Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    אז ציקו הוחתם ברד בול. לא האמנתי שהוא יגיע לשם, לדעתי פחות מתאים לו, אני די בטוח שהסבירו לו שהוא מספר 2 של מקס. כנראה שהכסף שהוא מביא איתו, התאים להם. הם גם ככה הורסים לעצמם את התמיד של האקדמיה, תראו מה הם עשו לגאסלי ועכשיו גם לאלבון. אם כבר ניקו נראה לי היה יותר מתאים.
  2. לטענת טכנאי, הדבר הזה נמס בחום, אבל שהוא מתקרר הוא הופך לעיסה כמו מסטיק, וסותם את המדיח בצינור ניקוז, או הביוב. לשיקולכם.
  3. לא עשינו עם זה כלום. היה לי יותר חשוב שהיא החלימה, ולא היה לי כח להתעסק עם זה. גם לך תוכיח שהיא נפלה שם
  4. כמו שכתבתי בפוסט הראשון -אישתי החליקה בקיץ - שלא צריך להיות רטוב על פניו בחניה בגראנד קניון ממים של מזגן מרכב שעמד, ושברה מרפק. לא נתקלתי בשום חניון שבו האפוקסי ברמה שהוא לא מחליק. אם קיים כזה, אז חבל שזה כמעט לא בנמצא.
  5. אם הם פחות חמים, למה הם צריכים מאוורר?
  6. תשובה שעושה קצת שכל. אז התשתית מתחת היא בטון ולא אספלט? למה בטון? לדוגמה, איפה שאני מתכוון, יש חניון חיצוני שהוא אספלט, וההמשך שלו מקורה ומעליו מרכז מסחרי והחלק הזה צבוע.
  7. תקרא את התשובות שלי. בכל מקרה, אני מדבר על צביעה מלאה של החניון באפור, לדעתי לא מוסיף כלום חוץ מאסתטיקה. אם היה נשאר האספלט השחור הרגיל, ורק היו מסמנים את החניות, לא הייתי מצייץ.
  8. סעמק, לא חשבתי על זה. 😅
  9. אפס ופאזה אני מבין. השלישי זה הארקה? לא נשמע לי הגיוני. אשמח להסבר. תודה, ליאור.
  10. לא מבין את המטרה של הצבע הזה. אני בטוח שמבחינה בטיחותית הוא שואף לאפס. שהוא רטוב מגשם, במיוחד בחלקים שקרובים לכניסה הוא מחליק בטרוף, טיפה גז הגלגלים מפרפרים, אם באים לסיבוב במהירות שבכביש יבש נחשבת זהירה, מחליקים שזה רטוב. מה הבעיה להשאיר אספלט בלי הצבע המטומטם הזה ולסמן חניות בלבן כמו בחניון חיצוני? שלא לדבר על הרעש שזה עושה שזה יבש, וכל המתלהבים מפרפרים על זה בכוונה. בנוסף, הוא מסוכן גם להולכי רגל, לפני כמה שנים אשתי דרכה בחלק שהיה רטוב ממים של רכב שעמד עם מזגן ביציאה מהקניון לחניה, החליקה ושברה את המרפק. יש הסבר לצבע הזה חוץ מזה שזה אסטטי? ליאור.
  11. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    הימלטון חזר. נראה איך יסיים את העונה. הרבה נהגים רוצים להוכיח את עצמם המרוץ הזה. אלבון, פרז, בוטאס, אוקון לקלר. ריקארדו ווטל רוצים לסיים עם טעם טוב. ורסטאפן עוד יכול לעבור את בוטאס בניקוד. יהיה מעניין.
  12. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    פיספתי חלק מהמרוץ. איך אוקון עקף את ריקארדו? וגם סטרול שהיה למטה. הם נכנסו פחות לפיטס?
  13. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    אז בוטס הצליח לשמור על הכבוד שלו... ראסל שני. מעניין מה יקרה שהוא יצליח להתרגל עוד קצת לרכב. וזה בטח מבאס לחזור לוילואמס אחכ. שארל לקלר תותח, אין מה להגיד. ריקארדו שוב מוכיח שהוא רמה מעל אוקון. לדעתי מיהר לעזוב את רנו. חבל. ואלבון עשה את הפאדיחה שלו.
