Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. הלכתי למוסך מורשה תלפיות בחיפה, לקבל הצעת מחיר. כבר על ההתחלה הגישה שלהם מעצבנת. צריך להביא את האוטו, לפרק ולראות. אני מסביר לו שיש לי תמונה אם הוא רוצה ושאני יודע בדיוק מה אני רוצה להחליף. בסוף קרא לעוד יועץ שהסכים להסתכל. אמר שאשאיר פרטים ויחזרו אלי. עבר כבר שבוע וכלום. חמישי שעבר התקשרתי אמר לי שהם מאוד עמוסים ויחזרו אלי. תודה רבה לשרות קרסו.
  2. למסירה מגבר דנון בן 15, ורמקולים 5.1 jbl . המגבר עובד, אבל יש לו ריח מוזר שמתחמם. בפנים לא נראה משהו חריג. הסאב לא עובד. לא יודע אם בגלל המגבר או הסאב. פתחתי את הסאב הוא נראה נקי ויפה, ממש חדש לא נוזל שום קבל. וכמובן 4 סטלייטים וסנטר jbl. ועוד 2 רמקולים פנסוניק ישנים, אין לי מפרט. אזור העמקים. צרו קשר בפרטי.
  3. שמתי לב לתופעה הזאת לפני כמה חודשים. קבוע שאני יוצא לפיזור בבית הספר, אני מגיע מרחוב צדדי לרחוב של הבית ספר, כמה מטרים לפני הכניסה. כל בוקר יש שם פקק של ההורים שמורידים את הילידים, ושאני מגיע, ב 90 אחוז נשים פשוט לא מוכנות לוותר ולא נותנות לי להשתלב. הם גם לא מסתכלות לכיוון. כמעט תמיד מי שנותן לי להשתלב זה גבר. לי זה נראה שזה בגלל שהיא רואה שאני נהג, ו"אני לא פראיירית, שיחכה". מעניין אותי מה קורה אם זה אישה לאישה. או שיכול להיות שפשוט שבגלל שהסיכון פה הוא נמוך, זה במהירות אפס, אז הן לא מוותרות. מה אתם חושבים? ליאור.
  4. אני עברתי מלאנסר לניסן מקסימה. דלק הרבה יותר. רישיון רכב, יותר יקר. למזלי ביטוח מקיף אותו דבר. 2300 לשנה. רציתי נורא bmw. אבל המקיף שלו מטורף. בסביבות 8000 לשנה. ויתרתי, חבל כי תמיד רציתי שיהיה לי פעם אחת bmw.
  5. שוב אני אומר - מצבר. מצאתי את השרשור לי, תקרא כאן: ליאור.
  6. באלף אחוז מצבר יפתור את הבעיה, הוא לקראת הסוף. גם לי פיאסטה 2014 1.25 ידני, והיתה לי אותה תופעה בדיוק, גם כתבתי על זה כאן לפני כמה שנים. מצבר פתר את הבעיה. ליאור.
  7. תודה לכולכם. לא חושב שאעשה זאת לבד, למרות שלא נראה מסובך לפי מה שראיתי ביוטיוב. יש מכון בלמים מומלץ באיזור חיפה העמקים? או ללכת למוסך ניסן (חשבתי על תלפיות) תודה, ליאור.
  8. הייתי במוסך אתמול, והראתי לו את התמונה. אמר שאם אין נזילה, אני יכול לנסוע ככה עוד עשרים שנה, וחבל להתעסק עם זה. גם הוא התפלא שזה קרה ברכב חדש יחסית.
  9. הוזמן!!!
  10. כמו שכתבתי, גם בצד השני יש קרע ממש קטן
  11. מברג? אולי. אבל גם צד שני מתחיל, יש קרע ממש קטן, לא צילמתי. בכל מקרה, זה נראה לי כבר גדול עלי, אפנה למוסך אם כך.
  12. היי, היום החלפתי רפידות ברכב, ניסן מקסימה 2016, ועל הדרך ראיתי שהגומית אבק של הקליפר קרועה. זה דורש טיפול מיידי? או שאולי אין צורך בכלל להתעסק עם זה? תודה ליאור.
  13. בסדר. אבל מה שאני יודע, ואולי אני טועה, לא כל מערכת סראונד תיתן תוצאה טובה עבור מוזיקה מספוטיפיי, כמו ששני רמקולים מדפיים באותו תקציב יתנו.
  14. בדיוק מה שאני מחפש. שהאחוריים יהיו אלחוטי. כלומר לא משנה שיתחברו חוטית לסאב, אבל שהוא יהיה אלחוטי. יש משהו אחר בסגנון בתקציב של עד 2500 שח?
  15. היי הרמקולים אלחוטיים? אפשר לשמוע בהם גם סתם מוזיקה, שירים? ולי יוצא המון על משלוח...
  16. זה כבר היה הסוף. לא המתנתי עוד הרבה אחרי זה, בערך חצי שעה. אבל זה הפסיק במיידי, שומעים את זה במנוע, שהמזגן מפסיק לעבוד, זה לא דעך בהדרגה.
  17. 144, קטלני. הידית שלי עד 110. זה אפשרי לפתוח כזה דבר עם ידית רגילה, או שחייב פטיש אוויר?
  18. היי, לא מצאתי איזה מומנט אני צריך על מנת לסגור את התושבת, בפירוק של הבלמים הקדמיים, בניסן מקסימה 2016 . לברגים של הקאליפר מצאתי, 23. תודה, ליאור.
  19. היום עמדתי יותר משעתיים המתנה במתחם לבדיקות קורונה. אחרי שעתיים המזגן הפסיק פתאום לעבוד. שום נורה לא דולקת, הכל נראה תקין. ישר חברתי את ה obd הראה 84 עד 86 מעלות. המנוע לא חם. כיביתי את המנוע, התנעתי מחדש. הדלקתי את המזגן, הכל סבבה. נראה שיש איזה מנגנון שמפסיק את המזגן אחרי שעתיים עבודה ללא תזוזה (כלומר נסעתי אולי כמה מאות מטרים בשעתיים) אחרת אין לי הסבר מה קרה. כמובן שמדבר על פיאסטה. ליאור
  20. bjlb

    המלצה למשקפות שחיה

    אז עונת הרחצה נסגרה. והמשקפת עדיין לא פה
  21. תודה, אבל לא יקרה, אני מהצפון
  22. מקפיץ...
  23. Jbl sub 146/230
  24. היי אני עושה טיפולים לבד. שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר לא יוצא לי יותר מ 350 שח. לגבי דלק, היום למשל 100 קילומטר ברגוע בינעירוני, ושעה וחצי המתנה במתחמי בדיקה לקורונה, יצא לי 1:10.
  25. אהלן. מגבר DENON ישן, עם יציאת LFE מחובר ל 5.1 של JBL. הסאב לאחרונה לא עובד, ושמפעילים אותו משמיע רק נביחות עמוקות. כאשר ניתיקתי את החיבור LFE מהמגבר לזיכרוני לא היה מפסיק ועדיין היה נובח. הקטע שזה היה לפני איזה חודש בערך ומאז לא השתמשתי בו בגלל זה (התחיל להשמיע את הרעשים באמצע הלילה אז כיביתי אותו) היום כבר לא משמיע כלום. גם לא עובד אבל גם לא נובח. פירקתי ובפנים הכל נראה חדש. כל הקבלים נראים בסדר גמור ולא נוזלים. איך אני יודע אם המגבר בסדר והסאב הוא זה שבטוח דפוק? תודה, ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...