Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. ברור, הכל ברור. הרכב היה שנה בבעלות סמנכל, לא מנכל ואז מכרו אותו. בשנה עשה 15000. יש לי דוח טיפולים מלא. כבר ראיתי אותו גם בעוד מבחן, שעשו באוטו. האמת שירד לי מהרכב, כי לא היו גלויים איתי עד הסוף. סהכ הרכב נראה בסדר, עם תנאים טובים.
  2. הרכב הנבחן. אותה לוחית זיהוי. הקטע שהוא שלח לי צילום רישיון רכב, ובבעלים קודמים כתוב 1 וזהו.
  3. מדהים. עכשיו דברתי עם מישהו שמוכר את הרכב הזה, שמצולם במבחן. אמר לי שיד ראשונה הייתה של מנכל סובארו...
  4. לא בטוח אם זה מתאים לפה או לפורום ייעוץ רכב. בכל מקרה, השאלה היא האם ה xv באמת קצת מעל הממוצע ומצדיק להשקיע בו אם רוצים קצת יותר בשטח, מאשר ספורטאג או קשקאי או cx5 לדוגמה? או שאין לו שום יתרון משמעותי, כולם אותו הדבר. ליאור .
  5. bjlb

    איזה מסך מחשב עדיף?

    תודה, אבל אין מצב לקבל תקציב.
  6. נתנו לי לבחור מהעבודה אחד משניהם, אותו הגודל, 24 ASUS va249HE SENSE M2488HVB היתרון הגדול מבחינתי ל SENSE הוא הרמקולים - אני משתמש ברמקולים במסך הישן הרבה בישיבות ולא משתמש באוזניות. והוא גם נראה חיצונית יותר טוב, ללא מסגרת ודק. היתרון של ASUS זה למיטב הבנתי המסנן מסך כחול. מה לדעתכם עדיף? ליאור.
  7. הי, תודה על התשובה המפורטת. הרכב היה רשום על שם אבי ואימי רשומה גם כבעלים נוספים. זה מספיק על מנת לרשום את הרכב על שמה? אני חייב להגיע איתה למשרד הרישוי? משימה לא קלה, בהתחשב במצבה...
  8. תודה לכם על התשובות את כל הבירורים, מול מי אני אמור לעשות, מול ביטול לאומי או משרד הרישוי? תודה, ליאור.
  9. שלום רב. לאימי יש תו נכה לצמיתות, שניתן ב 2019. אבי היה הנהג שלה והרכב שלהם היה רשום אצלה, לפי מה שאני מבין. אבי, ז"ל נפטר לפני כשלושה חודשים. חיפשתי מידע ואני לא מצליח להתפקס, אשמח לעזרתכם: 1. אני רוצה למכור את רכבו (כמובן אחרי שיגיע צו ירושה). צריך לעשות משהו על מנת להסיר את המספר רכב מהשיוך לתו נכה? אפ כן, איפה? במעמד המכירה? 2. אני רוצה לרשום את הרכב שלי - אני מסיע כעת את אימי. האם זה אפשרי? 3. במידה והתשובה ל 2 היא כן, איזו הטבות זה נותן? אני יודע שאבי היה משלם רשיון רכב סימלי של 27 ש"ח. 4. מי זכאי לקבל רכב ללא מיסים? אני מבין שזה לא המקרה, אבל סתם לידע כללי. תודה, ליאור.
  10. לא קראתי את כל השרשור אבל ממספר נסיונות שעשיתי, אני עוקף את רכב תקוע בשמאלי, מימין כי אין ברירה, עובר לשמאלי ומאט. הוא יאט אחרי, גם אם ארד 20 קמש ממה שהוא היה ולא יאותת לי. הוא פשוט ב"זון " משלו ולא שם לב מה קורה סביבו ואיזה נתיב הוא.
  11. קודנית גם, שכחתי, הגיע מהיבואן. מרימי שמשות אני כבר לא זוכר אם היה, או שאני פתחתי במחשב
  12. אפס התקנות מקומיות. חוץ מהמולטימדיה שהגיע ככה מהיבואן.
