Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. לגבי ברזי ניל תקפידו לקנות ברז נחל של nil ולא איזה חיקוי. יש הבדל משמעותי באיכות
  2. רגע, זה התקן שמחובר לנייד?
  3. הי, יש מושג איך המערכת תעבוד? מה זה דורש להתקין ברכב או בכיסא? הבנתי עלות של 300-400 ש"ח. ולדעתי אין מצב שיבדקו את זה בטסט. איך הבוחן יבדוק אם יש לי ילדים או לא מתחת לגיל 4? וגם אם כן, אם יש לי 2 רכבים ורק באחד אני מסיע את הילד? תודה, ליאור.
  4. מנהלים - אפשר למחוק, ראיתי שיש שרשור בנושא, העברתי את השאלה לשם
  5. הי, יש מושג איך המערכת תעבוד? מה זה דורש להתקין ברכב? הבנתי עלות של 300-400 ש"ח. תודה, ליאור.
  6. גם אני עשיתי שם, כתבתי על זה למעלה יותר. לא החזקתי אותם שבועיים. היה לי ממש ממש לא נח
  7. אם זה כללית אז אתה יכול להגיש באתר ואין צורך לשלוח בדואר - בכל מקרה ההחזר הוא גרושים - לזכורני בסביבות מאה ש"ח. לא רשמת מאיזה אזור אתה. ואם אתה שואל אותי מנסיון - חבל על הכסף. לי עלו 800 ולא יכלתי לסבול אותם, אחרי שבועיים וכמה נסיונות כיוון במקום הקניה, התייאשתי. לא יכלתי לעמוד איתם על הרגליים יותר מעשר דקות. ליאור.
  8. הלכתי היום לשמוע הצעת מחיר במוסך מורשה פורד. הסתכל על זה המאבחן ואמר לי סע לשלום - אין מה לנגוע בזה. לטענתו יש רכבים שהבולם חשוף שהוא מתוח גם בלי שהגומיה קרועה - וזה בסדר, לבולם יש אטם משלו. ליאור.
  9. לפי הסרטון הזה, אין צורך לכווץ קפיץ. זו שיטה אחרת אני מניח, היא מורכבת יותר?
  10. אני הולך בכיוון של הגומיה, הרכב גם ככה לא נוסע הרבה, ומתוכן להחלפה בעוד שנה, שנה וחצי. את העבודה אני יכול לעשות לבד? חייב לכווץ את הקפיץ?
  11. היי, לא ממש מסכים. במקום עלות עבודה של פירוק והרכבה עבור בולם אחד, ועלות האטם, אתה מדבר תוספת של עלות עוד פירוק והרכבה, ועלות של שני בולמים. לדעתי ההפרש של לפחות אלפיה.
  12. היי, היום עשיתי טיפול לרכב, ובבדיקה של כל הגומיות ואטמים, ראיתי שהאטם סביב הבולם זעזועים הקידמי שמאלי קרוע, מצורפות תמונות שהוא מתוח, שהרכב היה מורם, וכשהוא מכווץ, שהרכב עומד נייח. מה צריך לעשות? אפשר לחיות עם זה? ואם צריך החלפה, כמה זה מסובך? תודה, ליאור.
  13. לא נורא? הכל יחסי... על מקסימה 2016, שילמתי 2700 מקיף ואלף חובה. חצי ממה שאתה משלם. ומדובר בבהמה לא קטנה... זה בדיוק היה השיקול שלי - הביטוחים בשמיים, נראה לי פסיכי להשכיב כזה מחיר על ביטוח. דרך אגב, 1/6 בעיר זה ברגיל אצלי.
  14. הי תתחדש! גם אני חשבתי מזמן על הרעיון הזה, אבל האחזקה הרתיעה אותי. ולא של הטיפולים, שגם אני נוהג לעשות לבד. הביטוחים. ממה שהתעניינתי בזמנו על סידרה 3 2014, רצו 8000 מקיף וחובה. לדעתי מטורף לחלוטין. וזה מה שסגר את הגולל על ה BMW. ליאור.
  15. אני יכול לעדכן שאתמול עשיתי את החיסון השני. כואב ביד כמו אחרי החיסון הראשון, אולי קצת יותר. חוץ מזה הכל כרגיל.
  16. כן, יש את הרגיל, שמתלבש על הזכוכית ויש אותו בכל טמבוריה. אבל אצלי, זה משהו אחר. הגומי מתלבש בתוך מסילה, שנמצאת בתוך פרופיל שיושב על הזכוכית לכל אורך שתי הדלתות, כמו בתמונות, ואני לא מצליח להשיג את זה. אל תשאלו אותי איזו חברה המקלחון, לא יודע, ככה קניתי את הבית. אמרתי לאישתי שהפורום לא יאכזב אותי. תנו בראש, איפה אני משיג כזה. חשבתי אפילו לפרק את הפרופיל הלבן הזה, ואז לקנות את הגומי מגנט הרגיל ולהלביש על הזכוכית, אבל לא יודע איך אני עושה את זה. תודה, ליאור.
