היי חברים, אני צריך עזרה.
מתלבט בין 2 שעונים:
האחד סרטינה דגם C0334501105100 נראה ככה:
מנגנון ETA, רוצים עליו בארץ 3300, חמש שנות אחריות, מדדתי אותו עלי ונראה מצויין.
השני, סייקו אקו דרייב, BZ1021-54L, דגם שלא ראיתי עדיין בארץ. חיבור BT די מנוון, אבל יש שעון מעורר, שזה חשוב לי, ותאריך מתעדכן, נראה ככה:
לא ראיתי אותו במציאות ולא יצא לי לראות אותו על היד , מה שקצת ריסקי בבחירת השעון.
חוץ מזה שגלל שאין בארץ, חייב להזמין רק מחול, המחיר מאמזון הוא 540 דולר כולל הכל. כמובן שאני מסתבך עם אחריות או אם הוא לא מוצא חן בעיני בסוף.
מבחינת עלות תועלת, הסיטיזן מנצח. הוא הרבה יותר מתקדם טכנולוגית,קישוריות BT, שעון מסתנכרן אוטומטית, ללא סוללה.
לדעתי שניהם נראים מעולה, הייתי קונה את שניהם . אבל לצערי רק אחד בסוף ינצח.
מה דעתכם על השעונים, ומה אתם הייתם עושים?
ליאור.