Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. bjlb

    מזגן רב מאייד

    חס וחלילה, לא זו כוונתי. לא הבנתי מה אתה אומר ב"לא בארץ". מה זה האתר הזה? אתה מתכוון לקנות בחול? לא ברור לי. בכל מקרה, אני לא מוצא את השירשור שפרסמתי פה בעבר, אבל אני נכוותי בעבר עם LG ליברו שהחזיק פחות משלוש שנים וביחידה הפנימית הייתה בריחה של גז ושמן שהצריכה החלפה שלה, ובגלל עלות יחידה כבר התקנתי מזגן חדש.
  2. bjlb

    מזגן רב מאייד

    ואני אומר תבדוק שוב. המחיר שאתה אומר הוא רק לחיצוני לדעתי.קח לדוגמה מחיר של מולטי LG עבור הכולל 2 יחידות: http://www.green-air.co.il/Web/?PageType=9&ItemID=15816
  3. bjlb

    מזגן רב מאייד

    על כמה יחידות אתה מדבר? לדוגמה, 2 יחידות, רק החיצוני עולה 4000 הכי זול של אלקטרה, בלי הפנימיות שזה בערך עוד 800 שח לאחד. לקנות שני מזגנים עולה הרבה פחות מ 5600. ואם מדברים על שלושה, מתחילים ב 6000 רק החיצוני. שוב שלושה בנפרד הרבה יותר זול.
  4. bjlb

    מזגן רב מאייד

    גם אני חשבתי על זה בעבר וירדתי מזה מהר. ראשית תדע, שזה הרבה יותר יקר מכמה יחידות בנפרד. המחיר שאתה רואה ברשת, הוא רק ליחידה החיצונית, אל תתבלבל. שנית לגבי התקנה, לא תמיד נח בכל החדרים להגיע ליחידה החיצונית, המיקום שלה צריך להיות משותף הרי לכל החדרים, אז מבחינת התקנה, לא בטוח שתרוויח. ודבר אחרון, אם היחידה החיצונית מתקלקלת, כל החדרים מושבתים. ולא רוצה לחשוב כמה יעלה תיקון שלה. ליאור.
  5. יש לי תאורה לד של יונדאי, באורך של חצי מטר בערך, לא זוכר כמה נורות, בכל מקרה עובד לא רע בכלל מעל שנתיים. משתמש בה לעיתים לא רק בהפסקות חשמל, גם לתאורה לדוגמה שעובד על הרכב מלמטה. אולי זה מה שמחזיק את זה בחיים...
  6. לפי מיכל העודפים, שזו הדרך היחידה לבדוק, אין פקק ברדיאטור, לא חסר נוזל קרור.
  7. ברור שזה דורש תיקון, אבל לא דחוף להיום, זו הכוונה. בכל מקרה, היום בבוקר המד חום לא התקדם, אבל בסורק ראיתי שהטמפרטורה עולה עד 82 ונשאר שם, כלומר נראה שמערכת הקירור עובדת בסדר. זה נותן כיוון למקור התקלה?
  8. תודה, אבל אני מאיזור הצפון
  9. חיברתי סורק. וכמובן שכל פעם שנסעתי מאז ברכב, המד חום עבד [emoji50]. בכל מקרה הטמפרטורה תקינה ובסביבות 83 מעלות. קוד תקלה גם לא היה.
  10. השאלה אם זה רק בעיה בתצוגה אז אני יכול לחיות עם זה. אם זה מעבר לכך, כלומר השפעה על הנתונים שעוברים למחשב מנוע על החום מנוע אז זה כבר יותר דחוף. אני אנסה אחבר סורק OBD לנתר את הטמפרטורה ואחזור לעדכן. ליאור.
  11. bjlb

    נפילות אצל מבוגרים

    מקווה מאוד שלא זה המקרה פה, רק זה חסר לה. לצערי הרב שמתי לב לרעידות בכף היד . כרגע מופנה לניורולוג.
  12. bjlb

    נפילות אצל מבוגרים

    כרגע עם הפנייה לניורולוג. לא הבנתי מה כתבת... בגלל הגיל ומחלות רקע, סכרת סוג 2 ואנגינה פקטוריס, לא רוצים לדבר איתה על זה.
  13. bjlb