  17. דיסקו, סתם לידיעה, בעיתון אוטו , כתבו בגיליון הקודם, שבניגוד לדעה הרווחת, דווקא מחוץ לעיר נסיעה ברכב חשמלי חסכונית יותר. אז אני מניח שגם בהיברידי. ליאור.
  18. למדתי נהיגה על קורולה 1.6 ידני, שנת 1993. (זה הלימוד הפורמאלי, לא נדבר על מה שלא פורמאלי ) הרכב הראשון שנהגתי עליו היה 405 1.6 ידני שנת 92 של אבא, רכב שהיה ענק מימדים, לנהג חדש. הרכב הראשון שהיה ברשותי היה קליאו 96, ידני, שקניתי בשנת 2001, עם 11800 ק"מ... ליאור.
  19. רק דבר אחד, זה נכון, הגאנט מתעקם די מהר מבורות, קרה לי כבר פעמיים. הצמיג לא התפנצ'ר, אבל הגאנט התעקם מבור.
  20. מה מעצבן אתכם בנהגים שנוסעים עם פנסי ערפל? אם הם מקוריים הם לא מסנוורים בכלל. אני למשל, נוסע איתם קבוע. הם שולחים אלומה רחבה לחלק התחתון, ולי זה עוזר בלילה. מה גם שבהרבה רכבים הם נדלקים בפניה, עוקבי פניה, אז גם היצרנים חושבים שהם עוזרים, שאין ערפל. אין בזה כל פסול. כמובן שאני מדבר על החזית, ולא אחוריים, שאם אתם מדברים עליהם, אכן הם מעצבנים ומסנוורים. ליאור.
  21. לפי מה שפבל רושם, טעינה של 10 קילו וואט ליום זה הרבה לדעתי וממש כדאי. זה כמה אלפי קילומטר שנתי.
  22. גם להם יש אינטרס - הם מעסיקים אנשים שלהם, שלא יהיה להם עבודה יותר. יש קביעות, אי אפשר לפטר...
  23. כולם קשורים לדעתי. ממש לא ברור לי איך כל האוטובוסים העירוניים לא עוברים לחשמלי. לדעתי לא עושים יותר מ 250-300 ביום, וזה אמור להספיק בטעינה אחת ביום בלי בעיה, ואם צריך אז גם בהפסקות אפשר להטעין. ודרך אגב, פה יש הרבה יותר שטח גג לפנאלים סולאריים... ודרך אגב, לא צריך תשתית מטורפת של טעינה בכל מיני חקומות - מספיק בתחנות המרכזיות או בחניוני לילה של החברות. שקט, חזק יותר, לא מזהם ומסריח, ותחזוקה יורדת פלאים - לא צריך להרחיב על הטיפולי מנוע שיורדים, תיבת הילוכים שאין, והשימוש המופחת בבלמים. אבל אני די בטוח, שהמוסכי האוטובוסים שיפגעו ממהלך כזה קשות + חברות הדלק שיפגעו קשות בהכנסות, מערימות קשיים והתנגדויות.
  24. כל כך פשוט, ויתן כל כך הרבה. אני בטוח שאפשר לסדר את זה גם עיצובי, שזה יראה כמו גג זכוכית שחור. תחשבו על זה. נוסעים לעבודה וחונים. בד"כ זה בחוץ. עד שיוצאים הביתה, תשע שעות הרכב כבר טעון. בנסיעה, אני לא בדקתי לעומק כמה אמפר אפשר להטעין לעומת צריכה, אבל זה בטוח יותר טוב מכלום. במיוחד באוטובוסים, ששם יש הרבה שטח גג. נראה לי הכל מאינטרסים. של בעלי המוסכים, של התחנות דלק, ושל המדינה.
  25. אני יכול להעיד על עצמי - קניתי בהתחלה בוקים של מותג סיני, ולא היה לא אומץ לשכב תחתם... חזרתי לחנות והחלפתי בסט בוקסות - לא היה מותג אחר. מצאתי ברשת מותג אחר, עם תו תקן מסודר, אירופאי, וכולל פין נעילה. גם עם זה אני לא יודע למה, אבל אני שונא להיכנס מתחת לאוטו, אבל לפחות יותר רגוע. לצערי לא מוצא את הלינק כרגע. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...