Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. וווינר אמיתי, ממש חלום. המרוץ האחרון היה פשוט מטורף. כל הכבוד.
  2. bjlb

    התחדשתי ברכב מנהלים גרמני

    מגניב. הלוואי עלי זמן להתעסק עם מכונית בסגנון. לפני כמה ימים ראיתי ליד הבית חונה בקביעות פיזו 504, עכשיו אתה רק עושה לי יותר חשק. מת לקנות 405.
  3. אתם יודעים מה מעצבן? החזירות. באתר אמריקאי, התופים עולים 25$!!! https://www.carid.com/2014-ford-fiesta-brake-parts/motorcraft-brake-drums-1344307597.html למה בארץ זה צריך להגיע 550 ש"ח? אני מבין הוצאות הובלה , אחסון , מיסים ומעמ, אבל למה לבקש פי 7? פשוט מעצבן. ליאור.
  4. הרעיון של הברגים האלו שהתושבת נפתח ומתרחבת אחרי ההברגה, ואז היא נתפסת. העיקרון דומה לברגי ניט, שווה לנסות. דרך אגב, אם זו הפיאסטה ללא הפנסי ערפל, אכן יש חיווט וכפתור, אבל צריך לפתוח את האפשרות במחשב רכב, זה לא מספיק רק לחבר. ליאור.
  5. מה שנגמר קודם. שנה או 12 ג'יגה. בכל מקרה אני משתמש בזה רק לוויז, אז זה מספיק.
  6. למען הדורות הבאים. דיברתי עם אדי מערכות. חבילה לשנה, 12 ג'יגבייט ב 120, לשנתיים, 24 ג'יגבייט ב 210. המחירים הוגנים, אז חידשתי. ליאור.
  7. ערב טוב וחג שמח. קניתי את הרכב, ועדיין היתה עליו חבילת גלישה, שנגמרה היום. איפה נמצא כרטיס הסים על מנת שאני אוכל להחליף? תודה, ליאור.
  8. אני עושה את זה לבד, לא רציתי להתעסק עם חריטה, אני לא מכיר למי אני יכול ללכת, בשביל מאתיים שלוש מאות שחשבתי, כבר אמרתי עדיף ללכת על חדש.
  9. אני מאזור הצפון, עמק יזרעאל. חיפה וקריות זה מצויין, אני עובד באזור. תודה, ליאור.
  10. אבל זה בדיוק מה ששאלתי... איפה אפשר לקבל עוד הצעות מחיר, זה מה שיש לאבי להציע לי.
  11. בוקר טוב פיאסטה 1.25 ידני 2014, 80K. תקופה ארוכה - מעל שנה - שאני מרגיש בבלימה חזקה מהירות גבוהה רעידות. הוחלפו לפני פחות משנה דיסקיות וצלחות קדמיות (עקב בלאי גם ככה) - לא עזר. בבדיקה של הרמת הנד ברקס במהירות גבוהה, אני אכן חש ברעידות - מסקנה דרמים מעוותים. התעניינתי אצל אבי חלקי חילוף מחירים: דרמים סיני 180, נעליים LPR 110. רציתי גם לדעת מקורי - קבלו (נא לשבת): דרמים 1070, נעליים 320. מה אתם הייתם עושים? לאבי אין הצעות אחרות לתת לי. יש לכם הצעה למקום אחר עם חלפים אחרים? תודה, ליאור.
  12. תרשום את זה בגוגל fiesta mk7 1.25 engine אין לי כח כרגע לצאת לאוטו...
  13. שהם יצאו עם זה, חשבתי שגם אני אקבל זיכויים יפים, אבל שלא קיבלתי כלום, ביררתי והתברר שבגלל שיש לי גם פליי כארד של אל על, אז הם לא נותנים קאש בק. חולאות.
  14. רשמתי כבר בשרשור הזה, השתתפתי וזה ממש לא נורא כמו שאתם עושים את זה. במצטבר תרמתי שעתיים מזמני לאורך שנה. וכמו שאמרתי אז, נראה לי כל העניין הוא לא לצאת פראייר ואני גבר גבר לא השתתפתי למרות שביקשו ממני. ליאור.
  15. גם בשרות הצבאי שלך התנדבת שלוש שנים. תעשו לי טובה, על מה אתם עושים שרירים? עד כדי כך אין לכם במה להתעסק? סתם שטויות כל הסיפור הזה, בחיי שמשעמם לכם.
  16. bjlb

    מה מגן רוח בתאכלס עושה?

