היי, ערב טוב,
גם לי יש Anker, אבל לאחרונה שומעים חלש באחת מהאזניות.
צריך את עזרתכם. מחפש אוזניות חדשות, in ear, אבל עם חוט בינהם ומגנט ככה שאם הם לא בשימוש, אני מוציא מהאוזן וכורך סביב הצוואר והם נתפסות עם המגנט.
לא רוצה להסתובב עם הקופסה.
עוד דרישה, שהאיכות השמע תיהיה טובה. ובונוס, איכות הדיבור, שישמעו אותי טוב.
תקציב עד 500, פלוס מינוס.
תודה, ליאור.