bjlb
-
הודעות
769 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bjlb
-
הי, מדובר במערכת ישנה, אנדרואיד 4. לא רוצה כלום חוץ מוויז. עד עכשיו הייתי מחדש כל שנתיים את הסים באדי מערכות 240 ש"ח לשנתיים 24G - הספיק לי. היום לא רצו לחדש טענו שאנדרואיד ישן ולא נתמך. למרות שעבד עד לפני כמה ימים לפני שהחבילה נגמרה. לקחתי SIM DATA של 019 והחלפתי - מראה לי שעדיין אין נתונים. נישיתי להגדיר APN של 019 כמו שראיתי בחיפושים אבל האפשרות ליצור APN חדש באפור. מה עושים? להחליף כרגע מולטמדיה לא אופציה - אני יכול להתחבר עם נקודה חמה מהנייד וזה עובד, אבל מעדיף משהו שעובד ישר בלי להתעסק קודם עם הנייד. תודה, ליאור.
-
-
עריית ירושלים - נחמדים הם ממש לא. מקרה שקרה לי לפני חצי שנה. אישתי עברה טיפולים במחלקה האונקולוגית בשערי צדק, ואנחנו בכלל מהצפון. פעם אחת יצא שלא סיימנו את הטיפול, ונאלצנו להמשיך למחרת, אז החלטנו לישון במלון. בלילה חניתי מסודר, ולמחרת בבוקר מול המלון יש חניה של 20 דקות - עמדתי שם ויצאתי לעזור לאישתי לבוא לרכב - לקח 40 דקות. כמובן שהשארתי תו נכה על השמשה. חטפתי דוח. הגשתי ערעור עם כל המסמכים מבית החולים שאושפזה יום לפני ואחרי, כלום לא עזר ולא ביטלו את הדוח. לדעתי ממש חוצפה. לא עברתי על חוק חניית הנכים - לא הפרעתי לתנועה ולא להולכי רגל. אבל לבזבז יום בשביל משפט לא שווה לי. והבנתי שגם עושים צחוק מאנשים, מגיעים במועד הדיון ואז אומרים לך שהפקח לא הגיע כי הוא לא יכל וקובעים מועד חדש. בקיצור שיטת המצליח. שילמתי וזהו. ליאור.
-
אני חושב לחלק בין הילדים בצורה הבאה: מחשב את סך הגיל שלהם כאשר הראשון רוצה לפדות, והוא יקבל יחסי באחוזים מסך הגילאים, לדוגמא הגילאים 18, 16, 10, 18 רוצה לפדות, אז סהכ גילאים 44, ומחשב כמה אחוז זה 18 מ 44, וזה האחוז שיקבל מהחיסכון.
-
העברתי את כל המשפחה, ארבעה מנויים מפרטנר ל 019 לפני שלושה חודשים, הכל טוב, אין שום הבדל, חוץ מהמחיר
-
הזכיר לי נשכחות, חבר עם טלבו הורייזן בשנות התישעים, נקרע הכבל קלאץ, הנענו בשני בדחיפה וככה נסענו עד המוסך, כל רמזור אדום היה צרה צרורה...:-)
-
באירן בטוח יש...
-
לאבי ז"ל הייתה את המתחרה מבית, 405GL ידני, 1992. אני מת לעשות סיבוב על אחת כזו!!! הרכב הראשון שנהגתי שהוצאתי רשיון. יצא לי גם לנהוג בזמו על 405 1.9 ידני, 8 שסתומים. הנוחות לא הייתה כמו ה BX, אבל לא רחוק בכלל. בנוסף הייתה ענקית מבפנים. כל הכבוד אלי על הנכונות והעזרה, יישר כח!
