Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. יוצא לי לפגוש בעל לבורג בתחנת רכבת, אבדוק אצלו בהזדמנות. כתבתי שאנחנו 2+2 והצטרף תינוק למשפחה...
  2. אינפיניטי במחירים האלו זה 2011. ישן מידי. מחפש משהו 2016 ומעלה. חייב לציין שהלבורג זה אופציה מעניינת, למרות לשדעתי הוא מכוער מהצד ומאחורה, בנוסף אני צריך לראות איך הוא במושב האחורי מבחינת מרווח. ליאור.
  3. כמו שאמרתי, יש לי גיר רציף בלאנסר, והנאה זה לא הצד החזק שלו. במקסימה, זה נראה אחרת לחלוטין:
  4. אתה מתכוון למיכל עודפים? ובכל מקרה, לשאוב ממנו נוזל בהתחלה ולמלא חדש לפני שמתחילים לעבור לגלגלים?
  5. מתחת למיכל בלי המכסה
  6. לא יודע. אבל מאמין שכן.
  7. מערכות בטיחות באמת פאדיחה במקסימה. לגבי הגיר רציף, גם היום אני נוהג בגיר רציף, לאנסר, והאמת לא נהנה ממנו. אבל לפי המבחנים וסרטונים ביוטיוב, הוא מתפקד כמעט כמו פלנטרי. לגבי המיצובישי, לדעתי מיניוואן במחיר שלו אין מתחרים. עם כל הכבוד לפיקאסו, ולא נכנס לשרשור על אמינות, לא מוכן להמר. חבר טוב לקח בליסינג, היה מרוצה שנתיים וחצי, עכשיו נדלקה לו נורת מנוע וחודש במוסך נכנס יוצא לא מצליחים לתקן. אין לי לב לדברים האלו. פורד s Max אין בכלל 2015 ממה שראיתי, פחות מזה כבר ישן לדעתי.
  8. כן כן, אני יודע, זה בכלל לא בר השוואה. קצת רקע - אנחנו משפחה של 2+2 שהילדים כבר בלי כיסאות. מדי פעם צריכים בגאז ליציאות לקמפינג. תקציב עד 100 אלף. עד לפני שנה, אמרתי לעצמי שהרכב הבא הוא הניסן. רציתי פעם אחת לקנות משהו שונה. לא כמו כולם. ואני זוכר את המבחן באוטו, רשום שעל הניסן אפשר להגיד הרבה דברים, אבל הכל נשכח עד שמגיעים למנוע. 3.5 ליטר, 304 כ"ס, 0-100 בשש שניות. הם אפילו אומרים שזה לא פעם ראשונה שלהם ברכב שעושה 6 שניות למאה, אבל בניסן הרגישו ממש פרפרים בבטן. בקיצור, בא לי ביג טיים. ואז הצטרף עוד תינוק למשפחה. וזה כבר טורף את כל הקלפים. השכל אומר מיניוואן, והמיצובישי לטעמי הכי מתאים. אמין, נראה טוב, מרווח, בגאז גדול, בקיצור, רכב משפחתי תפור עלי מבחינת הצרכים. לא נכנס כרגע לאטרנטיבות אחרות (3008, וכו), שבטוח יש. אז עכשיו אני מבועס. כי מצד אחד בא לי ללכת עם הלב, ולנסות למצוא ניסן (מה שבלי שום קשר נראה לי משימה קשה, אין כאלה הרבה בשוק) או ללכת עם השכל הישר, מה שנכון ומתאים יותר למשפחה, וללכת על אוטלנדר. מה אתם הייתם עושים? ליאור.
  9. אני לא מול האוטו כרגע, אז מעלה תמונה מהרשת, לצערי לא ממש גדולה אבל כן ברורה: המיכל עודפים בצד ימין, ומחובר דרך צינור למיכל הראשי שבצד שמאל שלו.
  10. בוקר טוב, ברשותי משאבה, וביצעתי בעבר החלפה בהדרכה של אסף התותח ולאחר מכן שוב לבד במיצובישי לנסר. אני מעוניין לבצע החלפת נוזל בלמים בפיאסטה, אבל פה העסק טיפה שונה. יש את המיכל שצמוד למשאבה המרכזית, וממנו יוצא צינור כמעט אופקי למיכל קטן בצד, מיכל עודפים. שהחלפתי ברכב שאין מיכל עודפים, והייתי מוציא נוזל מהפטמה,סוגר וממלא במיכל את החוסר, וככה הלאה. עכשיו, אני מפחד שאם אוציא נוזל מהפטמה, יצא נוזל מהמיכל עודפים ויתרוקן, ואז יווצר מצב שבצינור שמוליך אליו או במיכל של המשאבה הראשית יכלא אוויר. התאוריה נכונה? או שאין בעיה ואני סתם מסבך את עצמי וברגע שאמלא נוזל במיכל עודפים זה ימלא גם במיכל הראשי ולא תיהיה בעיה. תודה, ליאור.
