כן, יש את הרגיל, שמתלבש על הזכוכית ויש אותו בכל טמבוריה. אבל אצלי, זה משהו אחר. הגומי מתלבש בתוך מסילה, שנמצאת בתוך פרופיל שיושב על הזכוכית לכל אורך שתי הדלתות, כמו בתמונות, ואני לא מצליח להשיג את זה. אל תשאלו אותי איזו חברה המקלחון, לא יודע, ככה קניתי את הבית. אמרתי לאישתי שהפורום לא יאכזב אותי. תנו בראש, איפה אני משיג כזה. חשבתי אפילו לפרק את הפרופיל הלבן הזה, ואז לקנות את הגומי מגנט הרגיל ולהלביש על הזכוכית, אבל לא יודע איך אני עושה את זה. תודה, ליאור.