Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. bjlb

    חיסנתם את ילדכם ?

    רק להבהיר, שרשמתי אבן שטיפש אחד זרק לים, חלילה לא התכוונתי אליך. אתה בוודאי לא הראשון שאני שומע ממנו את נושא הפגיעה בפוריות, וגם אני, כמו עוד אלפים, שומע את זה וישר זה מתחיל להדהד בראש. הכוונה שלי יותר היא שהיום שהכל מופץ ברשתות וזה ויראלי, שכל פלוץ שמישהו משחרר, ישר כולם יודעים עליו. בניגוד למה שהיה לפני שלושים שנה נניח. רק בידיעות הכתובות היית שומע על דברים כאלו, ושם זה היה הרבה יותר מסונן. ליאור.
  2. bjlb

    חיסנתם את ילדכם ?

    הגדולה, 14 חוסנה בספטמבר. האמצעי, 11 עשה את הראשון לפני שבוע. הקטע הוא, שמישהוא זורק פגיעה בפוריות וזהו, זה לא יוצא מהראש לאנשים, ואני יכול להבין אותם. אבן שטיפש אחד זרק לים, אלף חכמים לא יוציאו
  3. לא עונה על השאלות שלך, אבל טיפ חשוב כן (שקיבלתי בזמנו מבוקי) תרים את הרכב בשני הצדדים באותו סרן, ואז המוט המייצב יהיה חופשי ותוכל לעבוד עליו בקלות. אחרת, אם תרים רק צד אחד, המוט יהיה מתוח בצד הזה כי הגלגל השני על הרצפה ויהיה קשה לשחרר אותו וגם אם תצליח המוט יקפוץ וזה מסוכן ואחכ גם יהיה לך מאוד קשה לחבר את המגשר, אם בכלל תצליח. ליאור.
  4. שניה, מה הכוונה נוסעים הרבה יותר לאט? הם לא נצמדים ל sc? ברגע שיש sc, הם מורידים מהירות, ל 40 אחוז נניח, אבל בגלל שה sc נוסעת גם פחות מזה, אז הם בסוף מגיעים אליה וכך נוצר הפקק? דרך אגב, רואה כבר עונה וחצי, אבל הסיפור הזה אם פעם לא היה ברור לי. ולא מסבירים על זה בשום מקום.
  5. זה בדיוק מה שאני לא מבין פה. כמו שאמרת, שיוצאת sc יש פקק מצד אחד כי כולם נוסעים לאט אחרי ה sc . מצד שני אמרת שמקס הספיק להיכנס ל pit להחליף צמיגים ולשמור על המקום שלו. איך? אם יש פקק כי כולם נוסעים לאט, מקומות 3,4,5 וכו' היו אמורים לעקוף אותו
  6. לא ברור לי כל העניין של סייפטי קאר. מה המשמעות מבחינת מהירות? ומה זה אומר, אם למשל יש פער של עשרים שניות בין שני רכבים, זה יורד לאפס? איך זה שמקס ניכנס להחלפה לאדומים, ונשאר באותו מקום? ההגיון שלי אומר שאם גם לואיס היה נכנס, הסדר לא היה משתנה, שניהם נכנסו להחליף ומתעכבים בערך באותו זמן , אז למה לואיס לא נכנס? ליאור.
  7. למה ציקו פרש אחרי ההחלפה לאדומים?
  8. לדעתי, אם אחרי הזינוק המילטון מצליח לצאת אחרי הסיבוב הראשון לפני מקס, האליפות שלו. מרוץ קודם שני זינוקים טובים להמילטון, אחד למקס.
  9. הי תראה כמו שכתבתי - לנמוכים יש בעיה עם האוטו. מקדימה יושבים מאוד נמוך בכיסא הנוסע. דלק בעיר גם 1-6 זה לא חריג. ממצוע אצלי עם נסיעות בחוץ ולאישתי רגל כבדה 1-10 - זה מתקזז בנסיעות מחוץ לכעיר. ירידת ערך נראה לי שהרכב כבר ספג - קניתי לפני שנתיים ב 110 שהיה בן שלוש, חדש עלה 240. אבל הכל נשכח שמניעים את הרכב. וכל מה שרשמתי למעלה מאותו רגע נמחק תרגיש חופשי לשאול שאלות ליאור.
