. קודם כל השקט. איזה תענוג, בלי קירקושים, הכל יושב במקום ומהודק, לא להאמין שהרכב עבר מאה אלף. והכל במצב חדש בפנים. אישתי שהיא פדנטית בטירוף, אומרת שהרכב ממש נראה כאילו יצא עכשיו מהסוכנות. 2. המנוע. איך שמניעים יש גרגור בס גברי, מנוע 6 צילינדרים כמו שצריך. אני עדיין מנסה להתרגל לרכב, בכל נסיעה הילדים מצטרפים ולא עוזבים אותי לבד, [emoji6] אבל ממה שבכל זאת ניסיתי, המנוע הזה פסיכי לחלוטין. רק לצאת מהעיר ולחיצה קטנה, הסלד טס למעלה, הגב נדבק למושב, ובום אני במאה עשרים. מטורף. בחיים לא נהגתי ברכב כ"כ מהר, התאוצות האלו פשוט משכרות. 3. הגיר שונה לגמרי מהרציף בלאנסר. אולי בכלל שפה הכל נגמר הרבה יותר מהר... אבל עדיין אין לי ממש חוות דעת, בהמשך. 3. צריכת דלק, היום נסענו קצת יותר ממאתיים ק"מ, רובם בכביש מהיר לא פחות ממאה עשרים, וקצת עמידה בפקקים, לפי מחשב הרכב 1:13. ממש ממש לא נורא , אפילו יותר טוב מהלנסר. 4. חניות איתו זה כמו להסתובב עם דולפין בבריכה. 5. אישתי שנהגה עליו, דבר ראשון שאמרה שזה הזכיר לה את הנהיגה באלפא גוליה ששכרנו באיטליה. האמת, שיש דמיון בגודל. ליאור.
  4. חוזר לעדכן שקניתי מקסימה, 2016, ב 112 אלף. פתחתי שרשור עם הפרטים בפורום כללי. תודה לכולכם על העצות, ליאור.
  5. אני חוזר לעדכן. נתי מקרסו טרייד חיפה אכן בחור משכמו ומעלה. אחרי שפותח השרשור העביר לנתי את הטלפון שלי, הוא יצר איתי קשר, הסברתי לו מה אני מחפש, (מקסימה צורה חדשה) היא לא עזב אותי בהמשך התקופה, ודאג לעדכן אותי על כל מקסימה שנכנסת לקרסו טרייד, וכמובן לעבור על הרכב בשקיפות מלאה. פעם אחת שהיה רכב עם תאונה קלה, הוא התקשר וישר אומר לי, אני לא ממליץ לך על הרכב, אבל שתדע שיש. אחרי ארבעה חודשים של חיפושים, נמצא רכב שעונה לדרישות שלי ונקנה. לסיכום, אכן חווית קניה שונה במאה שמונים מעלות מכל מה ששמעתי על סוחרי רכב , פלוס שקיפות מלאה, פלוס אחריות, ואפילו תשלומים באשראי. אין ספק שהם מתחרים חזקים מאוד בשוק , ואני אפילו אומר שאני ארצה לקנות את הרכב הבא שלי דרכם , מקווה שאמצא שם את מה שאני מחפש. ליאור.
  6. המפעיל הוא גולן. לא רק שאין הפנייה ל SMS, גם השרות של עקוב אחרי הוא רק לנייחים, לא לניידים.
  7. אייל תודה, אבל אני מחפש פתרון שיתן מענה במכשיר אחד, אם קיים. המתאם dual sim ראיתי בסרטונים שכל פעם צריך להחליף לסים שממנו רוצים להוציא שיחה. מה קורה לגבי שיחות נכנסות? רק אחד זמין? וכנל לגבי SMS? ליאור.
  8. יש, אבל לא מה שמציעים לנו
  9. שמעתי על המתאמים האלו. זה עובד יציב? אפשר ל samsung a70?
