אחרי כמה חודשים של חיפושים נמצאה הכלה החדשה, אמנם עם פשרה אחת, אבל בהתחשב בנסיבות, לא היו הרבה ברירות
אז סיכום למיצובישי:
לנסר ספורט 1.8, שנת 2009, רכשתי מפרטי ב 2013, עם 45000 ב 67000.
כצפוי ממציבושי – בלי שום כניסות מתוכננות למוסך, טופלה בשנים הראשונות במוסך מורשה, ובשנים האחרונות אני טיפלתי, לפי הספר, עובר כל פעם טסט מכה ראשונה.
יתרונות – הרכב בצבע אדום, נראה מעולה גם היום יחסית לגיל. מרווח, תא מטען ענק, ואמין.
חסרונות: חרא גיר, רועש יחסית.
נמכרה ב 18.5 לבחור שהבין את מצב האוטו ונסע אלי מרחק של 330 ק"מ, וקנה בלי בדיקה ובלי לפתוח מכסה מנוע...
ולרכב החדש.
כבר כמה חודשים שאני מתקשקש מה לקנות. המקסימה קורצת לי בטירוף בגלל המנוע וירידת הערך שחטפה בשלוש שנים, נראה לי תמורה מעולה.
מצד שני רציתי קצת שטח, וחשקה נפשי ב XV, אבל רק מנוע 2 ליטר, ואת החדשה, מ 2018.
ביד 2 קשה למצוא, וחדש כמעט וקניתי, אבל ברגע האחרון קיבלתי רגליים קרות בגלל שהבנתי שא. אני הולך להסתבך עם הוצאות יותר גדולות ממה שתכננתי, ב. ירידת הערך בשלוש שנים הראשונות פשוט כואב הלב.
במקביל כמה חודשים שאני בקשר עם בחור זהב בשם נתי מקרסו טרייד חיפה, שעוכב ומעדכן אותי מייד על כל מקסימה שנכנסת אליו.
היו פה ושם אבל או שלא בתקציב או צבע לא מתאים (וטו מהאישה על שחור, שלדעתי דווקא יפה) או אחרי תאונה.
לפני שלושה שבועות מתקשר שוב נתי, יש אחת שנכנסה, שנת 2016, עם 100000 קילומטר, הבעלים הוא אחד מהסמנכלים של קרסו. ישר אמרתי לא, אבל נתי אומר לי תראה קודם את האוטו ואז תחליט.
בקיצור, הרכב שמור ברמות מטורפות. אין עדות לקילומטרים בפנים, שום שפשוף על הפלסטיקה או שריטות או כתמים על העור. הכל במצב מעולה.
חיצונית – בקרסו במרכז השבחה צבעו את הפגושים. חוץ מזה הכל במקום – רק שריטה אחת ליד ידית הדלת. כל חלקי הפלסטיקה למטה (במיוחד במגני גחון של המנוע) שלמים ובמקום.
בנוסף שקיפות מלאה מצד קרסו – כל הכניסות למוסך מתועדות, הכל הוחלף בזמן או קצת לפני, + צמיגים חדשים (לא יאמן, טויו ולא סתם זבל סיני) ומצבר חדש.
לקחתי לבדיקה למרות שהבנתי שזה מיותר, אבל שיהיה. לא מצאו כלום (כמו בדוח בדיקה שקרסו כבר סיפקו לי לפני)
סגרנו על 112.
תכלס, הרכב עדיין לא אצלי, התשלום יתבצע בימים הקרובים.
שאקבל אעדכן התרשמות מהרכב (תכלס נהגתי עליו, אבל לא מספיק...)
ליאור.