Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. ידני, 2014
  2. [quote זו אותה משענת כמו שלך? לא, משענת שונה לחלוטין. אין לי את הלינק, זה מלפני 6 שנים... די מוזר לי המניעה מלחזק עם ברגים. גם אם נשארו חורים, זה לא במקום בולט בדש, זה מה שימנע ממני למכור את האוטו? חוץ מזה, נראה את המשענת שורדת את הבן שלי, בן שנתיים, שמטפס עליה ועובר מאחורה קדימה, ללא חיזוק של ברגים...
  3. אלו ה 2 ברגים שאני זוכר. הכוס לא באמת קשורה, התבלבלתי
  4. bjlb

    מכשירי שמיעה - דעות

    שנקבל אדע מה היתרונות חסרונות של כל אחד?
  5. תתחדש, נראה מעולה. ושוב הצבע מטמטם. כל פעם שאתה מעלה תמונות, אני אוכל את עצמי ששלי אפור. לגבי המסך, הוא לא יתבשל בחום בקיץ? ולגבי המשענת יד, לא מבין את החשש מלקדוח. אני קניתי ישר בהתחלה והכנסתי כמה ברגים, אז מה? כל עוד הידית מותקנת, לא רואים אותם. ובכל מקרה, אם מסירים אותה זה במקום של הכוס, ואם מחזירים את הכוס המקורית לא רואים את החורים. שדרוג קטן שעשיתי, בגלל שנשבר לי, ראש ידית ההילוכים , רק איפה שהכיתוב של ההילוכים, יצא אצלי והתושבות נשברו אחרי כמה חודשים, הרכב עדיין היה באחריות, אבל לא היה שווה לגשת למוסך אפילו בשביל כמה שקלים, והזמנתי אחד כסוף, במקום השחור. מוסיף עוד קצת צבע לאפרוריות בלוח שעונים. ליאור.
  6. bjlb

    מכשירי שמיעה - דעות

    לא יודע, מה ההבדל? לא שאלתי את זה... דיבתי איתו על זה, הוא אמר שאין במכון
  7. bjlb

    מכשירי שמיעה - דעות

    לא יודע להגיד לך לגבי ההשתתפות במה כן או לא. אבל מזל שהגענו אחרי ה 01.11, כי זו רשימה חדשה, והוא אמר שהיא לכמה שנים. יש רשימה של מכשירים שהכללית מסבסדת, והוא הכי מתקדם מהרשימה הזו. בגדול, לפני מה שהוא אמר העלות שלהם לפני הסיבסוד סביבות ה 10000 ש"ח. אחרי יוצא כאמור 3500. הנחה משמעותית. עוד נתונים - הקלינאי תקשורת אמר שעשו לו בדיקה של שמיעה והבנה של המילים (היה לבדיקה הזו שם, לא זוכר), אז אוזן ימין הוא ידע לחזור רק על 40% מהמילים נכון, ושמאל יותר טוב, 70%. לטענתו, עם המכשיר הוא מצפה ל 70-80 אחוז באוזן ימין, ו 90 אחוז באוזן שמאל. אבל לא יגיע למאה אחוז בכל מקרה. ליאור.
  8. bjlb

    מכשירי שמיעה - דעות

    טוב, חוזר לעדכן. הכללית משתתפים כרגע עד הרמה של Phonak Audeo 90, במחיר של 1750 למכשיר. ה Paradise לא ברשימה. אז הלכנו עליו. מקווה שיתן שיפור משמעותי. שוב תודה, ליאור.
  9. bjlb

    מכשירי שמיעה - דעות

    תודה על התשובה המפורטת, עזרת לי מאוד. המכשירים שהוצעו הם: 1. Phonak Audeo 70 או 90. 2. ועוד מכשירים - בקובץ המצורף. השוואה בין דגמים OPN.pdf
  10. bjlb

