bjlb
-
הודעות
769 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bjlb
-
הי, לדעתי המזגן מקרר פחות טוב מלפני שנה. אישתי, חושבת שאין שום בעיה, והיא נוסעת יותר ממני באוטו. באיזה רכב מדובר?
-
לא הספקתי לערוך את ההודעה הקודמת. המנוע הוא של חברת SILVER STAR. מחיפושים ברשת הוא אמין. ועצם זה שיש שבע שנות אחריות רק מחזק. סומפי למשל, שהם מספר אחת במנועים לתריסים, לפי מה שראיתי באתר שלהם, כולל שלט לאותו משקל תריס, כפול במחיר, עם חמש שנות אחריות. שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.
-
טוב, אשתדל לצלם בפעם הבאה. המנוע עלה לי 600 כולל שלט אלחוטי, אבל קניתי 5 יחידות. עלות המנוע היא כמובן יחסית לגודל התריס. אני הייתי צריך את הכי קטן שיש. ליאור.
-
טוב, מעדכן, ההחלפה אכן יחסית פשוטה. בצד של המנוע חייב להחליף את התושבת שיושבת על פלאח ברזל. בכלל, שמפרקים את הואל, צריך לפרק את הקסטה של הסרט גלילה - כמה מכות פטיש וזה בחוץ. ואז מכניסים את המנוע. העיניין שבגלל שהמנוע בולט קצת החוצה ולא נכנס כולו בפנים, אז חוץ מהחלפת התושבת צריך לקצר את הואל בסנטימטר בערך. אין בעיה עם משורית ידנית. צד שני אכן לא היה חובה להחליף את המיסב למרות שקיבלתי חדש עם המנוע. לא החלפתי כי היה צריך להחליף את התושבת בהתאמה ולא היה לי כח להתעסק עם זה, המיסב היה נראה תקין. טיפ חשוב שראתי, שמחברים על הואל את התריס אחרי שהמנוע יושב בפנים, לא לחבר עם בורג אלא עם ניט, כדי לא לפגוע במנוע. ותודה על הלינק לגרציאני, הם באיזור שלי וקניתי מהם את המנוע (7 שנים אחריות) + שלט אלחוטי. עכשיו אני עושה הסבה לכל התריסים בבית. ליאור.
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
לא אסגור אותו. יש עוד אחד מעליו, מספיק חזק.
-
טוב, חוזר לעדכן, הבורג הסורר נפתח עם גפקה, לאט לאט ובסבלנות. תודה לכולכם על העצות. ליאור.
-
תבינו, כל המרווח הוא 2.5 ס''מ. אין מקום לדיסק או כל מיני כלים גדולים, אל תשכחו שכשהבורג יתחיל להיפתח, אז המרווח יקטן עוד. הרעיון של מברג L אולי יעבוד בשילוב עם גפקה אחרי שיפתח קצת.
-
את תעלת החשמל אין בעיה להזיז
-
בחיי שהעלתי בפעם הראשונה כבר. לא משנה ערכתי שוב.
-
הי, הסרט התריס גלילה נקרע. בית התריס צמוד למזגן שהותקן כנראה הרבה אחרי, ולא נלקח בחשבון הבורג שתופס את בית התריס. אני אני פותח אותו, כמובן בלי לפרק את המזגן. ניסיתי לתת מכות עם פטיש ושטוח אחרי הראש, לא נשבר הבורג. יש רעיונות? תודה, ליאור.
-
גם אני. וגם בסקודות. ובתור ילד, לקח לי הרבה זמן להבין את המשפט "אין לזרוק בדלי סגריות המחלון". אז קראתי את זה בתור דלי - bucket ולא הבנתי איפה רוצים לזרוק אם לא בפח...חחחח וכמה חודשים לפני שהוצאתי רשיון העלו את גיל המינימום להוצאת הרשיון מ 16.5 ל 17. כמה התבאסתי, גם ככה הייתי הכי קטן, יליד נובמבר והוצאתי אחרי רוב החברים שלי, אז נדפקתי בעוד חצי שנה. זו הייתה מכה בשבילי בתור חובב מכוניות ממש קשה. רשיון בשנת 1993, אחרי שיעור 20, ביום הראשון של גיל 17, טויוטה קורולה 1992 ידני, טסט ראשון. בלי מלווה, רק שלט נהג חדש. תאוריה בגיל 16.5 - היה מצחיק לראות חברה שבאים לתאוריה עם רכב...
-
תודה, יש לך צילום של הפלאחים האלו? ולמה צריך אותם? הרי גם היום בצד אחד יש את הגלגלת של הסרט ובצד השני של הואל יש לאגר שיושב על תושבת. ליאור.
-
הי, מעוניין להסב תריסים תקינים, עם סרט, למנוע חשמלי אלחוטי, כלומר צריך מתח רק למנוע, וזה אין לי בעיה לסדר, ושלט אלחוטי לשליטה. לא מכיר ומעוניין לשמוע על תהליך ההרכבה של המנוע, אם יש למישהו לשתף מנסיון איך לחבר ולעשות את זה. תודה, ליאור.