  10. הוא ניצח כי היה יותר מהיר. הרי היה למקס עונש חמש שניות, לואיס יכל להישתרך מאחוריו וזהו. בכל זאת בחר לעקוף. מה שלא הבנתי, אחרי שנתן לו לעקוף ומה שקרה, למה עדיין הוא לא היה צריך לתת את המקום ללואיס? אל תגידי הוא נתן ולואיס לא לקח, זה שטויות. ההוראה היתה ברורה, תחזיר מקום אחד ללואיס.
  11. הרבה כתבות שיש בגליון, לא מגיעות לאתר. ואם כן, מצומצמות המגיעות אחרי חודש. לעיתון יש עדיפות.
  12. אני מנוי ותיק שלהם מ 93 ולא מתכוון להחליף שום פלטפורמה דיגיטלית בעיתון הרבה יותר כיף, הרבה יותר קריא, התמונות מודפסות על נייר כרומו באיכות טובה ולדעתי כל מי שהשמיץ את הסגנון כתיבה, לא קרא יותר מכתבה פה ושם. ליאור.
  13. מדהים, גם לי בתור נער, היו שני הרכבים האלו. ב 92, אבי רכש 405 ידני, האוטו הראשון שנהגתי עליו שהוצאתי רשיון. רכב מדהים. ב 95 אבי החליף ל 306 1.8 ידני. מת לעשות סיבוב שוב על 405, פשוט רכב אגדה.
  14. בנתיים סגרנו 3 לילות בפרייבורג (משם מתכננים לצאת לפארק אירופה) - חשבנו על נסיעה בתחבורה ציבורית ועדיין לא לקחת רכב - יש למישהו ניסיון? אחכ עוד חמש -שש לילות סגרנו בכמה מקומות - הביטול חינם ועדיין יש לנו הרבה זמן להחליט ובסוף יומיים בציריך בשביל מפלי הריין שוב, כל המקומות כרגע עם ביטול חינם - רק שיריינו כי הבנתי שיש בעיית זמינות במיוחד לחמישה אנשים. גם רכב אני רוצה לסגור בגלל זמינות כמה שיותר מהר. רציתי לקחת פרייבורג ולהחזיר בציריך - אין אפשרות ברנטלקארס, ובסיקסט למשל זה מייקר מאוד את העיניינים. הקטע שלהשכיר מציריך מייקר באלפיים את ההשכרה.
  15. אהלן אהלן אז סגרנו כרטיסים לחודש יולי 21 הלוך חזור מציריך הורים + שלושה ילדים - 14, 12, 3.5. קודם אשמח לכל מה שלדעתכם כדאי ומומלץ מניסיון עם ילדים. אבל רוצים גם לשלב טבע. חשבנו על יומיים בפארק אירופה יום בפארק מים ליד פארק אירופה מפלי טריברג מפלי ריין מתלבטים בין הפארק מיים באדן פרדייז לבין אלפמאר בציריך. פארק הציפורים? מגלשות הרים (שכחתי איפה זה...) רכב - חשבנו להשכיר בפיירבורג - גרמניה זולה בחצי מציריך. מה שדורש מאיתנו רכבת מקלוטן לפיירבורג. כל המלצה/רעיון/הארות והערות יתקבלו בברכה. תודה, ליאור.
  16. כל שנה עושה רוטציה בין אחורי לקידמי.
  17. הי בכוונה לא נותן כמה קילומטרים ואת גיל הצמיג, כדי שתעדכם לא תושפע מהפרמטרים האלו. לפי התמונות, מה דעתכם, הצמיג שמיש או דורש החלפה? תודה, ליאור.
  18. תוסיך לרשימה את הפיאסטה - סופר מיני, הידנית שלי, קניתי ב 2014 ב 70K. היו זמנים.
