אני חייב לחזור לעדכן.
כמו שכתבתי בפעם האחרונה, המצבר זייף פעם אחת בחורף.
מאז היה שקט עם המצבר, אבל הבעיה של המד חום לא נפתרה, מה שכן שהמנוע היה חם או שבחוץ חם כמו עכשיו בקיץ, רוב הפעמים דווקא המד חום עבד.
לפני כשבועיים חזרתי מחול הרכב עמד עשרה ימים - לא הניע. הלנסר שלי שיש לה מצבר יותר ישן ועוד עם אזעקה הניעה כמו תותחית.
לפני יומיים, אשתי חזרה לאוטו אחרי חמש דקות שעצרה איפשהו- שוב לא מניע.
אמרתי לעצמי זהו, חייב ללכת לחנות מצברים, אני בדיוק על שנה. הגעתי, בדקו בעומס, אכן נכנס לתחום האדום אחרי 3-4 שניות.
עשו קצת פרצופים אבל החליפו לאחר (כמובן לא חדש) אני נכנס ומניע- הפתעה! המחוגים לא רועדים בהנעה! והמד חום עובד!
במשך כל היום (ושישי זה יום סידורים - מעל 15 הנעות) המחוגים לא רעדו פעם אחת ומד החום עבד תקין.
מסקנה - אכן המצבר הוא זה שגרם לתקלה (אני די בטוח, ניתן לזה עוד כמה ימים).
סחתיין לבוחן במוסך המורשה, לא רץ להחליף יוניט חום ואכן האבחנה שלו הייתה בכיוון.
ליאור.