Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אישתי עשתה בכללית סמייל, הרמת סינוס פתוחה +השתלת עצם +שתל וכתר ב 15000. אין פלטינום. הרופא שניתח והרכיב את השתל רצה בפרטי מעל 20. הוא המליץ לבוא אליו לכללית. את הכתר עושה רופא אחר.
  2. שזה לא עובד הנורה בלוח שעונים דולקת
  3. למה זה כזה מעניין? זה נשאר דולק כל הזמן, זה פיאסטה 1.2, לא פררארי שאתה רוצה להתחרע במסלול ולבטל esp
  4. אצלי ז זה לא עובד ככה. טען אנשי קשר פעם אחת, בחיבור הראשוני וזהו. וגם במכשירים אחרים. אולי עניין של הרשאות שחסמת לו מהמכשיר? דרך אגב, ריקי שאתה מחובר, זה נותן לך גם להעביר שירים מלחצנים בהגה, מאוד נח. וגם לענות/לנתק שיחות. מה שדפוק זה שלענות/לנתק בלחצנים בהגה הפוך ממה שבטלפון....
  5. שאלו על המערכת המקורית, eli25, אתה הסברת לו על המערכת שמותקנת בארץ. דרך אגב, לא צריך לחכות לטעינת אנשי הקשר. אחרי שהוא מתחבר (עניין של שניות) לחיצה על דיבורית ואז מוזיקה וזהו.
  6. אולי לא יצא לך לראות שירשור שלי בנושא אחר שהתפתח לזה. אבל גם אני תדלקי בדאן במפרץ ובמשך חודש סבלתי מהנעת בוקר קשה ומנוע נחנק שהוא קר, עד שתידלקתי שוב במקום אחר, והבעיות נפתרו לחלוטין. לא קישרתי לתידלוק בהתחלה מיכוון שהייתה לי גם תקלה אחרת במקביל, וזה הקשה מאוד עלי להבין מה הבעיה. לא חוזר לשם בחיים - ועכשיו שאתה אומר את זה זה מחזק את דברי. אולי כדאי לעשות שירשור דביק על תחנות כאלו, שחברי הפורום יזהרו מהם? ליאור.
  7. פיאסטה 2014 אתמול נדלקה הנורה. נסעתי אולי 5 קילומטר על לתחנה. נכנסו 40 ליטר. לפי הספר רכב יש 42.
  8. שאני רכשתי את הרכב בסוכנות, הרכיבו את המולטימדיה בארץ כמתנה, ונתנו לי את הרדיו הישן בקרטון + הפאנל. שקנית את הרכב המוכר לא נתן לך את הרדיו הישן? אולי שווה לדבר איתו והוא שכח מזה וזה זרוק אצלו בבית.
  9. ראשית תתחדש - צבע לפנים - קניתי חדשה בזמנו ב 70000 ב 2014 ורציתי את הצבע הזה ולא היה. מבאס, לקחתי אפור. חסרון גדול שאני מתחיל לגלות עם השנים - איכות ההרכבה על הפנים, מהיום הראשון הדלתות נשמעות בסגירה כמו קרטון, ועכשיו בפנים די מקרקש כל העסק. חבל, לא מתאים לרכב גרמני. נוחות באמת ביינונית, אולי יחסית לסופר מיני אחרות היא סבבה, אבל לא משהו לרוץ לחברה לספר עליו. מנוע חלשלוש. עקיפות צריך לתכנן טוב מראש. מאוד נח וזול לטיפול ותחזוקה עצמית. בכלל אחזקה זולה - גם ביטוחים. לי המולטימדיה שהורכבה בארץ עדיין מחזיקה מעמד - וה BT מתחבר מעולה. לא הייתה לי שום תקלה במשך שש שנים חוץ מבחודשיים האחרונים - קויל התחיל לזייף והוחלף. אם יש לך שאלות כלשהם - תרגיש חופשי. ליאור.
  10. יש לי תמיד מד לחץ מכני איתי בתא כפפות.
  11. אתמול החלפתי את הגלגלים הקדמיים באחוריים. נסעתי לתחנת דלק וניפחתי 36 מקדימה ו 35 מאחורה. (דרך אגב, אני מוצא שהמדים שלהם מכויילים מעולה, אף פעם לא יצא לי סטייה כמו שבד"כ הדעה הרווחת פה בפורום) אחרי 2 דקות נסיעה, הצג הראה לי בדיוק הפוך. שני האחוריים 36 ושני הקידמיים 35 (בתצוגה אצלי רואים לחץ בכל גלגל) מסקנות: 1. גם המד בתחנה מדוייק, וגם המד בחיישני רכב אצלי לפחות מדוייק. 2. אצלי מיקום לא מתעדכן אוטומטי, צריך איכשהו לאפס ולכייל את המחשב מחדש. (אשמח לשמוע אם מישהו יכול לתת מידע איך) תכלס לא כזה נורא, גם ככה אצלי כל הלחצים שווים בתכלס וצריכים להיות על 33. העיקר שיש התראה במידת הצורך, אני כבר אמצא איפה הבעיה. ליאור.
  12. אני זה שפתחתי את הדיון בשאלה אם זה יודע לבד או לא. התכוונתי שהמערכת אצלי עכשיו מראה במדויק איפה כל גלגל נמצא, לפני ההחלפה, לא הבנת אותי.
  13. איזה הצהרות בדיוק?
  14. המערכת יודעת מיקום מדויק של כל גלגל. לפני כמה ימים ראיתי שיש לי בורג בצמיג, וירד אוויר, אבל היה מספיק לנסוע לפנצריה. דקה אחרי שהתחלתי בנסיעה, קפצה לי התראה על לחץ נמוך בגלגל הספציפי. שהפנצר תוקן גם ראיתי את החיישן על הונטיל. הרכב אגב הוא ניסן מקסימה 2016. אז אם אני מחליף, המערכת תדע לבד או שצריך לכייל אותה?
