שוב חוזר לעדכן
הבעיה נפתרה.
הייתי נותן לכם לנחש, אבל אני רואה שהשרשור רדום...
בכל מקרה, בתחילת השבוע תדלקתי את הרכב. למחרת - מניע כמו נינגה. אמרתי אולי פוקס, לא קישרתי בהתחלה.
למחרת - שוב, מניע מכה ראשונה ותוך חצי שניה, ולא נחנק במטרים הראשונים. ואז נפל לי האסימון. תידלוק קודם לא היה בתחנה רגילה שלי, תדלקתי בדאן במפרץ למי שמכיר. המחיר זול במיוחד...וכמו שאנחנו יודעים, מה שזול יקר.
בקיצור, הדלק היה באיכות ירודה, ומאז שתידלקתי שם עד שלא גמרתי את המיכל היו לי בעיות בהתנעה, ובנסיעה שהרכב קר.
מזל שלא נכנסתי לכל מיני הוצאות מיותרות.
אחרי שתידלקתי שוב בתחילת השבוע בתחנה הרגילה שלי, התופעה לא חזרה על עצמה והרכב מתפקד בצורה תקינה לחלוטין.
ליאור.