Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. מצאתי זמן היום להתעסק עם זה. קניתי מאיץ של כרומגן, לא היה לי איך להגיע למה שהומלץ פה לגבי הגופי חימום במרכז. בכל מקרה, עליתי למעלה, וראיתי שהטרמוסטט לא הוכנס עד הסוף. הוא היה מעל חמישה ס"מ בחוץ. לא יודע אם זה קשור או לא, אבל החזרתי אותו למקום, ואני נותן לזה עוד שבוע הזדמנות. תכלס, לפי ההיגיון הוא אמור בגלל שהיה בחוץ להעלות את הסף כיבוי, כי הוא לא הרגיש את הטמפרטורה של המים כמו שצריך. אני יעדכן בהמשך. ליאור.
  2. טוב, גם אני מצטרף לדיון. דוד חדש, הוחלף במסגרת הביטוח משכנתא לפני כשנה לדוד 150 של IDEAL (לא הייתה לי ברירה, זה מה שנתנו). המתקין אמר שיש מחמם מהיר. אז אמר. בכל מקרה, אחרי שעה המים פושרים. שעה וחצי אפשר להתקלח, ושעתיים נגמרים המים לשניים במקביל תוך כמה דקות. בקיצור זוועה, אני אוכל מרורים, אנחנו חמישה. דרך אגב, בקיץ אין בעיה - הקולט הוא של כרומגן מלפני כמה שנים. מחר אני רוצה להחליף פלאנג. מה לקנות? עם מגנזיום או בלי? של כרומגן (שעולה יותר או שלא שווה? מנסיון העבר גם החזיק שנתיים והתפגר...) תכלס, מת לעבור לגז. אבל זה סיפור יקר של קרוב ל 7000 עם החלפה של הבלונים. תודה, ליאור.
  3. הזכרתם לי נשכחות.... בשנת 2000, היינו כמה חבר'ה עם מדריך, והוא לקח אותנו מוואגס ללוס אנגלס בשטח עם... מיצובישי גלאנט.
  4. לי יש סרטינה ds8, כשנתיים. לפני כשנה נגמרה הסוללה, החליפו במסגרת האחריות, וגם שייפו את הרצועה. על פניו נראה שהשרות טוב. ליאור.
  5. קודם כל בהצלחה לרוי. שנית, מי זה סילבאן אדאמס? ואיך הכסף שיחק תפקיד? הסבר למי שלא מתמצא הפרטים, תודה, ליאור.
  6. אתמול הייתה אצלנו בעבודה הרצה במשך שעתיים בנושא נהיגה תחת השפעה - הכוונה למסיחי נהיגה - אלכוהול, עייפות, סמים (גם קלים, כמו קנביס רפואי) או הסובבים ברכב. את ההרצאה העבירה עו"ד אלה שוורצמן. האתר שלה הוא http://www.ella-law.com ההרצאה היתה מלווה בסרטונים ובמידע חווייתי, הייתה עוצמתית מאודורבת חשיבות. ההרצאה אינה קלה, והיא מעבירה את המסרים העיקריים בצורה ישירהומוחשית. לא ניתן להישאר אדישים מול המראות הקשים, ומול העובדות המזעזעות, למשל עלבני נוער הנוהגים בהשפעת אלכוהול וסמים ובלי רישיון. אני קיבלתי אתמול סטירת לחי, וטוב שכך בהרצאה ולא ח"ח בכביש. חשוב לי לציין שאין לי שום קשר למעבירת הקורס ואתמול ראיתי ושמעתי עליה פעם ראשונה. ליאור.
  7. יש לינק לאמזון לאיזה אוטו צבע יעיל שקל ליישום? קל לא בגלל עצלות, בגלל שאני חדש בתחום וזה פעם ראשונה שלי.
  8. כן, נשאלה השאלה מאות פעמים. וכן, חרשתי על הפורום כבר יומיים. יש כאן הרבה מידע ומאות עצות שונות. מרוב עצים לא רואים את היער וכבר יוצא כל החשק. מא בנאדם רצה? לשטוף את הרכב ולא להשתעבד לזה, שיצא נקי ומבריק. אני מאוד מאמין ב 20/80. לתת 20 אחוז עבודה ולקבל 80 אחוז תוצאה. בשביל העשרים הנוספים לא תמיד בא לי לתת 80 אחוז נוספים. ומה אני צריך? כיום הרכב בן שלוש, מבצע שטיפות ידניות תמיד, יש צינור ומים זורמים (גם גרניק אם צריך) וחניה מקורה. הסדר שלי הוא קודם מים להוריד חול, אחכ דלי עם סבון לרכב, שוב מים וג'ילדה בסוף. רוצה קצת להשתדרג, להחזיר את החלקות והברק. מה המינימום הנידרש? פלסטלינה צריך? אשמח להוראות ברורות פשוטות וקצרות, 1,2,3. ומה לגבי שטיפה עם ONR? יש לי סלט בראש. ליאור.
  9. מיצובישי לנסר 4 דלתות. גם נראה טוב (בצבע הנכון) ותא מטען ענק. ועוד ישאר לך עודף.
  10. לחבר פעם נפל הטלפון שהיה לו מגן מסך. המסך נשבר, המגן נשאר שלם. פחחחחח.
  11. bjlb

    מזגני הדור החדש, מה זה?