-
חזרתי לעדכן ראשון הבאתי את האוטו לדרעי מזגנים, ליהודה. שני בבוקר האוטו כבר היה מוכן. עד עכשיו אין תלונות. הכל נראה עובד במקום, אין קירקושים מיותרים, אבל לא באמת נסעתי הרבה. כמובן שגם המזגן עובד סבבה. הוא אמר לי שהיה "רכב עקשן" אבל החלק התאים פיקס. תודה רבה ל @yor2, @לירון .ה. מצרף כמה תמונות שביקשתי מיהודה שיצלם לי שהאוטו היה מפורק. ליאור.
-
הי, מעדכן שהלכתי לשמוע עוד דעה אצל דרעי מזגנים. אז הוא אמר שהוא יכול להשיג את המאייד, עולה 1200, עבודה 1800, פלוס גז ומעמ יעשה הכל ב 3700. בקיצור, אני מעדיף שהוא יארגן את החלק במקומי, פחות כאב ראש של ייבוא וגם בסוף אולי לא יתאים, אז סגרתי איתו. העבודה תתבצע עוד כמה ימים. כמובן שאעדכן אחרי. תודה לכולם על העצות, ליאור.
-
תודה מרק, אבל כל האתרים שהזכרת אין כמעט חלקים למקסימה.
-
זה קצת מפחיד אותי, שהאיכות תיהיה בהתאם. לא ממש בא לי להשקיע אלפים על תיקון ופירוק דשבורד והחלק הסיני יתפגר אחרי שנתיים. למרות שעדיין עלות של 4 החלפות כל שנתיים עדיין תיהיה פחות מעלות של כל היחידה המקורית.
-
אני רוצה חדש. אבל לפי האתר PARTSOUQ אין לו מספר קטלוגי: BODY ELECTRICAL | Nissan MAXIMA 02.2016 C - CASHMERE | Parts Catalogs | PartSouq למרות מה שראיתי ב-איביי ואמאזון.
-
בוקר טוב, אחרי שבחג יוסי לא היה זמין, דיברתי איתו אתמול. אכן צריך לפרק את כל הדשבורד בשביל להגיע ליחידה הפנימית. והבנתי שזה ככה כמו ברנו מגאן גראנד קופה. בכל מקרה אין להשיג את החלק בארץ, גם לא אצל היבואן. יותר מזה, היבואן לא מוכר את המאייד הפנימי בנפרד, הוא מוכר את כל המכלול, עם המפוח ויחידת הבקרה המפוצלת, מה שמגיע לסכום של 12000 לפני מעמ ושוב זה רק בהזמנה אין בארץ. יוסי אומר שאם אביא את המאייד הפנימי אפשר להסתדר - ופה אני צריך את העזרה שלכם - מאיפה להזמין ואיך אני מוודא שזה אכן מתאים לרכב שלי מצאתי את זה ב EBAY: For 2015-2020 Nissan Maxima 3.5L A/C Evaporator Core 865XD28 2016 2017 2018 2019 | eBay ואת זה באמזון: Amazon.com: A-Premium A/C Evaporator Core Compatible with INFINITI JX35 2013, QX60 2014-2020 & Nissan Altima 2013-2018, Maxima 2016-2021, Murano 2015-2021, Pathfinder 2013-2020, with Pressing Plate : Automotive אני מעדיף אמאזון כי הם מטפלים במכס. איך אני יודע שזה אכן החלק המתאים לרכב שלי? ליאור.
-
120A ישן, בן 6 ככה ( יש לי 2 כאלה). אינוורטר ללא ספק שקט יותר מרגיל, הוא יכול לעבוד על עוצמה ממש נמוכה, בניגוד לרגיל שהוא on off.. לחדר שינה, שצריך עובד כל הלילה רק אינוורטר לדעתי.
-
יש לי גם טורנטדו וגם תדיראן. שניהם אינוורטר. אני מרוצה יותר מהתדיראן- יותר שקט, וגם יותר אמין. אבל יותר יקר.
-
הי, אני יכול להגיע לבנימינה, אם צריך. אשמח אם תעביר לי את הנייד. תודה
-
ערב טוב כבר לפני חודש הרגשתי שאין קירור, והאוויר מסריח. היום הסתכלתי על מדחס ולאורך הצנרת אין נזילה נראית לעין עד קיר האש מכיוון המנוע. שהתכופפתי מתחת לתא כפפות ופירקתי את פנל פלסטיק שמשמאלו ,ראיתי על הפנל בחלק הפנימי נוזל ירוק ושהעברתי יד לאורך היחידה שהמפוח יושב בתוכה, הכל שמנוני וירוק. כמו שנראה המאייד נוזל, למרות שלא ראיתי אותו בעיניים. לאחר חיפוש באינטרנט, זה רק מחזק את האבחון שלי, אבל ההחלפה היא פשוט מטורפת, כפי שניתן לראות בלינק הבא, פירוק טוטאלי של כל הדשבורד נראה סיפור שיכול להגיע לחמש ספרות תיקון. מה שאני מבקש ממכם זה מקצוען אמיתי שיכול לעזור מאזור הצפון ,שאגש אליו לאיבחון ותיקון. תודה, ליאור.
-
מערכת מוטימדיה של אדי מערכות - ניסן מקסימה - החלפת SIM
bjlb פרסם הודעה בנושא של bjlb בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ערב טוב, אפחד מהחברים פה לא יכול לעזור? אין מצב שב CARSFORUM אין תשובה
