Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. bjlb

    המלצה למשקפות שחיה

    טוב, לאחר ההמלצות שלכם, קניתי את זאת: https://www.ebay.com/itm/402154521574?var=672095867949&_trkparms=ispr%3D1&hash=item5da24703e6:g:6Y8AAOSwMUBg7BsP&amdata=enc%3AAQAGAAACkPYe5NmHp%2B2JMhMi7yxGiTJkPrKr5t53CooMSQt2orsS%2BMKizvpuEDUfX4dvRWfUzXmcF7E4VXIqeLvNd1ZNarQSeJNuNyu08zbbUv%2BLqKWG8NzxeaR9N%2FTvGM%2BzhP2e1xpD4h5WfsHebSUhZ8q%2FVF5tc5lIOkOtOPlGs4R%2Fp5UhtZs2SYZfA29yIBNYw4XLhm5MaPAOLKpyQHzl66mn%2BNw6A4LJzG3%2FxhrkZ%2Bxa9zMY8H6xjnn6M2tg2z0fQj2bGh4%2B2lkHLxDBZrIzH9vSroF4lwtCxtIQwJDPaS%2BbZkgSBGOwIVkRVDfvf4zdnifEl2Ru%2ByQiUAdnDBtTKO0QKoYTBOqSxJKevmGvnjhmV5wHtZjIibO%2BeusMHvOxIazjL4L2QdvK8oUmFCBIOibrMw5xf2h7Q5MKGp7l9CNWTdO%2FjEoHSUHaydEb2b3O195%2Fku%2BFdF7rWzbTPt2XblZAvzuebhwHKlcjwHPo3R6P%2Fjsj04K0iRteH1fA1bYEpopxt7M99nLK%2Blf9FRO8kTEEbFlwyYlu8EoEkZaoN6epOVxxNxDh6Ekcb%2BFJYz6eAPCn%2BhNj3lZNcDjLwGAkC78FMHWUstBQU3Qk%2FIi6HdGe0r%2FexhbUOmtjbWllawvbnXKz%2Bt48w5HBtapaswWzzpFG5GEOi1ALYSXzwq2QInoGkioIrs2%2FqHGDGCKIxNRRbSNE4yonueLA5GKU6vUaV%2FiN6VTCSFTb1K6Lyxw8fqjNw4VKcQds00Y5%2FF6%2BFjkJCdvZn5eC%2FMUJIQ40X5xW40A%2By7nX6jDkWNxc6THiefgHdoQeXmKPDAMUXi1%2BIzovqLUq6qb%2BHndI0hVFPq49mbAEN4nmAs88fHQ9luf5l%2B2eeyHG|ampid%3APL_CLK|clp%3A2334524 הבעיה שעד שיגיע, העונת רחצה תיסגר תודה לכולכם, ליאור.
  2. תחנת הדלק המדוברת במפרץ, של דאן והיה על זה שירשור לפני בערך שנה. גם אני נפלתי שם פעם אחת, הרכב סירב להניע בבוקר, ואחכ עד שהתחמם היה נחנק במשך מספר דקות. לענייננו, אני אוהב לתדלק בתפוז, אם אני עובר בסביבה, יש להם כרטיס מועדון שנותן 30 אגורות הנחה, וצבירת נקודות. אופציה נוספת היא תידלוק פנגו בסונול, שם גם יש הנחה של 20-30 אגורות אם יש מבצעים, וגם צוברים נקודות. בנוסף אין צורך בארנק. הבעיה שלא תמיד זה עובד חלק.
  3. היי, מבקש המלצה למשקפת לשחיה בבריכה. כרגע משתמש ב arena שקניתי במגה ספורט. לא נוחה לי, אחרי כמה בריכות מוריד, ואז מתחיל סבב של מים נכנסים או אדים ועוצר כל 3,4 בריכות. בקיצור על הפנים. תקציב שחשבתי בסביבות מאה שח. תודה, ליאור.
  4. אני יכול להוסיף שגם הפיאסטה שלי חגגה 7 שנים אצלי לפני כשבועיים שלוש. אין הפתעות הכל חלק. מקיף וחובה 2 נהגים מעל 40 2300 עם ביטול השתתפות עצמית ב GO, ליברה נתנו אותה הצעה. רשיון רכב 876, אולי יותר זול אצלי כי התקנתי מובילאיי לפני שלוש שנים (כבר אין השתתפות מדינה השנה, עד השנה שעברה היה) ומה שאומר שההתקנה שלו בסוף יצאה לי חינם. לגבי המנוע - לדעתי חלשלוש. אם הייתי גר בחיפה ונוסע יומיומי בעליות שם, ספק אם הייתי מחזיק איתו מעמד ככ הרבה שנים. וגם אני לא מצליח להוציא יותר טוב מ - 1:14, ממוצע בין עירוני ועירוני. לא איפסתי את המחשב דרך (ששדרגתי עם forscan לפני כשנה) והוא מראה לי 7.2 ליטר למאה קילומטר, לאורך 7000 הקילומטרים שעשיתי השנה. כאשר עירוני עם מזגן יורד ל 1:12.5 כמו שציינו לפני. דרך אגב, לדעתי המזגן מתחיל לזייף אצלי, ואו שניהיה יותר חם (קיץ האמת יחסית זוועה לעומת שנה קודמת) אבל לדעתי לוקח לו יותר זמן לקרר את הרכב אחרי עמידה ממושכת בשמש. זה עדיין נסבל אז אני לא עושה עם זה כלום השנה, נראה שנה הבאה. ליאור.
  5. bjlb