    נפילות אצל מבוגרים

    תודה לכולכם על העצות. הבעיה שהם לא מוכנים ללכת עם האביזרים האלו . יש צמיד מצוקה כבר שנים. אבל אף פעם לא הלכה איתו על היד. לא ברור למה משלמים על השרות ולא משתמשים בו. לפני שבועיים נפלה ולא יכלה לקום, אבי לא היה בבית, שכבה על הרצפה במשך יותר משעה בלי יכולת לקום. לגבי ייעוץ איש מקצוע אמין שיגיע בהייתה - אשמח להמלצות מאיזור חיפה והקריות. ליאור.
  14. בוקר טוב. פיאסטה 1.25, שנת 2014, 60k. קרה בעבר שמד החום לא טיפס, כיביתי את המנוע והנעתי מחדש, ישר הציג את הטמפרטורה. לאחרונה זה קורה כמעט כל נסיעה שניה, מד החום לא מטפס. החימום כן עובד, וכאמור, אם אני מכבה ונותן סוויץ מחדש, ישר זה עולה לאמצע. מה יכולה להיות הבעיה? הרכב כבר לא באחריות. תודה, ליאור.
  15. בוקר טוב. אימי, בת 79, סה"כ בריאה (הכל יחסי לגיל, כן) , אבל יש לב בעיית ברכיים חמורה, שמונעת ממנה כמעט לחלוטין תזוזה. בנוסף, היא נופלת הרבה. אני חושב שפעם בשבוע בערך. היא מסתובבת איפה שאפשר עם עגלה, וזה עוזר, אבל לא בכל מקום בבית אפשר. המון מהנפילות הם בקימה מהמיטה. הורדתי מהתיקרה חבל עם טבעת על מנת שתעזר בו, זה אמנם עוזר קצת לטענתה, אבל עדיין יש נפילות. אולי אתם מכירים אביזר שיכול לעזור בקימה מהמיטה? תודה, ליאור.
  16. אמנם כבר יש לך מספיק, אבל עוד אחד לרשימה, עו"ד פילפלי, ייסודי בטירוף, מתווכים רועדים ממנו מפחד שיבטל עסקאות... עשיתי דרכו פעמיים מכירה וקניה.
  17. בשעון הזה ספציפי להתראות בעיקר. שיחה נכנסת, SMS, שעון מעורר או אם הוא מאבד קשר עם הטלפון מלווה ברטט ביד בכל המקרים האלו. בנוסף, השעון מסתנכרן מהשעה בטלפון. טוב אם אתה טס הרבה לחול, ושינויי שעון קיץ חורף.
  18. אכן התבלבלתי, גם רשמתי סיטיזן במקום נוסף. בכל מקרה, יש דעות?
  19. היי חברים, אני צריך עזרה. מתלבט בין 2 שעונים: האחד סרטינה דגם C0334501105100 נראה ככה: מנגנון ETA, רוצים עליו בארץ 3300, חמש שנות אחריות, מדדתי אותו עלי ונראה מצויין. השני, סייקו אקו דרייב, BZ1021-54L, דגם שלא ראיתי עדיין בארץ. חיבור BT די מנוון, אבל יש שעון מעורר, שזה חשוב לי, ותאריך מתעדכן, נראה ככה: לא ראיתי אותו במציאות ולא יצא לי לראות אותו על היד , מה שקצת ריסקי בבחירת השעון. חוץ מזה שגלל שאין בארץ, חייב להזמין רק מחול, המחיר מאמזון הוא 540 דולר כולל הכל. כמובן שאני מסתבך עם אחריות או אם הוא לא מוצא חן בעיני בסוף. מבחינת עלות תועלת, הסיטיזן מנצח. הוא הרבה יותר מתקדם טכנולוגית,קישוריות BT, שעון מסתנכרן אוטומטית, ללא סוללה. לדעתי שניהם נראים מעולה, הייתי קונה את שניהם . אבל לצערי רק אחד בסוף ינצח. מה דעתכם על השעונים, ומה אתם הייתם עושים? ליאור.
  20. שלח לינק בבקשה למוצר
  21. bjlb

    פן לשיער שהפסיק לעבוד

    לא מצליח למצוא ביט לפתוח אותו. הוא בצורה של משולש ועמוק בפנים. מה לבקש בחנות כלי בניין?
  22. ואם זה לא מיסב? לך תדע. אצלי זה היה בולם זעזועים. האם התוף רוקד יותר מבדרך כלל בסחיטה? גם אני אוהב לעשות הרבה דברים לבד, אבל יש דברים שאני משאיר לבעל מקצוע...
  23. חיה. תודה רבה גבר גבר, נסגרה ההזמנה.
  24. זה רק לקרחת? אם כן זה לא מתאים לי, אני צריך לדרגות שונות בשיער, לפלטה עדכון, בדקתי, זה עד 15 מילימטר. קצר לי, אני מספר איתה גם את הבן הקטן שלי, והוא צריך ארוך יותר.
  25. עד 40 ככה, אני פשוט מוגבל כבר במשלוחה כי יש לי כבר 35. תכלס יש מכונות של רמינגטון בהייטקזון ב 200 ש"ח. השאלה איך הם. אני מדבר על מכונת תספורת, לא גילוח
×
×
  • תוכן חדש...