  10. נתחיל מהתחלה. יש לי שני מספרים, פרטי ושל העבודה. בפרטי אני רשום בכל המוסדות, קופת חולים, בנק, פנסיה וכו. כאשר אני נכנס לאזור האישי, הזיהוי הוא דרך SMS. כיום יש לי טלפון מהעבודה dual sim, אז אין לי בעיה. אבל, עכשיו מחליפים לנו מכשירים ואין שום מכשיר עם dual sim. אז העברת שיחות, אין בעיה, יש אפשרות לזה דרך המפעיל, ואני יכול להעביר מהמספר הפרטי לעבודה. אבל מה לגבי SMS? אשמח לפיתרון ללא שני מכשירים, אם קיים. תודה, ליאור.
  11. bjlb

    שרשור "כמה הם חסכו על זה?"

    גם בפיאסטה הידנית. שני דברים שממש מעצבנים זה חלונות חשמל מאחור, והידיות לנוסעים. אפילו לנוסע ליד הנהג אין. וגם אין הכנה למיטב זיכרוני, אחרת כבר הייתי מתקין מזמן.
  12. הייתי אתמול עם הבן שלי, בן 9. לדעתי סרט אדיר. הבן פחות אהב, אבל בגלל שהגיבור על שאהוב עליו הוא טוני סטארק שמת בסרט הקודם , שמוזכר כמה פעמים בסרט הזה, וזה ביאס אותו.... וגם היה קטע אחד שהוא אמר שהפחיד אותו. אבל בסהכ נהנה. ליאור.
  13. הוא מיוצר באמריקה ולדעתי הביאו רק רמת גימור אחת, sl.
  14. כל מקרה לגופו. אולי אחרי תאונה , או נראה על הפנים. תעשה סיבוב ביד 2 תראה שאין מחירים כאלו כמו שאתה מדבר.
  15. אז הוא הרוויח, מה אתה רוצה שאני אגיד לך...יחסית למחירון לדעתי המחיר הוגן. עדיין לא אמרת מה זה "לקוח שלי". אתה עוסק במכירת רכבים?
  16. 1. נכון 2. הכוונה הבין עם מי יש לו עסק מבחינת בן אדם - כלומר לא סוחר רכב או רמאי אחר שמנסה לדפוק אותו. 3. יש רק רמת אבזור אחת. אולי אתה מתכוון לדגם הישן? ומה הכוונה לקוח שלך? במה אתה עוסק? ליאור.
  17. איזה קטע. אכן הרכב הגיע מאשדוד. חמישי לפני נתתי מקדמה, מזל[emoji6]
  18. לשאלתך, פתחתי על זה שרשור כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?676030-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%91%D7%A9%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A9-%D7%94%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F לגבי הקילומטראז, כמו שרשמתי, זה הרתיע אותי מאוד ובהתחלה לא הייתי מוכן לשמוע. אבל אחרי שראיתי את מצב הרכב, ובהתחשב שאני עושה 12 אלף בשנה, זו הייתה פשרה שהייתי מוכן לקחת. ליאור.
  19. הרכב זה מהדגם החדש, 300 כ"ס, אפור, מצורפות כמה תמונות.
