Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. לא, זו לא הבעיה
  2. היי, ערב טוב, גם לי יש Anker, אבל לאחרונה שומעים חלש באחת מהאזניות. צריך את עזרתכם. מחפש אוזניות חדשות, in ear, אבל עם חוט בינהם ומגנט ככה שאם הם לא בשימוש, אני מוציא מהאוזן וכורך סביב הצוואר והם נתפסות עם המגנט. לא רוצה להסתובב עם הקופסה. עוד דרישה, שהאיכות השמע תיהיה טובה. ובונוס, איכות הדיבור, שישמעו אותי טוב. תקציב עד 500, פלוס מינוס. תודה, ליאור.
  3. סמסונג עם תנור שעלה 900 שח התפגר קצת אחרי שנה של תום האחריות, הלחצנים החלו זה אחרי זה לא להגיב. ניקיתי , כלום לא עזר. בבדיקה אצל טכנאי אמין הוא ישר אמרתי שהכרטיס הלך וזה מחלה שלהם, כרטיס עולה מעל 500 בחברה ואין להשיג בארץ חרא של מוצר וחרא של שרות.
  4. הי, בעבר המליצו לי על infinity reference 3004a. המחיר שלהם נכון להיום הוא בערך 700 ש"ח בארץ. ממש במקרה נתקלתי באמזון בדגם infinity reference 9004a, ב 150 דולר כולל משלוח לארץ הקודש. ההבדל זניח במחיר, ואם זה היה אותו דגם לא הייתי חושב בכלל וקונה בארץ. אבל לי 900 נשמע מתקדם יותר מ 300 בחיפוש באינטרנט ראיתי שה 900 חזק יותר. האם הוא טוב יותר מה 300? או שאין אפשרות בכלל להשוות. תודה, ליאור.
  5. bjlb

    הזמנה מ Powerbulbs UK

    בדיוק מה שרציתי להוסיף. קח בחשבון שהם מתות מהר, לי החזיק חצי שנה. מבאס.
  6. bjlb

    גגון לרכב

    הזמנתי את זה מאמזון AUXPACBO Cross Bars Fits for... https://www.amazon.com/dp/B093B4DK13?ref=ppx_pop_mob_ap_share התקנתי, מעניין שיש פעמים שזה שורק ובמקרים אחרים באותה המהירות כמעט ואנחנו נשמע.
  7. מעדכן שהזמנתי את הנוזל הזה באיביי, 165 כולל משלוח. הגיע לפני השבוע. השלמתי בערך 200 מל עד החלק העליון של המדיד. לדעתי יש שיפור וההגה יותר זורם עכשיו, כלומר לא קשה מאוד בהתחלה ואחר קצת מתרכך. אמשיך לעקוב אם יהיו חוסרים. מקריאה בפורומים בחול על תופעה דומה, יש מיכל עודפים שממנו יכולה להיות הנזילה. לא הבנתי בדיוק על מה מדברים.
  8. אני זוכר שהייתי ילד, בשנות השמונים, בחניה של המכוניות, הכל היה כתמי שמן ארוכים על הכביש, מהמנועים. היום זה נעלם בכלל
  9. תודה. עדיין שואל, מה מקבע את הסאב שלא יטייל בתא המטען?
  10. תודה. אז מה מקבע אותו שהוא לא יזוז? וחשבתי בכיוון של זה, שהוא הרבה יותר צר ולדעתי פחות יפריע לי: Kicker 44TCWC104 10" CompC | Amit Car Systems
  11. הי, מקפיץ. שאלה לגבי סאב - אם מדובר בתיבה שיושבת בתא המטען, איך מפרקים על מנת לגשת לגלגל רזרבי?
  12. מתעלק על השידור. סגרתי עכשיו בדיסקבר השכרה בציריך דרך סיקסט. להבנתי הם גם חברה כמו רנטלקארס? מישהו מכיר אותם? יש ניסיון? לקחתי דרכם עם ביטול השתתפות.
  13. מדיח - אחרי מקרר זה המוצר השני בחשיבותו בבית. יותר ממכונת כביסה. רק לחשוב כמה זמן הוא חוסך, וכאבי גב, לא לדבר על מים (וחשמל בחורף, אי אפשר לשטוף במים קפואים כלים) לא מנקה כלום לפני שמכניס - כמובן חוץ משאריות גדולות כמו עצמות, כלומר מהכיור מנער את הצלחת וישר למדיח. וזה עובד כבר שנים ככה בלי שום בעיה. אכן אבוקדו שהתייבש לא יורד...וגם אם לא מסיימים לשתות תה ונשאר הפס בכוס של איפה שהגיע התה. ליאור.
  14. bjlb

    גגון לרכב

    כל גגון שקראתי הוא בחיבור על מוטות הרוחב. אשמח לקישור לגדול על מוטות האורך.
  15. bjlb

