מעדכן
החלפתי ל night breaker laser ואכן יש שיפור משמעותי. אם זה היה ככה מההתחלה, אפשר להגיד שלא הייתי מתייחס לזה בכלל.
מעניין שהנורות שהיו גם של אוסרם, אבל הזכוכית הייתה קצת דהוייה.
קצת התייחסות לגבי הגיר. אין בכלל מה להשוות למה שאני מכיר מהלנסר. הגיר הרציף פה עובד פי אלף יותר טוב. בעיר, שמתנהלים רגוע, לא מרגישים אותו בכלל, לא עובר 2500 סלד. מחוץ לעיר בחצי דוושה או ההאצה מלאה, הוא לא טס לסלד גבוהה ונשאר שם, הוא כאילו ננעל על הילוך, מטפס רגיל, ואז לפי עוצמת הלחיצה, "מחליף" הילוך, ממש כמו פלנטרי רגיל. תענוג.
ליאור.