    היה לי. מוסיף רעש שסגור. מעצבן. למי אכפת שפתוח, גם ככה מלא רעש. היתרון היחידי (בארצנו הגשומה... ) שאפשר להשאיר חריץ קטן בגשם. ביג פאקינג דיל. וקשה יותר לנקות. בקיצור, אם לא הייתי קונה את הרכב עם זה, בחיים הייתי מרכיב את השטות הזו. ליאור.
  17. בנוגע לרכב של פותח השירשור, לאבי הייתה בדיוק כזו אדומה, שנת 92 ידני. חוץ מזה שהנוחות נסיעה שלה באמת זוועתית ועוד לבן אדם מבוגר, יש לה הגה קשה בטירוף, עם חמישה סיבובים מנעילה לנעילה ממה שאני זוכר. זוועה לאדם מבוגר. מצחיק שיש לו עוד קודנית. ליאור.
  18. אז אני לא מבין אותך. אם גם פורד גרמניה, וגם דלק מוטורס אומרים כל שמונה שנים, למה להחליף לפני?
  19. מעדכן החלפתי ל night breaker laser ואכן יש שיפור משמעותי. אם זה היה ככה מההתחלה, אפשר להגיד שלא הייתי מתייחס לזה בכלל. מעניין שהנורות שהיו גם של אוסרם, אבל הזכוכית הייתה קצת דהוייה. קצת התייחסות לגבי הגיר. אין בכלל מה להשוות למה שאני מכיר מהלנסר. הגיר הרציף פה עובד פי אלף יותר טוב. בעיר, שמתנהלים רגוע, לא מרגישים אותו בכלל, לא עובר 2500 סלד. מחוץ לעיר בחצי דוושה או ההאצה מלאה, הוא לא טס לסלד גבוהה ונשאר שם, הוא כאילו ננעל על הילוך, מטפס רגיל, ואז לפי עוצמת הלחיצה, "מחליף" הילוך, ממש כמו פלנטרי רגיל. תענוג. ליאור.
  20. גם אני לא ביקשתי והגיע ככה. אני מסיק מזה שהיבואן מתקין לכולם לפני מסירה. לפחות בפיאסטה. ללא שום קשר לא מבין למה זה מפריע להבין מה הקוד תקלה. אשמח לשמוע מה הייתה הבעיה בסוף. ליאור.
  21. קצת רשמים נוספים. קודם כל אין מה לעשות, הדבר הזה טיל וזה הופך להיות שימושי בכל האצה. רוצה לעקוף מישהו בעליה? אין בעיה. רוצה להשתחל לפני מזדחל בשמאלי? אין בעיה. רוצה להספיק לתפוס רמזור בסידרה של רמזורים שאני יודע שהולך להתחלף לאדום אם לא מספיק זריזים? אין בעיה.סתם בא לי להיות ראשון ברמזור ובפער? אין בעיה. מה גם שבהאצה מלאה, ההגה ממש מרגיש בידיים כאילו הרכב מרחף. האוטו מושך עניין, לא בטרוף אבל רואים שזה משהו אחר. השכנים פתאום מתעניינים, ומנסים להבין מה קניתי. בכל זאת, הרכב גדול. מבחינת נסיעה - אין לי ספק שבמכרז השרים הייתי בוחר בסופרב. מאחור אמנם יש מלא מקום, אבל יושבים נמוך. כניסה ויציאה לא נוחים. בנוסף הגג משתפל על הראש, מי שמעל 175 ירגיש את הראש מתנגש בגג. נוחות נסיעה מפתיע לטובה, הרבה יותר טוב מהלנסר, ואין מכות שמזעזעות את הנוסעים. סגרתי מיכל בשבועיים - 575 קמ על 55 ליטר. חצי בין עירוני. סביר לחלוטין. בעיה שמפריעה לי באוטו - נסיעה בלילה האורות לדעתי ממש חלשים. הפנסים לא נראים שצריכים ליטוש, אבל אני אנסה בכל זאת ללטש ולראות אם יעזור. יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה? ליאור.
  22. אשמח לעידכון. בספר רכב רשום כל 5 שנים. במוסך מורשה שאני הלכתי לקבל הצעת מחיר לא אמרו לי לבוא עוד 3 שנים... דרך אגב, לפי המספרים שרשמת, 165 אלף, אני מניח שהכוונה 100 מייל, שזה אומר 12.5 מייל לשנה (לחלק ל 8 שנים שרשמת) כלומר 20 אלף קילומטר לשנה. וטיפול מומלץ הוא כל 15 אלף קילומטר לפי הספר רכב. משהו פה קצת פישי. אולי הם מבלבלים והכוונה היא למנוע 1.6? (או שאין שם בכלל רצועה, זו שרשרת, לא יודע) ליאור.
  23. חשוב מאוד! בשנה חמישית אתה אמור להחליף טיימינג. מפליא שלא אמרו לך על זה כלום במורשה. זה סיפור של בערך 1500 ש"ח במורשה. אל תזניח. דרך אגב, גם לי פיאסטה 2014 ידני, עם 78 אלף, ואכן 100 אמינות.
×
×
  • תוכן חדש...