-
ערב טוב, דבר ראשון, כל מקרה לגופו. צריך עכביש לפני או ישר סמכים (קוביות), או שקיבלתם הצעה לקשתיות שקופות וכו'. זה שאין פלטינום בעייתי, הייתי עושה ומחכה כמו ילד טוב, אין ללחץ, עוד שנה לא יקרה כלום. לבן שלי עכשיו סגרתי בסמייל יקנעם רק סמכים ב 8000 - דר מירי צמח מומלצת מאוד, עשתה לפני שנתיים לבת שלי. ליאור.
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
אל תשכח עלות התקנה של כמה אלפים טובים. לי ביקשו 7000 כולל 2 בלונים גדולים. אתה יודע כמה דודי חשמל אני משלם במחיר הזה?
-
מנסיון בקריות - דירה של ההורים שעברו לדיור מוגן. היה ציוד של למעלה מארבעים שנה. תכלס חוץ ממכונת כביסה לא לקחתי כלום - לא מקרר, לא תנור, רהיטים, כלום, מה אני יעשה עם זה? הזמנו פינוי חינם בעלות חינמית של 2000 ש"ח לפחות היו בסדר, והשאירו לנו את כל האלבומי תמונות שמצאו, ואני לא מצאתי. ליאור.
-
ערב טוב טעיתי בהספק, זה 450W ולא 650W☹️, הדגם הוא corsair cv450
-
היי קצב הרענון הוא 144hz והמעבד הוא i510400f בנוגע לספק בדקתי בpsu calculator של neweeg והוא אומר שלamd צריך בין 500-599w והnvidia זה בין 400-500w ועוד משהו, הכרטיס מסך של amd עכשיו בהנחה באמזון של 80 דולר אז במקום 465 דולר כולל משלוח הוא יעלה 385 דולר כולל משלוח. ליאור
-
אהלן אהלן הבן שלי, בן 13, משחק בעיקר ב FORZA, DOOM, FORTNITE , כרגע עם כרטיס מסך GTX1650 4GB, ספק כוח 650W, מעוניין לשדרג כרטיס מסך. התקציב הוא עד 2000. הוא מצא 2 כרטיסים עיקריים שיכולים להיות רלוונטיים: 1) RTX 4060 TI (עדיין לא בטוח אם 8 ג'יגה או 16) https://www.amazon.com/gp/product/B0CBVXZDDL/ref=ewc_pr_img_4?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&th=1 2) Radeon RX 6750 XT https://www.amazon.com/gp/product/B0B34M1YLW/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1 בכרטיס של הAMD כתוב שאפשר להשתמש עם ספק כוח של 650W אבל מומלץ 750W והNVIDIA צריך 500W מה אתם חושבים על הכרטיסים הנ"ל? יש לכם משהו אחר להציע? שווה בכלל להזמין מאמזון או שלא כדאי ועדיף לקנות בארץ. תודה, ליאור.
-
תתחדש, האמת שגם אותי הדליקו בשרשור על הטלוויזיה שבחרת, אשמח לשמוע חוות דעת ראשונית. לגבי תכנים, אצלי בעידן פלוס רואים הרבה פחות טוב מאשר דרך פרטנר טיוי, סתם לידיעה. אם אתה אוהב ספורט, אז שווה free tv, בשלושים שח לחודש כל הערוצים כולל ערוצי הספורט, שרק עליהם לוקחים האחרים חמישים שח בנוסף לעלות החודשית. ליאור.
-
עד כמה איכות הצליל תשתפר אם אני יוסיף מגבר לרמקולים של JBL GK600C
bjlb פרסם הודעה בנושא של shay76s בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חפש sound club garage. השאלה אם הוא מתעסק בדברים קטנים כאלו. -
אני עם מנשא סריס בונס והוא פשוט לפירוק והרכבה. יכול להעיד שיש לי גגון, והרעש בלתי נסבלללל. גם רק הפסים, הורדתי ולא האמנתי כמה שפתאום הרכב שקט. מה שכן, אין אפשרות לפתיחת הדלת האחורית שהאופניים מורכבות כמובן, אפשר שאין אופניים והמנשא מורכב, אבל כדאי לפרק שאין אופניים, גם כי הוא מגביל בנסיעה אחורה, הוא בולט, וגם כי אפשר לגנוב אותו תוך דקה. ליאור.