  13. רק מהרעש של סגירת הדלת, שמזכיר לי את האופל שהיה לאבא שלי בשנות השמונים אני כבר נחרד. כאילו סגרתי דלת מקרטון. וזה ככה מהיום הראשון, יותר נכון עוד בסוכנות ברכבי הדגמה לפני ההזמנה. ריפודי הדלתות אצלי מתחילים להתקלף. תריסי האוויר בצדדי הדש, שמכוונים אוויר לחלון על מנת להפשיר אדים ליד המראות נפלו מזמן. ידית הילוכים מזמן מזמן התפרקה לי שעדיין היה באחריות. בסך הכל הוא שורד יפה את הזמן מבחינת עמידות, וגם הצבע שומר על מראה יפה. אבל קירקושים מכל הכיוונים לא חסר. אני גם חשבתי משהו יותר חזק. בא לי על האיביזה FR. עכשיו אתה מבעס...
  14. תכלס אחד הרכבים המוצלחים שקניתי. חסרונות - איכות הרכבה נמוכה מאוד, מנוע חלש. תהנה מהאוטו.
  15. כמו שכתבתי, מנקה את הגרופו כל עשרה ימים ככה וגם דואג לשימון שלו. הגומיות נראות לי תקינות ולא יבשות. לדעתי הבעיה בטחינה. פירקתי את המכונה ובסכינים לא ראיתי משהו שמפריע. אולי פשוט כבר עשו את שלהם, בכל זאת יש לזה בלאי והמכונה כב רארבע או חמש שנים אצלי.
  16. מקפיץ. יש לי מכונה של SAECO MINUTO כבר כמה שנים. לדעתי, בשנה האחרונה נחלשה מאוד - כלומר הקפה יוצא נורא חלש. שותים רק קפוצינו - מקציף בנפרד. יוצא חלש כי מרגישים בטעם, וגם הצבע ממש בהיר. מתוחזקת טוב - ניקוי אבנית וגם גרופו בשוטף. כולל ניקוי הפילטר (רציתי להחליף אבל לא מצאתי איפה קונים). רמת הטחינה הכי חזקה. בקיצור, רוצה מכונה חדשה, אבל חבל לי לזרוק כי זאת עובדת. וחשבתי לעצמי, אם יהיה טרייד אין, אלך על זה. ואז פתאום הגיע פירסום של טרייד אין באמיגו, בקניית מכונות של דלנוגי: https://www.coffeeman.co.il/items~21~17.htm עברתי על כל השירשור ולא מצאתי חוות דעת אחת על המכונות האלו. מה אתם אומרים על דלונגי? יש גם אחריות עד בית הלקוח לשנתיים. תודה, ליאור.
  17. מישהו יכול להסביר למה אומרים wifi על האשראי? איזה wifi מדברים פה? לדעתי זה בדיוק כמו אימובילייזר. אז למה קוראים לזה wifi?
  18. עכשיו ראיתי... החלפת כבר? גם אני החלפתי לבד, קניתי מאבי חלקי חילוף של car, רפידות של. Hi Q סהכ מרוצה, לא מרעיש ומרגיש טוב הבלימה.
  19. אחד הגשרים מתחת לכביש 6 החדש, באזור טבעון?
  20. אני חייב להגיד שבתור אחד שיש לו מכונה טובה, אחרי שאני קורא את כל מה שצריך לעשות בשביל הכין גלידה, אני מעדיף לקחתץ את הרגליים לקפוץ לגלידריה הקרובה ולקנות קילו וזהו. א. מלא עבודה ב. מלא כלים ג. המון זמן ד. לחמישה זה בקושי מספיק, לא יוצא יותר מ 600 גרם ה. בחנות יש מליון טעמים - פה יצא רק אחד לדעתי, הפעם אין פה קיצורי דרך. ליאור.
  21. בוקר טוב. אבי נפטר לפני שבוע, והיה לו רכב. אימי רשומה ברשיון כבעלים נוספים. הביטוח מסתיים בסוף החודש...ואני מעוניין למכור את רכבו, לפני החידוש. האם בגלל שאימי רשומה כבעלים נוספים, יהיה אפשר להעביר בעלות בלי צו ירושה ותעודת פטירה שאיננה קיימת עדיין ולסגור עניין עד סוף החודש, במידה ואמצע קונה? תודה, ליאור.
  22. עמק המעיינות? הייתי שם מאתיים פעם ולא עליתי על זה. אין לי מה להגיד. כבוד. מה יהיה? גם אני מכיר מבפנים ומבחוץ את המקום. מתסכל.
  23. פעם שכחתי לעשות טסט, ברח לי מהראש. שילמתי את האגרה הרשיון רכב בזמן אבל לא עשיתי את הטסט אחרי שלושה חודים נזכרתי - נסעתי ישר למכון טסטים. לא אמרו כלום, עברתי טסט, קיבלתי אישור ושלום על ישראל. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...