  14. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    לדעתי אין מצב שהולקנברג, הוא לא מהאקדמיה שלהם. מעניין, ורסטאפן ואלבון לא צריכים להיות בבידוד? הם היו קרובים יותר משתי דקות ללואיס... מה שבטוח, אם הייתי ריקארדו הייתי מתחיל לדאוג אחרי ששתיתי מהנעל של לואיס 😅 דרך אגב, לא בטוח שלואיס יפסיד שני מרוצים.
  15. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    המילטון נמצא חיובי לקורונה ויעדר מהמרוץ הקרוב. עכשיו נראה איך בוטס מתמודד לבד מול ורסטאפן.
  16. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    רק נוסיף עוד פאדיחה שאחד המרשלים חצה את המסלול ורץ לרכב הבוער של ציקו, אחרי שהמנוע עלה באש וציקו נעצר בצד, והמרשל כמעט נדרס ע"י קרלוס סיינז בחציית המסלול.
  17. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    מדהים איך הוא יצא מזה בכוחות עצמו בהליכה. היה שם כדור אש ענקי. מזל גדול לרומאן, שיחלים במהרה. מה שהזוי זה שלקח דקות ארוכות עד שבכלל אמרו במי מדובר. נכון לעכשיו המרוץ עדיין לא התחדש, נראה מה יחליטו. רק חידשו את המירוץ ושוב בהקפה הראשונה סטרול הפוך... שתי התאונות די זהות בשתי התאונות דניאל קוויאט מעורב.
  18. הזמנתי את הדגם הזה: https://www.amazon.com/dp/B078W5WJZ2?ref=ppx_pop_mob_ap_share על פניו הוא 12000lum, אבל שוב, לא נפלתי
  19. הזמנתי את ה katana שהומלץ פה. לדעתי אין שיפור לעומת ה night breaker שהוחלפו, בגלל שאחד נשרף אחרי שנה. קצת מאכזב, ציפיתי לעוצמה גבוה יותר. מה שכן, החיתוך מעולה, פנס עם עדשה (ניסן מקסימה) ליאור.
  20. לא מסכים. גם אני חשבתי ככה, ומעל עשר שנים לא השתמשתי בנוזל הברקה. לאחורה ניסיתי, ויש שיפור ב: 1. פלסטיקים יוצאים הרבה יותר יבשים. 2. המון כלי זכוכית היו מתכהים עם הזמן אחרי שימוש במדיח. מאז השימוש בנוזל הברקה, הכלים מבריקים גם לאחר הרבה הדחות, ולא מתכהים. ליאור.
  21. גם אני קניתי ב KSP. 400 זה שנה וקצת, לפי כל יום מדיח, לא כזה רחוק. אני מדבר אבל רק על finish ולא פחות מהסידרה של ה powerball.
  22. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    גם ציקו ניהל נכון מאוד את החלפת הצמיגים שלו, והצליח לשמור אותם מהקפה עשירית עד הסוף. ורסטאפן שוב מוכיח לי שהוא נוהג אגרסיבי ולא קלאסי ומחושב, לדעתי הוא רק מפסיד מזה. אין לי ספר שמקלארן שנה הבאה תיהיה דומיננטית ותאתגר את רד בול. גם המעבר למנועי מרצדס, וגם חיזוק בדמותו של ריקארדו. למרות שנראה שיש לו זמן הסתגלות ארוך.
  23. יש לי את אותה תופעה בדיוק כאשר רואים נטפליקס, פעם בכמה ימים הסטרימר מתעייף ומתחיל להבהב. RESTART המלך פותר את הבעיה. דרך אגב, את הסטרימר, אתם מחברים לראוטר או ישירות או לממיר (שהראוטר מחובר אליו)?
  24. bjlb

    מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?

    סחתיין ללואיס על ההישג, כבוד. היה מרוץ גשם, שהפעם שינה את היוצרות, עד שהמסלול התייבש... לגבי חוקים - יש למישהו אפשרות לתת את החוקים? איך נקבע הדרוג, צמיגים, עצירות הפיטס, וכו? תידלוק אין היום, נכון? וגם פרטים טכניים - כמה ליטר נכנס לדוגמה, וכמה ליטרים נשרפים במרוץ? מנועים - כולם V6 1.6 טורבו, נכון? יש מגבלה על ההספקים? על הסלד הבנתי שכן. הילוכים - איזו תיבה יש וכמה הילוכים? זהה לכולם? ABS יש? נראה על פניו שלא. ובקרת תאוצה, יש? תודה, ליאור.
  25. סדן בעכו. עכשיו הוא לא מורשה. אני אצלם מחר אם תרצו את הצינור.
×
×
  • תוכן חדש...