  11. כן. אני החלפתי לפני שנה וגם קניתי במורשה. קח בחשבון שלא תמיד יש להם את הארבעה ליטר. שאני הייתי, היה רק 17. אז נתנו לי חומר מרוכז, ואמרו לי לדלל עם מים ביחס של 1:1.
  12. עכשיו אתה רק מבעס אותי יותר. לפני כשנה וחצי הזמנתי באיטליה e200 וקיבלתי אלפא ג'וליה. אני ממש לא התרגשתי מהאוטו , סקרתי אותו כאן בעבר. שמח בשבילך.
  13. אני רק מעדכן, לפני כחודש קניתי מאבי חלפים חשמלי של אמריקן איגל ב 220. אתמול ב 11 בלילה ראיתי שיש לי פנצר, אמרתי ננסה. אני חייב לציין שהדבר הזה חיה. פתח לי חמישה ברגים בשניות, פשוט תענוג. כמו שאמרו כל כמה שניות הוא נותן מכת אימפקט לבורג עד שהוא נפתח ואז יוצא החוצה בשניה. אמריקה. וכן, זה שווה את המאמץ במיוחד לאלו מביניינו עם בעיות גב, שפתיחת האומים מצריכה עומס על הגב. בסגירה הם אומרים לסגור עד ששומעים 3-4 מכות של האימפקט ולהפסיק. זה מה שעשיתי, ואחכ נתתי חיזוק קל עם הצלב שיש לי בכל מקרה באוטו. לסיכום - מומלץ מאוד, מבחינתי שווה ערך לכדאיות כמו הבוסטר שעולה אותו מחיר. ליאור.
  14. עדכון - בשבת החלפתי שמן, החזרתי את הבורג הישן וראיתי שהגומי נראה בסדר גמור, הכל בסדר, אין נזילות.
  15. אני מבוטח שם. לשמחתי לא יצא לי להתנסות מעבר לזה... [emoji6]
  16. מניסיון שלי בלאי גבוה מאוד לצמיגים, אם יש אבנים, במיוחד בצמיגים רכים, מלא קילופי צמיג אחרי נסיעות בשטח עם אבנים.
  17. זה מחיר של ימי מכירות, לוי יצחק או יד 2 לא מתחשבים בזה. המחיר הרשמי הוא 75900.
  18. היום אני לא יודע אם אקבל 20 על הפיאסטה. אז הפסדתי 50 לארבע שנים וחצי נכון לעכשיו (קניתי בשבעים ביום מכירות) אם אני הולך על המימון, נותן עכשיו 16, נשארתי עם עודף לשנה של תשלומים לפחות. עוד שלוש שנים רוצה למכור, אף אחד לא יזכור שקניתי בחמישים. כמה המחיר ירד, נניח 40? ריאלי שיהיה שווה 35? וצריך להחזיר אז עוד 25 כי זה סוף תקופת המימון, אז אני ביתרה של 10 אלף. ואם אני נשאר עם הפיאסטה עוד שלוש שנים, היא תיהיה שווה פחות מזה לצערי אחרי שמונה שנים...ופה אני עם רכב חדש בחמש שנים. (נכון שחסרות שנתיים מימון שזה שווה ערך ל 7000 ש"ח אבל הרעיון ברור) ליאור.
  19. אני חייב לציין שזה מעורר לי מחשבות להחליף את הפםיאסטה שלי - 2014, ידני עם 75000, יד ראשונה. נכון, הפיאסטה עולה על המיקרה בכמעט כל קנה מידה, חוץ מהמנוע, אבל מה לעשות, בשביל רכב לרכבת, ונסיעות עירוניות, זה מספק, ועל הדרך התקדמתי בחמש שנים, לרכב חדש + אחריות, עם מימון מעולה. וגם כלכלית זה משתלם. ליאור.
  20. מניסיון שלי בהחלפה האחרונה, הישן היה בסדר גמור ולא נלחץ ולא היה נוקשה. ולדעתי לא הוחלף לפני זה (3 שנים), אבל כבר קניתי מראש, אז החלפתי. בטיפול הקרוב נראה לי שאוותר על ההחלפה
  21. לאנסר 1.8 2009, מקפיא עצמות ובמיידי פיאסטה 1.2, 2014, מקרר טוב, אבל לוקח תזמן
  22. אם זה גומי, אז למה להחליף?
  23. מערכת HIFI קומפקטית לחדר שינה עם BT? סביבות 150$?
  24. דרך אגב, היה לא מזמן דיון בטכני על אחד שטס לפולין בשביל מיכל אוריאה...
  25. מסכים עם כל מילה, באחד השירשורים פה בעבר גם אני התלוננתי על הלנד קרוזר, וזה לא רק שהוא מאחור, הבעיה גם שהוא נוסע ממול ואז זה ישר בעניים, אין שום הגנה של החלונות המושחרים.
×
×
  • תוכן חדש...