    אצלי מילאו לאחר שהייתה דליפה עקב חור בצנרת
  12. היום הייתה כתבה ב ynet, לגבי זה שטכנאי מזגנים מעכשיו יצטרך רשיון, שזה אחלה לדעתי, גם אם ייקר את הטיפול. בכל מקרה, אני מצוטט את הכתבה "כניסתם של הדור החדש של המזגנים הכולל שילוב של מערכות גזים דליקים". מה זה הדור החדש? מה שונה ממה שהיום? הכוונה רק לגז פריאון או בכלל לצורת העבודה? תודה, ליאור.
  13. רשמתי פה מקודם ואני חוזר - ברכב עם מפתח (לפחות בפיאסטה אצלי שבדקתי) ודרך אגב, לא צריך ליסוע בשביל לבדוק, מספיק לעמוד במקום, להניע ואז לכבות את המנוע, ההגה לא ננעל וממשיך להסתובב גם עם המנוע נכבה, עד הוצאת המפתח. ליאור.
  14. היה על זה דיון ארוך לא מזמן, ממליץ לך לקרוא.
  15. גם אני לא מבין, הלכו הבלמים לגמרי (נקרעה נגיד צינורית וכל הלחץ ירד) אז עוזבים גז, ואפילו בלי לכבות מנוע או להוריד הילוכים הרכב מאט, זה לא ירידה, זה מישור. בחיי שאני לא מבין. כנראה כמו שאמרו לפני, הפחד משתק, ופשוט אין תגובה מהמוח, אין הסבר אחר. ועוד משהו - אם סוגרים סוויץ, יש היגוי (נעילת הגה תתקיים רק אחרי הוצאת המפתח מהסוויץ) ובמהירות גבוהה ההגה ממש לא ככ קשה, רק במהירות ממש נמוכה, בתמרוני חנייה. ליאור.
  16. חמי טכנאי שרות. קניתי עכשיו מדיח. הוא אמר רק מה שמיוצר בגרמניה. יש בוש טורקי, ב 1800, ויש גרמני ב 2400. הוא טוען להבדל של שמיים וארץ. ליאור.
  17. חברים, צריך המלצה לכיסא בטיחות לתינוק מגיל שנה, עכשיו שאמזון המשלוח חינם אולי יצא יותר זול דרכם. חשבתי על תקציב של 500-600 ש"ח. דרישות - מאוד אשמח לכיסא עם אפשרויות הטייה. תודה, ליאור.
  18. bjlb

    התחדשתי ברכב מנהלים גרמני

    לנו היו 2 אופלים: 1.קאדט 83, אוטומט , יד 2 מנכה, הייתה אצלנו כמה חודשים, ללא בעיות, ומההתלבות מאופל, נקנתה השניה 2. קאדט 87, 1.3s ידני, 4 הילוכים, 4 דלתות שחורה, יד ראשונה. אני זוכר אפילו את המספר רישוי, 47-162-87. היי כמה בעיות, בעיקר במפלג ממה שאני זוכר בתור ילד בן 11. ליאור.
  19. אני כיוונתי לבד אחרי החלפת פנס שנישבר, ובמוסך כמובן כיוונו כמו הפרצוף שלהם. עמדתי מול קיר והשוויתי לפנס התקין. גם האיר אח"כ כמו שצריך, וגם עבר טסט.
  20. bjlb

    פורד נגד פרארי

    מסכים עם זה שמעלי. גם לדעתי RUSH יותר טוב, לפחות מבחינת הצילומים שנותנים תחושה של להרגיש בתוך האוטו, אבל גם פה יש כמה קטעים טובים כאלו. אחלה סרט, הייתי עם אישתי, ועכשיו רוצה ללכת עם הבן. דרך אגב, חידש לי הרבה דברים שלא ידעת ומשיטוט אחכ בגוגל התבררו כנכונים (כמו לדוגמה ששלבי היה עם מום בלב, ולמרות זאת זכה בלה מאן, ועוד הרבה דברים נחמדים) ליאור.
  21. bjlb

    טסלה מודל 3 חוות דעת

    כנראה שעד שלא ארגיש את זה לא אבין. כי לי זה נשמע יותר קשה. הרבה פעמים, לפני צומת אני עוזב את הגז ונותן לאוטו לגלוש ולהאט ממש בהדרגה. לפני מה שאתה אומר, אני לא אוכל לעזוב את הדוושה כי האוטו יבלום וכדי למנוע את הבלימה, צריך להחזיק את הגז לחוץ אבל במינון יותר נמוך, וצריך רגישות ממש גבוה על דוושת הגז.
  22. bjlb

    טסלה מודל 3 חוות דעת

    אני מקשה כי אני לא מצליח להבין. מה ההבדל בין בלימה רגנטיבית באיוניק לדוגמא, לבין הפיצר החדש שבטסלה של נהיגה בדוושה אחת?
  23. bjlb

    טסלה מודל 3 חוות דעת

    אבל זה לא מטלטל את הרכב? כל עזיבה של הדוושה ישירות מתורגמת לבלימה? ומה המינון? נראה ה לי שעד שלא נוהגים בזה קשה להבין
  24. bjlb

    טסלה מודל 3 חוות דעת

    תסביר מה זה אומר נהיגה עם דוושה אחת?
  25. לנסיעות ארוכות תקח מקסימה. אחרי כמה חודשים עם הרכב, הוא תפור לזה, ממושב הנהג. כח בכמויות מטורפות, ושיוט נינוח בכל מהירות. בעיר אני פחות אוהב, בגלל הממדים העצומים. מבחינת נוחות גם בעיר וגם מחוץ טובה.
×
×
  • תוכן חדש...