Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אקשיב לעצתכם, אזמין מקורי. דרך אגב, קצת הסבר על ביצוע ההחלפה - לפתוח פקק ריקון, האם כדאי גם לפתוח את הבאנד התחתון או לא? מיכל עודפים אפרק אשטוף ואחזיר. אחרי שהכל יוצא, לסגור ולמלא רגיל מהפקק? איך אני מוציא אוויר? ממלא, נותן למנוע לעבוד קצת מוסיף? תודה, ליאור.
  2. צריך 7 ליטר, ההפרש 200.
  3. בוקר טוב. יש לי לנסר שנת 09, 1.8, ואני רוצה להחליף נוזל קירור. יש חשיבות לנוזל קירור מקורי או שאפשר להסתפק ב zerex? גם ככה לפי הוראות יצרן צריך להחליף כל שנתיים, זה לא חמש או עשר שנים. ההבדל במחיר משמעותי. המקורי 4 ליטר עולה 160, ה zerex עולה 4 ליטר 60. תודה, ליאור.
  4. התמונות של הרכב:
  5. ידני יש לי בבית. חוץ מזה גם אישתי נהגה (ולא שיש לה בעיה עם ידני)
  6. היו 7 הילוכים...זה אומר שזה 6 או 7? או לא קשור?
  7. השבוע חזרתי משוייץ, מצורפת סקירה על פולקסווגן טיגואן ששכרנו. תכלס הזמנתי BMW X2 ידני, או משהו דומה, שהגעתי, שאלו אם אני רוצה לשדרג לאוטומט, שאלתי מה יש והציעו את הטיגואן. לקחתי. קיבלתי טיגואן 4 motion TDI שהתברר שאין עליו הרבה מידע, אבל הבנתי בסוף שהוא אכן 4*4. עיצוב חיצוני: הרכב שחור, נראה גדול אבל לא ענק. מכובד כיאה לפוקסווגן. תאורת לד קדימה ואחורה, גלגלי מגנזויים יפים ומראות מתקפלות שהרכב סגור. תא נוסעים: לא נשמע קרקוש אחד כל התקופה. לוח שעונים יצוק, אבל החומר לא הכי רך שיש. מכובד ובכללי שחור, עם פס אלומניום. אבזור: לוח שעונים דיגיטאלי, בנוסף מסך מגע גדול במרכז. בקרת אקלים מפוצלת גם לאחור עם שליטה. תאורת אווירה בדלתות ולרגליים, וגם שפותחים דלתות או את הרכב יש תאורה מהמראות ומהדלת לכיוון הריצפה. הנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית (הדבר הזה ממש סטארט-אפ, נראה לי חובה ברכב הבא), המושב מאחור זז קידמה אחורה על מסילות (ניתן להזיז 1/3-2/3) וגם כיוון זווית למשענת. יש גם מדפים מתקפלים בגב המושב הקדמי. ומגירות מתחת למושב, ותא קרור. אורות ומגבים אוטומטי. ובטוח שכחתי עוד דברים. תא מטען: נפח סביר, ושמזיזים את המושבים האחוריים קדימה, נכנסו ארבע מזוודות ללא קושי (על חשבון הילדים, אבל הם לא התלוננו על צפיפות). אבזור בטיחות: פעם ראשונה שלי ברכב עם יכולות אוטונומיות: תיקון סטיה מנתיב: בהתחלה מוזר, כל הזמן הרגשתי שזה מתקן אותי בסיבובים, במעברי נתיב אני רגיל לאותת עם הפניית ההגה, פה זה לא עובד....צריך לאותת קודם ואז להפנות את ההגה. מתי שזה מסונכרן היה ממש אפשר לעזוב את ההגה ולראות איך זה פונה לבד. אחרי כמה שניות זה היה מתחיל לצפצף לי שאני אחזיר את הידיים להגה.... בלימה אוטונומית – לקדימה לא יצא לי לראות. פעם אחת בנסיעה לאחור, היה גשום, ובמגרש החניה של המלון שלא היה אף אחד בסביבה זה פתאום נלחץ צפצף ודפק לי ברקס ללא כל סיבה נראית עין. שיהיה בקרת שיוט אדפטיבית – אחלה דבר אבל רק אם יש רכב לפניך, עד מהירות עצירה. מאוד שימושי בשוויץ, שכל שניה המהירות משתנה 80, 100, 120, 60 ויש מלא מצלמות. ככרות ורמזורים לא האט. אורות גבוהים אוטומטיים – מכבה שמזהה רכב ממול או מלפנים ומחזיר שאין רכב. עובד בסדר, אבל התגובה להדלקה יחסית איטית. הייתה גם מערכת חניה אוטומטית, תפקדה בסדר, יותר משחק להראות לילדים ולהשוויץ איתו. מנוע – דיזל נפח 2.0 DSG 7. שקט, חזק, מטיס את הרכב קדימה וחסכוני. כל נסיעה הסתיימה בין 5-6 ליטר למאה קילומטר. פעם ראשונה שיוצא לי לנהוג תקופה עם DSG, חלק ולא היו בעיות או רעידות. נוחות נסיעה טובה, הגלגלים הגדולים סופגים מהמורות קטנות, בכללי איכות הכבישים בשוויץ טובה, אז אין לי אינדיקציה. התנהגות כביש לא יצא לי לבדוק יותר מידי, גם ככה הילדים עם בחילות בנסיעה. הבלימה הדרגתית ולא נצפתה דעיכה בנסיעה הרגועה בירידות שנסעתי. תכלס, רכב מגניב ברמה גבוהה, מרשים ואיכותי. מומלץ. לדעתי הוא לא מגיע ברמת איבזור כזו לארץ, וחבל. אצרף תמונות בהמשך. ליאור.
