Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. זה שאין שלט מה שעוצר אותי כרגע
  2. אם אני לא טועה, גם הקו לכרמיאל היה אמור להיות חשמלי
  3. https://www.gearbest.com/speakers/pp_1709441.html?wid=1433363 שווה אתה מחיר?
  4. תכלס, בשנים האחרונות על הרכב שלא היו תביעות אכן קיבלתי טופס היעדר תביעות מחברת הביטוח לפני כל חידוש. אני מאמין שזה מה שאקבל גם בימים הקרובים (הפוליסה הנוכחית מסתיימת בסוף החודש)
  5. שלום רב, יש לי שני רכבים שמבוטחים על שמי. באחד מהפוליסות יש תביעה בשלוש שנים האחרונות. בביטוח ישיר אמרו לי שהתביעה תופסת לשני הרכבים, כלומר גם ברכב שכביכול לא היו תביעות התביעה מהרכב השני נחשבת, ואם אני מדווח על היעדר תביעות, אז במקרה של תביעה יכולים לסרב לשלם לי כי דיווחי דיווח שיקרי. לעומת זאת, אצל הסוכן הפרטי שלי אמרו לי מה פתאום, זה לכל רכב בנפרד ולא לפי בעל הפוליסה ואין שום בעיה. אז מה נכון? תודה, ליאור.
  6. הייתה לא מזמן כתבה שהולכים להטמיע מערכת חדשה שתאפשר צימצום של המרווח בין הרכבות לשלוש ארבע דקות. זה גם אמור לעזור, לא?
  7. גיורא שלום. הכל כתוב בפירוט בשרשור, אני לא רואה טעם לחזור על דברי שוב. מה שכן, אתה דילגת על האבחון הראשוני במוסך, וזו אולי הסיבה שבשרות לא התייחסו אליך ברצינות, הרי הכל מתועד אצלם במחשב. ליאור.
  8. אכן אני העלתי את השאלה בעבר וגם בגלל אותה תחנה. מה שאז גם רשמתי זה שלדעתי זה לבידוד זעזועים כי חדר מחשב נמצא למטה.
  9. אתה לא יודע כמה שאתה טועה. זה חרא של עבודה. ההתקנה בכלל לא פשוטה (למרות שאצלך כבר החור קיים) אבל עדיין, זו עבודה פיזית קשה, הרבה פעמים במקומות מטורפים בחוץ שפחד אלוהים להגיע אליהם ועוד עם יחידה חיצונית ששוקלת כמה עשרות קילו, בחום בחוץ. חמי היה בעסק ומהר מאוד ברח מזה, קילל כל רגע שעבד בזה.
  10. אתה יכול לראות במחירון חלפים שלהם במפורסם באתר של כלמוביל (תגגל מחירון חלפים מיצובישי) https://www.colmobil.co.il/spare-parts/file.php?f=MIT בגדול 4 ליטר 570, אבל יש להם גם 20 ליטר שלליטר הוא יותר זול, ושאתה עושה את הטיפול במוסך הוא מוציא משם את הכמות שצריך. דרך אגב, את ההחלפה הזו עשיתי במורשה בגלל שהמחיר של השמן זהה.
  11. למה לא טורנאדו? יש 7 שנים אחריות, ולפי זאפ המחיר הוא 1650.
  12. אותו מחיר במורשה. רק ששם אתה משלם בדיוק על 7, ולא קונה יותר
  13. גם אני התמכרתי לאינוורטר. במיוחד בחדרי שינה, שעכשיו כל לילה הוא עובד רצוף, ופשוט לא שומעים אותו בכלל, ומצד שני לא קופאים מקור. תענוג ששווה כל שקל. יש לי תדיראן 350 עוד מעט בן שש ו2 120 בחדרי שינה בני שנתיים. בכלל, גם השרות שלהם בסדר גמור.
  14. אכן גם אצלי ההנעה הייתה מידית ולא נשמעה חלשה. טוב לדעת, למדתי עוד משהו.
  15. שהוחלף המצבר היה גיבוי לבקשתי, אז לא היה איפוס למחשב
  16. דווקא תקלה מעניינת ופתרון לא שיגרתי, ואף אחד לא מתרגש... בכל מקרה, אני חוזר לעדכן שבעיה סופית נפתרה. מישהו יכול להסביר איך מצבר יכול להשפיע על המחוגים בלוח השעונים ועל תצוגת מד החום (דיגיטלית)? ומה לא היה תקין במצבר?