  15. מוזר מה שאתה אומר, זה מה שראיתי באחד האתרים: לעתים נדרש כיול מחדש של מערכת ה- TMPS באמצעות מכשור אלקטרוני, בעיקר בעת שינוי מיקום של הצמיגים (למשל העברת זוג צמיגים קדמיים אחורה ולהיפך). אם לא יבוצע כיול מחדש, האינדיקציה שתופיע על לוח המכוונים לא תשקף את מיקומם האמיתי של הצמיגים, ועלולה לבלבל את הנהג
  16. היי, חשבתי על זה היום. אם אני מחליף גלגלים, סרן קידמי באחורי, מה שאני עושה בד"כ בטיפול שנתי, אני אראה דיווח מוטעה בצג? כלומר מה שיראה קדימה יהיה אחורה והפוך? פעם ראשונה שאני חושב לעשות החלפה ברכב עם חיישני לחץ אוויר. ליאור.
  17. שוב חוזר לעדכן הבעיה נפתרה. הייתי נותן לכם לנחש, אבל אני רואה שהשרשור רדום... בכל מקרה, בתחילת השבוע תדלקתי את הרכב. למחרת - מניע כמו נינגה. אמרתי אולי פוקס, לא קישרתי בהתחלה. למחרת - שוב, מניע מכה ראשונה ותוך חצי שניה, ולא נחנק במטרים הראשונים. ואז נפל לי האסימון. תידלוק קודם לא היה בתחנה רגילה שלי, תדלקתי בדאן במפרץ למי שמכיר. המחיר זול במיוחד...וכמו שאנחנו יודעים, מה שזול יקר. בקיצור, הדלק היה באיכות ירודה, ומאז שתידלקתי שם עד שלא גמרתי את המיכל היו לי בעיות בהתנעה, ובנסיעה שהרכב קר. מזל שלא נכנסתי לכל מיני הוצאות מיותרות. אחרי שתידלקתי שוב בתחילת השבוע בתחנה הרגילה שלי, התופעה לא חזרה על עצמה והרכב מתפקד בצורה תקינה לחלוטין. ליאור.
  18. עשיתי גיבוי, לא מצליח למצוא אותו.
  19. אני שואל בשרשור הזה, אולי זה קשור, אולי לא יום אחרי עדכון שעשיתי להוספת מחשב דרך + סגירת חלונות מהשלט + נעילת דלתות - כאשר הרכב קר, מתקשה להניע ונחנק בנסיעה בשניות הראשונות. לא יודע אם קשור לצריבה של המחשב או לא. היתה לי בעיה אחרת של misfire - תוקנה. בשיטוט ברשת, מצאתי מישהו שהייתה לו אותה בעיה של הנעה קשה של מנוע קר, אמרו לו שעדכון של ECU יפתור את הבעיה. יש מצב שדפקתי משהו בעידכון שעשיתי? ליאור.
  20. טוב, חזור לעדכן. הגיע הקויל + חוטי הצתה. ניסיתי להחליף רק את החוטי הצתה - לא היה שיפור. החלפתי את הקויל - ואכן הבעיה נפתרה. גם לפי ה forscan עליתי בשבוע האחרון ל 4500 misfires אבל בסיבוב שעשיתי, גם על מנוע קר, וניסיונות לשחזר את הבעיה - בד"כ גז בטורים נמוכים - לא נרשם misfire אחד! ולא הורגש גימגום. מה שכן - עדיין קיימת הבעיה של הנעה קשה בבוקר ומנוע נחנק בשניות הראשונות. נראה לי שיש פה יותר מבעיה אחת. היה לי פילטר אוויר חדש - החלפתי - לא ממש עזר. מה הלאה? נראה לי שזה כבר מעבר ליכולתי, ואגש למוסך, או שיש למישהו רעיון איך לבודד איפה הבעיה. תודה, ליאור.
  21. ובטח שכחת מעלה מעל 15 מייל. בנוסף הפעלתי נעילת ילדים, אבל לא ראיתי שום הבדל. חשבתי שזה לא ייתן לפתוח מאחור את הדלתות, אבל אין בעיה לפתוח מבפנים, גם שנעול מבחוץ.. מוזר. מה אתה אומר לגבי מראות חשמליות? אם אני מרכיב ופותח את האפשרות, זה יעבוד?
  22. תודה, ראיתי את כל הסרטונים ביוטיוב, זה לא זהה למה שאצלי. תסתכל בתמונה שצרפתי ותראה שאין שם כלום, איפה שמראים בסרטון
  23. bjlb

    עדכון מפות לnavngo

    יש לי מולטימדיה מקומית, בפיאסטה 2014 עם IGO האם אני יכול לעדכן את ה SD בעזרת הקבצים האלו? תודה, ליאור.
  24. יש. רק לחבר. תחפש ב eBay יש פנסים עם הפלסטיק השחור מובנים בגרושים. מוציאים את הישן ומרכיבים את החדש, כמובן אחרי שמחברים את הפלג החשמלי. הכפתור גם קיים, בצד שמאל של ההגה, ליד הערפל האחורי. תפתח את האופציה וזהו, עובד. אעלה תמונה יותר מאוחר של הפנס על הרכב.
  25. לא מבין לגבי איכות הסאונד של המערכת שהיבואן הרכיב. לדעתי שומעים בסדר גמור. כנראה שהדרישות שלך גבוהות. לגבי ההילוכים, אכן, גם אצלי רווורס לא תמיד נכנס, וצריך לעזוב קלאץ וללחוץ שוב. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...