  8. קרה לי גם בפיאסטה. מה שראיתי הספוג נמצא בין הרדיאטור לדופן וכנראה אמור לשכך רעידות. אני לא הצלחתי להחזיר, הוא כבר היה מפורר.
  9. אני מזמן חשבתי על רעיון דומה, אבל לא בכביש מהיר, אלא בצמתים, היכן שגם ככה הרכבים עומדים בהמתנה מספר דקות לרמזור ירוק. אז אין רעש ואין חיכוך ואין בעיה של שמירה על נתיב.
  10. מה שאני זוכר, אמרו לי לכוון שהשעה שש
  11. גם לי אמרו את זה שקניתי שעון. מה הקטע? ולמה דווקא בין עשר לשתיים?
  12. תודה רבה על הסרטון, נראה אחלה.
  13. לנו היו בעיות מדי פעם עם הקרבורטור. הדיזה הייתה נסתמת, והוא היה נכבה הרבה פעמים בסרק. (לא אשכח איך נתקעתי מתחת לגשר פז עם ארבע בנות באוטו ב4 לפנות בוקר אחרי יציאה בשישי, אבא שלי בא לחלץ אותי...) מצד שני היה לו קרבורטור כפול, וממש הייתי מרגיש ב 3500 איך הלוע השני נכנס לפעולה... טורבו לעניים.
  14. 405. ידני. הייתה לאבי 92, קרבורטור. תכלס, עדיף אינגקשיין, האמינות לא הייתה בשיא. וגם הגה כח היה נחמד שיהיה. אבל זה הרכב שאני הכי מתגעגע אליו מכל מה שאני זוכר. וגם את האחות, bx, הרכב הכי נח שיצא לי לנסוע עליו בחיי.
  15. אני רק רוצה לשאול מי זאת הכלבה.... [emoji3] ועכשיו ברצינות. לאבי הייתה תקלה e6 ב תדיראן לפני שבוע, ומה שסידר את זה, וגם לי היה קשה להאמין, זה לנקות את הפילטרים שהיו סתומים בטירוף. שווה לנסות. ליאור.
  16. סבבה, גם טוב. גם פחות 250 ש"ח וגם בלי הנקודות.
  17. יש עידכונים הרגע אישתי הודיעה לי שהתקבל מכתב וכתוב בו שהדוח נכתב בצורה שגויה וישלח מחדש, והקנס יופחת ל 250 ש"ח. תכלס, זה כבר חדשות טובות, וגם אין נקודות. אבל זה מותר, לתקן דוח? שיבטלו כבר וזהו...
  18. ראיתי את זה המון באילת. עומדים בתור עם מנוע עובד וחלונות פתוחים. גם בחיפה אני רואה אותם עומדים מחוץ לתחנת רכבת עם מנוע עובד וחלונות פתוחים. פעם אני יודע שדיזל לא היה בריא לכבות ולהדליק הרבה אז היו משאירים עובד, בסדר. אבל היום זה קורה גם ככה כי יש מערכת סטארט סטופ. אז מה הקטע? כח ההרגל? ליאור.
  19. בסוף, מכל השרשור הזה אמרתי אני הולך לקנות ברביעי, אבל לצערי לא הסתדר לי להגיע. בעסה.
  20. מישהו מכיר? ניסה? ניראה לי שזה לא יפתח כלום, אבל אם זה עובד גם על פתיחה וגם על סגירה, שווה 150 ש"ח.
  21. לדעתי תעזוב, אם לא נשבר למטה כלום שכח מזה, גם ככה הצבע כהה ולא רואים את זה או שמים לב אם לא יודעים מזה. עוד שבוע תשכח מזה וזה יעבור. לצערי הרב, אי אפשר לשמור על רכב נקי משיפשופים. זה ממש ממש בקטנה. ליאור.
  22. לא הזכרתי מילה על חיסכון, לא זה השיקול בחדר קטן. השקט וצורת העבודה הנעימה יותר הם השיקול העיקרי.
  23. אני כן ממליץ על אינוורטר. בגלל אופן הפעולה הייחודי לו, גם בחימום הוא נעים ורציף, וגם בקירור, הוא לא מקפיא בלילה ומפסיק לעבוד ושוב מתחיל כמו מזגן רגיל, אלא מוציא אוויר צונן בצורה רציפה. חוץ מזה, הוא שקט בטירוף. לי יש 2 כאלו בחדרים קטנים של תדיראן ומרוצה מאוד, גם מהשרות. הייתה לי בעיה שמקורה הייתה בהתקנה, באו וסידרו ללא עלות. ליאור.
  24. תבקש שיראה לך תעודת טכנאי גז. ובקבלה שירשום התקנה ובדיקה
  25. מה שאני יודע, המתקין חייב להיות טכנאי גז מורשה. יכול להיות של היבואן או של חברת הגז. וזה כן בחוק. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...