    מכשירי שמיעה - דעות

    תודה על התשובות. אבי לא בחור צעיר, בן 85. לדעתי (ובמיוחד אמא שלי, שנמצאת איתו כל היום) השמיעה נפגעה די חזק. כמעט אין משפט שלא צריך לחזור עליו שוב. אמנם לא צריך לצעוק, אבל קשה לו להבין. במיוחד עכשיו שאנחנו עם מסכות על הפנים והוא לא רואה שפתיים. כל המכשירים שהציעו לו הם עם מגבר חיצוני. אנסה לצרף מחר מספר דגמים שהוצעו, רק לשם ההשואה. שוב המון תודה. ליאור.
  11. שלום חברים, אני מחפש מידע על מכשירי שמיעה עבור אבי. השמיעה לא משהו בכלל ורופא אאג המליץ על מכשיר שמיעה הקטע הוא שיש מלא דגמים וטווח המכירים מ 2000 והגענו עד 11000 יש לכם ניסיון או דעות בנושא? כרגע היינו ב"אודיו סנטר" וב"אופק צפון" יש נטענים - שזה די ברור ואישית נשמע לי עדיף יש עם BT (לכולם?) אני יכול לצרף מידע על מכשירים שהוצעו, אם מישהו מבין בזה יכול להמליץ מה כן טוב ומה פחות. תודה, ליאור.
  12. אם הרכב טופל במורשה, ממליץ לגשת למוסך המורשה. דלק מוטורס לוקחים אחריות, ועל חצי שנה אני בטוח לא יעשו עניין. לראייה, לאבא שלי חליפו מחשב abs לרכב בן שש, שלא טופל במורשה אחרי תום תקופת האחריות, במחיר עלות העבודה בלבד, של כמה מאות שקלים. ליאור.
  13. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    ראיתם איך וורסטפן העיף את סטרול? לדעתי הוא נוהג ממש אגרסיבי, לא מבין איך לא מענישים אותו.
  14. אחרי שראיתי כמה סרטונים שלו, התברר לי כמה אני חובבן בנושא. אין ספק - הוא רציני. אם לשלם לבעל מקצוע זה לבחור הזה. חשבתי על זה. עובדים עם מגש כמו של הרולר? וזה לא טוחן טונה של צבע?
  15. אני מדבר על צבע אקירילי. רולר עוד אפשר לקנות כל פעם ולהחליף, 15 ש"ח, לא נורא. אבל מברשת טובה עולה כבר בסביבות 100 ש"ח ויותר. מה שאני עושה זה פשוט מאוד, להטביע אותה בתוך דלי מלא מים לילה, ובבוקר הצבע יורד לתחתית והמברשת יחסית נקיה. הבעיה שאח"כ שהיא מתייבשת היא מתקשה, וממש לא כמו שהייתה חדשה. אז מה אתם עושים? ליאור.
  16. כן, אמנה, מקפיא תחתון. עובד כבר שנה מאז.
  17. הייתי לי בדיוק אותה תקלה, ואותו פתרון באותו מקרר, לפני שנה, אצלי המקרר בן 15. הטכנאי, שזה למזלי חמי, הסביר לי גם שהצינור יושב בתוך המים לא סתם, כי הוא יוצא בדיוק מהמדחס והוא חם, והמים מצננים אותו. ליאור.
  18. אצלי הדוד מותקן מתחת לרעפים, על הגג בטון שאין בו ניקוז. סיפור מהתחת לרוקן אותו, כל המים נכנסים הביתה דרך הפתח לעלית גג, אם לא מרוקנים בצורה איטית ומבוקרת, עם דליים. פעם אחרונה שהתקנתי דוד לפני שנה וחצי (אם אני לא טועה כתבתי על זה אפילו בשרשור הזה) ביקשתי שיתקין לי ברז נוסף עם חיבור לצינור גינה ממש בכניסה מים קרים לדוד. הרעיון היה שאני אסגור את הברז הראשון של הכניסת מים קרים, אפתח את המים החמים בבית, אחבר צינור גינה לברז השני שמותקן אחרי השסתום אל חזור, ואפתח אותו. בתאוריה זה היה אמור לעבוד, ולפני שבוע ניגשתי להחליף פלאנצ, וזה אכן עבד. הללויה! היה מגניב לשמוע איך בבית בברז שהמים החמים פתוח, נכנס האוויר. ככה ניקזתי את כל המים דרך הצינור ישר לבריכה של הילדים ולא על הגג, מתחת לרעפים. שדרוג משמעותי! דרך אגב החלפתי את הפלאנצ בדוד של שנה וחצי כי בחורף גם אחרי שעה ורבע, היו מים פושרים בקושי למקלחת אחת. הדוד של אידאל -דרך הביטוח, זה מה שנתנו - תמורת 200 ש"ח השתתפות עצמית, לקחתי ריזיקה. בקיצור, אחרי הפתיחה התבררה הבעיה. הצינור פלסטיק השני שמתלבש על הראשון שמסביב לגוף חימום, התנתק, ובגלל זה לא היה האפקט של החמם המהיר. הוא היה שבור. ככה הגיע מהמפעל - זה היה מורכב שהדוד הגיע. קנייתי חמם של כרומגן. האטם שלהם כמובן לא התאים. אבל - גם האטם האוניברסלי לא! המיפתח של הטרמוסטט שמורכב ליד הגוף חימום, והאלקטרודה בצד השני גדול מידי. בהרכבה זה לחץ על האטם ולא סגר טוב. נידרש חיתוך עדין עם סכין באיזור משני צידי האטם, על מנת להתאים אותו - ואז זה נכנס טוב והסתדר. עכשיו - רבע שעה מים פצצה!!!! אמנם זה לא אינדיקציה, המים עדיין לא קפואים כמו בחורף, אבל הבדל של שמים וארץ אכן מורגש. מקווה לשקט של כמה שנים בעניין. ליאור.
  19. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    אני זוכר שריקארדו אמר שהיה לו קשה מאוד להתרגל למכונה של רנו, אחרי המעבר מרד בול. כלומר היה לו יותר נח ברד בול. כנראה עניין של הרגל.
  20. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    באחד הפרקים בנטפליקס, היחיד שהיה על פרארי, לקלרק אמר שכל הזמן פימפמו לו שווטל ראשון.
  21. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    יופי של שרשור דרך אגב, אני ממש שמח בשביל ריקארדו, שסוף סוף עלה לפודיום, אחרי שנתיים. רנו לדעתי מראים בזמן האחרון יציבות, והם משתפרים ולדעתי גם עברו את פרארי. שאלה: למה ווטל נמצא כ"כ הרבה אחרי לקלרק? הרי לנהוג היא יודע. ליאור.
  22. היה לי רעש מהמזגן איך שקיבלתי את הרכב. זה שיגע אותי, והתלוננתי כבר ביום הראשון, אבל אמרו שזה תקין. למזלי, אחרי כמה חודשים נתקלתי בכתבה הבאה קניתם רכב חדש מהניילונים וגיליתם בו תקלות? אתם לא לבד https://iglob.es/?1015586 תקרא את מה שכתוב על פיאסטה. נסעתי למרכזי והראתי להם את זה. אחרי עיון החליפו לי צינור ממדחס לאחד משופר יותר, עבה יותר, ואכן הבעיה נפתרה. ליאור
  23. היי, לאיזה רעשים מהמזגן אתה מתכוון?
  24. כל הכבוד על הסרטון המושקע. אשמח לסרטון החלפת נוזל קירור. תודה, ליאור.
  25. תתנחם בזה שאחרי ששמים לך כתר, אתה מלך [emoji12]
×
×
  • תוכן חדש...