    המלצה לפסיכולוג ילדים

    לא יכול לערוך, פסיכולוג או פסיכולוגית
  6. היי, מחפש המלצה לפסיכולוג ילדים, גיל 11, באיזור חיפה, קריות, טבעון יקנעם, והעמקים. אפשר לשלוח בפרטי. תודה, ליאור.
  7. בסגנון, כן ולבנות תשתית של מאות קילומטרים זה כן יעיל? וזה גם מכוער. וגם זה מצריך תחזוקה. נכון שזה מוסיף משקל, אבל גם היום אתה מתמודד איתו, הקטר.
  8. סתם עלתה לי מחשבה. למה לא לקחת קרון אחד ולהקדיש אותו רק לסוללות. כמו שיש קרון רק למנוע היום. לאיזה מרחק זה יכול להספיק? מעניין. אם זה עובד למרחקים גדולים, זה חוסך את כל ההוצאות בתשתיות מכוערות. בטוח חשבו על זה לפני, למה זה לא ישים?
  9. היי, רכשתי באילת חלקי מחשב,(בגלל החוק באילת אסור להם להרכיב) ואני רוצה להרכיב לבד. יש המון סרטונים על זה ברשת, למדתי וראיתי הרבה. אבל יש בנתיים שאלה אחת שאני לא מצליח למצוא לה תשובה חד משמעית. ספק הכח,corsair 450, המאורר פונה החוצה או פנימה, לתוך המארז? בכל סרטון זה משהו אחר. את המעבד הרכבתי כבר על לוח האם, והמאורר שלו עם המשחה הטרמית, והזכרון. חוץ מזה, אשמח לטיפים נוספים. תודה, ליאור.
  10. פחות קשור להשכרה, יותר לנהיגה. השוויצרים פסיכים בנושא מצלמות המהירות, הקפד לסוע במהירות המותרת ולא קמ"ש אחד יותר, גם בעיר וגם מחוץ. תהיה, ליאור.
  11. היו לי גיליונות משנת 93 שעברתי דירה זו הייתה המשקולת הכי רצינית. עשרות גיליונות. לפני שנתיים זרקתי הכל למחזור...
  12. גם אותו תראו פחות, וזה רק בגלל עניין הנוחות. חבל שחותכים. ליאור.
  13. ראה כאן וכאן
  14. לא מדויק. היה פה כבר דיון ארוך על זה בעבר. היצרן ממליץ על כל שמונה שנים או 120 אלף. היבואן בארץ ממליץ על כל 5 שנים או 80. וגם פה הבנתי שהוא שינה את דעתו עם השנים, וההוראה השתנתה לכל שמונה שנים. ליאור.
  15. גם אני עם ת.ז. מ 93...באסה.
  16. לי יש מקסימה 2016, כמעט שנתיים. אז כן, המנוע זה חוויה. והרכב נראה מבחוץ וגם מבפנים מעולה. אבל החסרונות שלו הם מושבים נמוכים - הסופרב לעומתה הרבה יותר נוחה מאחור, והדבר השני, הוא אוהב דלק....בכל זאת צריך להאכיל 300 סוסים, במיוחד אם זה בעיר. אז תלוי כמה אתה נוסע, ועם כמה אנשים. תרגיש חופשי לשאול שאלות. ליאור.
  17. משתמש בזה https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-eurol-dot-4--05l לא ידעתי שיש צמיגות לנוזל בלמים.
  18. מצאתי את החשבונית שהחליפו לי במורשה בזמנו, שהרכב עדיין היה באחריות. הכמות שחוייבתי עליה 0.5 ליטר. בקיצור, לפי מה שאתם אומרים עשיתי חצי עבודה. סעמק, צריך שוב מחדש.
  19. צפיתי למקסימום חצי ליטר. זה מה שאני רואה כל פעם כמויות בחשבוניות שאנשים מעלים של טיפולים שעשו להם. 0.4 ליטר, וכדומה. אז שהחלפתי אתמול (לבד, עם האקדח משאבה הידני) , התחלתי עם מבקבוק של 0.5, אבל לדעתי לפי הצבע ששאבתי מכל פיטמה בערך 100 מיליליטר, לא הגעתי לנוזל החדש, אז זה החשיד אותי שלא ביצעתי החלפה מלאה. ליאור.
  20. Buki, פרצו לך לחשבון?
  21. היי, מנסה למצוא ולא בטוח שהתשובה שמצאתי נכונה. מה כמות נוזל הבלמים בפיאסטה 2014, 1.25, ידני? מה שאני מצאתי זה ליטר, שלא נראה לי הגיוני. תודה, ליאור.
  22. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    גם מקס יצא לא מעט פעמים, אז זה לא ממש משנה, כי הם יצאו כשלא היו בעקיפה. לגבי היציאה בעקיפה, אני מניח שאם לא היה יוצא, כנראה היה נגמר בהתנגשות ביניהם. כל הכבוד לצקו , שהגיע ממקום אחרון לחמישי. פרארי נראה שהשתפרו. מקלארן גם חזקים בתמונה. אלונסו גם לדעתי היה מסיים בעשיריה אם לא הייתה לו תקלה. ממש חבל לי על וטל. מקווה שישתפר. נראה שתיהיה אחלה עונה!!! לגבי הפרשנים בערוץ הספורט, לא עלו על העקיפה של לואיס שזה הוראה שניתנה למקס עד סוף המרוץ. מעניין אם סקי הבינו את זה באותו רגע.
  23. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    אולי כי הם באותה קבוצה, אז עבור הקבוצה חשובות הנקודות של היצרן?
  24. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    הפרק השלישי, על היריבות בין בוטאס להמילטון לא פחות ממדהים. לא יאמן, כמו שאמרו שם, היריב הכי גדול שלך זה החבר שלך לקבוצה. אחד פשוט שמח שהשני מפסיד, ואומר את זה בריש גלי!
×
×
  • תוכן חדש...