  19. הי אין באתר שציינת ערכה למקסימה 2016. איפה עוד אפשר למצוא? דרך אגב, הלכתי גם לקרסו המרכזי במפרץ חיפה. שוב אותו סיפור בקבלה, הפקידה אומרת זה לא עובד ככה, אתה חייב להביא את הרכב לאיבחון, מפה לשם הלכתי למחסן ואחרי רבע שעה שלא התייחסו אלי, המחסנאי שלף לי את המחיר - 400 לסט גומיות אחד לפני מעמ. הלכתי חזרה וישר ניגשתי ליועץ, גם הוא שוב מורח אותי שזה לא ככה, בסוף הסכים לקבל אותי אבל אחרי שייבש אותי עוד כמה דקות - חייב לצאת רגע לסיבוב במוסך. שיהיה. בסוף הראתי לו את התמונה רוצה 1000 שח על העבודה לשני הצדדים. בקיצור רוצים אלפיים שח עבודה + חלקים לשני הצדדים. יצאתי משם התקשרתי למוסך בתלפיות שכמובן עד היום לא חזרו אלי. עונה לי היועץ, כן אני זוכר אבל אין לי את המקט, זה מקט מתחלף. אמרתי לו אין לך משהו יותר טוב למכור לי? זו התשובה הכי טובה שמצאת? (הרי במרכזי מצאו לי את המקט בדקה) אז הוא אמר שיחזור אלי. בטח. בחיי מי שצריך להתקרב למוסכים של קרסו מסכן. מזל שאני עושה מה שאני יכול לבד. ליאור.
  20. מחובר hdmi מהסטרימר של פרטנר. Bt לסלולאר למוזיקה
  21. זה רק יתן לי פוש להחליף את הטלוויזיה 😃. היא כבר די ישנה, 2014, ולאחרונה יש פס כהה מלמעלה למטה , שבולט במיוחד על ירוק ( מפריע בכדורגל) מחכה עוד קצת ומושך שימשיכו לרדת המחירים, רוצה 75 oled. ואיך לכוון במצב דיירקט? כיוונתי במצב מוזיקה, ולפי השמיעה שלי
  22. שכחתי לעדכן, הגיע האמת שהופתעתי מ buy america אפילו הגיע יום לפני. חובר בקלילות - עושה עבודה לא רעה בכלל! אני עדיין לא שלם עם הסטאפים, אבל נותן תוצאה לא רעה בכלל. לצערי הטלוויזיה לא תומכת arc hdmi ליאור.
  23. הרגע חזרתי מפיזור. רק התקרבתי לצומת חמש מטר לפני כבר רכב עוצר לי נותן לי להשתלב. אני מתקרב, זה נהג. אח''כ, הורדתי את הבן, אני מאותת ורוצה להשתלב בכביש, רכב ראשון עובר, נהגת. שני, נהגת. השלישי מהבהב לי ומסמן לי לצאת, נהג. בחיי שצריך לעשות על זה תצפיות ומחקר. מדהים.
  24. מודה לא קראתי את כל השירשור. אבל אתן דוגמה אישית. יש לי פיאסטה 2014 שקניתי חדשה ב 70K. היום אני אקבל עליה בסביבות 20K. אז ירדו 50K בשבע שנים. לא נורא. לעומת זאת, קניתי לפני שנתיים ניסן מקסימה בת 3. חדשה עלתה 240. אחרי שלוש שנים קניתי ב 110. אתה מבין? מה שאני בא להגיד שבסדר גודל הזה של מחירים, אפשר לקנות חדש, ויש לך שקט מובטח עם אחריות לכמה שנים.
  25. הדבר האחרון שרציתי זה להכפיש מיגדר מסויים. לא זו הכוונה שלי. העלתי נתון על סמך עובדות שאני ניתקלתי בהם, באותו מקום בחודשים האחרונים. כמובן שאין לי נתוני פילוג כמה מהם גברים וכמה נשים שעוברים בכביש בטווח של השעה שמונה בבוקר. עם זה אני ממש מסכים - ואני רואה את זה על אישתי. הקטע עם הרמזור אדום משגע אותי. למה לתת גז? המחשבה שמישהו יכנס לפניה אם יש שטח פנוי משגעת אותה
×
×
  • תוכן חדש...