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
אוף, ככ הרבה שטויות כתובות כאן. שמי ליאור, ואני בעל מקסימה 2016 כבר ארבע שנים. קניתי רכב בן שלוש עם מאה אלף. כרגע הרכב אצלי עם 147 אלף. ראשית - לגבי החלפת שמן גיר - אין בכלל הוראה יצרן מפורשת לגבי זה - ממליצים רק לקחת דגימה ולפי ההרכב הכימי של מה שנדגם בודקים אם צריך להחליף או לא. מברור שעשיתי במוסך זה לא קורה לפני 180 אלף, אם בכלל. שנית - הרכב מאוד אמין - לי לא הייתה שם תקלה ברכב, וחוץ מטיפולים שוטפים - שמן ופילטר, מסנן אוויר ורפידות אחוריות וקידמיות שגם החלפתי צלחות פעם אחת - כלום. הכל חלק. את הטיפולים אני עושה לבד - מזמין חלקים מאבי בכמה מאות שקלים בודדות וזהו. גם הצלחות והרפידות - לא מקורי אבל חברות איכותיות כמו ברמבו לא עלו הרבה. ביטוח ממש זול. על XV 2020 שיש לי שלמתי יותר. מה שכן - רשיון רכב יקר - קח את זה בחשבון. ודלק. הרכב שותה בכמויות. כמו שהבנת, אני לא נוסע הרבה אז לא ממש משנה לי, אבל בתוך העיר 1:6 זה ביום טוב! חוץ מזה חסרונות - יושבים נמוך מאוד, גם במושב הנוסע וגם מאחור. אם אתה גבוה תתכונן לדפוק את הראש בתקרה. כניסה ויציאה בגלל זה לא נוחות. יתרנות כבר הבנת לבד - מנוע מטורף. למרות שהיום כבר יש הרבה חשמליות שנותנות פייט...לפני עידן החשמליות כמעט ללא מתחרים בכביש. ומערכת מטורפת של BOSE. תרגיש חופשי לשאול שאלות.
-
לא עניתם אז שואל שוב: Eureka NER600 או IROBOT 698?
-
אתה יכול לשלוח לינק מאיפה?
-
מקפיץ ה IROBOT שלנו כבר בן שש ועכשיו הסוללה הלכה, או המטען. לדעתי כבר חבל להשקיע בו כסף, ובדיוק הגיע מתנה לחג מהעבודה, 2 דגמים של שואבים: 1. IROBOT 698 בתוספת 120 ש"ח. 2. שואב שוטף Eureka NER600, ללא תוספת תשלום. ה IROBOT לדעתי פשטו זהה למה שיש לי כבר שש שנים, ההבדל היחידי שאני רואה זה האפליקציה שלא ממש מעניין אותי. לעומתו ה Eureka נראה הרבה יותר ומתקדם. השאלה המרכזית שלי היא האמינות שלו ויכולת הניקוי שלו. לזכותו של ה IROBOT חלפים זמנים ברשת, וגם אני כבר מכיר אותו - הוא מדולרי מאוד ואין בעיה לתקן חבד. האם גם ה Eureka כזה מודולרי? וזמינות חלקים טובה? תכלס לא ממש מחפש שוטף, מחפש יותר שואב. מה עדיף לדעתכם? ליאור.
-
הצבע הזה מטמטם!!! לדעתי הרכב פצצה. תהנה ותתחדש.
-
-
סבבה, הפעם זו אכן אותה נעל. אבל בלינק הראשון שלך הנעל היא לא מעור ובגלל זה המחיר לא רלוונטי. בכל מקרה, 260 לא קרוב ל 640
- 9 תגובות
-
- 1
-