  17. אני חייב לחזור לעדכן. כמו שכתבתי בפעם האחרונה, המצבר זייף פעם אחת בחורף. מאז היה שקט עם המצבר, אבל הבעיה של המד חום לא נפתרה, מה שכן שהמנוע היה חם או שבחוץ חם כמו עכשיו בקיץ, רוב הפעמים דווקא המד חום עבד. לפני כשבועיים חזרתי מחול הרכב עמד עשרה ימים - לא הניע. הלנסר שלי שיש לה מצבר יותר ישן ועוד עם אזעקה הניעה כמו תותחית. לפני יומיים, אשתי חזרה לאוטו אחרי חמש דקות שעצרה איפשהו- שוב לא מניע. אמרתי לעצמי זהו, חייב ללכת לחנות מצברים, אני בדיוק על שנה. הגעתי, בדקו בעומס, אכן נכנס לתחום האדום אחרי 3-4 שניות. עשו קצת פרצופים אבל החליפו לאחר (כמובן לא חדש) אני נכנס ומניע- הפתעה! המחוגים לא רועדים בהנעה! והמד חום עובד! במשך כל היום (ושישי זה יום סידורים - מעל 15 הנעות) המחוגים לא רעדו פעם אחת ומד החום עבד תקין. מסקנה - אכן המצבר הוא זה שגרם לתקלה (אני די בטוח, ניתן לזה עוד כמה ימים). סחתיין לבוחן במוסך המורשה, לא רץ להחליף יוניט חום ואכן האבחנה שלו הייתה בכיוון. ליאור.
  18. היום בצעתי את ההחלפה, יותר קל ממה שחשבתי, 25 דקות עד שהמאורר עשה טובה והתחיל לעבוד... תכלס נכנסו כמעט כל הארבעה ליטר, תודה לכולם על העצות. איפה אפשר להיפתר מהנוזל? בניגוד לשמן, שאני הולך למוסך באזור, זה יכול ללכת לביוב? או שהחומרים האלו קטלניים מידי.
  19. סעמק האתר הזה, לא מצליח לעשות הזמנה, רושם לי הודעת שגיאה No Shipping Method Available At This Time מה הוא רוצה ממני?
  20. צריך עזרה, מחפש מכונית על שלט את הדגם הבא: WLtoys 12428 .יש לזה משקל אז אולי באמזון זה יצא יותר זול, ב ebay יוצא בערך 100 דולר ומשלוח ממש זול של 33 שקל, אבל אני לא יודע כמה אני אפול על מיסים ומעמ. לינק ל ebay: https://www.ebay.com/itm/173276087541 תודה, ליאור.
  21. bjlb

    כרמלית בחיפה

    הישנות נמצאות כרגע זרוקות ליד מוזיאון הרכבת בחיפה, אפשר לראות אותם שעוברים ברכבת ליד תחנת מרכז השמונה בצד השמאלי שנוסעים לכיוון דרום.
  22. הייתי במוסך המורשה , וזה מה שנתנו לי. 2 ליטר ואמרו לי למהול ב 2 ליטר מים. ששאלתי איזה, הבחור המחסן רץ ומילא לי מים שבהם הם מוהלים 2 ליטר בגריקן אחר (סה"כ היה בסדר גמור מצידו, עזר ולא ניסה לחפף אותי) ואמר לי לערבב. מה אתם אומרים?
  23. מעניין איך יכפילו את הגשר בלב המפרץ. זה באמת משהו שכבר בנו, לא ברור למה לא בנו כפול רק את החלק הזה. גם התחנה החדשה שפתחו בלב המפרץ לקו העמק לא נראית תומכת בהכפלה. בנוסף, משיחה עם חבר שהוא נהג גם בקו הזה, אין בכלל לדבריו תיכנון לחשמל את הקו. דרך אגב, דיברו על קווי אוטובוסים שלא מגיעים/יוצאים ל/מתחנת כפר יהושע, זה לא נכון, יש משם אוטובוסים שמתוזמנים לפני/אחרי הגעת הרכבת גם ליוקנעם, גם לטבעון, וגם לרמת ישי, בכל השעות.
  24. ממה שאני ראיתי, המכשיר מאוד מודולרי, והיחידות מתפרקות. לי הייתה בעיה במברשת הצד, פירקתי, הלכתי לחנות שלהם ובמקום קניתי חדש, עלה 110 בערך. תבדוק גם לגבי המנוע שאתה מחפש. באתר שלהם יש גם מידע ומחירון. ליאור.
  25. קיים פקק ברדיאטור
×
×
  • תוכן חדש...