שלום רב.
לאימי יש תו נכה לצמיתות, שניתן ב 2019.
אבי היה הנהג שלה והרכב שלהם היה רשום אצלה, לפי מה שאני מבין. אבי, ז"ל נפטר לפני כשלושה חודשים.
חיפשתי מידע ואני לא מצליח להתפקס, אשמח לעזרתכם:
1. אני רוצה למכור את רכבו (כמובן אחרי שיגיע צו ירושה). צריך לעשות משהו על מנת להסיר את המספר רכב מהשיוך לתו נכה? אפ כן, איפה? במעמד המכירה?
2. אני רוצה לרשום את הרכב שלי - אני מסיע כעת את אימי. האם זה אפשרי?
3. במידה והתשובה ל 2 היא כן, איזו הטבות זה נותן? אני יודע שאבי היה משלם רשיון רכב סימלי של 27 ש"ח.
4. מי זכאי לקבל רכב ללא מיסים? אני מבין שזה לא המקרה, אבל סתם לידע כללי.
תודה,
ליאור.