טוב, הגיע הזמן לסיכום שנתי.
בקושי יצא לנו לנסוע עליו 9000 ק"מ, במיוחד בתקופת הקורונה הרכב עמד, אני מתחיל להוריד את הממוצע קילומטרים במהירות...
הדבר הכי בעייתי פה זה לשמור על הרשיון. הנינוחות של הרכב במהירויות גבוהות בלתי נתפסת. לעומת זאת בעיר צפופה, קשה לו. יושבים נמוך, הראות החוצה לא ממש טובה, והרכב גדול. מצד שני נוחות הנסיעה מפתיעה אותי לטובה כל פעם מחדש.
לפני כחודש הייתי עם הרכב בשדה תימן, ביום מסלול עם מדריך. עשינו (אישתי ואני) כמה הקפות, היה מדהים. הרכב חזק והוא מצליח לפתח מהירויות גבוהות. גם בסיבובים, המדריך התרשם לטובה. (מעניין שה ESP לא מכמס לפעולה אפילו פעם אחת, או שהוא לא מסמן אבל כן נכנס, אני בכל אופן לא הרגשתי התערבות)
כרגע התקלה היחידה שיש לי היא שאין קליטת GPS במערכת מולטימדיה, אני צריך לדבר עם אדי מערכות ולהבין איפה הבעיה (אולי הגדרות)
כמתוכנן, אין תקלות בשנה האחרונה, הטיפול בדרך. ומה אתם אומרים? לעשות לבד (אני כבר מתחזק כמה שנים את הרכבים שלי) או לעשות במוסך, בשביל המכירה העתידית? בכל זאת, מי שיחפש כזה רכב בעתיד לקנות לא יהיה קונה ממוצא שמחפש קורולה.
ליאור.