  20. אחרי כמה חודשים של חיפושים נמצאה הכלה החדשה, אמנם עם פשרה אחת, אבל בהתחשב בנסיבות, לא היו הרבה ברירות אז סיכום למיצובישי: לנסר ספורט 1.8, שנת 2009, רכשתי מפרטי ב 2013, עם 45000 ב 67000. כצפוי ממציבושי – בלי שום כניסות מתוכננות למוסך, טופלה בשנים הראשונות במוסך מורשה, ובשנים האחרונות אני טיפלתי, לפי הספר, עובר כל פעם טסט מכה ראשונה. יתרונות – הרכב בצבע אדום, נראה מעולה גם היום יחסית לגיל. מרווח, תא מטען ענק, ואמין. חסרונות: חרא גיר, רועש יחסית. נמכרה ב 18.5 לבחור שהבין את מצב האוטו ונסע אלי מרחק של 330 ק"מ, וקנה בלי בדיקה ובלי לפתוח מכסה מנוע... ולרכב החדש. כבר כמה חודשים שאני מתקשקש מה לקנות. המקסימה קורצת לי בטירוף בגלל המנוע וירידת הערך שחטפה בשלוש שנים, נראה לי תמורה מעולה. מצד שני רציתי קצת שטח, וחשקה נפשי ב XV, אבל רק מנוע 2 ליטר, ואת החדשה, מ 2018. ביד 2 קשה למצוא, וחדש כמעט וקניתי, אבל ברגע האחרון קיבלתי רגליים קרות בגלל שהבנתי שא. אני הולך להסתבך עם הוצאות יותר גדולות ממה שתכננתי, ב. ירידת הערך בשלוש שנים הראשונות פשוט כואב הלב. במקביל כמה חודשים שאני בקשר עם בחור זהב בשם נתי מקרסו טרייד חיפה, שעוכב ומעדכן אותי מייד על כל מקסימה שנכנסת אליו. היו פה ושם אבל או שלא בתקציב או צבע לא מתאים (וטו מהאישה על שחור, שלדעתי דווקא יפה) או אחרי תאונה. לפני שלושה שבועות מתקשר שוב נתי, יש אחת שנכנסה, שנת 2016, עם 100000 קילומטר, הבעלים הוא אחד מהסמנכלים של קרסו. ישר אמרתי לא, אבל נתי אומר לי תראה קודם את האוטו ואז תחליט. בקיצור, הרכב שמור ברמות מטורפות. אין עדות לקילומטרים בפנים, שום שפשוף על הפלסטיקה או שריטות או כתמים על העור. הכל במצב מעולה. חיצונית – בקרסו במרכז השבחה צבעו את הפגושים. חוץ מזה הכל במקום – רק שריטה אחת ליד ידית הדלת. כל חלקי הפלסטיקה למטה (במיוחד במגני גחון של המנוע) שלמים ובמקום. בנוסף שקיפות מלאה מצד קרסו – כל הכניסות למוסך מתועדות, הכל הוחלף בזמן או קצת לפני, + צמיגים חדשים (לא יאמן, טויו ולא סתם זבל סיני) ומצבר חדש. לקחתי לבדיקה למרות שהבנתי שזה מיותר, אבל שיהיה. לא מצאו כלום (כמו בדוח בדיקה שקרסו כבר סיפקו לי לפני) סגרנו על 112. תכלס, הרכב עדיין לא אצלי, התשלום יתבצע בימים הקרובים. שאקבל אעדכן התרשמות מהרכב (תכלס נהגתי עליו, אבל לא מספיק...) ליאור.
  21. אני הייתי מנסה פולי קפה שנטחנו והשתמשו בהם. 1. שמעתי שקפה מרחיק גוקים 2. אומרים בכלל שקפה זה אחלה של דשן לאדמה. ליאור.
  22. ל"חברה" במקרה הזה יש מוסך משלה... ה"חברה" היא קרסו [emoji6] אז זה גם מורשה יבואן...
  23. הפחתה לא קיבלתי, וגם היה הסבר שמבחינת הביטוח אם נגנב המחירון הוא של יד ראשונה מפרטי. הרכב שמור ברמות מטורפות, אפתח על זה בקרוב שרשור חדש. תודה לכולכם על העזרה, ליאור.
  24. אם זה ככה, כמו שבוקי אומר, אז כמה נהוג להפחית עליו במחירון? במקרה שלי מדובר בניסן מקסימה, לא חושב שזה רכב שמוצמד לסתם עובד, אלה באמת היה של המנכל.
  25. ניקו הכל, אין זכר למדבקה.
×
×
  • תוכן חדש...