    גגון לרכב

    יש אפשרות לחבר גגון ישר על פסי האורך?
  16. bjlb

    גגון לרכב

    הי, ברשותי XV עם פסי אורך. להבנתי על מנת להרכיב גגון אני חייב להוסיף גשר, ורק עליו אפשר גגון. אז לא הבנתי מה אני מפספס פה, אין לפסים האלו שום יתרון, לא ככה? הרי גם ברכבים ללא פסים אפשר להתקין גשר, בלאנסר שהייתה לי אפילו היו חורים בגג במיוחד בשביל זה. דבר נוסף, האם הגשר מרעיש? כלומר במהירויות גבוהות הוא שורק? זה פוגע בתצרוכת הדלק? ראיתי לדוגמה את זה: גגון מגשר אלומיניום - 120 ס"מ | וואלה שופס (wallashops.co.il) זה גשר טוב? ליאור.
  17. אני מטפל לבד, אין מוסך. גם לדעתי הבעיה לא בגלל החוסר בנוזל, אבל צריך להשלים בכל מקרה. לחץ אוויר אני מקפיד, הכל תקין. לדעתי זה קורה בזמן אולי הטורים קצת נופלים, אבדוק את זה שוב ואנסה לראות אם אכן הטורים יורדים בזמן שההגה קשה. ליאור.
  18. היי מרק, תודה על התשובות. היום הלכתי למוסך קרסו, רוצים על ליטר נוזל 564 שח לפני מע''מ, מטורף. יש תחליפי בארץ שיכול להתאים? חג שמח ושבת שלום, ליאור.
  19. צילום מהספר רכב. כתוב שם בעמוד אחר הגה כח החשמלי.
  20. היי, חג שמח, לאחרונה שמתי לב שההגה קשה מהרגיל, במיוחד בעמידה. כלומר הוא תמיד היה קשה, וזה גם פידבק שקיבלתי מבחני רכב ואנשים אחרים עם אותו רכב, אבל עכשיו יש החמרה. דבר ראשון שבדקתי זה את המפלס, והמדיד יבש לגמרי. חשוב לציין שנורת ההזהרה בלוח שעונים לא דולקת. לא שמתי לב לאיזה נזילה בצנרת או בחניה של האוטו, אז דבר ראשון מעוניין להשלים את החוסר. ראיתי שהנוזל הוא e psf לפי הספר רכב. איך אני יודע איזה לקנות? יש המון סוגים וצבעים. תודה, ליאור.
  21. הי, אשמח להזמנה, תודה
  22. אז עוד עדכון. אחרי הטיפול במוסך שלחו לי למלא סקר. אז רשמתי שם בדיוק מה שרשמתי פה. מתברר שמתייחסים לזה ברצינות בסמלת. עשו לזה תחקיר (יש להם מצלמות אבטחה במוסך) והתקשרו אלי לפני כיומיים, אמרו לי שהעובד פוטר (לא נעים לי עם זה...) ושאני מוזמן להחלפת נוזל בלמים על חשבונם כמובן למוסך. בנוסף הראו לי במצלמות שלהם שכן פורקו הגלגלים (מוזר לי איך פספסתי את זה). וגם אמרו לי שיש לי 20% הנחה לטיפול הבא. יפה שלפחות מתייחסים ברצינות למשובים. ליאור.
  23. bjlb

    פנסיה - כמה כסף צריך ?

    שהורי עברו לדיור מוגן, אבי ז''ל, אמר לי ש 90 אשכנזים, ושאל אותי אם אני יודע למה. ואז הוא הסביר לי, שכמעט כל ה 90 אחוז האלו מקבלים רנטה מגרמניה אז יש להם אפשרות לממן דיור מוגן....
  24. bjlb

    פנסיה - כמה כסף צריך ?

    בוא אני אתן לך קצת מספרים, נכון לעכשיו . הורי עברו לפני כמה שנים לדיור מוגן. עלות לזוג 17000 לחודש. לפני כחצי שנה אבי נפטר, ואימי הפכה סיעודית. היא עם עובדת זרה צמודה, לכן עדיין משלמת לדיור מוגן אותם 17000 (מגורים עבור העובדת ועבורה), רק תוסיפו עכשיו שכר עובדת זרה, שזה בממוצע יוצא חודשי עם שבתות, ימי חופש, פנסיה והכל סביבות 8-9 אלף חודשי. דווקא תרופות כמעט ולא משלמת, בגיל שלה הרב במימון המדינה. בכל מקרה עוד אלפיה לפחות הוצאות בנוסף מחיה שלה, בגדים ואביזרים. ועכשיו תגיד לי איפה 10000 מספיק. אז נכון שמכרו את הדירה וזה מממן את הדיור. אבל הדיור הזה מציל אותה. בבית בתור סיעודית הייתה נמצאת לבד מול ארבע קירות 24 שעות. פה יש לה כל יום פעילויות, היא רואה אנשים בחדר אוכל, יש חיים.
  25. ישר נסעתי לעירייה, באותו רגע. אמרו לי חבל על הזמן שלי
×
×
  • תוכן חדש...